تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۷
کد مطلب : ۴۲۰۶۲۶
جانشین فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد

آغاز مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه در کهگیلویه و بویراحمد ( + فیلم )

۰
فایل مرتبط کبنا ؛جانشین فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از آغاز مرحله دوم توزیع کمک‌های مومنانه از روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت خبر داد.
 سرهنگ ‌جهانگیر انصاری پیش از ظهر امروز (چهارشنبه 17 اردیبهشت ماه 99)  در نشست تعاملات سپاه فتح با اصحاب رسانه گفت: در راستای تدابیر مقام معظم رهبری به جهت اقشار آسیب‌پذیر در پی ورود ویروس کرونا قرارگاه رزمایش مومنانه در کهگیلویه و بویراحمد به مانند سایر استان‌ها با رمز یا صاحب‌الزمان ادرکنی تشکیل شد.
جانشین فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در مرحله اول رزمایش ۴۰ هزار بسته معیشتی با مشارکت نماینده ولی‌فقیه، استاندار کهگیلویه و بویراحمد که سنگ تمام گذاشت، ائمه جماعت، بهزیستی، کمیته امداد، دفتر آستان قدس رضوی و جبهه انقلاب اسلامی و خیرین توزیع شد.
وی به مرحله دوم این رزمایش اشاره کرد و افزود: مرحله دوم رزمایش روز شنبه همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) آغاز و به صورت نمادین ۲۵ هزار بسته معیشتی که توسط ستاد فرمان اجرایی حضرت امام(ره) در اختیار استان قرار گرفت از ساعت ۱۵ تا ۱۹ توزیع می‌شود و تلاش می‌کنیم تا عید سعید فطر بسته‌ها را به دست مردم و اقشار آسیب‌پذیر برسانیم تا از مشکلات آنها بکاهیم.
وی تصریح کرد: قیمت هر بسته غذایی ۳۲۰ هزار تومان است و در این بسته‌ها برنج، روغن، حبوبات، گوشت مرغ و ماکارونی میان استفاده اقشار آسیب‌پذیر توزیع می‌شود، در مرحله دوم رزمایش علاوه بر دستگاه‌ها و نهادهای مختلف که همکاری داشتند شرکت نفت و گاز گچساران که ۱۲ میلیارد ریال کمک کرد که این مبلغ با تهیه بسته‌های غذایی در اختیار اقشار آسیب‌پذیر گچساران قرار می‌گیرد.
این مسوول ضمن قدردانی از تلاش‌های اصحاب رسانه گفت: اصحاب رسانه در این رزمایش سنگ تمام گذاشتند که در مرحله دوم این رزمایش که همزمان با سراسر کشور در ۴ ساعت از شبکه‌‌های استانی و ملی پخش می‌‌شود باز از ظرفیت رسانه‌ها استفاده شود.
وی با اشاره به شناسایی ۱۱۴ هزار خانوار  توسط سامانه بسیج گفت: نام این افراد در سامانه ثبت می‌شود که بسته‌ها بین همه افراد توزیع شود.
انصاری در پایان با بیان اینکه ما فدای مردم و در خط مقدم مبارزه هستیم از مردم خواست پروتکل‌های بهداشتی را برای نابودی کرونا رعایت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1