تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۲۱
کد مطلب : ۴۱۴۷۱۳
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در بازدید از غرفه کبنانیوز؛

(فیلم) جزو امضاکنندگان طرح شفافیت و اعلام اموال مسئولان هستم/ زندگی مسئولان باید شیشه‌ای باشد

۷
۰
کبنا ؛
   
غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا
از غرفه پایگاه خبری کبنا نیوز در دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها بازدید کرد.
زارعی در رابطه با توسعه راه‌های ارتباطی بویراحمد و دنا گفت:  بالغ بر 100 کیلومتر بزرگراه در شهرستان بویراحمد و دنا داریم که نقش خوبی در اقتصاد استان، امنیت جاده‌ها داشته است و این باعث شده استان ما به عنوان کریدور شمال به جنوب انتخاب شود که دستاوردهای توسعه‌ای برای استان محسوب می‌شود.
زارعی به پروژه راه آهن یاسوج اشاره کرده و بیان کرد: پروژه راه آهن پروژه بسیار سنگینی است ما با اقداماتی که انجام دادیم، در 20 کیلومتر فاز اول حدود 80 درصد پیشرفت فیزیکی در بخش زیرسازی دارد. در تلاش هستیم که با اعتباراتی که اختصاص داده شده قطعه دوم هم به مناقصه گذاشته شود. شروع این پروژه بزرگ کار بسیار حائز اهمیتی است و می‌تواند برای استان توسعه بیاورد.
زارعی بیان کرد: گاز رسانی با توجه به موقعیت‌های جغرافیایی و بالابودن هزینه‌های گازرسانی به مرز 85 درصد نزدیک می‌شویم. کهان شالله در آینده بسیار نزدیک پروژه گازرسانی حوزه زیلایی با اعتبار 53 میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.
زارعی درباره طرح شفافیت آراء نمایندگان مجلس گفت: بنده جزو امضاکنندگان طرح شفافیت آراء هستم، جزو امضاکنندگان اولیه طرح اعلام اموال مسئولان هستم. معتقدم زندگی مسئولان باید یک زندگی شیشه‌ای باشد. مسئولان باید یکی از شاخص‌های ایجاد امنیت خاطر مردم را که مرتبط با همین طرح هست را ایجاد کنند.
وی در رابطه با برگزاری انتخابات مجلس به اظهارنظر پرداخته و گفت: معتقدیم انتخابات امرمبارکی است، مظهر مردم سالاری است و مردم از این مسیر دارند آینده خود را رقم می‌زنند، جامعه به نمایندگانی که فداکار باشند و به مشکلات مردم رسیدگی کنند نیاز دارد، و قطعاً برای رسیدن به این هدف مقدس یک مقدمه زلال و پاک و شفافی را باید محیا کنیم.
زارعی تصریح کرد: یکی از این مسائل هزینه‌ها است که باید شفاف شود، ما نباید برای بدست آوردن مناصبی که از آن به عنوان یک خدمت مقدس، مسئولیت و تکلیف از ان یاد می‌کنیم با روش‌های دیگری به آن دست یابیم که منافات با اهداف دارد.
زارعی خاطرنشان کرد: امیدوارم همه هزینه‌ها شفاف شود و همه کسانی که ورود به این حوزه می‌کنند با توجه به اصل شفافیت در هزینه‌ها، اصل صداقت در رفتار، اصل اخلاق مداری در صحنه حضور پیدا کنند.
در پاسخ به این سئوال که حضرتعالی در دوره گذشته انتخابات مجلس از سه منبع رأی از قبیل؛ رأی اصلاح طلبان، قومیت و بخشی از مردم  برخوردار بودید و اکنون جمعی از دانشگاهیان، فرهیختگان و اقشار مختلف مردم از شاپور رمضانی رئیس سابق دانشگاه یاسوج که دارای تحصیلات عالی هم هست و محبوبیتی هم بین جوانان دانشگاهی دارد، برای حضور در انتخابات دعوت کردند، نظر شما در باره کاندیداتوری آقای رمضانی چیست؟ اظهار کرد: انتخابات عرصه‌ای است که هر کس که توانمندی دارد و می‌تواند از عهده مسئولیت بر آید، باید به میدان بیاید. و من از ابتدا تا الان، کاندیدا و نماینده‌ای بودم که در چارچوب و خواسته‌های مردم حضور پیدا کردم. من فکر می‌کنم مهم‌ترین خواسته اصلی و حقیقی جریانات و نیروهای انقلابی این است که نمایندگان و مسئولان در خدمت  مردم باشند.
متن کامل این گفت و گو را در فیلم بالا ببینید.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آخیی!
قوت نیاره! یکی کمکش کنه!!
مردم رو چی فرض کردی مولتی میلیاردر؟!
از کجا اومده این سرمایه؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
شماها با اين قيمت بنزيني كه اصويب كرديد ديكه عمرن جشمتون مجلس را نميبينه .
Iran, Islamic Republic of
بله
جک خوبی بود
خندیدیم
سلامت
Iran, Islamic Republic of
دقیقا کجایی؟ چه خبر از بویراحمد. سید اصلاحات چطوره؟ از مراسمات فاتحه چیزی عایدت شد نیرو های که پشتشون رو خالی کردی تا اونهای که لازمه رو جایگزین کنی برا جمع آوری آرا چون لب مرز هستی کجا هستن نقشه جدیدت آماده اجرا است ولی ققققووووتتتت دستت رو نمیگیره تمام
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
یعنی واقعا این حرف ها رو گفته؟
شفافیت در هزینه های تبلیغات.
قبول نشدن به هر بهایی و با هر ترفندی.
اصل صداقت.
آدم، سرگیجه می گیره
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
سلام بر بنیانگذار ،چه خبر نکنه دوباره هم می خواهی شرف حضور پیدا کنید بل تا ایما درد خمو بمیریم
و
Iran, Islamic Republic of
مشکلات را شما مجلس دهمی ها برای مردم ایجاد کردید مردم باید شما را رای ندهند
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1