تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۴۰۶۷۴۰
با حضور در غرفه کبنانیوز مطرح شد

محنایی از تجمع بازنشستگان جهاد کشاورزی و اظهارات استاندار پرده برداشت / حرف‌هایی در باره ناسپاسی پدرخوانده‌های استان / در آن 4 سال خیلی مظلوم واقع شدیم

۵
۴
کبنا ؛«مجید محنایی» مردی که بیش از 4 سال در تیررس نقدهای تند و تیز رسانه‌ها و افکار عمومی قرار گرفت، او معاونت امور اقتصادی، پشتیبانی و توسعه مدیریت انسانی، سید موسی خادمی استاندار وقت کهگیلویه و بویراحمد را برعهده داشت. در طول معاونت محنایی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد حرف و حدیث‌های زیادی در باره او گفته می‌شد، از استخدام‌ها گرفته تا واگذاری املاک استانداری و ارتباط نزدیکی که با «خادمی» داشت. با همه اینها مجید محنایی هیچ گاه از رسانه ها فرار نمی کرد و همیشه پاسخگو بود.
محنایی با حضور در اولین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های استان مهمان پایگاه خبری کبنا نیوز بود و به سووالات خبرنگار این سایت خبری پاسخ داد.
او در پاسخ به سووالی مبنی بر اینکه چگونه معاون استاندار شدی، می‌گوید: دوستی دیرینه‌ای با آقای خادمی استاندار وقت استان کهگیلویه و بویراحمد داشتم، در سازمان جهاد کشاورزی با ایشان همکار بودم و در مناسبت‌ها و مسائل مختلفی کنار هم بودیم و در استانداری کهگیلویه و بویراحمد با هم ارتباط و مراودات‌های زیادی داشتیم. آقای خادمی در زمینه مسائل مختف استان تسلط و آشنایی کامل داشتند و هر آنچه نیاز استان بود در طول خدمتشان که 4 سال بود و ما هم کنارشان بودیم، پیگیری کردیم و مهمترین کارها در آن دوره مربوط به کارهای اقتصادی و عمران و آبادانی استان بود.
معاون سابق امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سووالی که مهمترین کارهای که شما در طول این 4 سال انجام و یا پیگیری کردید، چه بود؟ اظهار کرد: کارخانه سیمان بزرگ مارگون، کارخانه آجر دهدشت در زمان ایشان [خادمی] به بهره برداری رسید، پروژه بزرگ عمرانی پاتاوه – دهدشت به لحاظ مالی و تحریم ها که وجود داشت به تاخیر افتاد و جزء پروژه های خوب و فرا استانی بود.
نرخ بیکاری استان در دورانی که آقای خادمی استان را تحویل داد، ما مقام اول را در  کشور داشتیم و رتبه استان را ارتقاء دادیم و با کاهش نرخ بیکاری مواجه بودیم. به طوریکه وزیر کشور در جلسه معارفه آقای خادمی به عنوان استاندار لرستان در خرم آباد فعالیت های اقتصادی خوب اقای خادمی را از پارمترهای که ایشان به سمت استانداری لرستان منصوب شدند، دانست. فعالیت و تلاش های تیم اقتصادی کاملاً مشهود بود و بخش های صنعت، کشاورزی، معادن و شهرک های صنعتی، اتاق بازرگانی نیز فعال بودند و در حقیقت آقای دکتر خادمی استارت فعالیت های اقتصادی را زدند. ارتباط با هلدینگ های اقتصادی کشور، ما بالغ بر 80 هلدینگ اقتصادی در سطح کشور داشتیم و ارتباط نزدیکی با آنها برقرار شد.
بنیاد برکت ستاد اجرایی، فرمان امام و ماحصل همه اینها اقداماتی است که در زمینه های عمرانی در استان انجام می گرفت و ماحصل پیگیری این اقدامات در شهرستان لنده به عنوان شهرستان پایلوت و چیزی همانند قلعه گنج کرمان، که در  زمان آقای خادمی استارت زده شد و آغاز به کار در زمان آقای احمدی پیگیری شد و با این اقدام در شهرستان لنده شاهد شکوفایی همانند آنچه در حوزه قلعه گنج کرمان اتفاق افتاده، خواهیم بود. دو یا سه سال دیگر طول می‌کشد که لنده از محرومیت بیرون بیاید. انشاءالله در این شهرستان نرخ بیکاری کاهش پیدا می‌کند و ظرفیت‌ها این شهرستان در حال شناسایی و در بقیه شهرستان‌ها همچنین اقداماتی انجام گرفت.
وی در پاسخ به سووالی در خصوص ارتباطش با آقای خادمی استاندار سابق و مدیریت وی، اظهار کرد: تعاریفی که من از ایشان می کنم از نظر اخلاقی، ایشان یک الگوی بسیار مناسب برای مردم و مدیران است.
 در ادامه مجید محنایی در باره تجمع بازنشستگان جهاد کشاورزی در جلوی درب استانداری و صحبت‌های استاندار توضحیاتی داد و گفت: قسم جلاله یاد می‌کنم که این کار را من انجام ندادم.
او در باره منطقیان، لاهوتی و تماس تلفنی موحد نماینده اسبق کهگیلویه هم توضیح داد.
معاون سابق استانداری کهگیلویه و بویراحمد همچنین پیرامون مدیریت آقای احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و بکارگیری بستگان نیز صحبت کرد.
مجید محنایی به حرف‌های که خواست در روز تودیعش بزند هم اشاره کرد و گفت: می‌خواستم در آن روز از بی‌انصافی‌هایی که در حق ما بود سخن بگویم. ناسپاسی پدرخوانده‌های استان که در آن مدت کارهای برای آنها پدرخوانده‌ها انجام دادیم و انگار هیچی نبود. واقعیت در طول این 4 سال خیلی مظلوم واقع شدیم و هیچ موقع هم نخواستیم دفاع کنیم و پاسخ بدهیم. حرف‌های زیادی مبنی بر اینکه محنایی فامیل‌هایش را مأمور و استخدام کرده و بالاخره شبهات زیادی به وجود آوردند.
همزمان با صحبت‌های در باره جعفر گوهرگانی به عنوان معاون اقتصادی استاندار جمعی از بازنشستگان جهاد کشاورزی جلوی استانداری تجمع کردند که آن موقع بیان می‌کردند که این بازنشستگان با اشاره محنایی تجمع کردند. استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در واکنش به این تجمع در آن موقع بیان کرد: عدم پرداخت مطالبات بازنشستگان جهاد کشاورزی یک گیر قانونی دارد و آقای گوهرگانی تقصیری ندارد، در آموزش و پرورش هم تاخیر چند ساله در پرداخت مطالبات بازنشسته‌ها بوده و در جهاد کشاورزی هنوز یکسال هم نشده و این با پیگیری حل خواهد شد. او با بیان اینکه پرداخت مطالبات ۱۰ میلیارد تومانی بازنشسته‌های جهاد پول کمی نیست که آقای گوهرگانی بتواند پرداخت کند.احمدی ادامه داد: برخی بی اطلاعند و برخی هم بی‌اخلاقی می‌کنند و حاشیه‌هایی برای مدیران ایجاد می‌کنند و بازنشستگان عزیز را تحریک به تجمع می‌کنند.استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این مشکل با یک گیر قانونی به وجود آمده تاکید کرد که مدیر استانی من هیچ کوتاهی نکرده و الان هم به دنبال فروش اموال هستند تا این مشکل برطرف شود.
متن کامل گفت‌وگو منتشر می‌شود و صحبت‌های آقای محنایی را می‌توانید از فیلم بالا ببینید.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خیلی ضعیف بودی ییییییییییییییییی
حمید
Iran, Islamic Republic of
هیچ بی انصافی نبودهرچه فامیل داشتی گذاشتی سرکار کارهای خودتو هم انجام دادی
همشهری
Iran, Islamic Republic of
کاش یکی بیاد به من بگه ایشون در تمام این سالهای مدیریت استان چه کاری کردند!؟ چه خلاقیتی یا تغییری یا پیشرفتی را باعث شدند!
طلبکار هم هستند ...
ارشاد
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه افتتاح ها در کهگیلویه و بویراحمد مسئله ساز می شوند هاشمی وزیر وقت و محترم بهداشت افتتاح کرد و رفت!! حالا هم قادر آشنا از طرف وزیر ارشاد نمایشگاه کتاب را افتتاح کرد !!! که احتمالا وزیر و آشنا و دهبانی که هر سه هم بیش از 40 سال سابقه خدمت دارند می روند!!!!
انصاف
Iran, Islamic Republic of
از همکاران همشهری خودت در استانداری سوال کن ببین از شما راضی بودند شما که به قول خودتان اصلاح طلب هستی پس چطور دیدگاهایت به منطقیانی که رای به عدل داد نزدیک است وحالا که فهمیدی موحد در کهگیلویه رای می اورد تمایل داری و.......دستتان برای اصلاح طلبان رو شد .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1