تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۹
کد مطلب : ۴۹۰۹۶۵
یادداشت؛

تاج‌گردون و دوره جدید استان کهگیلویه و بویراحمد

۱۷
۰
تاج‌گردون و دوره جدید استان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛یک دوره تلخ و ضعیف در استان کهگیلویه و بویراحمد در نهایت در حال تمام‌شدن است. پرداختن به گذشته و نبش قبر اگر چه برای عبرت‌آموزی و مراقبت برای عدم تکرار آن لازم است؛ اما در این مقطع و مقال مجال آن نیست.
 درحالی‌که بعد از رأی قاطع مردم به تاج‌گردون در اسفند 1402 انتظار می‌رفت مجموعه مدیریتی استان از این فرصت و اتفاق مهم استقبال نمایند و از آن و ظرفیت ملی تاج‌گردون در مسیر توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد استفاده کنند اما خیلی زود شروع به موضع گیری و ادبیات ناشایست و حتی تهدید گونه در قبال منتخب مردم نمودند.
اتفاقات تلخ سقوط هلی‌کوپتر رئیس‌جمهور سیزدهم و شهادت وی و همراهانش سبب شکل‌گیری مناسبات جدید در  کشور شد. این درحالی‌که حتی قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری و روشن‌شدن تکلیف رئیس‌جمهور آینده در خود مناسبات و ترتیبات مجلس شاهد صف‌آرایی‌ها و ائتلاف‌های نویی بودیم که نکته اصلی آن تأکید و تأیید ظرفیت‌های غلامرضا تاج‌گردون در میان همه نیروهای توانمند نظام بود. چیزی که اما در استان یا نمی‌خواستند ببینند و یا مجموعه مدیریتی استان در پی بهره‌گیری و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها نبود.
حالا اما ورق به نفع و در جهت منافع عمومی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد برگشته است و شرایط کاملاً تغییر کرده است. حضور رئیس‌جمهور مردمی در رأس قوه مجریه و حضور جمعی از توانمندترین مدیران کشور در سطح وزرا یک فرصت تاریخی و طلایی در پیشروی توسعه کشور قرار داده است.
حضور یک نماینده ملی و توانمند به نام غلامرضا تاج‌گردون که در مجلس اصول‌گرا نیز موفق به حضور در رأس کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس  شده است این فرصت تاریخی را برای کهگیلویه و بویراحمد مضاعف می‌کند.
هر چند کماکان کسانی هستند با القای ادبیات تند و تخریبی سعی در کاستن و کنارگذاشتن این ظرفیت دارند؛ اما تاج‌گردون درگذشته نشان داده است به‌دوراز حواشی اولویت خود را انجام کار و خدمت به مردم قرار داده است.
تاج‌گردون حتی اگر دولت سابق بر سرکار بود از قدرت و اعتبار کافی برای نفوذ در جهت توسعه استان برخوردار بود. حال در دولتی که رئیس آن نزدیک‌ترین رابطه و شناخت را نسبت به تاج‌گردون دارد این امکان چندین برابر می‌شود.
تاج‌گردون در موضوع معرفی استاندار به‌دوراز حاشیه به‌مانند سایر نمایندگان و بی‌هیچ فشاری اقدام به معرفی گزینه‌های مورد حمایت خود کرد و بعد از معرفی یدالله رحمانی نیز با روی گشاده از این حسن انتخاب استقبال کرده است تا اولاً عزم خود برای وحدت و تعامل در استان را نشان داده باشد و در ثانی به‌دوراز دخالت مستقیم در انتصابات به وظیفه اصلی خود یعنی نظارت و قانون‌گذاری و ایفای نقش در تعریف و تقسیم بودجه در سال بودجه‌ای پیشرو همت بگمارد.
تاج‌گردون نماینده مردم است و یقیناً محل مشورت وزرا و مدیران ملی و استانی خواهد بود؛ ولی این موضوع به معنای تنگ‌نظری و محدودکردن خود به چند انتصاب نخواهد بود. مهم خروجی کار است که با حضور یک استاندار بافهم اقتصادی و بودجه‌ای در کنار نمایندگان استان باید به تغییرات اساسی در سطح استان امیدوار بود.
محدودکردن تاج‌گردون در دوره‌ای که وی در حال اثرگذاری در سطح ملی و برخوردار از اعتبار کافی در مناسبات سیاسی و اقتصادی کشور است هیچ نسبتی  با واقعیات بیرونی ندارد و بیشتر در جهت تخریب تاج‌گردون است.
 دوره جدید دوره‌ی هیچ فرد، معاون استاندار، رئیس‌دفتر و یا نماینده خاصی نیست؛ بلکه دوره تعامل و همدلی در  جهت توسعه استان است که نخبگان و نیروهای توانمندی همچون تاج‌گردون می‌توانند نقشی بزرگ ایفا نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

رحمانی
Iran, Islamic Republic of
فعلا که بهرامی و موحد دارن نیرو در سطح ملی میذارن.
صبدالی هم نه استاندار شد و نه مدیر مناطق نفتخیز جنوب.
این اثرگذاری ای که میگید کجاست که بقیه نمیبینن.
من
Iran, Islamic Republic of
نیروی های ک اقای بهرامی در سطح ملی گذاشتن کیا هستن ک ما نمیدونیم
🧐
Iran, Islamic Republic of
قبوله
ببینیم و تعریف کنیم بعدا...
Germany
تو گفتی و مردم هم باور کردند کمایی هر جا لقمه چرب هست تو هم هستی اف بر شماهای جیره خوار تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
تا یک ماه پیش جیره خوار احمدزاده بود
واز استاندار ضعیف حمایت می‌کرد یک دفعه ورق برگشت
Iran, Islamic Republic of
استاندار به این ضعیفی نبودو نمیاد
فرهنگی
United States
انتصابات که شروع شد معلوم میشه تاجگردون مثل دوره های قبل فقط دنبال گماشتن نوچه هایش هست یا توسعه استان
Iran, Islamic Republic of
بادرودسپاس وقت بخیر ببخشید آقای کمایی عزیز ملت کهگیلویه و بویراحمد عوض اینکه از قدرت آقای تاجگردون استفاده مثبت کنن واستان را از این شرایط بد نجات دهد برعکس بعلت تنگ نظری وکور فکری شروع به سنگ اندازی میکنن ولی تاجگردون متعلق به کهگیلویه و بویراحمد نیست ایشان در کل کشور محبوب مردم هستند و در قلب مردم جای دارد ولی کرم درخت همیشه از خود درخت است افسوس هزار افسوس از جهل ندانی
میلاد
United States
استان که سهله.تاج در سطح ملی و وزارتخانه ها
داره مهره چینی میکنه
نظر
United States
۴ سال بخاطر ظلمی ک در حق دکتر تاجگردون و مردم گچساران و باشت شد شهر ما خیلی عقب افتاد انشاءالله خدا کمک کنه دکتر تاجگردون بتونه این ۴ سال و جبران کنه خدا پشت و پناه دکتر باشه
Iran, Islamic Republic of
کشوری که تاجگردون نخبه اونه بایدم‌وضعیتش اینی باشه که هست
ایشون فعلا به عنوان رئیس کمیسیون برنامه در زمان دولت آقای روحانی باید پاسخگویی عملکرد تورمی خود و وضعیت اسفبار اقتصادی مملکت باشند نه اینکه هنوز من من کنند.
Iran, Islamic Republic of
همین که ایشون نتونست به دولت راه یابد خود نشان از توانمندی بالاشون هست!!!
امیر
Iran, Islamic Republic of
زیاده خواهی عده ای مردم گچساران رو وادار می کند تا عطای استان کهگیلویه و بویراحمد را به لقایش ببخشد شک نکنید گچساران بجز حق و حقوق خودش زیاده خواه نبوده مردم گچساران باید نیم نگاهی به استان شدن گچساران دیلم و بهبهان با مرکزیت شهر بندری و منطقه آزاد تجاری داشته باشند
Iran, Islamic Republic of
خدا وداد این مردم برسد با این نوچه ها
باشت
Iran, Islamic Republic of
کبنا !!!
نماز پشت سر علی ولی پلوی معاویه هم خوشمزه است!
تملق ومجیزگویی شما آبروی استان رابرده آقای رسانه صیغه ای
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
ایبینیم ....
Iran, Islamic Republic of
فقط دنبال قوم و اطرافیانش است وبس
حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

روزنامه کیهان با انتقاد از انتصابات در دولت نوشت: در کجای دنیا و در کدام فرهنگ سیاسی ...
برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

یک اقتصاددان، گفت: اگر دولت واقعا بخواهد تغییر اساسی در ریل‌گذاری اقتصادی کشور انجام ...
مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

می‌دانیم دو جریان فکری، در اداره امور اقتصادی جامعه پیوسته در سطح جهانی رقابت می‌کنند؛...
1