تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب : ۴۹۰۵۴۷
با حضور محمد جمالی‌آرند، سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد؛

فیلم و تصاویر | آیین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد / جمالی: آقای بهرامی به من گفت؛ «آقای جمالی بین خود و خدا سعی کنید افراد شایسته را حاکم کنید» / داستار: رضایی یکی از استندبای‌ترین گزینه‌های بهرامی است / اهل تعریف نیستم؛ اما اگر امثال من هزینه نظام نشود چه کسی باید هزینه شود

۱۶
۰
فیلم و تصاویر | آیین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد / جمالی: آقای بهرامی به من گفت؛ «آقای جمالی بین خود و خدا سعی کنید افراد شایسته را حاکم کنید»  / داستار: رضایی یکی از استندبای‌ترین گزینه‌های بهرامی است /  اهل تعریف نیستم؛ اما اگر امثال من هزینه نظام نشود چه کسی باید هزینه شود
کبنا ؛
آیین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید آموزش‌وپرورش شهرستان بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، قبل از ظهر امروز (چهارشنبه 21 شهریورماه 1403) با حضور محمد جمالی آرند سرپرست آموزش‌وپرورش کهگیلویه و بویراحمد و جمع زیادی از فرهنگیان و معلمان مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید آموزش‌وپرورش شهرستان بویراحمد در سالن جلسات این اداره برگزار شد. در این آیین ایوب رضایی به‌عنوان مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان بویراحمد معرفی و از زحمات صالح داستار قدردانی شد. 
جمالی سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دکتر پزشکیان رئیس‌جمهور محترم نگاه فراگیر و وفاق دارد، از هر طیف و سلیقه، آموزش‌وپرورش را با یک نگاه و طیف و یک قوم نمی‌توان مدیریت کرد، آموزش‌وپرورش باید معجونی از همه تفکرات و اندیشه ها باشد. 
       
جمالی بیان کرد: مدیریت آموزش‌وپرورش با مدیریت در سایر نهادها متفاوت است، همهم ما معلم هستیم و برای تدریس در کلای درس استخدام شدیم، 
وی گفت: یک امر طبیعی است که هر سال پست‌بندی انجام می‌گیرد و همکاران جابه‌جا می‌شوند، اتفاق خاصی در آموزش‌وپرورش نیفتاده است.  

جمالی افزود: باید خروجی ما دانش‌آموزان مزین به ۴۰ شاخص باشد، بیایید قدر و منزلت و شوکت خویش را بدانیم، هر معلم یک نماینده و استاندار و وکیل و وزیر است، شأن معلمشان خدایی است، مناعت طبعی که معلم دارد یقین دارم در هیچ اداره‌ای وجود ندارد. 
جمالی بیان کرد: نباید در آموزش‌وپرورش احساسات و هیجانات حاکم باشد، باید عقلانیت حاکم باشد، جابه‌جایی‌ها یک امر طبیعی است. 
وی اظهار کرد: امروز از زحمات برادرمان آقای داستار تشکر می‌کنم، در مدتی که حضور داشتند، نهایت تلاش را انجام دادند، آموزش‌وپرورش بویراحمد ویژگی‌های خاص خود را دارد، قریب به ۴۰ درصد دانش‌آموزان استان در این منطقه است، تنوع قومیت و سلایق وجود دارو، و نیازمند نگاه فرا قومیتی و فرا سیاسی است.
آقای رضایی تجربیات خوبی در سطوح مختلف مدیریتی دارند و چند سال نیز در معاونت آموزشی فعالیت داشته‌اند. با آقای رضایی رفاقت و دوستی قدیمی داریم و بحث کار هم جدا است.
این مسئول ادامه دارد: چندین بار از آقای رضایی خواستیم این مسئولیت را بپذیر؛ اما اکراه داشت و گفت: رضایی سوابقی مختلفی دارد و از جمله معاون آموزش متوسطه در کارنامه او است.
 وی با اشاره به اینکه خدمات مختلفی آقای داستار داشتند و این راه باید ادامه پیدا کند گفت: صدور اوراق، توزیع کتب و ساماندهی و... از جمله آنهاست و باید نگاه سیستمی در آموزش‌وپرورش شهرستان داشته باشید تا سرجمع تلاش‌ها خروجی مثبت برای آموزش‌وپرورش بویراحمد باشد.
       
این مسئول در پایان گفت: با آقای بهرامی دیداری داشتم و وی گفت؛ آقای جمالی بین خود و خدا سعی کنید افراد شایسته را حاکم کنید و از موضوعات قومی و قبیله‌ای پرهیز کنید و نگاه وی نگاه جزئی‌نگری نیست و باتوجه‌به مسئولیتی که در کمیسیون دارند امید داریم بتوانیم از سهم مسئولیت‌های اجتماعی  خدمت کنیم.


 صالح داستار رئیس قبلی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد
گفت: تأخیر به‌وجود آمده از ناحیه اداره‌کل آموزش و پرورش بود و لذا از همه بابت این تأخیر عذرخواهی می‌کنم.
داستار در ادامه صحبت‌هایش با بیان اینکه خدا را شاکرم که در این مدت نگاهم پرستیژی و نمایشی نبود، اکثر بعدازظهر و شبانه در محل کار بودم و با اشاره به روایتی از امام علی(ع)، اظهار کرد: «مدیریت‌ها ابزار سنجش افراد است» در آموزش‌وپرورش مدیریت‌ها متفاوت است و برای تدریس در کلاس درس استخدام شدیم.
 سرپرست سابق اداره آموزش‌وپرورش بویراحمد افزود: اگر غیر بویراحمدی در این جلسه حضور دارد جای ایراد نیست، آن فرد باید دغدغه برای بویراحمد داشته باشد..
داستار افزود: هیچ مخالفی هم نخواهد گفت در طول مدت خدمت سلیقه‌ای عملکرد کرده است؛ در طول دوران خدمت از موضوع ساماندهی نیروی انسانی غافل نبودم و به دنبال کیف سازی بودم.
 وی ادامه داد: با این‌همه کیفیت آموزش‌وپرورش در شهرستان بویراحمد؛ اما آموزش‌وپرورش بویراحمد تازیانه‌های شدیدی خورده است. 
داستار گفت: آقای رضایی یکی از استندبای‌ترین گزینه‌های آقای بهرامی برای این مسئولیت است و باید دید چه اندازه برای این مسئولیت دوام دارد و اگر دوام آورد و خودش به سختی‌ها اعتراف نکرد، از جیب شخصی به او جایزه می‌دهم.
 وی با بیان اینکه مقایسه این آموزش‌وپرورش با دیگر آموزش‌وپرورش در سراسر استان مقایسه یک ساختمان یک‌طبقه با چندطبقه است گفت: آنجا محوطه‌سازی و فضا و... دیده شده است.
 داستار گفت: خدا را شاکرم که در این مدت نگاهم پرستیژی و نمایشی نبود، اکثر بعدازظهر و شبانه در محل کار بودم و برخی نیروهای چنان خسته بودند که وقت رسیدگی به خانواده نداشتند. راننده به من می‌گفت با این شدت کار نمی‌توانم کار کنم.
 وی افزود: از همه دلسوزان انتظار داریم که به آموزش‌وپرورش کمک کنند و بدانید این شهرستان دیگر ظرفیت نیرو ندارد و در این سازمان سامانه الکترونیک فله‌ای نیست که نیرو تزریق شود؛ بلکه کد دارد.
سرپرست سابق آموزش‌وپرورش بویراحمد ادامه داد: توسعه فناوری را دنبال و نیروهایی را در این بخش به‌صورت آزمونی اعمال کردیم تا روزی بتوانیم در صورت سفر ریاست‌جمهور نیروی فناور معرفی کنیم.
داستار ادامه داد: از لحاظ کمی آمارها افزایش پیدا کرد؛ اما از لحاظ کیفی این موضوع مشاهده نشده و همه ما از جمله نماینده بویراحمد باید این بخش را حمایت کنیم
وی با توضیح اینکه زیر ۵ سال سابقه را برای جوانان در حوزه مدیریت ممنوعیت کردیم تا کسب تجربه کنند، گفت: آقای جمالی گواهی می‌دهند کار در آموزش‌وپرورش در کشور و خصوصاً بویراحمد چندبرابر شده و سامانه‌ها و پایش‌ها توسط وزیر رصد می‌شود.
سرپرست سابق آموزش‌وپرورش بویراحمد ادامه داد: در توزیع کتب درسی ۶۲ هزار و ۵۰۰ نفر ثبت‌نام کتاب، سازماندهی‌ها دنبال و در روزهای آینده تمام می‌شود، در دفاع از املاک از گوشه تا دیگر مناطق اقدام کرده؛ اما ساختمان‌ها فرسوده و در شأن فرزندان شما نیست.
داستار افزود: اهل تعریف نیستم؛ اما اگر امثال من هزینه نظام نشود چه کسی باید هزینه شود و دل‌خوشی به این مسئولیت نداشتم جز اینکه خدمت کنیم.
داستار با اشاره به اینکه آموزش‌وپرورش مکانی نیست که نیروی دلسوز نداشته باشد؛ بنابراین نیروها را تغییر ندادم و نیروهای خوبی در قد و قامت مدیرکلی هستند گفت: ما اگر جسارت و کوتاهی یا برداشتی اشتباه از سخنانمان شد حلال کنید.
 وی با اشاره به اینکه فردی روستازاده بودم و ما را مهدوی حمایت کرد گفت: بسیار خوشحالم که متوسل به هیچ شخص سیاسی نبودم. یک ساعت خدمت نماینده فعلی بودم و متعهد همان یک ساعت بودم و گزارشی که خدمت او دادم استقبال کرده و متأثر شد.
 
بیشتر بدانید | ایوب رضایی رئیس جدید آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با بیان اینکه پروژه مهر به‌عنوان اولویت در دستور کار است و تمام برنامه‌ریزی‌ها باید به‌نحو احسن انجام بگیرد و نباید در اول مهر معلم بدون ابلاغ و یا کلاس بدون معلم داشته باشیم و این پذیرفتنی نیست، گفت: نکته‌ای که من روی آن خیلی تأکید دارم و باید مورد توجه قرار بگیرد، رعایت اخلاق است. خط قرمز من زمانی است که یکی از معلمین (خواهر یا برادر) وارد این محیط اداری شود و خدای نکرده رفتاری دون‌شأن با او شود. [تشویق حضار] ما همگی معلم هستیم و از آسمان پایین نیامده‌ایم. پُست‌ها و مسئولیت‌ها گول‌مان نزند که خدای نکرده بازنشسته‌ای، معلمی، خواهر و یا برادری مراجعه کند و رفتار دور از شأن معلمی با او داشته باشیم. 
"       "
سرپرست جدید آموزش‌وپرورش بویراحمد در ادامه بابت تأخیر در برگزاری این جلسه پوزش خواست و گفت: به همه فرهیختگان عرصه فرهنگ و دانایی عرض سلام و خیرمقدم دارم. از شما و کسانی که خارج از آموزش‌وپرورش حضور دارید تشکر می‌کنم.
رضایی از حسن اعتماد سرپرست آموزش‌وپرورش تشکر کرد و گفت: از نماینده محترم شهرستان بویراحمد، دنا و مارگون تشکر دارم، از آقای داستار تقدیر و تشکر دارم و از همکاران بنده هستند و با هم در ارتباط بودیم و از زحمات و تلاش‌های تشکر می‌کنیم.
 وی ادامه داد: این سازمان مهم تربیت نهاد از جنبه مأموریت است و وظیفه تربیت دارد و یک سازمان اثرگذار است و دارای بزرگ‌ترین ساختار در بین وزارت‌خانه‌ها و ابر سازمان است و هیچ سازمان  تعلیمی، تأسیسی، تکمیلی و تحلیلی که این ویژگی‌ها را داشته باشد، وجود  ندارد.
 رضایی با بیان اینکه هیچ نهادی در توسعه‌های سیاسی و فرهنگی و اجتماعی به‌پای آموزش‌وپرورش نمی‌رسد گفت: فارغ از قوانین حاکم بر آموزش‌وپرورش و میزان هزینه‌ها در این سازمان، اگر یک نگاه سیستمی حاکم باشد آموزش‌وپرورش موفق خواهد بود.
وی ادامه داد: انیشتین تفکر سیستمی داشت، انیشتین بیان می‌کند: «عاقل‌ها مشکل را حل می‌کنند و عاقل‌ترها نمی‌گذارند مشکلی رخ دهد» و این نکته معرفی‌کننده تفکر سیستمی است.
 جمالی ادامه داد: دو نوع نگاه وجود دارد در نگاه مدیریتی از بالا تا پایین اگر نگاه تجویزی باشد و بخواهد مشکلات را بعد از آمدن آن حل کند این نگاه تجویزی است؛ اما زمانی مدیری قبل از ایجاد مشکل و جلوگیری از آثار آن پیشگیری می‌کند این نوع نگاه سیستمی و پیشگیری است.
وی با بیان اینکه با بازگشایی مدارس باید دید کتاب‌ها توزیع، کلاس‌بندی و کیفی‌سازی دنبال شده و چگونه است گفت: اگر نگاه سیستمی پیش‌بینی‌شده است سبب تحولات مثبت خواهد شد.
 وی با اشاره به اینکه ۴۰ درصد دانش‌آموزان در این شهرستان است گفت: اگر شاخص‌های درون‌دادی و برون‌دادی خوب باشد آموزش‌وپرورش استان خوب خواهد بود.
رضایی افزود: چندین بار از من خواستند این مسئولیت را بپذیرم و با اصرار این مسئولیت را پذیرفتم، اولین برنامه‌ام حاکم کردن نگاه سیستماتیک از اداره تا سطح مدارس است، امروز پروژه مدارس را داریم و اولویت ما است و حق نداریم بگوییم کلاسی معلمی ندارد، کتابی توزیع نشده و یا ابلاغی صورت نگرفته است براین‌اساس به‌عنوان اولویت اول پروژه بازگشایی مدارس در دستور کار است.
 سرپرست جدید آموزش‌وپرورش بویراحمد ادامه داد: شورای آموزش‌وپرورش تشکیل می‌شود و در دو شیفت مشکلات را احصا تا پویایی در اول مهر مشاهده شود.
 وی گفت: نکته تأکیدی بنده رعایت اخلاق در سیستم اداری شهرستان است خط‌قرمز من زمانی است که معلمی وارد آموزش‌وپرورش بویراحمد شود و رفتاری دونشان با وی شود، از دورترین نقاط، معلم برای من اولویت است، اینجا دستگاه فرهنگ استان است و انتظار تکریم است.
 وی با تأکید بر اینکه کیفیت‌بخشی را دنبال خواهیم کرد و باید دید چه رویکردی در ژاپن دنبال شد و سبب کیفی‌سازی شد و این رویکردها باید دنبال شد گفت: زمانی ذی‌نفعان ما از ما راضی باشند و این موضوع  ملموس بود؛ یعنی کار  را به‌خوبی انجام دادیم.
 وی ادامه داد: با دریافت وضع موجود آموزش‌وپرورش بویراحمد در این جایگاه قرار گرفتم، همکاران تلاش کردند و با خروج از حوزه معاونت در حوزه هسته گزینش مراجعه کردم؛ اما به‌قدری تجربه کسب کردم؛ زیرا دارای هدف و برنامه و تا پاسی از شب خدمت داشتند.
 رضایی گفت: «گابریل گارسیا مارکز» بیان دارد: دنیایی که بهت تحویل دادند باید بهتر تحویل دهی، وقتی از وجود تو بتوانند بهتر نّفس بکشند یقین بدان فردی مؤثری خواهی بود.


آیین تکریم و معارفه مدیران آموزش و پرورش بویراحمد / جمالی: رئیس جمهور نگاه فراکیر و وفاق دارد / رفاقت و دوستی قدیمی با آقای رضایی دارم

آیین تکریم و معارفه مدیران آموزش و پرورش بویراحمد / جمالی: رئیس جمهور نگاه فراکیر و وفاق دارد / رفاقت و دوستی قدیمی با آقای رضایی دارم

آیین تکریم و معارفه مدیران آموزش و پرورش بویراحمد / جمالی: رئیس جمهور نگاه فراکیر و وفاق دارد / رفاقت و دوستی قدیمی با آقای رضایی دارم
آیین تکریم و معارفه مدیران آموزش و پرورش بویراحمد / جمالی: رئیس جمهور نگاه فراکیر و وفاق دارد / رفاقت و دوستی قدیمی با آقای رضایی دارم




آیین تکریم و معارفه مدیران آموزش و پرورش بویراحمد / جمالی: رئیس جمهور نگاه فراکیر و وفاق دارد / رفاقت و دوستی قدیمی با آقای رضایی دارم

آیین تکریم و معارفه مدیران آموزش و پرورش بویراحمد / جمالی: رئیس جمهور نگاه فراکیر و وفاق دارد / رفاقت و دوستی قدیمی با آقای رضایی دارم

آیین تکریم و معارفه مدیران آموزش و پرورش بویراحمد / جمالی: رئیس جمهور نگاه فراکیر و وفاق دارد / رفاقت و دوستی قدیمی با آقای رضایی دارم

آیین تکریم و معارفه مدیران آموزش و پرورش بویراحمد / جمالی: رئیس جمهور نگاه فراکیر و وفاق دارد / رفاقت و دوستی قدیمی با آقای رضایی دارم

آیین تکریم و معارفه مدیران آموزش و پرورش بویراحمد / جمالی: رئیس جمهور نگاه فراکیر و وفاق دارد / رفاقت و دوستی قدیمی با آقای رضایی دارم

آیین تکریم و معارفه مدیران آموزش و پرورش بویراحمد / جمالی: رئیس جمهور نگاه فراکیر و وفاق دارد / رفاقت و دوستی قدیمی با آقای رضایی دارم

آیین تکریم و معارفه مدیران آموزش و پرورش بویراحمد / جمالی: رئیس جمهور نگاه فراکیر و وفاق دارد / رفاقت و دوستی قدیمی با آقای رضایی دارم

آیین تکریم و معارفه مدیران آموزش و پرورش بویراحمد / جمالی: رئیس جمهور نگاه فراکیر و وفاق دارد / رفاقت و دوستی قدیمی با آقای رضایی دارم
آیین تکریم و معارفه مدیران آموزش و پرورش بویراحمد / جمالی: رئیس جمهور نگاه فراکیر و وفاق دارد / رفاقت و دوستی قدیمی با آقای رضایی دارم



















نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ک عادل چ ایخا؟؟؟!!!
اسفند
Iran, Islamic Republic of
والا فوق دیپلم داره ایگو دکترم دوکلام انگلیسی هم بلد نیست جالب اینجاست اونی که واقعا دکتره ایشون رو به اسم دکتر صدا میزنه
الان هشت ساله درگیر دفاع هستم هنوز نتونستم دکتری بگیرم
Iran, Islamic Republic of
بهرامی نماینده باد آورده رازود باد میبرد
ژرف اندیش
Iran, Islamic Republic of
اندکی صبح سحر نزدیک است، نگران نباشین سال آینده بساط همه را جمع خواهیم کرد.آقای برا/ لیدر منتظریان بود حالا خودش را به بهرامی چسبانده ، گروه ندای وحدت فریب همچون افرادی را خوردند،//... دراداره کل آموزش وپرورش فقط صیادیان،شرفی،نوشادی،نیکجویان،پرهام مرتضوی ،رستخیز طرفداربهرامی بودند بقیه همه مخالف بودند یا روشنفکر یا مننتظریان . اسنادشون هم فیلم وعکس درجلسات موجود هست اگر نیاز بود به شخص نماینده تحویل میدم.
United States
رستخیز خودش کامدید بود ۲۳ رای آورد کجا طرفدار بهرامی بود
Iran, Islamic Republic of
بغیرازنوشادی بقیت نمی ارزید/ کت شلوار زرد خودش ۲۳ رای آورد درستاد روشنفکر بود حالا میگه اجنه وملائک اومدند بیست سه رای بهم دادند مسخره هست بخدا جریان اون بنده خدایی که گفت نونیت اینو کی .......
Iran, Islamic Republic of
اخ وبختم ولیدرل بهرامی پرهام ...نیکجویان ..صیادیان ازاول خدمتش تا الان میگه دوماه دیگه بازنشستیم والله نیکجویان باید بره
Iran, Islamic Republic of
نوبت جمالی ک شد تا ببینیم بازم میگه وفاق وفاق،یانه،ان طرف خواهد ایستاد و دم از انقلابی گری و...میزنه،یک رنگی بهترین رنگه
دانای روزگار
Iran, Islamic Republic of
حالا شما جناب داستار چه هزینه ای برای نظام کرده اید ؟
اصلا به وضوح بگویید:
مگر جانشین شما ضد نظام است که اینطور در وصف خودتان رجز خوانی میکنید

کمی منصف باشید ،
معلم
Iran, Islamic Republic of
زیر چوبی شروع شد
آخی من چونم بگه چونه ککا
Iran, Islamic Republic of
دایی زیر چوبی همیشه هست نگران نبو خورشید سی همه طللوع می کنه
علی
Iran, Islamic Republic of
بیشتر مدارس یاسوج در مرکز شهر امکانات خدماتی رفاهی و آموزشی ندارند،چندین سال هست که در دبیرستان و اکثرا هنرستان های یاسوج میز و صندلی دبیر حداقل چیزی هست که باید موجود باشد و وجود ندارد تخته و وایت بورد یا نیست یا فرسوده هست و فابل استفاده نیست،چندین مدیر وسرپرست اداره تغییر کرده ولی میز و صندلی فلان هنرستان و دبیرستان تأمین نشده دهه های گذشته مسول خدمات بازدید از مدارس داشتند ولی این سالها بازدید از مدارس وجود ندارد واگه احیانا بازدیدی بوده مشکلی محل نشده
مسعود
Russian Federation
این آقای دستار که روز معارفه می گفت هدایتخواه وووووحالا هم میگه اگه من دفاع نکنم کی بکند جمع کن پدر مردم با اینحرفهاتون درآوردیدتازه فهمیدم قبلا سوپر چپ بودی حالا سوپر راست
Iran, Islamic Republic of
جناب داستاربغرماچ کردی غیرازجلسه و بازدیای نمایشی جهت تثبت پست
Iran, Islamic Republic of
دلم به حال این استاندار و دارو دستش وموحد میسوزه اخ چقدر پست آدم را پست می کنه یارو بیست وچهار ساعت در ستاد جمالی دور می زد آقای کرمی معاون تربیت بدنی جمالی هزینه کل همایش فرهنگیان رادادند وستاری را آوردند برا سخنرانی حالا وفاق وفاق کن حرف سر حرف محمد دانشی ارزیاب بزنی وفاق می کنی باشه به هم می رسبم آقای جمالی همین گروه روشنفکر پشتوانه شما بودندحالا یادت رفته
معلم
Iran, Islamic Republic of
آقای جمالی
وام تصحیح اوراق امتحانات خرداد را چه کار کردی؟
واضح همین جا جواب بده
حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

روزنامه کیهان با انتقاد از انتصابات در دولت نوشت: در کجای دنیا و در کدام فرهنگ سیاسی ...
برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

یک اقتصاددان، گفت: اگر دولت واقعا بخواهد تغییر اساسی در ریل‌گذاری اقتصادی کشور انجام ...
مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

می‌دانیم دو جریان فکری، در اداره امور اقتصادی جامعه پیوسته در سطح جهانی رقابت می‌کنند؛...
1