تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب : ۴۷۵۳۵۸
کبنا گزارش می‌دهد

پاسخ سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به گزارش کبنانیوز؛ جهاد کشاورزی عملکردی آبرومند داشته است

۲۷
۱
پاسخ سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به گزارش کبنانیوز؛ جهاد کشاورزی عملکردی آبرومند داشته است
کبنا ؛سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به گزارش «ضعف مدیریتی و آمارسازی دلیل عقب گرد جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد» پاسخ داد.
جهاد کشاورزی برای کبنا نیوز نوشته است.
مدیرمسئول محترم کبنا نیوز، احتراماً در پی درج گزارشی کاملاً بی‌اساس پیرامون تولیدات استان و زیر سؤال بردن آمار دولت، مطالبی روشنگرانه و مستند ارسال می‌شود، انتظار می‌رود مطابق نص صریح قانون مطبوعات، در صفحه اول سایت و بدون تغییر، عیناً منتشر شود.
در ابتدای گزارش خود تولیدات ماهی استان را زیر سؤال بردید و با فرضیه‌های کاملاً غیرعلمی و غیرحرفه‌ای با رویکردی کاملاً تخریبی، آن را آمارسازی خواندید؛ متأسفانه یکی از آفت‌های رسالت خطیر شما این است که خبرنگار تخصصی ندارید و اینچنین ناشیانه و بدون سواد تخصصی با زحمات دو ساله یک سازمان بازی می‌کنید و حتی به خودتان زحمت نمی‌دهید از یک متخصص کشاورزی بپرسید برای تولید هر کیلوگرم گوشت ماهی چقدر خوراک ماهی (غذا) نیاز است؟
شما در گزارشتان نوشتید که از شهرکرد سه هزار تن خوراک ماهی وارد استان می‌شود و این مقدار برای تولید ۸ هزار تن ماهی است و بر این فرض غلط نتیجه گرفتید که تولید ماهی استان، ۸ هزار تن است!!
صرفاً از باب اصلاح و پیشگیری از درج مطالب مشابه غیرعلمی و بی‌اساس احتمالی، حتی اگر ادعای غلط شما مبنی بر ورود فقط سه هزار تن خوراک ماهی به استان را بپذیریم، بدانید که در بهترین حالت و با ضریب ۱. ۳ از سه هزار تن خوراک ماهی، دو هزار و ۳۰۰ تن ماهی می‌شود تولید کرد و اینکه بر چه اساسی به این راحتی مطلب بدون مستند می‌زنید، جای تعجب دارد.
این در حالی است که خوراک ماهی استان از چندین شهر و استان و توسط چندین کارخانه و ده‌ها نمایندگی تأمین می‌شود و در بدترین شرایط بیش از ۳۲ هزار تن خوراک ماهی وارد استان می‌شود و آمار تولیدات ۲۲ هزار تنی ماهیان سردآبی در سامانه سراسری پایش کاملاً مستند و دقیق است.
در ادعای بی‌اساس و غیرکارشناسانه دیگری مطرح کردید که عمده طرح‌های ماهی استان تعطیل هستند درحالی که کمترین طرح‌های تعطیل در بخش کشاورزی مربوط به بخش شیلات است و فعالیت طرح‌های ماهی و تولیدات این حوزه چیزی نیست که راستی‌آزمایی آن دشوار باشد.
رویکرد شما آنقدر تخریبی است که حتی اگر این ادعای غیرعلمی شما را هم بپذیریم که تولید ماهی استان ۸ هزار تن است، مگر این آمار مربوط به دولت جدید است؟ چه ارتباطی با معتمدی دارد؟ استان کهگیلویه و بویراحمد از سه دهه پیش تا الان جز سه تولیدکننده اول کشور در ماهیان سردآبی است، و چیز جدیدی نیست؛ سال گذشته رتبه نخست کشور در زمینه بهره‌وری تولید و کسب عنوان افتخارآمیز نمونه ملی شیلات از استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است که در یک رقابت فراگیر کشوری به دست آمد و در سامانه‌های رسمی کشور ثبت هستند، مگر می‌شود این‌ها را دستکاری کرد؟
شما چگونه با وجودی که اذعان می‌کنید خوراک ماهی استان از بیرون از استان وارد می‌شود اما نمی‌گویید این دولت برای اولین بار احداث کارخانه جان تولید خوراک ماهی را شروع کرد و آن را در همین دو سال به نتیجه رساند؟
چرا از زنجیره ارزش تولید شیلات و آبزیان که یک زنجیره منتخب کشوری است حرف نزدید؟
بنابراین تأکید می‌کنیم که توفیقات سازمان جهاد کشاورزی در زمینه شیلات و امور آبزیان در دولت سیزدهم بسیار آبرومندانه و افتخارآمیز بوده است.
در بند بعدی گزارش‌تان از افتتاح دوباره سد کوهبرد گفتید که لازم است توضیح دهیم که به هیچ عنوان منکر زحمات مدیران قبلی و دولت‌های قبلی نیستیم چرا که همه این خدمات خدمات نظام اسلامی است اما باید بدانید که یک سد چندین فاز از بدنه آن، آب‌گیری مخزن، شبکه‌های آبیاری اراضی زیردست و.... دارد و در دولت سیزدهم، اعتبارات این سد و پیشرفت فیزیکی آن سرعت گرفت و فاز نخست آن شامل بدنه سد تکمیل و آب‌گیری شد و با حضور وزیر جهاد کشاورزی رسما افتتاح شد؛ ضمنا فاز‌های بعدی آن یعنی‌ایستگاه پمپاژ و اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار اراضی تحت پوشش این سد نیز به زودی آغاز خواهد شد و با تکمیل آن، بدون شک افتتاح خواهد شد و افتتاح هر فاز به منزله افتتاح دوباره سد نیست.
در اینکه مدیران قبلی نیز زحمت کشیدند شکی نیست اما بی‌انصافی است اگر نگویید که ۶۰ درصد اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل بدنه سد کوهبرد در دولت سیزدهم بوده است؛ اگر بگویید پروژه‌ای که ۶۰ درصد اعتباراتش در این دولت تأمین شد، در دولت قبل افتتاح شده بود، اجحاف در حق همان دولت قبل است؛ احتمالاً شما بازدید از این سد را با افتتاح آن اشتباه گرفتید.
اگر نام سد کوهبرد برای مردم و رسانه‌ها آشناست دلیل آن افتتاح دوباره آن نیست بلکه این است که سال‌های سال بر زمین مانده و یا تعطیل شد یا لاک پشتی پیشرفت داشت و برای همین نام آن برای خیلی‌ها تکراری است بنابراین یکی از افتخارات این دولت تسریع در تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام بر زمین مانده بود.
در فراز دیگری از گزارشتان به کاهش توزیع مرغ منجمد در مقایسه با سال‌های قبل اشاره کردید که از قضا این تنها ادعای درست شما در این گزارش است هرچند که برداشتتان از آن کاملاً برعکس بود چرا که کاهش توزیع مرغ منجمد که یک اقدام کمکی در شرایط بحرانی است یکی از افتخارات سازمان جهاد است و دلیل آن این است که به ویژه در یکسال اخیر، بازار مرغ به لحاظ وفور کالا به ثبات رسید و وقتی کمبود مرغ در بازار نیست دلیلی برای توزیع مرغ بیشتر در بازار نیست.
همچنین در بحث کاهش میزان توزیع میوه شب عید نیز باید گفت که سال گذشته برای اولین بار دولت تصمیم گرفته که این کار را به بخش خصوصی واگذار کند و زیان ناشی از این توزیع را پرداخت نکند بنابراین منطقی است که بخش خصوصی به اندازه کشش بازار و ضمانت برگشت سرمایه و سود، میوه شب عید وارد بازار کند اما جالب است بدانید که امسال حتی همین مقدار میوه شب عید، هم به طور کامل فروش نرفت و بازار کشش آن را نداشت؛ همچنین اگر نویسنده محترم زحمت تحقیقی کوچک را به خود می‌داد، متوجه می‌شد که بعد از این تصمیم دولت، همه استان‌ها امسال میوه کمتری را در طرح میوه شب عید توزیع کردند و ارتباطی با ضعف یا قوت مدیریت استان ندارد.
این در حالی است که شما این عملکرد مثبت را با یک رویکرد تخریبی به عنوان ضعف مدیریتی تعبیر کردید.
در بخشی دیگر، ادعای بی‌اساس دیگری مطرح کردید و گفتید که رفاهیأت در جهاد کشاورزی حذف شده و فقط یک‌میلیون به کارمندان پرداخت شده که اولاً اعلام عدد یک‌میلیون تومان به‌هیچ‌وجه درست نیست و نشان از بی‌اطلاعی و اعتماد شما به گزارشات مغرضانه و بی‌اساس دارد؛ ضمن اذعان به مظلومیت کارمندان جهاد و پایین بودن حقوق و مزایا در این سازمان و عدم تناسب آن با حجم بالای کار و مأموریت جهاد کشاورزی و همچنین پیگیری‌ها و تلاش‌ها برای افزایش مزایا و رفاهیأت کارمندان شریف بخش کشاورزی تأکید می‌شود که مبالغ مربوط به حقوق کارکنان دولت و مزایایی همچون عیدی آن‌ها خارج از اختیارات دستگاه‌های اجرایی و توسط قوانین و سازوکار‌های بالادستی تعیین و ابلاغ می‌گردد و سازمان‌های استانی ازجمله جهاد کشاورزی نقشی در تعیین آن ندارند. در مورد پرداختی‌های غیرمستمر ازجمله اضافه‌کار و مأموریت و خدمات رفاهی، بر اساس مستندات دقیق مالی در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ مجموع مبلغ پرداختی سرانه رفاهیأت این سازمان از همه سال‌های قبل از آن بیشتر بوده است و دلیل این شائبه این بوده که مبلغ رفاهیأت در طول سال به‌تدریج و در طی ماه‌های مختلف و به مناسبت‌های مختلف پرداخت شده است اما برخی استان‌ها همین مبلغ را یکجا در پایان سال پرداخت کرده‌اند و باعث این مقایسه اشتباه شده است.
علاوه بر این، در دو سال اخیر اقدامات خوبی در زمینه سایر خدمات رفاهی کارکنان انجام شده است که برخی از آن‌ها برای اولین بار در سازمان جهاد کشاورزی استان اتفاق افتاده است. تأمین زمین ساخت مسکن برای تعداد قابل توجهی از کارکنان و بازنشستگان استانی و شهرستانی با استفاده از ظرفیت اراضی مازاد جهاد کشاورزی، ورزش کارکنان، تقبل و پرداخت بخش عمده‌ای از هزینه‌های تهیه کارت بهره‌مندی از استخر، کارت‌های اعتباری خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تقبل و تأمین بخشی از هزینه‌های بیمه تکمیلی کارکنان، تأمین و پرداخت کمک‌تحصیلی به فرزندان دارای نمرات برتر در مقاطع تحصیلی مختلف، افزایش بسیار قابل‌توجه در تأمین و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه و مرابحه به کارکنان، اعزام همکاران به اردو‌های سیاحتی و زیارتی، تجلیل از بازنشستگان، تجلیل از فرزندان شاهد و ایثارگر، ایجاد زیرساخت راه‌اندازی بوفه در ساختمان ستاد سازمان (در حال تکمیل) و... انجام‌شده که البته ما هم معتقدیم به نسبت حجم کار در این سازمان، این رفاهیأت به‌هیچ‌عنوان کافی نیست اما اینکه دولت را متهم به بی‌توجهی کنیم نیز قابل‌پذیرش نیست.
در موضوع صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی نیز با وجود آنکه از سال ۸۸ تا ۱۴۰۰ هیچ اعتباری جهت افزایش سرمایه این صندوق لحاظ نشد اما در این یک و نیم سال اقداماتی در دست اجراست که سرمایه این صندوق را به شکل بی‌سابقه‌ای(۲۵۰ درصد) افزایش می‌دهد.
نویسنده این گزارش باید بداند که برخی مقایسه‌ها از اساس زیر سؤال هستند، به عنوان مثال بسیاری از محصولات بر اساس سیاست‌های کلان وزارت، الگوی کشت و تعهدی که برای استان مشخص می‌شود، کشت می‌شوند و گاهی کاهش کشت یک محصول در برنامه جهاد است، بنابراین اینکه بگوییم امسال کمتر از سال قبل کشت شد، منطقی نیست.
در مورد محصولات استراتژیکی چون گندم و کلزا باید یادآوری کرد که سال قبل رکورد تولید و خرید تضمینی گندم شکسته شد و ۱۳۵ درصد بیشتر از سال‌های قبل خرید شد؛
در محصول کلزا نیز تعهد استان در کشت، ۹۵ درصد با ۸۹۵ هکتار محقق شد که هم سطح زیر کشت بیشتر شده هم با اقدامات به‌زراعی انجام شده پیش‌بینی می‌کنیم میزان عملکرد محصول کلزا نسبت به سال قبل حدود ۳۰ درصد رشد داشته باشد.
نکته مهمتر اینکه امسال در یک اقدام هوشمندانه، اراضی مستعد آبی را به کشت کلزا اختصاص ندادیم و با این وجود، کیفیت و عیار کلزای دیم ما در دهدشت از کلزای آبی بقیه کشور، بسیار بیشتر بوده است.
جای تعجب است که نویسنده این گزارش با کدام استدلال گفته است که ۱۰۰ هکتار کلزار در استان کشت نشده است؟!
همچنین نویسنده ادعا کرده است که کارخانه روغن‌کشی مجبور شده است کلزای مورد نیاز خود را از استان‌های دیگر تأمین کند، تأکید می‌کنیم که چنانچه کارخانه‌جات با کلزاکاران قرارداد ببندند و به تعهدات خود عمل کنند، هیچ محدودیتی در سطح زیر کشت کلزا و استقبال کشاورزان وجود ندارد؛ و این را هم بدانید که در هیچ سالی، همه نیاز کارخانه اکسیر فرایند گچساران از درون استان تأمین نشده که امسال آن را به ضعف مدیریتی تعبیر کردید.
سامانه‌های آماری، ثبت مستندات، پایش و... عمدتاً ملی و وزارتی هستند و امکان دستکاری یا ثبت یک اقدام بدون مستندات وجود ندارد.
نکته دیگری که نشانه‌ای از رویکرد تخریبی در این گزارش است این است که عدم انتخاب کشاورز نمونه ملی در حوزه باغات را یک ضعف مدیریتی قلمداد می‌کنید اما از انتخاب نمونه ملی در بخش شیلات یا دیگر بخش‌ها برای اولین‌بار، به راحتی می‌گذرید! ضمن اینکه انتخاب نمونه‌های کشاورزی در یک رقابت تنگاتنگ انتخاب می‌شود و ارتباط مستقیم آن به ضعف مدیریتی، کاری غیرحرفه‌ای است‌.
در بحث مبارزه بیولوژیک با آفات نیز تا قبل از سال ۱۴۰۰ بیشترین سطح ۱۴۵۰ هکتار بوده اما فقط در سال ۱۴۰۲ به تنهایی این طرح با موفقیت در ۲۲۵۰ هکتار اجرایی شد و اینکه یارانه‌ای برگشت خورده کاملاً کذب و ناشی از اطلاعات اشتباه و غیرعلمی است.
در بحث اراضی شیبدار نیز سطح توسعه‌ای باغات در اراضی شیبدار بدون هیچگونه ابهامی در ۴۲۰ هکتار اجرایی شد و بعد از رصد این عملکرد از سوی وزارت جهاد، اعتبارات این ردیف برای استان ما دو برابر شده است و علاوه بر آن امسال نیز افزایش سطح قابل ملاحظه‌ای در باغات اراضی شیبدار خواهیم داشت؛ جای تعجب است که به راحتی آن هم در رسانه عمومی گفته شود کاری نشده است!
همه این موفقیت‌ها را اگر با وجود مشکلات ساختاری اقتصاد کشور، تحریم‌ها، قانون انتزاع و واگذاری مسئولیت بازار کالا‌های اساسی به جهاد کشاورزی، تصمیم بر حذف ارز ترجیحی و مشکلات متعاقب آن لحاظ کنید و منصفانه تحولات زیربنایی بخش کشاورزی در حوزه سردخانه‌ها، کارخانه جات خوراک‌ماهی، شهرک‌های گلخانه‌ای، زنجیره‌های ارزش تولید، احیای ده‌ها واحد تولیدی راکد، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و... را ببینید قطعاً اذعان خواهید داشت که جهاد کشاورزی نه تنها عقب‌گردی نداشت بلکه سوار بر ریل توسعه شده و اکنون بخش کشاورزی یک بخش پویاتر و مؤثرتر در اقتصاد، اشتغال و تولید در استان کهگیلویه و بویراحمد است.
بدون شک افرادی هستند که از موفقیت این دولت و بخش کشاورزی خوشحال نیستند و تلاش دارند تا به کمک رسانه‌ها، رویکرد تخریبی را تقویت کنند اما دیدگاه ما همواره این است که هر مدیری در هر دولتی خدمتی کرده است برای مردم و برای آبروی نظام بوده است اما این را هم با قاطعیت می‌گوییم که از مقایسه عملکرد این دولت با دولت‌ها قبل در بخش کشاورزی، در یک راستی‌آزمایی منصفانه و دقیق، قطعاً سربلند هستیم.
در پایان با اذعان به برخی ایرادات و کاستی‌ها در مجموعه جهاد کشاورزی، و به پاس گرامیداشت نقد و انتقاد، با وجود نشر آشکار اکاذیب، به ارسال جوابیه بسنده می‌شود و انتظار می‌رود چنانچه رسانه مذکور در این زمینه حسن نیت دارد، جهاد کشاورزی آماده راستی‌آزمایی از عملکرد درخشان و موفق دو ساله دولت در بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد است.
نام شما

آدرس ايميل شما

منصف
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین مدیر کل این استان معتمدی است ازش بپرسید چرا ۹۳ درصد پرواربندی های بره در استان تعطیل و غیر فعال هستند،
چرا لبش از ۶۰ درصد طرح های گاو شیری غیر فعال و راکد هستند
چرا بیش از ۴۰ درصد واحدهای مرغداری راکد و غیر فعال هستند.
چرا بهره وری در محصولات کشاورزی استان در مقایسه با میانگین کشوری بسیار پایین است
چرا ضریب مکانیزاسیون در استان نسبت به میانگین کشوری خیلی پایین است
چرا راندمان آبیاری بخش کشاورزی خیلی پایین و افتضاح است و هنوز برای آبیاری مکانیزه از روش صد سال پیش اروپا و ترکیه از جمله آبیاری قطره ای و بارانی استفاده می شود و هنوز یک طرح آبیاری زیر سطحی مبتنی بر نیاز دقیق گیاه و درخت به آب استفاده نمی شود.
چرا قانون رفع موانع تولید و قانون ماده ۵۴ رفع تداخل راضی منابع ملی در اکثر شهرستانها به خوبی انجام نشده است.
چرا طرح توسعه باغات دیم در اراضی شیب دار با توجه به پتانسیل استان در مقایسه با استان های دیگر انجام نشده است.
چرا طرح الگوی کشت در استان اجرایی نشده و هنوز محصولات اب بر و کم بازده در شهرستان های گرمسیری کاشت می شود و در این بین نقش سازمان جهاد کشاورزی چیه و چکاره است.
نقش سازمان در اجرای قانون تبصره یک ماده یک و جلوگیری از تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی چه بوده و تاکنون چند حکم قلع و قمع اجرا شده است.

نقش سازمان در اجرای قانون ماده ۳۳ و برگرداندن اراضی واگذاری که طرح ها در آن اجرا نشده اند چه بوده و تاکنون چه اقدامی انجام شده است.
نقش سازمان در کنترل آفات و بیماری های گیاهی چه بوده است.
نقش سازمان جهاد کشاورزی استان در تولید محصول سالم و ارگانیک چه بوده است و متاسفانه اکثر محصولات تولیدی کشاورزی استان پر از بقایای آنتی بیوتیک و سموم است و شاهد این ادعا طرح تحقیقاتی دکتر صلاحی برای بقایای سموم در محصولات کشاورزی استان است، به عنوان مثال گلخانه دار سم دیاز نون امروز استفاده می کند و فردا محصولش وارد بازار مصرف می شود. نقش سازمان در این بین چکاره است.

نقش سازمان جهاد کشاورزی استان در کشاورزی علمی و به روز و استفاده از شرکت های دانش بنیان چه بوده است!!!!!!!!!!

و هزار مشکل دیگر
مخمص کلام، طرح های زنجیره تولید و طرح های تولیدی کشاورزی که اجرا می شوند توسط خود متقاضی و استفاده از تسهیلات بانکی بوده است نه آقای معتمدی این طرح ها را اجرا کرده و به عبارتی اگر جهاد کشاورزی نبود هم این طرح ها اجرایی می شد. آقای معتمدی اگر مدیر است باید نسبت به عواملی که در فوق اشاره شد پاسخگو باشد و این عوامل را مدیریت کند.
به هر حال تعطیلی سازمان جهاد کشاورزی هیچ فرقی به حال کشاورز ندارد. به هر حال تولید محصولات اساسی بدست پرتلاش کشاورزان استان بوده و ارتباطی به مدیریت جهاد کشاورزی ندارد.
علی اصغر ممسنی از یاسوج
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر جهاد کشاورزی استان .... خصوصا مدیر توانمند و علمی ایشان جناب دکتر معتمدی .... بیایید نیروهای توانمند استان را به جای تخریب تشویق و تحسین کنید .... مشخص هست که دکتر معتمدی چقدر در تخصصش متبحر و استاد هست .... هزار درود نثارتان باد ...
شکوهیان
Iran, Islamic Republic of
زحمات مسولان متخصص را با بی اطلاعی خودش زیر سوال می برد ..‌‌
یاسوج نیوز
Iran, Islamic Republic of
استان واقعا نیاز به افراد با سوادی مثل معتمدی دارد تا کارهای علمی و تحقیقاتی را نهادینه کند و به نتیجه برساند ....
زریر
Iran, Islamic Republic of
دیوار حاشا وادعا بلند بلند بلند..جوابیه داده شده کاملا بی اساس و هیچ مستندی ندارد.
مهقلی صدر
Iran, Islamic Republic of
مزخرف ترین و خنده دارترین طرح همین سد کوهبرد است. به دلایل زیر:
1-تا کنون سه بار توسط سه مسئول کشوری افتتاح شده است.
2-, سد آبگیری شده و دریاچه سد بعد از بارش اولیه هر سال لبریز میشود ولی هیچگونه سیستم آبیاری در پایین دست و زمین های هدف نه انجام شده است و نه مطالعه شده است و نه برنامه ای برای این کار وجود دارد. بنابراین فقط مقداری زمین کشاورزی مرغوب در مخزن سد از بین رفت و عده‌ای بی‌خانمان شدند و هر سال به میزان 3میلیون متر مکعب آب بخار میشود .
3- تا کنون سه مدیرکل افتتاح این سد را در رزومه خود و دولت خود نام برده اند و عکس سلفی می اندازند.
4-,سازمان جهاد کشاورزی استان تبدیل به سازمان تبلیغات کشاورزی شده است.
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
بله باز هم آمار گیری را خوب بلدید بهتره از خود مجریان طرح های کشاورزی صحت و سقم موضوع را پرسید تا به اماری بودن کارخودتان پی ببرید.
مردم از گرانی مواد غذایی در رنجند برا قیمت مرغ چکار کردید
باغدار
Iran, Islamic Republic of
کشاورزی کار خیلی لطفا سختی هست .... متخصص کشاورزی خیلی سخت تر از متخصص پزشکی هست چون در پزشکی میشه با بیمار حرف زد که کمک میکنه به پزشک برای مداوا ولی گیاه نمیتونه حرف بزنه و راهنمایی کنه .... چه اطلاعات علمی و تخصصی از کشاورزی و شیلات و ..... دارد که دیمی و فله ای نظر میده و قضاوت میکنه ..لطفا حد و اندازه نگه دارید ....
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر معتمدی مدیر باسواد و اجرایی و دست پاک آبروی مدیریت استان
Iran, Islamic Republic of
خدایی دکتر معتمدی کارهای زیرساختی خوبی انجام داد رسانه ها میخوان ازش باج بگیرن اما توان مدیریتش اینقدر بالا هست که به کسی باج نمی‌ده
Iran, Islamic Republic of
دکتر معتمدی دولت رئیسی را در استان کهگیلویه و بویر احمد سربلند کرد
Iran, Islamic Republic of
جهاد کشاورزی همچین که از خودتون مطمئن هستید هم عملکرد خوبی نداشته و بنظرم برای راست آزمایی باید مردم قضاوت کنند
حیدری
Iran, Islamic Republic of
مطالب بالا آخرین دست و پا زدنهای آقای معتمدی پور مدیرناتوان و ناکارامد جهادکشاورزی استان برای فرار از گزینه حتمی عزل ایشان است که صدالبته ره به جایی نخواهد برد و برکناری ایشان حتمی است زیرا در مقایسه با دوران تاج الدینی در دوسال قبل تر از ایشان، جهاد کشاورزی نه تنها پیشرفتی نداشته بلکه بانی اُفت کشاورزی در همه زمینه های حمایتی و خدماتی بوده است.
بی دخیل
Iran, Islamic Republic of
خدای معتمدی ادم شریف و پای کار هست و نیاز به جوابیه نیست. احتمالا بنام و دوستانش میدانند
آرش ملک پور
Iran, Islamic Republic of
وقتی یک مدیر تخصص داشته باشد اینطور با دلیل و مدرک جواب می دهد
مخاطب
Romania
^^^^^^^^^^
Iran, Islamic Republic of
معتمدی ضعیف است و بار جهادکشاورزی برایش سنگین است
Iran, Islamic Republic of
مدیرضعیف
مدیر بی انگیزه
معتمدی
کارشناس کشاورزی
Iran, Islamic Republic of
چرا ناراحت شدید...عملکرد جهاد استان ضعیف ضعیف ضعیف هست و بر همگان کاملا روشن هست ..
متخصص کشاورزی
Iran, Islamic Republic of
اقای معتمدی یکی از ضعیف ترین مدیران استانی است و تخصص ایشان نمایشهای دوربینی و رسانه ای است و هیچ متخصص کشاورزی عملکرد ایشان را باور ندارد.
به لطف بارش های خوب عملکرد تولید غلات استان رفته بالا ولی در عین حال امارهای کشوری بررسی کنید کشاورزی استان اخرین رتبه ها را دارد
Iran, Islamic Republic of
مدیری مثل معتمدی فقط دوست داره در تصاویر کنار مسئولین بالاتر تصویرش بیفتد و سوار بر ماشین دو کابینه های لوکس شهر به شهر بگردد چطور می تونه شیلات و تولیدات شیلاتی را مدیریت کند، اینایی که نوشته هم توسط معاون بله قربان گوش تنظیم شده و جهت راستی آزمایی بهترین علاج کار مراجعه به کارشناسان شیلات هست نه مسئولین واحدهای بله قربان گو.
Iran, Islamic Republic of
اگر واقعیت ها را راجع به افنضاحات و نا کارآمدی جهاد کشاورزی استان می خواهید بدانید به ما تولید کنندگان شیلات و گلخانه و... مراجعه کنید نه به افراد چاپلوس!!!!!!!! تا روسیاه شود چهره مدیرانی که در آنها غش باشد وبه خاطر حفظ صندلی حاضرند واقعیت ها را برعکس جلوه بدند.
Iran, Islamic Republic of
بی عدالتی و حق خوری در جهاد استان بیداد می کنه. اعتماد بیش از حد معتمدی به امیری منابع انسانی باعث تبعیض و تضییع حق همه پرسنل جهاد شده. تا تغییرات اساسی توی اتفاق نیفته وضعیت بدتر هم خواهد شد.
کارمند جهادکشاورزی
Iran, Islamic Republic of
در خصوص رفاهیات کارکنان و خدمات رفاهی اختصاص یافته بخصوص برای کارکنان شهرستانها لطفا مستندات ارایه دهند>
در خصوص کارت اعتباری خرید توضیح دهند .این کارت چه مزیتی برای کارکنان دارد
خدمات ورزشی و استخر در کدام شهرستانها اجرا میشود
کارمند
Iran, Islamic Republic of
در خصوص تامین زمین جهت مسکن ملی چه امتیازی برای کارمند جهاد در نظر گرفته شده؟تا این لحظه که مبالغ پرداختی کارکنان با سایر افراد عادی فرقی نداشته است.چرا وقتی که زمین متعلق به جهاد بوده کارمند جهاد باید بابت هزینه زمین پول پرداخت کند؟پس لطفا دقیقا شفاف سازی بفرمایید که جهاد در این خصوص چه کمکی به نیروی خود کرده است؟
کمال
Iran, Islamic Republic of
بفرماییدراجع به تولید نان کامل داستان سراییتون وکوچو رسی؟تمام محصوللی که کشورل دیه پس ایفرسته وقبولشون نیارن وپرازسموم وآفت کش وتراریخته ان جوابتون چنه؟سالل ساله مردمه بدبخت کردیت وهرچی موادشیمیایی وسمه وهمی چرخه معیوب محصولات دامی وباغی کردیته من کم مردوم...والاچه رویی دارید؟🤔
من
Iran, Islamic Republic of
رفاهیات 1000000 میلیون هم نبود آخرسال الکی حرف نزنید
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1