تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۴۷۵۰۴۵
کبنا گزارش می‌دهد

ضعف مدیریت در بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد / بکارگیری نیرو بدون طی مراحل قانونی / بنیاد شهید خانه و مامن جامعه ایثارگری است نه آن که ...

۴۸
۲
ضعف مدیریت در بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد / بکارگیری نیرو بدون طی مراحل قانونی / بنیاد شهید خانه و مامن جامعه ایثارگری است نه آن که ...
کبنا ؛ بی شک در نظام‌مقدس جمهوری اسلامی هیچ شأنی بالاتر از شأن شهدا و جامعه ایثارگری برای مردم انقلابی و ولایت‌مدار وجود ندارد.
شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگرانی که شکوه، عظمت و امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی‌های این عزیزان است. محدود کردن خدمات دهی و ارج گذاری به این عزیزان در تنها یک مجموعه نه ممکن است و نه شایسته. به همین علت همه و همه مکلف بر حفظ شأن و جایگاه این قشر و همت بر رفع مشکلات و مسائل آنها می‌باشند. این گزارش صرفاً نقد و بررسی عملکرد رضا پارسیان‌نژاد مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد است و قطعاً سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران یکی از دستگاه‌های خوب و ارزشی کشور است و نافی خدمات این سازمان و کارکنان خدوم و پُرتلاش آن نیستیم.
با این وجود فلسفه وجودی بنیاد شهید و امور ایثارگران در جهت تمرکز بخشی و تسریع و اهتمام بیشتر در توجه به این گروه در جامعه است. حادثه تلخی که در سال ۱۴۰۰ برای یکی از فرزندان شهید استان کهگیلویه و بویراحمد رخ داد یکی از تلخ‌ترین خاطرات و اتفاقات سال‌های اخیر در استان است که سبب تأسف و تأثر بسیار در استان کهگیلویه و بویراحمد و کل کشور گردید. عدم مدیریت و عدم توجه به واقعیات جامعه ایثارگری در شکل‌گیری آن واقعه تلخ از جمله دلایل بوده است. هر چند انتظار تغییرات و اصلاحات بیشتری بعد از آن واقعه در مجموعه بنیاد شهید کشور می‌رفت؛ ولی همه آن مصیبت به یک تغییر جزئی در سطح مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تقلیل داده شد تا خیلی زود روشن شود «در قرار است بر همان پاشنه سابق و شاید هم بدتر و ضعیف‌تر بچرخد.»
در دو سالی که از مدیریت رضا پارسیان‌نژاد که خود از جامعه ایثارگری است در بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد می‌گذرد نه‌تنها بوی بهبودی در وضعیت این حوزه مشاهده نمی‌شود که حالا بیش از گذشته شاهد اعتراض و نارضایتی جامعه ایثارگری از نحوه مدیریت در بنیاد شهید استان هستیم.
البته از همان ابتدا این نگرانی می‌رفت که انتخاب فردی با دخالت نمایندگان به جهت وابستگی انتخاباتی نمی‌تواند یک نتیجه مطلوب در پی داشته باشد و امروز بیش از هر زمان دیگری چنین تحلیلی خود را به اثبات رسانده است.
علاوه بر نارضایتی در جامعه ایثارگری که ناشی از عدم حمایت و عدم وجود خلاقیت و نوآوری در نوع مواجهه با این گروه بزرگ و حساس به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و آزادگان عزیز هستیم برخی دلخوری‌ها و بدسلیقگی‌ها نیز مزید بر علت در تشدید ضعف مدیریت در بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد گردیده است.
البته نباید از یاد برد که بنیاد شهید یک مجموعه صرفاً حمایتی و خدماتی نیست؛ بلکه برای این مجموعه مهم در بخش‌های اجتماعی، فرهنگی، تبلیغی، آموزشی و حتی تحقیقی و پژوهشی نیز وظایف خطیری تعریف شده است که حداقل در سال‌های اخیر جز چند برنامه محدود مناسبتی خروجی دیگری در حوزه‌های مختلف از بنیاد شهید استان و مدیریت این مجموعه شاهد نبودیم.
خلاصه‌کردن خدمت به جامعه ایثارگری به حضور در برخی مراسم‌های تشییع و تدفین ظلم بزرگی است به بنیاد شهید که حضرت امام خمینی (ره) تنها در یک مورد دررابطه‌با این مجموعه فرمودند: 
«و عمده چیزی که هست این است که صادقانه خدمت کنید، خدمت بکنید، گمان نکنید که شما یک کاری که برای آن‌ها انجام می‌دهید یک منّتی بر آن‌ها دارید. منّت آن‌ها را بکشید، خدمت بکنید، احترام بکنید از آن‌ها. این‌ها خانواده شهدا هستند و معلولین و خانواده‌های معلولین که ارزششان آن قدر است، و ما باید خدمتگزار به آن‌ها باشیم. هر عملی که انجام می‌دهیم، هر خدمتی که به آن‌ها انجام می‌دهیم، عملی است که در پیشگاه خدا مقبول است و ما باید با کمال خرسندی منّت آن‌ها را بکشیم و خدمت به آن‌ها بکنیم».

 فرصت مدیریت آن هم در مهم‌ترین و حساس‌ترین بخش جامعه فی‌نفسه یک توفیق الهی است که خدمتگزاران و مدیران باید از این ودیعه الهی به نحو احسنت استفاده کنند نه آن که این فرصت، صرف برخی اشتباهات و رفتارهای سیاسی و قومی گردد و حتی در به‌کارگیری نیرو شاهد اعمال نگاه‌های قومی و نادیده‌گرفتن قانون و عدم برگزاری آزمون باشیم. بکارگیری فله‌ای نیروها در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد که متعلق به شهدا و جامعه ایثارگری است، اشتباهی بزرگی محسوب می‌شود؛ چرا در بکارگیری نیروهای اخیر آزمونی برگزار نشده و همگی از یک طایفه خاص بوده است؟ 
فرصت رضا پارسیان‌نژاد و یا هر مدیر دیگری بسیار کوتاه و زودگذر است و باتوجه‌به سوابق مدیریتی پارسیان‌نژاد وی بهتر از هر کسی نسبت به این گذرایی بودن مدیریت‌ها مطلع و آگاه است و امید می‌رود تا دیر نشده است وی گامی در جهت رضایت جامعه ایثارگری و خدمت به این قشر عزیز و بزرگوار بردارد.
گفت‌وگوی کبنا نیوز با جانباز 70 درصد به زودی منتشر می‌شود.
کبنا نیوز آمادگی درج پاسخ مسئولان مربوطه را دارد؟
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر کبنا نیووز.. بی عدالتی و پارتی بازی مجموعه مدیرانش باعث نارضاایتی شدیدد کارکنان هم هست .شما یه لطف بکن یه نظر سنحی از کارکنان بفرما.تا حساب کار بیاد دستت.
Iran, Islamic Republic of
کارکنان درست کار انجام بدهند در هر مقامی که هستند تا مورد حمله قرار نگیرند
سرکارخانم
Iran, Islamic Republic of
از بستگان‌خانم‌نماینده بویراحمد است وگرنه حقش این‌حایگاه نبود.
سمیه
Iran, Islamic Republic of
ایشان صلاحیت این‌پست را ندارند.
خودش هم‌می داند.
حراست‌هم‌می داند.
بازرسی هم‌می داند.
استاندار هم می داند.
Iran, Islamic Republic of
واقعا می طلبید که حداقل جهت بکار گیری نیرو از خود جامعه ایثارگری باشد خدا شاهد و ناظر است که دخالت‌های شخص استاندار و ضعف مفرط آن در مدیریت کلان استان باعث این هرج و مرج شده است چون خود استاندار فردی صد درصد خط باز و باند بازی است که به غیر از به مصلحت ماندن خود بر این مسند و خط بازی به هیچ چیز دیگری پایبند نمی باشد
دنای غمگین
Iran, Islamic Republic of
آنقدر این سازمان ضعیف و طایفه گرا عمل کرده و میکند که خیلی ها دست از بنیاد کشیده اند و سالیانه به بنیاد نمیروند.
خیلی بده خیلی بد
فرزند جانباز
Iran, Islamic Republic of
مدیرکلی که خبر از جانباز ندارد .
حتی در مراسم تشییع جانباز خود شرکت نمی کند .
بعنوان فرزند جانباز اعلام می کنم این جنابِ به اصطلاح مدیرکل هیچ زمانی حالی از پدر اینجانب نپرسیدند و سراغی از ایشان نگرفتند و بعد از فوت آن جانباز سرافراز به خود اجازه ندادند که در مراسم تشییع یا فاتحه ایشان شرکت کنند.
مگر به خاطر شهدا و جانبازان این پست را به شما ندادند.
چه مدیرکلی!!!
آن هم نهاد کاملا انقلابی!!!
عملکرد بعضی از افراد باعث دلسردی مردم از انقلاب می شود.
Iran, Islamic Republic of
امان از رانت وبدبخت
حسن
United States
/ نهاد انقلابی بنیادشهید هست
الله اکبر
Russian Federation
ای خدا ....
کاش کسی هم بود از حال این اداره وپارتی بازی هایش فیلم می‌گرفت در همه چی رانت بازی میشه
Iran, Islamic Republic of
بای بای پارسیان
United States
راس بنیاد شهید و زدند آقای رئیسی آمد تا با ارزش‌ها و ایثارگری مبارزه کند آنقدر حریف چغر و بدبدنی بود که در لحظه اول بنیاد شهید و ارزش ها و جامعه ایثارگری را ناک اوت کرد
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود
اینجانب با توجه به اینکه خانواده ایثارگر میباشم در هیچ دوره ای کارامد تر از این دوره ندیدام تا الان در همه سطوح بنیاد شهید استان گهگلویه و بوراحمد کم کاستی با توجه به شرایط مملکت بوده ولی بحمدالله این نهاد مقدس توانسته سر بلند بیرون بیایید جامعه ایثار گری برای انقلاب از خود گذشتند نه برای فرصت اشتغال یا تحصیلات یا هر چیز دیگری شما با توجه به مشکلات دیگر مملکت بیانیه بدهید بیانیه در مورد اصل قضایا که شهدای ما برای چی شهید شدندند نه برای قضایایی پیش پا افتاده ما از این نهاد مقدس رازی هستیم و با این نوع مدیریت هیچ مشکلی نداریم
حسن
Iran, Islamic Republic of
البته حرف ناحق ازنگارشش هم پیداست آقای چسب رازی یه بارهم شده برای رضای خدا مطلب بزنید نه برای ملاحظه جیب ونفع خودتون این دوروز عمر خیلی زودمیگذر/ اگر حرمت وشان فرزند شهید راواقعا میخواست رعایت کنه این جایگاه رانمیپذیرفت وخودش رامدیون ولی نعمتان این مملکت ونظام نمیکردآه والدین شهدا دامن همه تون راخواهدگرفت که فرزندانشان ازسرنداری وبیکاری رودستشان ماند پیرشدند وازدقشان واجحاف مسئولین بیشترشون به رحمت ایزدی پیوستند بعدتوخودبنیادشهید نیرواستخدام میکنند بدون حتی ۱درصد ایثارگری خداازتان نگذرد ماکه نخواهیم گذشت به والله ا
Iran, Islamic Republic of
ها
تایید
Iran, Islamic Republic of
یک دستگاه کاملا قومیتی عمل می کند
مانند تامین اجتماعی که مخالفان منتخب مردم بویراحمد و دنا و مارگون را هر روز پست می‌دهد
فوراً به وضعیت دستگاههای طایفه گرا رسیدگی کنید
بنیاد شهید تامین اجتماعی آموزش و پرورش و..... بد جوری طایفه ای عمل می کنند
فرزند شهید
United Arab Emirates
موسویوی
به یقین و با اطلاع می گویم هر وقت به نیوهای توانمند فرزند شهید و یا چانباز اعتماد شود ، موفقیت ها و فاصله با دیگران خیلی برجسته می شود
برخی موضع دارند
والی اگر عملکرد مبنا و معیار باشه ، بنیاد شهید استان جزو موفق هاست ،
Iran, Islamic Republic of
تمرین کن اول املائت درست شه بعد نظر بده
ایثارگر
United Arab Emirates
خدمت مخاطبان عزیز سلام
خدا شاهده نه از سر طرفداری و نه از جب و نسبت های فامیلی ؛ فقط از رو انصاف و وظیفه شرعی چون اگه سکوت کنم مسئولم :
فعالیت های فرهنگی ،
بهداشت و درمان
هم سرکشی از ایثارگران خیلی کار شده
گلزار های شهدا بهتر از همیشه داره بازسازی شده و در حال کارند
مثل روستای خودم ، چهل سال بود هیچ کس به فکر نبود اما الان مادر شهید هر شب دعا می کنه ،
جبار
Iran, Islamic Republic of
وقتی طرف را برغم داشتن مشکلات متعدد و بدون تجربه و دانش متناسب با مدیریت یک مجموعه دولتی بزرگ، صرفا بخاطر رابطه بگذارند مدیر یک مجموعه انقلابی، انتظاری بیشتر از این از او نمی رود.
سعادت
United States
ايشان از بستگان نماينده بويراحمد هست. بر خلاف خيلي از فرزندان شاهد بار علمي بسبار پايين، مديريت بسيار ضعيف و ماشالله لابي بسيار قوي
ایران من بمان
Iran, Islamic Republic of
به عنوان عضوی ازجامعه ی ایثارگری خدمت شماعارضم که متاسفانه ضعف مدیریتی دربنیادشهیدگچساران خصوصا درزمینه ی مسائل فرهنگی وآموزشی بسیارزیاداست
ایثارگر
Iran, Islamic Republic of
ضعف مدیریتی در بنیادشهید استان بیداد میکنه،جالب اینکه دو واحد حراست و بازرسی بجای اینکه جلو تخلفات را بگیرند و جلوی بی عدالتی را بگیرند .
شعبان بهمئی
Russian Federation
چه کسی دلسوزترازدکترپارسیان نژاد یادگارشهید عزیز وآگاه به مسائل برادرجانبازم بنده هم آزاده وجانبازم وخدمت شما ارادت دارم اما ازآقای پارسیان نژاد که کاری هم برام نکرد اعلام حمایت میکنم نکند خدای ناکرده تیرجریانات سیاسی زودگذر گردیم وبه فرزندان شهید هم رحم نکنیم تادل کس یاکسانی راخنک کنیم وظیفه ماپدری برافرزندان شهداست خود را آماده کنید که درمحضرشهید پاسخگو باشیم
امیدوارم واطمینان وتوقع دارم که دکترپارسیان نژاد هم راه پدرشهیدش باشد وازخدمت به جامعه ایثارگری دریغ نورزد
هژیر
Romania
به‌ نام‌ خداوند‌ بخشنده‌ ‌ مهربان‌
بنده‌ یک‌ جانباز‌ بالای‌ ۲۵/درصد‌ هستم‌ ‌ و۴۵‌ سال‌ از‌ عمر‌ انقلاب‌ می‌ گذرد‌ تا به‌ حال‌ بنیاد‌ جاناباز‌ ن‌ هیچ‌ اقدامی‌ ‌ برای‌ ‌ انجام‌ نداده‌ اند‌ وبااین‌ مسئولین‌ که‌ هیچی‌ از‌ این‌ وشاخص‌ ایثارکران‌ واقئی‌ وحقوقی‌ بوی‌ نبر‌ داند. ‌
هژیر‌
Romania
در جنگ مقابل‌ اسرائیل‌ شماها‌ را‌ می‌ بینم‌ ‌ وان‌ روز‌ می‌ رسد‌ ‌ جنگ‌ نزدیک است‌ یا امام زمان جانم‌ فدای‌ رهبر‌ ‌ امام‌
خامنای‌ ه
واقع گرا
Iran, Islamic Republic of
درود بر نویسنده این مطلب که پست گیرش نیامده و شروع کرده به جوسازی
عزیزم کمی منصفانه بنویس در حوزه سرکشی ها و درمان و فرهنگی کجا تو بنیاد شهید این جوری کارشده
این همه سرکشی و ملاقات
این همه برنامه های فرهنگی و تولید فیلم
کی پرستارو دکتر می امدند خانه ایثارگران برای مداوابغیر این دوره
جابرحسینی
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین عملکردوناکارامدترین مدیر بوده بخصوص در شهرستان باشت هیچگونه عملکرد مثبتی وجود نداشته هرچه سریعتر اینگونه مدیرانی که کاربلد نیستند تعویض شوند ب نفع دولت هست که مردم را درصحنه نگه دارند.واقعا باعث شرمساریست.جانباز جنگ
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
معلومه ک همین کبنا نیوز خودش یک ادم عقدای هست ک از هیچ کار بنیاد شهید خبر ندارد فقط برحسب دلپری خودش و چیزی که دیگه از دستش نمیادامده بر علی مدیران میزنه.و یه عده ای خواصی هم ک باهاش هم دست هستن تاییدمیکنن والی هیچ خبراز هیچ چیزی ندارید برید پرس سوال کنید ببینید که داخل دوره ای دکترپارسیان نژادچقد بنیادشهیدسامانه دهی شده
جانباز
Iran, Islamic Republic of
قضاوت عادلانه آن است که اداره کل بنیاد شهید استان و ادارات تابعه شهرستانی آن طی این دوسال تعطیل بود.اگر یک نظرخواهی از جامعه ایثار گری انجام دهیم نتیجه آن نارضایتی از عملکرد این اداره کل است.اگر به نحوه عملکرد این نهاد اعتراضی نیست،ناشی از همان روحیه فداکاری و ایثار گری جامعه هدف است وگرنه این اداره کل انقلابی در حیطه وظایف خطیرش تعطیل بوده ومهمترین کاری که تا حال به جد وخوب انجام داده نامه نگاری های بیهوده و نا کار آمد است اما عملا در انجام وظایفش خیلی با معیارهای مطلوب فاصله دارد.
علت ناکار آمدی هم عدم توجه دولت نسبت به بکار گیری مدیریت کلان و سیاسی کاری و تسلیم این اداره کل و ادارات شهرستانها از دولت به نمایندگان بود.
محمدی
Iran, Islamic Republic of
جناب هرمزپور بزرگوار بدون شک یکی از باشرفترین انسان‌هایی هست در طول عمرم دیدم.کاش میتونستم شما رو ببینم و ازتون تشکر کنم...ممنون که انسانید و از انسانیت دفاع کردید...
عطایی
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت مسئولین البته گله ایثارگران خانواده شهداجنپانبازان خیلی زیاده هزاراان مشکل ازروزی که مدیربنیادشهیدگچساران تشریفرماشده بنده رویتش نکردم هربارمراجعه کردم درمدیرقفل پلمپ بوده درددل کنی بنده ۵بارمجروح شدم اعصاب روان تیرمته ای پای چپ شیمیایی تمام بدن هیچ کمسیونی درکارنیست درست که ماوظیفه بوده ازکشورخاک دفاع کنیم خانواده ۵سرعائله ازاول یک پرونده ۲۰درصدشیمیایی نه بچهام ازدواج کرن نه مسکن نه اشتغال یه حقوق مستمری یامغیشیت بگیر۵میلیون باکسورات ۲۲۰۰دریافتیم بوده تمامامثالی هست که میگن شترکجاش راسته که گردنش گج نباشه اصلاهیچ توجه ندارن یعنی مدیریتی نیست خدااجرتان بده فقط همی اگه تمام دریامرکب آسمان ورق مشکلات خلاصه هم جانیست
سید محمد
Iran, Islamic Republic of
بنیاد شهید بعداز مدیریت محمد اسدی دیگر تعطیل شد جرأت داری با کارمند بنیاد شهیدصحبت کن اصلا جوابت را نمی دهید بنده خدا در حد مدیر نیست من بهمن ماه رفتم حضوری محضر شریفش متاسف شدم برای خودم و عاقبت بنیاد شهید
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
کسی که میگی بعداز محمداسدی بنیادتعطیل شد،اتفاقا تمام خرابی ها وپارتی بازی ها از دوره اسدی شروع شد.،برو سازمان بازرسی ببین چکار کردن،،چندنفر نیرو آورد،........
مسلم
United States
فارغ از نگاه های سیاسی-جناحی ،حزبی - جریانی و قومی و قبیله ای
هر مدیری که در نظام اسلامی شاخصه های خدمت ،انجام قانونی وظایف محوله را مراعات نکند وجامعه هدف از عملکرد آن ناراضی باشند،،،ودرتحقق امر خدمت به جامعه که از عنایات الهی است سواستفاده نماید بدون رودربایستی باروبندیل ش راجمع کند و برود تاسایستگان برکرسی خدمت صادقانه وبی منت جلوس نمایند
علی
Iran, Islamic Republic of
ای کاش ریس شهرستان بویراحمد زودتر عوض بشه ..
خدایی چی داره .
ریس بنیاد باید اخلاق مدار باشه
فلاحی
Iran, Islamic Republic of
من به مدیر کل کاری ندارم .
شهرستان بویراحمد هر وقت رفتم فقط چند تا ج میدن .
بقیه تعطیل
غلامی جانباز
Iran, Islamic Republic of
پارسیان نژاد عزیز .
علت ضعفت در مدیر شهرستانه بویراحمده.
چون کل جامعه ایثارگری در این شهرستان هستن .
معاونین خوبی داره .
همچون آقای علیزاده که جوونه .هم مدیره.
آقای مسعودی هم جوون هم مهربونه هم جلو همه بلند میشه
آقای ذاکریان هم مدیره.هم با ارزشه .
آقای فاتحی هم خوش اخلاق
خانم زمانی خوش اخلاق
آقای باوی هم مدیره هم با ارزش .
آقای بابا پور هم واقعا با ارزشه .
سهیل
Iran, Islamic Republic of
از این آقا سوال کنید بویراحمد بالا خونه چند شهید رفتی نرفته حتی اجازه به خودش نداد که. سراغ بچه های که مثل خودش فرزند شهید هستن بر بگه چه مشکلی داری. متاسفانه ایشان در حد حتی ریس شهرستان سی سخت هم نیست
سید
Iran, Islamic Republic of
با سلام
محمدتقی پسر فرزند شهید هست و ازدواج کرده و دختر که خداوند به او هدیه داده است یک معلول جسمی و ذهنی هست .
محمد لیسانس مدیریت دارد
بیکار هست و هر دری را می‌زند جوابی نمی‌گیرد... ممکن است فردا روزی اتفاقی مانند انفاق ۱۴۰۰ بیفتد
...محمد در بیمارستان شیراز به عنوان نیروی خدماتی طی می‌زند و طی می‌کشد....و هر هفته هزینه سنگینی برای دختر معلولش باید هزینه کند بدون از کرایه منزل و مستاجر و نداشتن ماشین و..... ....حرفهایی هست که گفتنش برا جامعه ایثارگری خبرت ندارد وگرنه میگفتم .... و اما استان ما بسیار ضعیف هست در بحث رسیدگی به جانبازان .....
هاشم
Iran, Islamic Republic of
یاسوجیل افتان و دین پارسیان نژاد چون و دهدشتیل پست داد. دق همه ت مال هم ینه پارسیان نژاد دهدشتیله من اداره کل پست دا ایسو افتادین و دینش
یاسیچ
Iran, Islamic Republic of
بنیاد درهیچ دوره ای مانند حالا کارنکرده،هرکس وجدان دارد برای خدا حرف بزند دونفر نیرو توسط معاون قاضی زاده مجوز گرفتن،،زمان محمد اسدی که ۵۰ نفر نیرو آورد از فامیلای خودش کبنانیوز چراخفه شده بودی؟؟۱۰۰۰هزار سکه دوران / به قوم وخویشاش و هرکه را دوست داشت داد چرا خفه بودید؟؟؟کسانی که رفتند دادگاه و حکم گرفتند چرا ازشون نمیگی؟؟؟پارسیان چون دست عده ای منفعت طلب را کوتاه کرد جلوی بخوربخور عده ای را گرفت باید هم مطلب بدن برعلیه ایشان بنویسد ،پارسیان هفت سر اژدها را در بنیاد له کرد آقای کمایی برای خدا متن بزن، ،،ببین کسی که این مطلب را بهت داد آیا واقعیت دارد؟آیا پارسیان خبر دارد؟دونفر نیروی خدماتی بود اما قبلی از پارسیان ۸۶نفر بدون آزمون جذب بنیادشدن ،توسط کی اومدن؟؟پارسیان بیدی نیست که از این بادها بلغزد؟؟کور خواندید بتونید دوباره بیت المال را غارت کنید.،
فرزند شهید
Iran, Islamic Republic of
بهترین مدیرکل بنیاد استان بعد از سالها
اولین فرزند شهید در راس مجموعه ای از همین جنس و کسی که خودش از درد و رنج این افراد با اطلاع هست
چرا ایقد خودزنی در استان ما رایج و عادی سازی شده
هیچ جای کشورمثل استان ما علیه نخبگان و سرامدانش جوسازی و حاشیه سازی و پرونده سازی نمی شه ،
بس کنید و از خدا بترسید
شماهایی که بخاطر منافع و هوای نفس حتی به فرزند شهید هم رحم نمی کنید
Iran, Islamic Republic of
جناب مدیرکل چندروز پیش جهت تامین تختخواب طبی ومجهز جهت مادرشهید به بنیاد شهرستان جناب
...........مراجعه کردیم باتندی وپرخاش بامابرخوردکردند این چه وضعی است که بنیاد دارد‌ حتما باید /تاصدایمان به مسئولین مملکت برسد آقای فلانی ازجیب که خرج نمیکنی چرا مشکلات والدین شهدا که براثرکهولت سن نیاز به بعضی تجهیزات دارند کارشکنی میفرمایید
همرزم شهدا
Iran, Islamic Republic of
ماشیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت دربنیادشهیداستان همه کارمیبنیالله برای رضایخداچون روابطی محبوبیت برای افرادسفا رشی وچه هاکه نیست
همرزم شهداودرحصرتیاران
Iran, Islamic Republic of
کا ربرای خدادلسردی ندارددربنیادشهیاستان ک‌ب نهکار رضای خداهست برای اف رادسفارشی است نه عموم وازکجایش بگویم بایدبه چشم دیدنهدرالفاظنمیدانم د رقبرچه جوابی دارندخداعاقبت ه.همان راخیردهد
همرزم شهدا
Iran, Islamic Republic of
اول مابایدشیفته خدمت باشیم نه تشنه قدرت بارابطه دومخدایی کارکنیم نه برای محبوبیت سوم کارمان ماثوریت داشته باشدبرای همه نه عده ای خواص واله م،شاعالله که دربنیاد شهیداستان نیست تاکاربرای رضای خدانباشدوروابطی باشدبه امدامدن مدیری کارآمدوبرای همه اقشارباشدنه خواص
جان نثاررهبر
Iran, Islamic Republic of
ضعف مدیریت دراستان لرستانم بی دادمیکنه چرا کسی به دادما نمیرسه بنیادشهیدلرستان تبدیل شده به ملک شخص کارمندان فقط نظرخودشون رواعمال میکنندنه بخشنامه وخانواده ها جرات حرف زدن ندارند امیدوارم یک روزبنیادپای درددل خانوادها بشینه وباارائه مدرک چاره ای برای این مشگل بیندیشه
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1