تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب : ۴۷۴۴۲۵
شهر فراموش‌شده‌ی «آشنا»

جل الخالق؛ شهردار افسانه‌ای! / شهر با شعار و تشکیل تیم رسانه‌ای شهر نمی‌شود / یاسوج از بی‌تدبیری همیشه رنج برده و می‌برد / کاربر فضای مجازی: یا در این شهر نیستیم یا کارها نامرئی انجام می‌شود

۷۵
۷
جل الخالق؛ شهردار افسانه‌ای! / شهر با شعار و تشکیل تیم رسانه‌ای شهر نمی‌شود /  یاسوج از بی‌تدبیری همیشه رنج برده و می‌برد /  کاربر فضای مجازی:  یا در این شهر نیستیم یا کارها نامرئی انجام می‌شود
کبنا ؛در فضای مجازی عکس نوشته‌ای پخش شد و لقب شهردار افسانه‌ای را برای «کیوان آشنا» شهردار فعلی یاسوج برگزیده‌اند. در ادامه به این موضوع می‌پردازیم. همه اتفاقات و معادلات حول استعفای عزل گونه نستیهن مقدم در نهایت به اتفاقی تلخ‌تر یعنی معرفی یکی از اعضای شورای شهر به‌عنوان شهردار یاسوج ختم شد. تصمیمی که از ابتدا با اما و اگر همراه بود و شاهد تکذیب و تأیید اعضای شورا برای معرفی کیوان آشنا به‌عنوان شهردار یاسوج بودیم.



حالا بعد از گذشت چندین ماه از تأیید نهایی حکم شهردار و نگاهی به عملکرد شهردار و شهرداری و وضعیت شهر یاسوج بار دیگر ثابت کرد که یاسوج کماکان گرفتار «فقدان بزرگ» یک شهردار کاردان و کاربلد است.
زمانی که آشنا به این سمت انتخاب شد برخی نزدیکان رسانه‌ای وی با ادبیاتی عجیب و اغراق و بزرگ‌نمایی از شهرداری رونمایی می‌کردند که گویی صحبت از «غلامحسین کرباسچی» شهردار بزرگ تاریخ شهر تهران در میان است. گذر زمان؛ اما خیلی زود نشان داد «آشنا» این‌کاره نیست و نه‌تنها شهر بر همان مدار سابق می‌چرخد که بدتر از گذشته شهر به حال خود رها شده است.
شهر و امورات مربوط به شهر باتدبیر و برنامه‌ریزی و همت مضاعف اداره می‌شوند نه اینکه در رسانه‌ها و مجازی چنان شهر گل‌وبلبل نشان داده شود که هیچ نسبتی با دنیای بیرون نداشته باشد. مردم روزانه متوجه وضعیت نگران‌کننده شهر و به‌ویژه چاله و چوله‌های شهر هستند و سیمای مرده شهر سبب افسردگی و دل‌مردگی بیشتر شده است.
امورات شهر و شهرداری یک کار تخصصی و نیازمند نیروهای متخصص و باتجربه است. بزرگ‌ترین ضربه به شهرداری‌ها از زمانی آغاز شد که نیروهای غیرمتخصص و الله‌بختکی به‌واسطه برخی مناسبات و ملاحظات جایگاه مهم شهرداری‌ها را تسخیر کردند و عملاً شهرها و شهرداری‌ها را به تعطیلی کشاندند.
روزگاری نه‌چندان دور شهر یاسوج به‌عنوان یک شهر نوظهور در عرصه زیبایی و مدیریت شهری به‌عنوان یکی از قطب‌های گردشگری و زندگی در جنوب کشور مطرح بود؛ ولی در چند سال اخیر شاهد یک رخوت و مردگی نگران‌کننده‌ای در شهر هستیم که عملاً ظرفیت‌های خدادادی شهر را نیز به سمت نابودی می‌کشاند.
نگاهی به وضعیت رودخانه بشار یاسوج به‌عنوان یک ظرفیت بی‌نظیر در کل کشور به‌تنهایی برای نشان‌دادن نا مدیریتی در شهر یاسوج کفایت می‌کند. رودخانه‌ای که دارای انواع پتانسیل برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف است؛ اما نه‌تنها از این ظرفیت بهره‌ای برده نشده است که همان فرم طبیعی رودخانه نیز در حال ازبین‌رفتن و تبدیل‌شدن به یک ضد ظرفیت است.
شهر با شعار و تشکیل تیم رسانه‌ای تنها، شهر نمی‌شود. شهر نیازمند کار اساسی و بنیادین است و هیچ شهرداری شهردار افسانه‌ای نمی‌شود جز اینکه بتواند کاری افسانه‌ای و یا حداقل بزرگ انجام دهد. یاسوج نیاز به شهردار افسانه‌ای ندارد یاسوج نیازمند شهرداری است که بتواند ابتدایی‌ترین و جزئی‌ترین وظایفش را به‌درستی انجام دهد.



یکی از کاربران فضای مجازی در خصوص این «عکس‌نوشته» اینگونه نوشت که نیاز‌ها و برنامه‌ها برای گره‌گشایی ترافیکی صورت گیرد. اعصاب و روان مردم ضعیف شده، خودرو‌های دوره‌گرد میوه فروش حاشیه جاده‌ها بسیار چهره شهر را ناپسند کرده است.
شکل هندسی برخی بلوار‌ها باید تغییر کند و تقاطع‌های غیر هم سطح در برنامه قرار بگیرد. یاد جمله «سرهنگ پیوست» افتادم که گفت؛ «یاسوج تنها مرکز استانی است که یک پارکینگی حتی برای ۱۰۰خودرو ندارد.» چرا واقعاً پارکینگ طبقاتی که با مشارکت تأمین اجتماعی بوده متوقف شده، چه مافیایی هست که برای مردم توضیح نمی‌دهند.
سنگ فرش‌های خیابان‌ها به کندی صورت می‌گیرد و بعضاَ هم اگر اقدامی شود، چون کیفیت مصالح و نظارت پایین هست استاندارد لازم را ندارند و بعد از دو سال منفجر می‌شوند.
در پایان، شهر یاسوج با مطالعه و تحقیق خدمت عزیزان عرض کنم تنها شهری هست که حقوق عامه و حقوق شهروندی در آن جایگاهی ندارد.  یاسوج از بی‌تدبیری همیشه رنج برده و می‌برد.
شهریاسوج با تمرکز بر گردشگری می‌تواند در خاورمیانه بدرخشد ولی حیف...
زباله‌های مردم را نمی‌برند، چطور می‌گویید؛ شهردار افسانه‌ای؟
تا یادم هست همیشه می‌گفتند که علی‌آباد، خلف‌آباد، اکبرآباد جدول‌گذاری و آسفالت، به نظر شما شهر فقط همین چند نقطه هست؟ چرا شهرداری در ورودی شهر بنسنجان، ۴۵متری آیت‌الله ملک‌حسینی که فقط نیاز به پخش «بیس» آن هست و آسفالت آن جهت رفع معضل ترافیک است، اقدامی نمی‌کند؟ چرا خیابان‌های بزرگ و منشعب به همین چهل و پنج متری جدول‌گذاری و آسفالت نمی‌شوند؟ حتماً این محله نه پارتی دارند و نه آشنایی در شورای شهر و هزاران معضل دیگر. شهریاسوج وضعیت اسفباری در حوزه مبلمان شهری دارد.
فقط با مردم بودن و حضور مردم هست که می‌توان مشکلات شهری را حل کرد. یاسوج واقعیتش هنوز خودش را در حد مرکز استان کهگییلویه و بویراحمد خوب نشان نداده، شما حجم انبوه زباله را روزانه در گوشه و کنار شهر به وضوح می‌بینید.
حراج پارک‌ها و وسایل اسباب بازی و نداشتن استاندارد‌های لازم از دیگر معضلات شهر یاسوج است. شهر یاسوج در حوزه مبلمان شهری چهره‌ای بسیار ضعیف دارد. در صورتی‌که شهر یاسوج جوان و نوپاست و می‌تواند بهشتی در ایران باشد؛ اما حیف که نیست. ساماندهی خطوط حمل و نقل درون شهری، نظیر‌ ایستگاه‌های تاکسی، اتوبوس و نداشتن فضای لازم و شایسته برای نشستن مسافر، نداشتن تابلو‌های لازم، به یقین بالای ۵۰۰ تابلو و آدرس مخدوش و ناخوانا و بدون سرتابلو در سطح شهر وجود دارد.
در حوزه آموزش شهری و شهرنشینی باید اقدامات جدی صورت گیرد‌. حاشیه شهر‌ها که به شهر اضافه شدند؛ بلاتکلیف هستند باید بااقتدار ورود کرد و برای این مناطق هم کاری کرد. شرایط میدان‌های شهر یاسوج نسبت به سایر مراکز استان‌ها، نمره بسیار پایینی دارد.
هیچ خیابانی بدون چاله چوله نیست. خط کشی جاده‌ها مقطعی و غیرماندگار هستند و بعضاً خط‌کشی ندارند. اکثر تقاطع‌ها چراغ راهنما ندارند. اکثر سرعت‌‌گیر‌ها رنگ شب‌نما ندارند. تقریباً پارکینگ استانداردی وجود ندارد.
بنابراین شهر یاسوج مشکلات و معضلات فراوانی دارد که شهردار باید بیش از پیش تلاش کند. واقعاً مگر خودشان کاری کنند و گر نه شورای شهر یاسوج کاملاً مشخص و معلوم هست؛ برنامه و تخصص لازم را در این زمینه ندارند.

کاربر دیگری نوشت: هر سایت و کانالی را باز می‌کنیم، عکس جناب شهردار را می‌بینیم. این همه مدت صرف عکس و فیلم و تبلیغ می‌کنند؛ مگه فرصت کار هم هست؟ ما هنوز هیچ‌ آبادانی در این شهر ندیدم. یا در این شهر نیستیم یا کارها نامرئی انجام شده است.
کاربر دیگری هم نوشت: خدایی با تعریف و تمجید‌های الکی و زیادی شهردار یاسوج، ‌ایشان را از چشم مردم نیندازید، من فکر می‌کنم دوستانی که در تعریف و تمجید اغراق می‌کنند؛ دلایل خاصی دارند که به این دلایل نپردازیم، بهتر هست.
فرد دیگری با لحن شوخی در واکنش به این عکس‌نوشته گفت: مگر نمی‌بینید که کل مشکلات شهر اعم از ترافیک فضای‌سبز، ترمیم چاله و چوله‌ها، جدول‌کشی تابلو‌ها، پیاده‌رو‌ها و... رفع شده و هیچ مشکلی در سطح شهر نداریم.
کاربر فضای مجازی دیگری نوشت:  فعلا زود هست. حرفی که در دوره بهرامی به بهرامی گفته شد. الان هم «آشنا» باید بعد از یک دوره در شهرداری، وارد وزارت کشور قسمت استانداری و فرمانداری بشود، بعد برای مجلس اقدام کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
محله ی بن سنجان بهترین ونزدیکترین‌جا برای اثبات عملکرد صعیف شهردار وهمه شهر داران یاسوج است
اوال از همه : تعمیرگاهای مکانیکی وآلودگی صوتی وزیست محیطی وبهداشتی که‌جهره ای زشت وزنده به شهر وآن محله داده است
۲-نبود فضای سبز در آن محله محله
۳- خرابی خیابان‌ها وجدولها وکوچه ها واسفالت کوچه ها
۳-
Iran, Islamic Republic of
برق محلات وکوچه ها قطع است چه کسی باید پیگیری واقدام‌نماید
کوچه ها محل بزهکاری شده اند
وحید
Iran, Islamic Republic of
. برق چه ربطی به شهرداری داره
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
حیف شهر یاسوج که متاسفانه ضعیف ترین شهردار ، مدیریت شهری و شهرداری را طی ده سال گذشته داشته و دارد… به طوری که شهرداری شهرهای کوچکی همچون گچساران یا سپیدان از شهرداری یاسوج بهتر و جلوتر زدند😔😔😔
وحید
Iran, Islamic Republic of
تا جون یکی مثل تو در بیاد
سید
Iran, Islamic Republic of
ای خوا د نخو کیوان آشنا دست چپ و راستشه نبلیه ایسو وابیه شهردار افسانه ای جمع کن بساطتته
شهروند
Iran, Islamic Republic of
سیستمی که خروجی اش کیوان‌آشنا می باشد باید هر روز منزل مردم‌پر از آب شود
وحید
Iran, Islamic Republic of
اون کسی که عقل نداره خونش و زیر خیابانون میسازه
مقصرش شهرادر
بی عقل
هدایتخواه
Iran, Islamic Republic of
به خداوندی خدا قسم،من نمره صفر هم بهش نمیدم،یعنی نمره ایشون منفی هست...باورکن بدون شهردار بودیم خیلی بهتر بود..
Iran, Islamic Republic of
روی دیگر این سکه مقدم آشنا هست
ناتوان
فقط عده ای & تبلیغ الکی می کنن
Iran, Islamic Republic of
توهم خود بزرگ بینی خسارت بارتر از بزرگ‌بینی است
سجاد
Iran, Islamic Republic of
شهر یاسوج فعلا هیچ تغییر ی نکرده . باید ازکاربلد ها مشورت بگیرد نه از شورای های بی تخصص شهر
مهندس
Iran, Islamic Republic of
این آقا^واقعا این کاره نیستش
الکی کسی را دچار خود بزرگنمایی نکنیم تا شهر همچنان عقب گرد داشته‌باشد
دوست
United States
مخاطبان ارجمند مهم ترین فعالیت شهرداری در طی چند ماه اخیر جمع آوری تابلوهای راهنمای اماکن و دستگاههای خدمات رسان که از وظایف اصلی مدیریت شهری هستش مثلا تابلوی بیمارستان سلمان که خدمات شبانه روزی اورژانس آن در ۲ سال اخیر بر هیچ کس پوشیده نیست و این تابلو بعد از کلی مراجعه و عدم ساخت و نصب ان توسط شهرداری که بیمارستان خود اقدام کرد رو با وجود مجوزات لازم و جانمایی توسط همین مجموعه به شکل بسیار ناپسند جمع آوری و هر چه هم از طریق حراست این مجموعه و سایر واحد ها پیگیری میشه تا الان هیچ نتیجه ای حاصل نشده. حالااااا. خود حدیث مفصل بخوان از این ...
رسول
Iran, Islamic Republic of
پل منتهی به بیمارستان امام سجاد چه شد؟
شد عمر تمام و ناتمامیم هنوز
صد بار بسوختیم و خامیم هنوز
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شورای شهر این شهرو به افتضاح کشاندند نهستین مقدم رفت که یکی ضعیف تراز آن شهردار بشه این شورا باید دران را با گل ببندند.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
شاید باور نکنید الان یک سال بیشتره که بیش از بیست بار به شهرداری واقع در بلوار جعفر رواز مراجعه کرده‌ام برای ریختن ۵ فرعون اسفالت بر روی یک پل در ۱۰۰ متری همین شهرداری کاه خراب شده و زیر ماشین‌ها گیر میکنه ولی از بی صاحبی هنوز کسی یه جواب درست به من نداده شهر نابود تر از اونیه که فکر می کنید
Iran, Islamic Republic of
شهردار افسانه ای
جک برگزیده هزاره دوم
Iran, Islamic Republic of
حیف که شهر یاسوج شهردار ندارد
Iran, Islamic Republic of
سری به خیابان فرزانگان بزنید در هر بارانی تمام آبرفتهابه سمت خیابان ابوذر ۸ سرازیر می‌شود وزحمت پارکبانان را صد چندان می‌کند جناب شهردار چند بار بازدید میدانی داشته جهت آسفالت خیابان فرزانگان وهر بار آقای ارجمند وعده سه روزه میده هم اکنون آقای ارجمند یکسال از وعده‌اي سه روزه شما می‌گذرد و......
Iran, Islamic Republic of
به نظر میاد که دکتر آشنا شهردار افسانه ای و بالاتر از کرباسچی داره ظاهر میشه
واقعا شهر در حال پیشرفت هست
سجاد
Iran, Islamic Republic of
یاسوج هر روز در حال پسرفت است. هیچ زمانی یاسوج فرهنگ شهری پیدا نخواهد کرد . حال آدم به هم میخورد از خیابان ها و ورودی های شهر یاسوج
Iran, Islamic Republic of
کاملن درسته
Iran, Islamic Republic of
حالا بزارید یه چند وقتی از مسیولیتش بگذره بعد بهش حمله کنید .اتفاقا یکی از بهترین شهرداری‌های یاسوج می‌باشد.در آینده ثابت خواهد شد
شهروند
Iran, Islamic Republic of
انشالا ماهم دوست داریم کارش بلدباشه ماهم کسی میخام کارکنه ولی تاالان چیزی ندیدم فقط پل خیابون های که نستهن گذاشته بود فعلا این برداشته ببینم کی میزارشون سرجاش خدامیداند
محمد
United States
برای اثبات بی کفایتی شهردار و شورا یه نگاه مختصر به وضعیت جاده ابشار بندازید کافیه
قبل از بارندگی خیلی افتضاح بود و پر از چاله و چوله و کنده کاری
بعد از بارندگی به علاوه موارد بالا گل و‌لای و سنگ هم اضافه شده
به نظر خودشون کار بسیار بزرگی کردن رفتن یه خورده گل و لای جمع کردن
###
صداقت
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی فقط عرضه اینکه همین چاله هایی که بعد از باران ایجاد شده را نمی‌توانی پر کنی؟ای خدا تا کی ما باید چوب ندانم کاری حضرات را بخوریم
r
Iran, Islamic Republic of
کیوان آشنا ## خیلی تخصص داره
شهروند
United States
یه ضرب المثل هس میگه شهر که شلوغ بشه قورباغه هفت تیرکش میشه
باید به حال این وضعیت اسفناک مرکز استان گریست وقتی نظارت عمومی تعطیل بشه و مردم حرفشون به جایی نرسه وقتی نظارت خصوصی تحت شعاع بده بستان بشه.وقتی رسانه عیر تخصص و معامله گر بشه .وقتی شورای شهر خیر نبودنش بهتر از بودنش باشه .اونوقت کیوان آشنا با شش سال سابقه سیاه شورایی و با یه صورتجلسه تقلبی باید هم شهردار افسانه ای بشه.عید و ایام نوروز را پشت سر گذاشتیم شما توی این شهر یه دسته گل ،یه آسفالت ،یه خط کشی معابر ،یه رنگ آمیزی،یه المان نوروزی،یه آب و جارو دیدید ؟اصلا توی شهر یاسوج حس و حال نوروزی داشتید؟ چه برسد به یک کار زیرساختی و عمرانی ؟ در میدان هفت تیر یه سفره هفت سین گذاشتن ده بار شهردار و مدیران شهرداری باهاش مصاحبه دادن انگار می خواستن چند تقاطع غیر هم سطح افتتاح کنند .حالا شبانه روز به وضعیت مسئولین حتی رده پایین شهرداری نگاه کنید شهردار با یه کت و شلوار و عینک آفتابی وضعیت همه شون هس پایینش هم چه صفاتی منجمله جهادی ،تلاشگر،افسانه ای و .....که پایینش ننوشته .همه این مطالب از ترس حذف پست و یا یک گوشه چشمی از بیت المال شهرداریست . ایشون هم آقای بهرامی را دیده و از الان برا خودش کت شلوار مجلس دوخته .نه برادر اگه بوی کباب به دماغت خورده بدون ^^.منتظر عاقبت کار باشید .....
مهقلی
Iran, Islamic Republic of
به آسفالتهای شهر که همچون راه مال رو و کوچ عشایر سربلندت قسم ؟
به بلوار انقلاب بیشه زارت قسم ؟
به مرکز شهر خوشگلت قسم ؟
به ایستگاه های تاکسی حاشیه شهرت که متن مرکز استان را نماد بی نظمی کرده قسم ؟
به گرانترین منطقه مرکز استان ستار خان با اون چاله چوله و زشتی فضا قسم ؟
به میدان انقلاب که بقولا مرکز شهر لقب گرفته با اون پارک کردن های ماشین آلات ... قسم ؟
به نماد ها و المانهای فرهنگی قسم ؟
به ورودی و خروجی های مرکز استان که بیشتر شبیه راه ابریشم هست قسم ؟
به چیت قسمممممممم جناب شهردار اسبق و فعلی و شورای شهر نالایق ؟ بی چی شماها قسم ؟؟؟
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
شهردار یا باید درس خوانده جغرافیای شهری باشد یا باید تجربه کافی در امور شهری داشته باشد این آقای شهردار کدام یک از اینها را دارد
کاش میشد قبل از انتصاب افراد یه امتحان کتبی یا مصاحبه حضوری با حضور متخصصان از گزینه ها گرفته میشد بعد فرد انتخاب میشد. نه اینکه بگن برنامه بیار طرف بره از روی اینترنت یا برنامه های شهرداران دیگر مطالبی کپی پیست کرده و ارائه دهد
تنها چیزی که به آقای آشنا نمیخورد شهردار بودن است
حسام
Iran, Islamic Republic of
اوج بدبختی اینجا ثابت شده که آشنا شهردار شهر شده آخه یکی بگه این آقا چه سوابقی داره اصلا مدرکش چی هست
مجید
Iran, Islamic Republic of
13سال طول کشید
تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
این مثل روشنفکر
و بهرامی اونها چه سوابق موفقی داشتن و دارن
Iran, Islamic Republic of
یاسوج هیچوقت شهردار نداشته است
شهروند
Iran, Islamic Republic of
جاوید عالی بود
بهرامی خوب بود
مقدم افتضاح
نگین تاجی اگه مریض نبود متخصص بود
محمدی پاکدست و کار بلد
آشنا خوب میدود
تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
به تو چه
Iran, Islamic Republic of
ایهالناس...
بدانید که شهر یاسوج هیچ وقت درست نمیشه تمام بودجه اش صرف نیروهای میشه که به صورات مازاد و پارتی بازی وارد بدنه شهرداری شد و امروز ماهانه ۳۰ میلیلرد از مردم تحت عنوان عوارض وصول و بجای کارهای عمرانی صرف حقوق کارمندان میشه ...پس هیچ شهرداری موفق دیگه نیست .اگه بود خیلی ادم های توانمدی هستند مثل دکتر جاوید . ولی کار از کار گدشته
Iran, Islamic Republic of
جک های ۱۴۰۳
هم شهردار یاسیچ کار ایکنه و هم طالب پور گردشگری🤭🤭🤭
مهندس
Iran, Islamic Republic of
خحخخخ افسانه ای جمع کن بساتت را ۶ ماه حقوق کارگر بدبخت ندادی شب روز هم ازشون کار میکشی الکی یه عکسی از خودت میزاری
غروب
Iran, Islamic Republic of
از شهردار می خواهیم حقوق کارگران شرکتی را به موقع و سر وقت بدهد تا هیچ کارگری شرمنده زن و بچه هاش نشه و مشکلی از نظر مالی نداشته باشند چون کارگران شرکتی نزدیک به 6ماه حقوق عقب مانده دارند
دوما اگر شهردارکارگران شرکتی را با هاشون قرارداد مستقیم ببندند و پیمانکاری را حذف کند اون وقت بهترین شهردار شناخته می شود
آرزوی موفقیت
این دومورد را درست کند اون وقت شهردار موفق و محبوب ی هست
علی
Iran, Islamic Republic of
درود خدمت تمامی مردم شهرم ..چرا اینقد مغرضانه قضاوت میکنید ..ازروزی که ایشان درشورای شهر قبول شدند بنوعی بیشترین همکاری رابا متقاضیان داشتند وتوانمندی ایشان باعث شد که دور دوم هم قبول شوند وازحدود ۷ماه پیش تا الان هم که درشهرداری بعنوان شهردار هستند با تمام توان درجهت خدمت رسانی به مردم شریف شهرم با توجه به شرایط خود سازمان کوتاهی نداشته ودرپرداخت حقوق های عقب مانده پرسنل هم کوتاهی نداشته ودرپیشبرد کارهای عمرانی شهر هم دراین مدت خوب عمل کرده وحداقل بذارید مثل بقیه شهرداران قبلی حداقل ۲سالی ازمدیریت ایشان بگذرد بعد اظهار نظر کنیم دوستان
سهیل
Iran, Islamic Republic of
عجب آیا قرار بشی معاون فرهنگی/ چرا این همه دروغ و تعریف مگه تو کجا زندگی میکنی ببین شهرداری موفق هست که کارمندان آن ازش راضی باشد نه شهروند . با فروش املاک شهرداری بجای نمیرسد پس بیشتر از این ننویس با کارت دکتر آشنا را خراب نکن این مدت شهردار بودن چه کار مثبتی انجام دادن //
روایی
Iran, Islamic Republic of
هم خبرگزاری هم مخاطبین مغرضانه قضاوت میکنید سه ماه از شهرداری ایشون نمیگذرد که قضاوتش میکنید دوما هر شهردار را باید با بودجه هایی که در اختیارش هست قضاوت کرد به نظرم تا الان کارنامه ی قابل قبولی دارد
شهروند
Iran, Islamic Republic of
خدایی چه شهرداری چه شورای شهری به خدابااین اوضا شهرماشهردارنمیخادشورای شهرنمیخاد فقط خودشون مسخره کردن ازهفت تیرتافلکه ساعت ببین چندتاچاله چوله هست خیابان فردوسی ببین چندتاچاله هست پل خیابان فردوسی ببین ماشین بایدچطوری ردبشه بقران بخدابپیربه پیغمبرمانه شهردارمیخام نه شورای شهر ترابقران خودتون مسخره کردین خسته شدیم به ولا ماهیچز نمیخام فقط چاله چوله هاپربشه روکش بشه به ولا نه زیرگذرمیخام نه روگذرمیخام نه پارک میخام نه پارکینگ میخام هیچی نمیخام فقط خیابونها روکش بشن همین وبس فکرنکنم درخواست زیادی باشه برای مردم بسه دیگه
Iran, Islamic Republic of
سگای ولگرد همه جای شهر پیدا میشن همه جا رو به گند کشیدن.به فکر جمع اوریشون باشید.
سلامت
Iran, Islamic Republic of
اون مسعولی محبوب است که زیر دستانش ازش راضی باشند
و
زی یا اسداندار یا هر کس دیگه
هر که خوب حقوق بده اون محبوب است
Iran, Islamic Republic of
بخدا وقتی مردم وطرز وفکر مسوولان رو میبینم میفهمم ک هنوز ما تودوره قاجار زندگی میکنیم.
علی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه سالهاست یاسوج عین گوشت قربانی شده وعده ای شدند مسعولی ن اینکه ب فکر آبادانی نیستن فقط دارند اندک فضای سبزرابوسیله مدرک سازی دادند صاحب میشن در علوم پزشکی سرف آباد که ۴۵متری درحال ساخت بود فضای سبز که سالهاست بود شبانه دیوارچینی کردن که مردم محل جلوگیری کردن
وحید
Iran, Islamic Republic of
سلام . فقط باید به حال این شهر گریست بنظرم مقصر اصلی خود مردم هستند وقتی افراد نا لایق را به عنوان شورا انتخاب می کند وقتی بعضی ها بخاطر یه ناهار رای می دهند نباید انتظار شهری آباد داشت
حسین
Iran, Islamic Republic of
والا یه نام نیکی برای مقدم زنده کرده که بگن خدا پدر شهردار قبلی بیامرزد
احسان
Iran, Islamic Republic of
شهر ارواح و شهردار
مجید
Iran, Islamic Republic of
فقط عاشق عکس وسلفی گرفتن است کاری به شهر ندارد چون نه سوادی ونه تجربه ای دارد
Iran, Islamic Republic of
درود....واقعا خنده داره این جمله خدا کنه بیرون از یاسوج کسی اینو نشنوه.....
سرباز
Iran, Islamic Republic of
به غیرازشعارچیزی ندیدیم..واقعا معابر و خیابان‌ها.آسفالت .مبلمان شهری .ترافیک.پارک ها..پل بشار ومختار...غصه دارد..شهر بی صاحب. یعنی یاسوج
mahmud
Netherlands
وقتی انتخاب شورای شهر طایفه گریه خروجی میشه مقدم و آشنا خدا زیه وایما خدا وکیلی بابامیدان بهتر از یاسوج صحاب داره مقصر هم خودمون مردم بویراحمد ایم
بندر رخشار
United Kingdom
با سلام
هیچ شهرداری مثل جناب دکتر محمد بهرامی نمیشه.
حیف یاسوج که بعد از دکتر بهرامی افتاد دست یکسری
حیف یاسوج
انسانیت
United Kingdom
یاسوج تنها به دست یک نفر به یاسوج زیبا و سرزمین چهارفصل تبدیل شد در زمان شهردار بودنش واقعا یاسوج آباد کرد.
بعد از اون هیچ کس نتونست کاری مثل اون رو انجام بده .
همشهری
Iran, Islamic Republic of
جاده آبشار کوچه های هنوز آسفالت نیست فاضلاب اداره همیشه با بارندگی ها وحشتناک از بین می ره، مثلا مرکز شهره، الان هر روستایی هم بری فاضلاب داره کوچه های هم اسفالت، شهردار کجا بود
بهراد
Iran, Islamic Republic of
بی انصافی نکنید ،توی این مدت کم انتظار معجزه نداشته باشید ،لطفا کمی واقع بین باشید ،
خسرو
Iran, Islamic Republic of
هر کسی پله پله میره//
گودرزی
Iran, Islamic Republic of
بروید نمرات دبیرستان آشنا را در بیارید آشنا. نه شهردار
مهدی
Iran, Islamic Republic of
اقای اشنا ب جای این همه بزرگنمایی حقوق کارگران محترم شهرداری رو پرداخت کنین
وحید
Iran, Islamic Republic of
از اویل انفلاب تا الان هیچ شهرداری مثل آشنا
با دست خالی این چنین برای یاسوج کار نکرده
سجاد
Iran, Islamic Republic of
چندین سال شورای شهر بود کاری نتونست انجام بده . بر چه اساس میگید شهردار افسانه ای.
یاسوج روستای بیش نیست.حتی فرهنگ روستا نشینی هم ندارد
سجاد
Iran, Islamic Republic of
چندین سال شورای شهر بود کاری نتونست انجام بده . بر چه اساس میگید شهردار افسانه ای.
یاسوج روستای بیش نیست.حتی فرهنگ روستا نشینی هم ندارد
کوروش
Iran, Islamic Republic of
نظرتون چیه که تمام مدیرکل ها و رئیس های ادارات استعفا بدهند و مدیران و سردبیران سایت های خبری جایگزین شوند؟!
از بین گزینه های موجود و افراد که در این مجموعه و شهر مشغول به فعالیت بودند صددرصد جناب مهندس آشنا جز سه نفر برتر و لایق برای انتخاب به عنوان شهردار بودند. همیشه به امکانات و بودجه و نیروی انسانی موجود نگاه بیندازیم و بعد در مورد لیاقت و شایستگی و کارهای یه مدیر ( در این موضوع خاص شخص شهردار فعلی یاسوج) نظر بدیم.
علی
United Kingdom
سلام.
اولا با توهین، تخریب و لجن پراکنی که کار همیشگی سایت کبنا بواسطه سرخوردگی‌های سیاسی و عدم تامین خواسته های بی حساب و کتاب خود بوده هیچ خللی بر خدمات شبانه روزی و جهادی جناب آقای آشنا شهردار حقیقتا افسانه ای و انقلابی شهر یاسوج وارد نمی‌کند.
ثانیا بر همگان اثبات شده که آقای کرباسچی نه تنها مدیری خلاق و پای کار نبود بلکه از / بیت المال بود که حق مظلومان برای همیشه تاریخ خوار و دلیلش کرد.اکنون چه شده که برخی جیره خواران و قلم فروشان از ایشان به عنوان ناجی شهر تهران یاد می کنند قطعا کفگیرشان به ته دیگ خورده.
از کیسه ای که برای شورای عالی دوخته بودین جناب کمایی عایدی نداشتی حالا دنبال کرباسچی گرفتی
Iran, Islamic Republic of
انصافا یکی از بهترین مطالب که تاکنون راهداری همین مطلب بود ،شهردار افسانه ای نه باید گفت، شهردار خواب وخیال ،
شهر دوباره در فراموشی رفت
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
انصافا یکی از بهترین مطالب که تاکنون راهداری همین مطلب بود ،شهردار افسانه ای نه باید گفت، شهردار خواب وخیال ،
شهر دوباره در فراموشی رفت
Iran, Islamic Republic of
البته جدیدا یک کار خوب هم انجام گرفته ،سایبان وصندلی برای ایستگاه تاکسی را در پیاده روی بیمارستان جلیل دولت آباد روبه روی افق کورش جمع کردند این هم یک کار بزرگی بود که جای تقدیر و تشکر دارد
Iran, Islamic Republic of
به نفع مردم شد روی مقدم را اشنا را سپید کرد
مرد بویری
Iran, Islamic Republic of
شماها فقط رو حسادت قومی قبیله ای نظر دادین نه دل سوزی برا مردم بویر احمد یاسوج زمانی پیشرفت میکند که تویی که نظر دادی خودت رعایت حقوق شهروندی کرده باشی فقط شعار وتخریب شما از چه کسی خط گرفتی نمی‌دونم ولی فقط تو خیابون اشغال نریز تخریب اماکن عمومی نکن همچی درست میشه
احمد
Iran, Islamic Republic of
آقا تو را به قرآن دست از سر این مردم بردارید بخدا یاسوج متروکه ای بیش نیست چه کردید با این مردم .شما ها عرضه اینو ندارید که ورودی آرامستان شرف آباد که تابستونش گرد و خاک .زمستونش هم با اون همه فلاکت و بدبختی مردم دارند رفت آمد میکنند را آسفالت کنید بعد تعریف و تمجید از همدیگر می کنید.
Iran, Islamic Republic of
اخ وبخت عسکر شهردار شغلش جزو بود که با واسطه ها ی نماییدهای قبلی خود را در اوج می‌بیند که به راستی اوج فقط متعلق به عقاب است که اصالتش همینه نه مال افراد که هیچ تخصصی ندارندباپول بوق دارن خودشون راجلو میبرن/ این استان تاکی باید با این مدیران بیسواد متحمل خسارات جبران ناپذیری شوند
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
1