تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۷
کد مطلب : ۴۷۰۵۸۵
کبنا گزارش می‌دهد

دندانپزشک قلابی در یاسوج دستگیر شد (+ فیلم )

۱۳
۲
دندانپزشک قلابی در یاسوج دستگیر شد (+ فیلم )
کبنا ؛دندانپزشک قلابی با همکاری دادستانی، نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در زمان ارتکاب جرم در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد دستگیر شد.
   

مسئول حقوقی مرکز بهداشت شهید دامیده یاسوج در این خصوص، گفت: این پزشک در دیوار با این عنوان که دندانپزشک سیار هستم و کامپوزیت در خانه انجام می‌دهم با کمترین قیمت آگهی داده بود.
مجتبی تیموری اظهار داشت: طبق این آگهی با فرد مورد نظر جهت انجام کامپوزیت در منزل قرار گذاشته شد و با هماهنگی حراست دانشگاه علوم پزشکی و دادستان و نیروی انتظامی فرد مورد نظر حین انجام کار بازداشت شد و وسایل وی توقیف و شخص خاطی تحویل مراجع ذی صلاح شد.
این پزشک در پاسخ به سئوالات خبرنگاران با اشاره به اینکه این پدیده در همه استان‌ها به یک روال عادی تبدیل شده است گفت: بیکار هستم و هزینه‌های زندگی خود را از این راه بدست می‌آورم.
وی در پاسخ به سؤالی که آیا حاضر هستی که فرزند خود را به دست پزشکانی همانند خودتان که مجوزهای لازم را ندارند، بدهید، افزود: صادقانه می‌گویم، هیچ وقت حاضر نیستم.
در ادامه از این پزشک قلابی در پاسخ به این سئوال که آیا وسیله‌های دندانپزشکی شما بهداشتی و استانداردهای لازم را دارند؟ بیان کرد: تنها با آب و الکل ضد عفونی می‌کنم.
در ادامه بازرسی در یکی از اتاق‌های منزل مسکونی که پزشک قلابی دستگیر شده بود اقلام از جمله تخت، تزریق بوتاکس و دیگر وسایل زیبایی نیز مشاهده شد.
دندانپزشک قلابی در یاسوج دستگیر شد (+ فیلم )
ترشحات خون و بزاق دهان یکی از راه‌های ورود بیماری به بدن انسان است، لذا در چارچوب فعالیت غیرقانونی چنین مراکز فاقد مجوزی احتمال انتقال بیماری به مراجعان آن‌ها بسیار زیاد است. ظاهراً خدمات ارزان در این مراکز دندانپزشکی سبب شده بود بیماران به این محیط‌های غیرمجاز مراجعه کنند.
 این محل فاقد هر نوع مجوز بوده، که خدمات دندانپزشکی و زیبایی عرضه می‌کرد و نیاز است شهروندان باتوجه به غیربهداشتی بودن از هرگونه تقاضا در این مورد به طور جد خودداری کنند.
می‌طلبد شهروندان برای دریافت هرگونه خدمات درمانی و تشخیصی به مراکز دارای مجوز و صلاحیت قانونی مراجعه کنند و نیاز است مسئولان شبکه بهداشت ودرمان استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به افزایش مراکز و مطب‌های غیر مجاز برخورد قانونی لازم را داشته باشند.
دندانپزشک قلابی در یاسوج دستگیر شد (+ فیلم )
نیاز است مراکز مجاز و دارای پروانه طبابت مجوز خود را در معرض دید عموم نصب کرده تا همگان بتوانند آن را رؤیت کنند.
باتوجه به اینکه این افراد خطرات زیادی برای سلامتی جامعه دارند و از عوامل شیوع هپاتیت و ایدز و بیماری‌های دیگر می‌باشند به جهت اینکه از وسایل غیر استریل استفاده می‌کنند، در همچنین مواقعی آگاهی جامعه اهمیت زیادی دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
شاهکار کرده مرکز بهداشت
این آقا اگر مشتری داشت توی برنامه دیوار تبلیغ نمی کرد اصولاً پزشک خوب نیاز به تبلیغ در برنامه دیوار ندارد و مردم دیگر آگاه شده اند
ممنون میشوم مرکز بهداشت استان که در خیابان شهید قرنی واقع شده است نظارت بیشتری بر میوه فروشی های همجوار آن که به راحتی اشغال و زباله را به درون جدول و خیابان می ریزند و باعث تهدید سلامت عمومی و درد سر برای رفتگران سخت کوش شهرداری میشود نظارت بیشتری داشته باشند.
کامران
Iran, Islamic Republic of
خبرنگار رو ببین هم بازجویه هم عینک آفتابیش داخل اتاق نوبره 🤒
Iran, Islamic Republic of
این بنده خدا راهشو بلد نبود وگرنه شهر پرشده از دندانپزشک تقلبی‌.
یه سر به مطب‌ها و کلینیک‌های شهر بزنید ببینید چه خبره‌.طرف دندونپزشکه رفته کلینیک زده بعد رفته افراد غیردندانپزشک آورده براش کار میکنن.یعنی پروانه طبابت از این کار از اونا‌.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
الله اکبر دندانپزشکی که دیگه ارایشگری نیست همه دست ببرن توش با جون مردم و مهم ترین اجزای بدن یک موجود زنده سروکار دارین چرا این کارا رو می کنید مغزم سوت کشید...
شهروند
Iran, Islamic Republic of
بالاخره ایشان پزشک بودند یا نه؟
پوری
Iran, Islamic Republic of
اوضاع کنترل عفونت در دندانپزشکی های مجوز دار هم دست کمی از این مورد ندارد
الا
Iran, Islamic Republic of
بعضی از همین دندان پزشکان مطب دار رو میری با همون دستکشی که بیمار روی تخت رو دارن تو دهنش کار میکنن برای معاینه بیمار بعدی استفاده میکنن
آلا
Iran, Islamic Republic of
من خودم بارها دندان پزشکانی رو دیدم که با دستکس خونی در حال کار روی بیمار گوشی لمسی خود رو که از سنگ توالت آلوده تر هست جواب میدن و حتی پیامک میفرستن!!!!
Iran, Islamic Republic of
دندونل قبایه هم خوش نهایه
سعید
United States
از بس دندانپزشکان به مردم ظلم می‌کنند مردم مجبورن با اینا کار کنند.خدا لعنت کنه دندانپزشکان استان ما که میخوان یکساله تریالدر بشن از خون این مردم و گزنه هنی شیراز بغل دست ما تعرفه دندون از استان ما کلی کمتره
Iran, Islamic Republic of
اگر به افرادی که به صورت تجربی قادر به انجام امور دندانپزشکی هستند مجوز در حیطه ی فعالیت های معین داده شود مطمئنا دیگه چنین مورد هایی را شاهد نخواهیم بود
United States
مردم ازگرسنگی دست به هرکاری میزنند اونهایی که دم ازخدا وپیر وپیغمبر میزنند واختلاس ودزدی میککند / بلاخره درست کارایشان درست نبوده ولی مردم چکارکنن که شرمنده زن وبچه هاشون نشن
شکرعلی قلندری
Iran, Islamic Republic of
از خون مردم برای خانواده اش سرمایه می‌ذاره البته دکتر جان تقصیر نداره مقصر مردم است که فقیرند
مزایا و معایب «مهاجرت»

مزایا و معایب «مهاجرت»

این که نیرو‌های انسانی ما به کشور‌های مختلف و به ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس مهاجرت ...
بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

دیوان عدالت اداری حکم بازگشت موقت به تحصیل ۳۵ داوطلب مشکوک به تقلب کنکور را که اکثرا ...
قاچاق موتور هواپیما در هرمزگان!

قاچاق موتور هواپیما در هرمزگان!

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان از محکومیت بیش از ۹۶ میلیارد ریالی قاچاقچیان یک نگله موتور ...
فایل های مرتبط
1