تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب : ۴۶۸۸۶۱
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران:

۴۰۰ واحد مسکونی بافت فرسوده دوگنبدان نیازمند تسهیلات است

۱
۱
۴۰۰ واحد مسکونی بافت فرسوده دوگنبدان نیازمند تسهیلات است
کبنا ؛رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران گفت: از سرگیری پرداخت وام های بانکی ارزان قیمت، تسهیلات بلاعوض و دیگر حمایت های طرح احیای بافت فرسوده شهر دوگنبدان نیازمند مصوبه جدید هیات دولت است.
به گزارش کبنا نیوز، محمدمراد راغ پور تاکید کرد: هم اکنون ۴۰۰ واحد مسکونی مناطق مختلف بافت فرسوده شهر دوگنبدان برای احداث نیازمند این حمایت هاست.
وی بیان کرد: در حال حاضر تنها می توانیم با تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن این افراد را حمایت کنیم.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران با اشاره به اینکه بیش از یکهزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت (چهار درصد) از سال ۱۳۹۴ تاکنون برای احیای بافت فرسوده شهر دوگنبدان پرداخت شده است عنوان کرد: از سرگیری پرداخت این تسهیلات و تکمیل طرح پیش بینی شده شیرینی این خدمت را در میان اهالی ماندگار خواهد کرد.
راغ پور تاکید کرد: براساس طرح احیای بافت فرسوده شهر دوگنبدان که در سال ۱۳۹۴ تصویب شد نوسازی ۲ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی بافت فرسوده این شهر در دستور کار قرار گرفت که تاکنون یکهزار و ۸۰۰ واحد آن نوسازی شده است.
وی بیان کرد: در این طرح همچنین بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض به متقاضیان پرداخت شد.
وی تصریح کرد: این تسهیلات بانکی با سه سال دوره تنفس و ۱۵ سال دوره بازپرداخت پرداخت شده است.
راغ پور تاکید کرد: جمع آوری انشعاب‌های برق، آب و گاز، تخفیف در پروانه‌های ساختمانی و ضمانت زنجیره‌ای از دیگر مشوق های ارائه شده برای احیای بافت فرسوده شهر دوگنبدان بوده است.
وی زیباسازی، ایمن سازی و رونق اشتغال بخش مسکن در پروژه ملی نوسازی بافت فرسوده را از پیامدهای احیای بافت فرسوده شهر دوگنبدان ذکر می کند.
راغ پور تصریح کرد: بافت فرسوده دوگنبدان در زمینی به میزان ۱۶۴ هکتار در هشت محله این شهر واقع شده و در این محلات بیش از ۲۵هزار خانوار سکونت دارند.
طرح احیای بافت فرسوده شهر دوگنبدان که سال ۱۳۸۷ تصویب شده بود چند سال به دلیل نبود اعتبار راکد بود اما با پیگیری های انجام شده عملیات اجرایی آن در چند سال گذشته آغاز شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
در دولت جدید که دقدقیه مسکن دارد چرا تسهیلات بافت فرسوده متوقف شد و این ضدیت دارد، لطفا مسئولین مسکن پیگیر و جوابگوی مردم باشند
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1