تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : ۴۶۸۷۰۹
کبنا گزارش می‌دهد

رنگ رو از حال دل دارد نشان / ضعف مفرط در شهرداری یاسوج

۸
۰
رنگ رو از حال دل دارد نشان / ضعف مفرط در شهرداری یاسوج
کبنا ؛ضعف مفرط در مدیریت شهرداری یاسوج  مشکلات زیادی برای برای مردم به بار آورده است. ترافیک سنگین و عدم تحقق مصوبات شورای ترافیک استان کهگیلویه و بویراحمد، نبود پارکینگ‌های عمومی و حذف پارکینگ‌ از ساختمان‌های بلندمرتبه همگی از دلایل ضعف مفرط بر مدیریت شهرداری یاسوج است.
«رنگ رو از حال دل دارد نشان.» شهر به عنوان پیچیده‌ترین مصنوع دست بشر نیازمند مدیریت کارآمد که رفاه و آسایش شهروندان را رقم بزند. یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به اسم پایتخت طبیعت معروف شده است و از طرفی ایجاد زیرساخت‌ها متناسب با نام و آوازه این شهر ضرورت دارد. مدیران شهری که رو به رشد هستند با چالش‌های پیچیده‌تری دست و پنچه نرم می‌کنند. این شهرها مدیران خاص خود را لازم دارند. ترافیک، ورودی‌های شهر یاسوج، فضای سبز و مبلمان این شهر به هیچ وجه قابل قبول نیست. روزانه مردم شهر یاسوج با ترافیک‌های خسته‌کننده و گیج‌آور روبرو هستند. اکثر خیابان‌های اصلی و فرعی شهر یاسوج ترافیک سنگینی شکل می‌گیرد که ادامه آن در آینده دردسرهای ایجاد خواهد کرد.
با این وجود بخش زیادی از مشکلات شهر یاسوج به مدیریت شهرداری این شهر بر می‌گردد. اینکه چرا شهرداری یاسوج در طول‌ این سال‌ها نتوانسته در خور و شأن مردم مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد عمل کند، دلایل زیادی دارد و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج باید به سئوالاتی متعددی در این خصوص پاسخ دهند. البته همه مشکلات به این دوره شورای شهر و مدیریت شهرداری یاسوج مرتبط نمی‌شود.
به گفته خیلی از صاحب نظران عملکرد شورای شهر یاسوج رضایت بخش نیست. تعدادی از اعضای شورای اسلامی این شهر هر کدام چندین دوره در شورای شهر یاسوج حضور داشتند و آنها الان باید پاسخ دهند که در این سال‌ها چه دستاوردی برای مردم به ارمغان آوردند. 
مروز به شکل تصادفی سایت اطلاع رسانی شهرداری یاسوج را بازدید کردم، در این سایت هنوز نستهن مقدم به عنوان شهردار یاسوج معرفی می‌شود. هر بیننده یا گردشگری که بخواهد از سایت شهرداری یاسوج اطلاعات لازم از وضعیت شهر پیدا نمی‌کند. 
در بخش پایانی این سایت اطلاع رسانی به گونه‌ای شهر یاسوج معرفی شده که هر خواننده‌ای از مطالعه آن خجل‌زده می‌شود.
رنگ رو از حال دل دارد نشان / ضعف مفرط در شهرداری یاسوج
همچنین در سایت اطلاع رسانی شهرداری یاسوج خبری درج شده که برق سه فاز از کله آدم می‌پرد. از شهردار یاسوج به عنوان مدیر موفق در رفع گره‌های ترافیکی قدردانی شده است! گره‌های ترافیکی یاسوج بعضی وقت‌ها چنان بهم می‌پیچند که باز کردن آنها کار حضرت فیل است. با این وجود چگونه و چرا باید از شهرداری یاسوج به عنوان دستگاه موفق قدردانی کرد. شهرداری یاسوج کدام مصوبه شورای ترافیک استان کهگیلویه و بویراحمد را جامه عمل پوشانده است؟ شهرداری یاسوج در بحث ایجاد پویش تصویری ضعیف عمل کرده است. دردهای زیادی در شهر یاسوج وجود دارد که همچون دمل چرکین تن رنجور شهر را هر روز آزار می‌دهد. نبود پارکینگ عمومی یکی از معضلات اساسی شهر یاسوج که شهرداری این شهر تا کنون در این خصوص موفق عمل نکرده است. متأسفانه در سایه سهل انگاری شهرداری یاسوج ساختمان‌های بزرگ در شهر یاسوج عمدتاً پارکینگ ندارند و پارکینگ‌های آنها به مکان تجاری تبدیل شده است.
و...
درد هست ولیکن طبیب نیست.

رنگ رو از حال دل دارد نشان / ضعف مفرط در شهرداری یاسوج


 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
واقعا آدم قحطی بود
این همه آدم تحصیل کرده در این شهرستان چرا یه شخص با سواد و کار بلد نگذاشتن شهردار
واقعا باید تاسف خورد
رمضان
Iran, Islamic Republic of
همه این معضلات و مشکلات که گریبانگیر شهر یاسوج شده ناشی از خاله و خرزویی بودن و روابط قوم و خویشی میباشد که الان تکان خوردن در این شهر هم وقت گیر است
مایوس از شهر یاسوج
Iran, Islamic Republic of
زاییده همان شورای شهر ناتوانی است ک/. واقعا متاسفم برای شهر یاسوج مردم شهر و خودم که این افراد را انتخاب کردیم. یه 7 نفر نفر آدم ناکارآمد در این شهر سکان شورای شهر یاسوج را در دست گرفته اند که تمام شهر را فلج کرده اند. آخه یکی نیست به این اکبری و تعداد دیگری از اعضای شورای شهر یاسوج بگه اگر این شهر و شورا برای شما رانت نداره و ایجاد نکرده اید چرا دیگه ول نمیکنید. 20 ساله شهر یاسوج تغییر نکرده. خدا ازتون نگذره که مردم از همه شماها ناراضی هستند. نستهن مقدم را برداشتند که دماغ شهرداری را پاک کنند آشنا را گذاشتند چشمش را هم کور کردند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شورا و شهردار کشور متعلق به یاسوجه چون هیچی سرجایش خودش نیست
همشهری
Iran, Islamic Republic of
خاک بر سر ما که به اعضای شورا اعتماد کردیم،
با انتخاب آشنا بعنوان شهردار، واگذارتون کردیم به خدا،
Iran, Islamic Republic of
دوستان همه خودشون میخواستن شهردار بشن نمیذاشتن شهر هم آباد شه جناب آشنا شما برا همون شورا هم ضعیف بودین چه رسه به شهردار
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اشنا در حد شورا هم نبودند از عجایب یاسوج اینه که اشنا شهردارش شده شهر مصیبت زده
شیرو
Iran, Islamic Republic of
اگر اکبری ناتوان دست از این شورا برداره بروه دنبال کارش شاید این شورا سروسامان بگیره
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1