تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۰
کد مطلب : ۴۶۷۲۰۵
بدون تماشاگر، 10 نفره و بدون ترابی؛

شکست پرسپولیس مقابل رونالدو و دوستان؛ مُزد تَرس! / از جایی خوردیم که فکرش را نمی‌کردیم!

۲
۱۰
شکست پرسپولیس مقابل رونالدو و دوستان؛ مُزد تَرس! / از جایی خوردیم که فکرش را نمی‌کردیم!
کبنا ؛با شروع بازی پرسپولیس و النصر، حواشی این دیدار با هیجان بیشتری دنبال می‌شود.
به گزارش کبنا، یک روز پس از ورود به ایران، همچنان تب حضور النصر در ایران داغ است. روز گذشته استقبال باورنکردنی طرفداران رونالدو در فرودگاه و هتل باعث شد تا النصر قید برگزاری تمرین رسمی در ورزشگاه آزادی را بزند تا بازیکنان این تیم امروز برای اولین بار پای به این استادیوم بگذارند.
نکته مهم این است که بازی امروز ساعت ۲۱:۳۰ برگزار خواهد شد، اما هواداران رونالدو به امید دیدن او، راهی هتل اسپیناس پالاس شده‌اند و امیدوارند هر طور که شده، فوق‌ستاره را از نزدیک ببینند. به صورت لحظه به لحظه اخبار و حواشی بازی پرسپولیس و النصر را دنبال کنید.
   








شاگردان گل‌محمدی به دنبال گلزنی در نیمه دوم مقابل النصر و کسب نخستین پیروزی آسیایی هستند.
گزارش زنده: پرسپولیس 0- النصر 0
به گزارش کبنا، تیم فوتبال پرسپولیس ایران پس از کسب سه‌گانه قهرمانی در فصل گذشته و کسب 10 امتیاز و صدرنشینی در پایان هفته چهارم لیگ برتر، با شرایط خوبی به استقبال نخستین بازی آسیایی آمده و امیدوار است اکنون که در ورزشگاه آزادی و بدون حضور تماشاگرانش به مصاف النصر عربستان رفته، به پیروزی دست پیدا کند. اما در آن سمت سعودی‌ها نیز با حضور فوق ستاره‌های خود ازجمله کریستیانو رونالدو، سادیو مانه و... به دنبال اولین برد در لیگ قهرمانان و نمایش در قامت مدعی قهرمانی این مسابقات هستند.
گزارش لحظه به لحظه دیدار تیم‌های پرسپولیس و النصر را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:
هفته اول لیگ قهرمانان آسیا- گروه E/ سه‌شنبه: 1402/06/28؛ ساعت 21:30/ استادیوم: آزادی تهران
داور: ایلگیز تاتناشف (ازبکستان)/ کمک‌ها: آندری تسپنکوف و تیمور گینیولین؛ داور چهارم: آکرول رسیلایف /ناظر داوری: چوول کوان جانگ (کره جنوبی) / نماینده مسابقه: کومار سنجی (هند)
      
🚨داوران VAR : پادوم سیول کورن (تایلند)، فردوس نورسافاروف (ازبکستان) و اینوکویچی تاکاکی (ژاپن)
پرسپولیس ایران
علیرضا بیرانوند | مرتضی پورعلی‌گنجی | محمدحسین کنعانی‌زادگان | دانیال اسماعیلی‌فر | علی نعمتی | مسعود ریگی | میلاد سرلک | سعید صادقی | مهدی ترابی (شهاب زاهدی '8) | وحید امیری | محمد عمری |
سرمربی: یحیی گل‌محمدی
النصر عربستان
نواف العقيدی | سلطان الغنام | آیمریک لاپورت | علی لاجامی | محمد قاسم | عبدالله الخيبری | مارسلو بروزویچ | عبدالرحمن غريب | اوتاويو | رونالدو | سادیو مانه |
سرمربی: لوئیز کاسترو
کارت زرد:
دقیقه 18 و 52: میلاد سرلک
دقیقه 2+45: مارسلو بروزوویچ
دقیقه55: مسعود ریگی
اخراج:
دقیقه52: میلاد سرلک

شرح گل:

پرسپولیس صفر - النصر 1 (دقیقه 62: گل به خودی دانیال اسماعیلی‌فر): مارسلو بروزوویچ پس از یک- دو با کریستیانو رونالدو از سمت چپ محوطه جریمه پرسپولیس نفوذ کرد که پاس در عرض او و شوت بی‌دقت عبدالرحمن غریب به شکل عجیبی به پای علی نعمتی و در ادامه دانیال اسماعیلی‌فر برخورد کرد و تبدیل به گل شد.
    
پرسپولیس صفر - النصر 2 (دقیقه 72: حسین قاسم): عبدالرحمن غریب در سمت چپ محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و به بهترین شکل حسین قاسم را راه انداخت تا مدافع چپ پیشتاخته النصر با شوت استثنایی به طاق دروازه بیرانوند گل دوم تیمش را بزند.
          
لحظات حساس:
دقیقه 10: پاس تماشایی آیمریک لاپورت از میانه زمین خودی به سمت راست زمین و ارسال سلطان الغنام نزدیک بود اولین گل النصر را به همراه داشته باشد که توپ پس از برخورد با نوک پای مانه به شکل خطرناکی از مقابل رونالدو و از کنار تیرک عمودی دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.
دقیقه 13: پاس در عمق وحید امیری را شهاب زاهدی نتوانست استفاده کند تا توپ توسط نواف العقیدی جمع شود.
1927803
دقیقه 20: ارسال سادیو مانه از سمت راست زمین را پورعلی‌گنجی به شکل ناقص برگشت داد که همین توپ را سلطان الغنام با ضربه سر به رونالدو رساند که ضربه سر بی‌دقت کریس به راحتی در دستان بیرانوند جای گرفت.
دقیقه 24: توپ برگشتی از ارسال سادیو مانه در سمت راست به سلطان الغنام رسید که سرتوپ چشم‌نواز و شوت پای چپ و دیدنی او پس از برخورد به علی نعمتی و واکنش بیرانوند به کرنر رفت.
دقیقه 29: حرکت خطرناک بروزوویچ در محوطه جریمه پرسپولیس در نهایت با دخالت کنعانی به کرنر زده شد.
دقیقه 35: بهترین فرصت گلزنی پرسپولیس را شهاب زاهدی هدر داد و در حالی که پرتاب اوت سریع برای نماینده ایران موقعیت گل به وجود آورده بود، پاس در عرض این مهاجم از زاویه بسته ثمری نداشت و عرض زمین را طی کرد.
           
        

دقیقه 36: ارسال کوتاه سلطان الغنام از پشت محوطه جریمه با عبور از کنعانی به کریس رونالدو رسید که پاس او با سینه را اوتاویو تبدیل به گل کرد، اما آفساید ستاره پرتغالی گرفته شده بود.
             
      
دقیقه 41: بروزوویچ با حرکت پا به توپ عالی از زمین خودی تا پشت محوطه جریمه پرسپولیس پیش رفت که پاس رو به جلوی او برای سادیو مانه و در ادامه پاس در عمق این بازیکن به مقابل تیرک دوم را رونالدو نتوانست در موقعیت عالی تبدیل به گل کند.
دقیقه 1+45: پاس چیپ اوتاویو به پشت مدافعان پرسپولیس می‌توانست النصر را به گل النصر برساند که رونالدو بازهم نتوانست در جدال تن به تن با اسماعیلی‌فر گلزنی کند و این بار روی زمین افتاد و اعتقاد به پنالتی داشت، اما داور ازبک بازی را دنبال کرد.
دقیقه 50: حمله خطرناک النصر از سمت راست زمین و ارسال توپ به محوطه جریمه را اوتاویو با ضربه پشت سر به عبدالرحمن غریب تحویل داد که شوت بی‌دقت او پس از اصابت به اسماعیلی‌فر تبدیل به گل نشد.
دقیقه 52: میلاد سرلک که در نیمه اول یک اخطار به دلیل خطای هند و جلوگیری از حمله النصر گرفته بود، دومین کارت زرد را به دلیل لگد کردن پای کریستیانو رونالدو در میانه زمین دریافت کرد و از سوی داور ازبک اخراج شد.
1927849
حواشی:
 ترکیب پرسپولیس در این دیدار نسبت به آخرین مسابقه‌اش در لیگ برتر مقابل فولاد هیچ تغییری نداشته و سروش رفیعی و شهاب زاهدی دوباره روی نیمکت دیده می‌شوند.
 النصر عربستان نام الکس تلس و اندرسون تالیسکا را در جمع 5 بازیکن خارجی خود برای این دیدار قرار نداد، اما این دو بازیکن از جایگاه ویژه نظاره‌گر بازی هستند.
 ترکیب النصر نسبت به دیدار سه روز قبل در لیگ عربستان دو جابه‌جایی در خط دفاعی داشته است.
 کیفیت پایین چمن ورزشگاه آزادی کاملا مشهود و مورد گلایه بازیکنان دو تیم ازجمله کریس رونالدو است.
 در شرایطی که بنا بر حکم انضباطی تماشاگران پرسپولیس اجازه حضور در این مسابقه را به دست نیاوردند، هواداران این تیم با پرچم‌های بزرگ سکوهای خالی از تماشاگر را پوشانده‌اند.
 خبرنگاران و عکاسان پرشماری در ورزشگاه آزادی برای پوشش رسانه‌ای این دیدار حساس حضور دارند.
 امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی و جمعی از کمک‌های او دیدار پرسپولیس و النصر را از نزدیک می‌بینند.
 علی پروین و برخی دیگر از اسطوره‌ها و پیشکسوتان پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند.
پَهن شدن یک بنر بزرگ روی سکوهای بالا با لوگوی باشگاه کاشیما آنتلرز ژاپن (حریف پرسپولیس در فینال 2018 لیگ قهرمانان آسیا) موجب تعجب حاضرین در ورزشگاه شده است.
در دقیقه 4 مهدی ترابی به دلیل وضعیت نامطلوب زمین چمن در زمان حمل توپ روی زمین افتاد و دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پای راست شد تا بازی به وقفه بیفتد.
مهدی ترابی که لحظاتی قبل دچار آسیب‌دیدگی شده بود، در دقیقه 7 توپ را به بیرون زد و اعلام کرد نمی‌تواند به بازی ادامه بدهد و با برانکارد به بیرون از زمین رفت تا شهاب زاهدی به جای او به ترکیب سرخ پوشان اضافه شود.
1927804
رونالدو پس از هدر دادن موقعیت عالی النصر در دقیقه 20 پای خود را از شدت عصبانیت به تیرک دروازه پرسپولیس کوبید.
ستاره پرتغالی النصر در دقیقه 22 نیز پس از پاس به عقب بی‌دقت در میانه زمین عصبانی شد.
در دقیقه 33 عدم اعلام خطا روی سادیو مانه با اعتراض شدید سرمربی و نیمکت‌نشینان النصر مواجه شد.
 در دقیقه 38 پس از پاس چیپ اوتاویو، کنعانی‌زادگان به پشت پای رونالدو ضربه شدیدی زد که داور در این صحنه خطا تشخیص نداد، اما هر دو بازیکن به دلیل مصدومیت برای لحظاتی بیرون رفتند و دوباره به زمین برگشتند.
کنعانی در زمان بیرون رفتن همراه با رونالدو به دلیل مصدومیت، مدام با ستاره پرتغالی صحبت می‌کرد.
بیرانوند به دلیل اتلاف وقت‌های پیاپی در زمان شروع مجدد بازی، در دقیقه 42 با تذکر جدی داور ازبک مواجه شد.
     
نکته مهم این است که بازی امروز ساعت ۲۱:۳۰ برگزار خواهد شد، اما هواداران رونالدو به امید دیدن او، راهی هتل اسپیناس پالاس شده‌اند و امیدوارند هر طور که شده، فوق‌ستاره را از نزدیک ببینند.
مهدی ترابی در دقیقه 6 بازی مصدوم شد و در حالی که پرسپولیس مهمترین ستاره خود را از دست رفته می‌دید، شهاب زاهدی جای او را گرفت.
مسئولان ورزشگاه آزادی در اقدامی عجیب برای پوشاندن سکوهای تخریب‌شده استادیوم از بنری که لوگوی کاشیما آنتلرز ژاپن، حریف پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ روی آن وجود دارد، استفاده کرده‌اند.
1927798
رضا درویش در توضیحی درباره حضور دخترش در مراسم استقبال از کریستیانو رونالدو اینطور توضیح داد: برخی حسادت می‌کنند. او به عنوان مترجم حضور داشت.
1927797
لحظاتی از گرم کردن بازیکنان پرسپولیس و النصر.

اولین شوت‌های کریستیانو رونالدو در ورزشگاه آزادی. او برای اولین بار روی چمن استادیوم پا گذاشته و خود را آماده رویارویی با پرسپولیس می‌کند.
1927801
1927800
1927799
علی پروین که برای تماشای دیدار پرسپولیس و النصر در استادیوم آزادی حاضر شده است، در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگاران در پیش‌بینی از مسابقه امشب گفت: فقط می‌توانم بگویم پرسپولیس نمی‌بازد. پرسپولیس به اینها بباز نیست. جای تماشاگران واقعا خالی است و اگر بازی با تماشاگر بود، پرسپولیس صددرصد می‌برد. شانس آوردند که تماشاچی نداریم.

بازیکنان النصر برای گرم کردن در زمین حضور پیدا کردند.
           
اعضای تیم فوتبال النصر ساعت یک و نیم بامداد با پروازی اختصاصی از تهران به ریاض خواهند رفت تا سفر پرماجرای رونالدو به ایران در کمتر از ۴۸ ساعت پایان برسد.

کارمندان سفارت عربستان برای تماشای بازی در ورزشگاه آزادی حاضر شده‌اند.
1927778

فرم لیست بازی پرسپولیس - النصر. احتمالا این تقابل پرسپولیس با پر‌ستاره‌ترین حریفش در تاریخ لیگ قهرمانان است؛ رونالدو، مانه، لاپورت و...

1927770
یحیی گل‌محمدی: با توجه به اینکه در گروه سختی هستیم، به بچه‌ها گفتم خیلی مهم است که در بازی‌های خانگی پیروز شویم. قطعا بازی راحتی نیست و باید دوندگی خوبی داشته باشیم. می‌دانیم سخت است، اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و تا آخرین نفس برای کسب سه امتیاز می‌جنگیم.
ترکیب النصر مقابل پرسپولیس:
نواف العقيدی، سلطان الغنام، آیمریک لاپورت، علی لاجامی، حسین قاسم، عبدالله الخيبری، مارسلو بروزویچ، عبدالرحمن غريب، اوتاويو، رونالدو، سادیو مانه.
1927765
ترکیب پرسپولیس مقابل النصر:
علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، مسعود ریگی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، محمد عمری، وحید امیری
1927771
تیم فوتبال النصر به همراه ستارگان خود برای دیدار با پرسپولیس وارد استادیوم آزادی شد.
         
باشگاه النصر با انتشار طرحی با حضور سرمربی و ستارگان خود به استقبال بازی با پرسپولیس رفته است.
1927761
چهره سادیو مانه در حال ترک هتل به مقصد ورزشگاه.
1927760
پروژه‌ پرچم‌نمایی پرسپولیس برای نمایش نام این تیم از همین حالا شور و حال خاصی به ورزشگاه آزادی بخشیده است.
1927759
نمایی از نیمکت تیم میهمان که دقایقی بعد میزبان ستاره‌های النصر خواهد بود.
1927755
تیم النصر با اسکورت‌های ویژه‌ای هتل اسپیناس پلاس را به مقصد استادیوم آزادی ترک کرده است. همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد هواداران مشتاق رونالدو بار دیگر با بدرقه کاروان این تیم، شرایط را برای خروج ستاره‌های النصر به سمت استادیوم سخت کردند.

اتوبوس پرسپولیس در میان تشویق شدید هواداران راهی استادیوم می‌شود.
1927734
28 شهریور 1402 ساعت 18:45
🟥دیدار رونالدو با فاطمه حمامی نیز سریعا در رسانه‌های عربستانی بازتاب داشت و دو صفحه پرمخاطب عربستانی در توییتر نیز به این موضوع واکنش نشان دادند.
1927730
1927731
فاطمه حمامی به آرزویش رسید: هوادار معلول ولی پرتوان پرسپولیس با پیگیری‌های مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به آرزوی خود رسید و عصر امروز با کریستیانو رونالدو دیدار کرد.
1927729
جلسه فنی بازیکنان پرسپولیس به پایان رسید و آنها راهی ورزشگاه آزادی می‌شوند.

در حالی سه ساعت تا بازی پرسپولیس باقی مانده، هواداران پرسپولیس حضور پرشوری در مقابل هتل دارند.
1927716
پرسپولیس به عنوان یکی از موفق‌ترین تیم‌های ایرانی در آسیا در سال‌های اخیر رقابت‌های لیگ قهرمانان، پس از یک سال غیبت در‌ این مسابقات به دیدار النصر خواهد رفت که پرهوادارترین بازیکن فوتبال جهان را در اختیار دارد. در این ویدیو نگاهی به بازی‌های اخیر دو تیم و شرایط فعلی‌ آنها انداخته‌ایم‌.

ویدیوی اختصاصی از جو هتل محل اقامت النصر در آستانه خروج بازیکنان

میهمانان خارجی هتل پارسیان نیز توجهشان به تیم پرسپولیس جلب شده و آنها هم در حال فیلمبرداری از تشویق پرسپولیسی‌ها هستند.
1927707
هواداران پرسپولیس در مقابل هتل محل اقامت این تیم مستقر هستند و به شدت تیم‌شان را تشویق می‌کنند.
1927661
هواداران پرسپولیس با شور و حال خاصی تیمشان را تشویق می‌کنند و امیدوارند این بازی با برتری سرخپوشان به پایان برسد.
          
حمید درخشان: من حدس می‌زنم بازی با نتیجه ۱-۰ به سود پرسپولیس به پایان برسد. در خصوص گلزن پیش‌بینی خاصی ندارم و به شرایط بازی برمی‌گردد و به نظرم ممکن در ضربات ایستگاهی یا روی یک شوت بتوانیم دروازه حریف را باز کنیم.
1878414
ناصر عباسی، پیشکسوت استقلال: طبیعی است که زمانی که یک نفر بازیکن موردعلاقه‌اش را می‌بیند، بغض و گریه کند. دیروز ۵۰۰ یا نهایتا هزار نفر به هتل اسپیناس رفته بودند، در صورتی که زمانی که ما با استقلال به اهواز می‌رفتیم،  ۱۰ هزار نفر مقابل هتل می‌آمدند و علاقه خودشان را نشان می‌دادند. این مردم بی‌فرهنگ نیستند، علاقمند هستند.
ایرانسل در بیانیه رسمی شایعه اهدای سیم کارت بدون فیلتر به تیم النصر را تکذیب و اعلام کرد این موضوع نیازمند مجوز نهادهای ذی ربط بوده است.
1927524
تعداد مشتاقان برای دیدار با رونالدو از روز گذشته هم بیشتر است 😍
1927522
شاید برایتان سوال پیش آمده که بازی مهم امروز در سایر کشورها چه ساعتی پخش می‌شود؛ جواب اینجاست 
1927521
ای اف سی ۳ چهره مهم از هر تیم را روی پوستر بازی قرار داده است؛ رونالدو، بروزوویچ و مانه در مقابل امیری، گولسیانی و ترابی.
1927520
آدرین، کودک خردسال که موفق به ملاقات با رونالدو شد، در گفتگو با خبرنگار ما از جزئیات این ملاقات خاص صحبت می‌کند.

تصویری از یک پل در بزرگراه چمران برای روحیه به تیم پرسپولیس
1927499
روز گذشته اتوبوس النصر با عبور از میدان آزادی به سمت شمال تهران و سعادت آباد حرکت کرد.
1927477
کریستیانو رونالدو از بدو ورود به ایران لبخند همیشگی خود را روی صورت داشت.
1927476
تصویری از لحظه‌ای که اتوبوس رونالدو در محاصره هواداران ایرانی بود.
1927475
طرح زیبایی که بخش عربی وب سایت گل برای دیدار امروز منتشر کرده است.
1927467
فراموش نکنید آیمریک لاپورت که زیر سایه رونالدو و حتی مانه قرار گرفته، فصل گذشته با منچسترسیتی توانست قهرمانی لیگ انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.
1927459
کیت پرسپولیس برای دیدار با النصر نیز رونمایی شد و تنها تفاوت، تغییر اسپانسر از فارسی به انگلیسی است.
1927451
ورزشگاه آزادی با نصب آخرین سکوهای بتنی، آماده میزبانی از دیدار پرسپولیس - النصر شده است.
1927450
مراحل آسفالت ریزی قسمت غربی ورزشگاه آزادی شب گذشته به پایان رسید و حالا این محل با شرایط بهتری میزبان خودروهای تیم النصر خواهد بود.
1927445
درویش در گفتگو با فوتبال برتر: به رونالدو گفتم بخش بزرگی از محبوبیتت به خاطر حمایت از مردم فلسطین است.
1927444
یکی از عجیب‌ترین موردهایی که دیروز مشاهده شد، این هوادار تبریزی بود که چهره پدر رونالدو را برای او کشیده بود و اینطور ماجرا را توضیح می‌داد: رونالدو پدرش را بیشتر از همه دوست دارد و به همین خاطر خواستم او را اینطوری سورپرایز کنم.
1927439
پنج بازیکن خارجی النصر که در دیدار با پرسپولیس به میدان خواهند رفت. خط خوردن تالیسکا او را تبدیل به مهم‌ترین غایب زردپوشان ریاض کرده است.
1927436
یحیی گل‌محمدی پیش از این هرگز در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان با پرسپولیس شکست نخورده و امروز به دنبال حفظ این رکورد خواهد بود.
1927429
علیرضا بیرانوند با انتشار یک استوری خطاب به فیزیوتراپ پرسپولیس نوشت: ممنونم واسه زحمت‌هایی که می‌کشی تا به بازی برسم.
1927422
علیرضا بیرانوند، مهم‌ترین نقطه ابهام پرسپولیس در بازی النصر خواهد بود. او روز گذشته در تمرین سرخپوشان شرکت داشت اما همچنان چسب روی کشاله نشان می‌دهد که اوضاع عادی نیست.
1927421
نکته جالب در مورد طرفداران رونالدو این است که تعداد زیادی از آنها با پیراهن تیم النصر به استقبال رفتند که این موضوع نشان می‌دهد حتی فروش پیراهن این باشگاه در ایران هم رواج جالبی دارد.
1927420
وی ای آر امروز برای اولین بار در ورزشگاه آزادی اجرا خواهد شد. در روزهای گذشته مراحل مختلف نصب این تکنولوژی انجام شد اما باید دید که در عرصه عمل به چه شکلی کار خواهد کرد.
1927417
خودروهای لاکچری لاماری، بخشی از تشریفات ایران برای انتقال بازیکنان و اعضای تیم النصر به هتل و استادیوم هستند. روز گذشته کاسترو و غریب نیز با این خودروهای وارداتی به ورزشگاه آزادی رفتند.
1927416
در حالی که ساعت‌ها تا خروج تیم النصر از هتل محل اقامت باقی مانده، تعداد زیادی از هواداران او در لابی و محوطه هتل مستقر هستند و امیدوارند روزنه‌ای برای دیدار با رونالدو پیدا کنند.
1927412
ترکیب احتمالی پرسپوليس مقابل النصر:
علیرضا بیرانوند
مرتضی پورعلی‌گنجی
محمدحسین کنعانی زادگان
دانیال اسماعیلی‌فر
علی نعمتی
میلاد سرلک
مسعود ریگی
سعید صادقی
مهدی ترابی
وحید امیری
محمد عمری
28 شهریور 1402 ساعت 10:54
ترکیب احتمالی النصر مقابل پرسپولیس با حضور رونالدو:
نواف العقيدی، سلطان الغنام، آیمریک لاپورت، علی لاجامی، حسین قاسم، عبدالله الخيبری، مارسلو بروزویچ، عبدالرحمن غريب، اوتاويو، رونالدو، سادیو مانه
28 شهریور 1402 ساعت 10:54
روزنامه المیدان تیتر مثبتی برای استقبال از فوق ستاره زده: رونالدو ایرانیان را به وجد می‌آورد.
1927409
اغلب روزنامه‌های صبح امروز کشور به ورود رونالدو پرداختند و روزنامه ایران ورزشی با تیتر درشت «افتضاح در نظم» اتفاقات پیش آمده را متوجه مسئولان دانست.
             
        
        
نام شما

آدرس ايميل شما

احسان
Iran, Islamic Republic of
دقیقا از کجا خوردین ؟؟؟؟😂
Iran, Islamic Republic of
به درک که شکست خورد خدا کنم کل فدراسیون فوتبال ایران که ام الفساد ایران است همشون نابود بشن تا شر این فوتبال کثیف و حرام از سر این مردم کوتاه شود اگر این زمین آزادی را بکنند به جو یا قبرستان نفعش بیشتر و بهتر است از این فوتبال کثیف است فوتبال ایران را باشگاه سپاهان استقلال و پرسپولیس و تراکتور و فولاد کثیف و نابود کردند خدا نابودشان کند
خواص فوق العاده پیاز برای معده

خواص فوق العاده پیاز برای معده

پیاز یکی از آن مواد غذایی است که نه تنها برای طعمی که به غذاها می‌دهد معروف است، بلکه ...
کریستیانو رونالدو؛ ۳۶ ساعت در تهران دو سال در عربستان

کریستیانو رونالدو؛ ۳۶ ساعت در تهران دو سال در عربستان

لحظه به لحظه به ورود تیم النصر به ایران نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم و این حضور موجی از شور ...
گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

با برگزاری هر دوره کنکور برخی موارد همواره به عنوان بحث‌های حاشیه این آزمون بزرگ مطرح ...
1