تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۰
کد مطلب : ۴۶۶۲۰۳
در نشست معاون توسعه استانداری با کارمندان مطرح شد؛

اعتراضات کارمندان استانداری کهگیلویه و بویراحمد به پیوند / کارمند: آقای پیوند این حرف‌ها برای ما نان شب نمی‌شود

۴۹
۲
اعتراضات کارمندان استانداری کهگیلویه و بویراحمد به پیوند / کارمند: آقای پیوند این حرف‌ها برای ما نان شب نمی‌شود
کبنا ؛صبح امروز (چهارشنبه یکم شهریورماه 1402) نشست کارکنان استانداری با مرادعلی پیوند معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در این نشست انتقادات تندی از سوی کارمندان عنوان شد. پس از بیان نظرات کارمندان، پیوند نیز سخنانی اظهار داشت که ارتباط چندانی با انتقادات کارمندان نداشت.
یکی از کارمندان در این نشست با اشاره به مسأله اضافه‌کاری گفت: در این زمینه مدیران سلیقه‌ای عمل می‌کنند، و به هر کسی یک میزانی اضافه‌کاری می‌دهند.
وی در ادامه به فامیل‌بازی در برخی از معاونت‌های استانداری اشاره کرد. اما یکی از مسئولین نشست خطاب به او گفت که وارد این مسائل نشوید.
یکی دیگر از حاضران در نشست گفت: بسیاری از ما به برای اعتراض، در این جلسه حاضر شده‌ایم. متأسفانه از همان زمان گذشته نیز ظلم بوده است ولی در دولت جدید من تعجب می‌کنم چرا هیچگونه برنامه‌ای که ما کارمندان حداقل پنج دقیقه با رئیس جمهور حرف بزنیم برای ما در نظر گرفته نشد؟
یکی دیگر از کارمندان عنوان کرد: مزایای دیگری وجود دارد که ما وزارت کشوری‌ها از آن محروم شده‌ایم. یک وام 50 میلیونی می‌دهند؛ آیا با 50 میلیون مشکلات ما حل می‌شود؟
الأن ما با مشکلات خانوادگی مواجه شده‌ایم؛ وقتی به یک کارمند 15 ساعت اضافه کاری می دهند که 500 هزار تومان می‌شود و گوشت کیلویی 450 هزار تومان است، آیا این توهین به ما نیست؟ چرا باید برخی از همکاران ما پوشاک و مایحتاج خود را قسطی بگیرند؟
برخی استان‌ها میانگین 70 تا 80 درصد اضافه کاری می‌دهند، اما شما میانگین را همین 40 ساعت در نظر بگیرید.
یکی دیگر از حاضران در این نشست با بیان‌که دردها زیاد است، گفت: بدانید تبعیض به حد اعلای خود رسیده است.
مثل این‌که صدای ما شنیده نشده است. اما همچنان امید داریم دردهای شنیده شود و شفاف و مستند به خواسته‌های ما پاسخ داده شود.
در این وزارت‌خانه باید دانش تخصصی بسیار بالایی داشته باشید تا بتوانید مدیریت کنید، اما در استان ما مسائل سیاسی و قومی بر استانداری سایه انداخته است.
ما از رسانه‌ها شنیدیم که بکارگیری نیروی خارج از ضابطه صورت گرفته است. اما باید هر گونه جذب بر اساس آزمون و رقابت باشد.
وی در پایان گفت: این مسائلی است که انتظار داریم جوابی مستند، شفاف و قانونی به آنها داده شود.
یکی دیگر از کارمندان استانداری با بیان چند بیت شعر صحبت‌هایش را آغاز کرد و گفت: این افرادی که خشمگین و ناراحت هستند اگر به درون آنها بنگرید متوجه می‌شوید که چگونه رنگ رخسار آنها خبر می‌دهد از سر درونشان.
از شما جناب پیوند انتظار داریم شعار دولت جدید را عملیاتی کنید؛ چرا که تا الأن عملیاتی نشده است.
در استانداری مثل دره‌های معروف ولنجک و ... شده؛ افراد پولدار وارد آن می‌شود، اما کسی به خود نیروهای این استانداری توجهی نمی‌کند.
کارمندان جزء استانداری گاهی اوقات بهتر از یک مدیرکل می‌توانند رفتار کنند و یک اداره‌کل را مدیریت کنند.
ما 300 دستگاه اجرایی و اداری داریم؛ از این بچه‌های استانداری در دیگر دستگاه‌ها نیز استفاده کنید. کم نیستند افرادی که از این مجموعه رفته‌اند، هر کدام می‌توانند یک وزارت‌خانه را اداره کنند. تمام ادارات و نهادها و سازمان‌ها تحت نظر شما باید مدیران و معاونین‌شان عوض شوند.
وی خطاب به پیوند گفت: حضرت‌عالی کارمندان استانداری را نگاه کنید که چقدر پژمرده و افسرده هستند.
وی ادامه داد: دو ساعت و پنج ساعت و ده ساعت اضافه کاری را حذف کنید؛ شأن بچه‌های استانداری خیلی بالاتر از این‌هاست.

در ادامه، یکی دیگر از کارمندان استانداری به بیان سخنان خود پرداخت و گفت: هدف این جلسات هم‌اندیشی درباره معیشت بهتر کارکنان است.
وی ادامه داد: هم باید خوبی‌ها را گفت و هم انتقادات را. اما ما از نظر معیشتی و رفاهی با بسیاری از دستگاه‌های دیگر اصلاً قابل مقایسه نیستیم. چرا که اغلب اوقات، وزیر و معاون وزیر و ... از بدنه خود وزارت کشور نبوده‌اند.
دوستان ما از نظر معیشتی واقعاً مشکل دارند؛ خیلی از آنها در اسنپ، برخی در مغازه‌ها و برخی دیگر دنبال کار دوم هستند. برخی نیز به دنبال این هستند که ضروریات زندگی خود را قسطی تهیه کنند.
من اینجا دو پیشنهاد دارم: یکی از آنها همین اضافه کاری است که به صورت ساعتی بود. اما سال‌هاست که آن را مبلغی کرده‌اند. با این تورمی که وجود دارد این مبلغ‌ها اصلاً به حساب نمی‌آیند.
وی ادامه داد: من پیشنهاد دارم یک روزی در طول هفته کارمندان بتوانند بیایند با معاون دیدار داشته باشند.
وی در پایان تأکید کرد: کاری کنید فردا روز که از اینجا رفتیم، دینی بر گردن ما نباشد.
سپس یکی از کارمندان معاونت عمرانی استانداری گفت: حقوق ما کفاف تهیه خوراک روزانه را نیز نمی‌دهد چه برسد تهیه سایر مایحتاج که به آن هم نمی‌توان فکر کرد.
شأن همکاران وزارت کشور آنقدر پایین آمده که حالا باید روی دو سه ساعت اضافه کاری صحبت کنیم. ما برای درخواست یک ماشین برای کار اداری، یک دور کامل بزنیم باز هم ماشین گیر نیاوریم؛ این شرح درد ماست.
من پیشنهاد دارم در حوزه اقتصادی، بعضی از بانک‌ها اعتبارات می‌دهند. برای کارمندان دسته‌جمعی قرارداد ببنیدید که بخشی از هزینه سفر زیارتی به سوریه برای کارمندان را استانداری و بخشی دیگر از آن را خانواده همین کارکنان بدهند.
وی یک پیشنهاد دیگر داد و گفت: برای خرید لوازم خانگی با فروشگاه‌هایی قرارداد ببندید که اجناس باکیفیت را به صورت قسطی به کارمندان استانداری بدهند.

یکی دیگر از کارمندان استانداری عنوان کرد: مشکلات ما با این حرف‌ها حل نمی‌شود. برخی از کارمندان مشکلاتی دارند که دیگر نمی‌توانند بیشتر از این فریاد بزنند. من مطمئنم که برخی از این افراد به نان شب نیز محتاج هستند.
من خیلی خوشحال شدم که شما آقای پیوند به استانداری تشریف آوردید. ولی از شما خواهش می‌کنم بچه تحت سرپرست دانشجوی ارشد، ترمی 15 میلیون تومان هزینه‌اش می‌شود و ما با دریافتی سه میلیون تومان و اضافه کار 700 هزار تومان چطوری می‌توانیم زندگی کنیم؟ چرا هیچ گوش شنوایی وجود ندارد؟ چرا یک گوش شده در و یک گوش شده دروازه؟
آقای پیوند شما برای ما خیلی محترم هستند. ولی این حرف‌ها برای ما نان شب نمی‌شود. ما چکار باید بکنیم؟ چرا برای ما نیست، ولی برای گردن‌کلفت‌ها هست؟ چرا امثال ما که به نمایندگان وصل نیستیم، باید وضعیتمان این‌طور باشد؟
اگر خدا را باور دارید فکری به حال ما کنید. نه اصولگرا و نه اصلاح‌طلب هیچکدام به درد ما نخورده است. من فقط طرفدار حق هستم.
وی در پایان گفت: به فکر بچه‌های ما باشید. من به همه جا نامه داده‌ام و به نتیجه‌ای نرسیده‌ام، شما بگوئید ما چکار باید بکنیم؟
پس از اتمام سخنان اعتراضی کارمندان، مرادعلی پیوند معاون استانداری، به صورت کلی سخنانی زد که ارتباط چندانی با دغدغه و اعتراضات کارمندان نداشت.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سفر دولت گفت: استقبال کم‌نظیر مردم از دولت سیزدهم در دور دوم سفر به استان بازتاب بین‌المللی داشت که بیانگر مردمی بودن دولت آیت‌الله دکتر رئیسی است.
وی بیان کرد: در مدت چند ماهی که به عنوان معاون توسعه منابع استانداری منصوب شدم تلاش کردیم قداماتی در راستای رفاه کارکنان استانداری انجام دهیم و خوشبختانه کارهای خوبی هم صورت گرفت.
وی بیان کرد: از هیچ کمکی برای رفع مشکلات کارکنان دریغ نخواهیم کرد، فضای رفاهی خوبی برای کارکنان ایجاد خواهیم کرد.
پیوند عنوان کرد: در تلاش هستیم علاوه بر توجه به معیشت کارمندان استانداری، سلامت آنها را مد نظر داشته باشیم و سالن‌های ورزشی برای کارکنان راه‌اندازی کنیم.
وی بر تداوم تشکیل این جلسات تاکید کرد و گفت: تنها به همین جلسه بسنده نخواهیم کرد و همواره جلسات با کارکنان برگزار می‌شود تا ضمن شنیدن دغدغه‌ها و مشکلات آنها، اقدامات لازم در راستای رفع مشکلات کارکنان برداشته شود.


نام شما

آدرس ايميل شما

مطلع
Iran, Islamic Republic of
آقای پیوند و آقای نورچشمی مدیرکل حراست تنها مشکل کارکنان استانداری جذب مخفیانه بیش از ۵۰ نفر نیروی غیر قانونی جدید در استانداری هست که تمامی رفاهیات پرسنل صرف حقوق این افراد می‌شود باید هم دچار مشکل باشیم آقای پیوند خودش حقوق مکفی از دانشگاه می گیرد و مدیرکل حراست هم حقوق بسیار مکفی / آقای استاندار با تقوی کمی هم تقوی ...‌.
کارمند
Iran, Islamic Republic of
یکباره بگو پیوند استانداره
نمی دونم این پیوند جون چرا هر روز خودش را رسانه ای می کند
فردا پیوند
پس فردا پیوند
بخدا زشته
سلام
Iran, Islamic Republic of
🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴
وزارت کشور
Iran, Islamic Republic of
روز خودرا با پیوند سپری کنید .
پیوند پیوند پیوند پیوند پیوند پیوند
پیوند به توان ۷۰۰۰ بسه یا باز هم ولمو نیکنی
Iran, Islamic Republic of
دای خل من سرم مو فکر ایکردوم استانداری با پارو پول پارو ایکنن.
بماند
Romania
باسلام،،،،،بخداقسم همیشه پیش خود میکفتم،،،خوش بحال کارکنان استانداری،،،،،،،، که اولاً نیروی استخدامی ،،براساس بالاترین معیارها وبدون قبیله وقومی،،مدرک مربوطه،،بدون رابطه انجام میگیره،،،دوما،،خیلی دررفاه هستند،،،،ولی متاسفم ،،،متاسفم،،،موقعی که شما اینهمه درد دل داشته باشید،،،ما قشرکارگران،،،ایثارگران را درک میکنید،اما واقعاً ،ظلمه،،بخصوص درمورد خرید گوشت،،،ولباس قسطی،،،،،،،وای وای بی‌عدالتی دراستانداری که باشه. ما دیگه سکوت میکنیم. چون فریادرسی نیست،،،،اما یادم هست اوایل شروع کار آقای پیوند،،،اظهارداشت ،،که در رابطه با بکارگیری نیرو. همه ظوابط و معیارها را می سنجیم وبا آزمون می‌بریم سرکار. اما ظلمه ظلمه ،ظلمه،،،،بدادشان برسید،،، من خودم با بیست سال کارگری بیمه پردازی تامین اجتماعی،،،ودوسال ایثارگری دخط مقدم جبهه وجنگ،،،،دریافتی۴٫۵۰۰٫۰۰۰ چارمیایون وپانصد،میباشد،،،،روزها میروم جلوی قصابی منشینم ونگاه مجانی به همه انواع لاشه گوشت میکنم،،،،،،،بخدا برج ۱۰ سال۱۴۰۱ گوشت خریدم،،،،،
امروز نوه ام می‌گفت باباجون اون منقل وذغال وانبر وسیله ها آماده چرا کباب نمیکنی؟. امیداست شما به نوایی برسید
Iran, Islamic Republic of
این جلسه به نوعی دغدغه کارکنان یک دستگاه با مسئول مربوطه هست و پوشش رسانه ای این چنین مسائلی حرفه ای به نظر نمیاد!
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
مدیریت ها در این دوره دراستانداری وفرمانداری به قهقرا رفته هیچ زمانی به اندازه کنونی استانداری وفرمانداری ها ایقد تحقیر نشدند
سوال کارکنان استانداری خرفشان باید این بود که::
United States
شما واقعا اگر سابقه کار وزارت کشوری دارید وکارمند استانداری هستید باید همتون یک حرف را می زدید:
که استانداری با بودن کارکنان باکیفیت وبا سواد نیازی ((به شما آقای پیوند نداریم))
شما اگر کاربلد هستید در همان دانشگاه یاسوج بمان در آموزش پرورش می ماندی که معلم بودید
شما اگر سواد ریاضی دارید بروید به دانشجویان درس ریاضی بدهید.
شما آقای پیوند در اول ظرفیت یک معلم را در آموزش پرورش گرفتید
کمایی این نظر را تحلیل بر رویش بزن .
کارمندان استانداری سوال اولشون باید این موارد بالا می بود.
احسان
Iran, Islamic Republic of
درود 👌👍
آیا خدا از این کارهای پیوند راضی میشود
United States
آقای پیوند در اول :ظرفیت یک نفر را در آموزش پرورش گرفت معلم ریاضی شدی
بعد رفتی فرمانداری

بعد از فرمانداری؛ هیت علمی دانشگاه یاسوج شدی!
اصلا چرا انتقالی نمیگیری بیایی ستانداری شقل القمر کنی؟؟؟؟؟؟
آیا در استانداری وفرمانداری های استان قخط الرحال است که معلم ریاضی را فرماندارومعاون استانداری میکنند؟!!
خواسته و مطالبه واقعی کارکنان استانداری باید این باشد تا افرادی ازجنس‌خودشان در استانداری معاون شوند تا مشکلاتشان حل شود نه معلمین ریاضی و عمران و...
صحبت از اضافه کار ی تحقیر خود کارکنان استانداری است
بماند
Romania
اگر مو دونم نه. نمیگذرد،،همین دنیا همه چی هست. برادر اون دنیا خبری نیست
Iran, Islamic Republic of
آخی وبختتون؛
با زرنگی تحت عنوان این مسایل دارد خودش را ترویج سیاسی میکند
Romania
کبنا خواستی متن منم چاپ کنی
Iran, Islamic Republic of
پیوند انتقال دایم بگیرد بیاد استانداری .تا مردم هی ببان‌ملاقاتش
Iran, Islamic Republic of
مشکل مردم همین که هیچ کس به کار وشغلش ادامه نمی ده اگردرست معاون استاندار باید معلم باش معلم کار خودش بده شک ندار باند بازی هست پارتی بازی هست کس دار وبی کس
دلاور
Iran, Islamic Republic of
آخیییییی وقتی کارمندای استانداری ناراضی هستند چطوری مسائل مردم استان رو میخوان پیگیری و حل کنند. آخ و بخت ایما
Iran, Islamic Republic of
پیوند این جا ،پیوند آن جا،پیوند همه جا ...برادر جان شخص رئیس جمهور با این همه وزیر و وکیل وخدم وحشم وامکانات دولت تو حل مشکلات مانده شما ها چقدر ساد ه اید از پیوند انتطار شق القمر وحل مشکل را دارید...
حسن زاده
Iran, Islamic Republic of
بدبخت به این کارمند ها که نمیدونن /و نیروی های دنبال چی هستن فقط میخوان نیروی های مخالفش رو شناسایی بکنن و نزارن به جایی برسن
Iran, Islamic Republic of
قضای پیوند من سر نوروز😁
Iran, Islamic Republic of
یعنی باند بازی وقومی است
یونسعلی
Iran, Islamic Republic of
سلام به کارمندان پر تلاش عزیزان حیف ومیل وبی عدالتی ودوگانگی همه جا کم و بیش هست تو فکر نروید چون یکی از بهترین اقدامات نظام اسلامی این که با گذر زمان هم مدیران ومقامات عوض میشود وهمه چیز آشکار می گردد ونهایت کاری یک مدیر بیشتر از چهار سال در آن پست وسمت نیست این همه مقامات ومدیران در سخنرانی ها وجلسات از عدالت و برابری می گویند اکثرا عزیزان فقط شعاره در عمل واقدام چیزی دیده نمیشود من بعنوان یک کارمنده بازنشسته نفتی موضوعی در خصوص خودم می گویم عزیزان کارمند تا آخرش بخوانند من یک انقلابی قبل وبعداز انقلاب هستم ویک رزمنده دفاع مقدس وحتی در زمان شاغلی از شرکت نفت گچساران تا نار وکنگان وکرمانشاه ودهلران وموسیان وچشمه خوش ودشت عباس هم کار کرده ام وهم جز بسیج نفت بوده ام اما حالا بعداز 30سال ودر سن 60سالگی هنوز پرونده بسیجی من در امور اداری وامور رزمندگان وایثار گران نفتی ثبت نشده حالا بعداز این همه سال قرار به نیروهای جدید من کارمند رسمی وبازنشسته مدارک ایثارگری من جز بند دال زده بشود آیا بنظر شماها این موضوع خنده دار نیست با تشکر از خوانندگان محترم وکارمندان شریف استانمان وکشور وسلام 526681 1/6/1402
حشمت اله ولدی..جهان اباد
Iran, Islamic Republic of
با سلام به برادران و خواهران مستقر در استانداری..مردم خیال می کنند،شماها بیشترین حقوق و مزایا رامی گیرد..ولی حقیقت چیز دیگری ست،.دکتر پیوند ،حرف هایش بی ربط با موضوع نیود..ولی باید تلاش شود ،حقوق این کارمندان خدوم ترمیم شود‌.
Iran, Islamic Republic of
بله در کل استان پارتی بازی سایه افکنده من فرهنگی بازنشسته با ۵ نفر نان خور ۳ تحصیلکرده بیکار چه کنم / آیا عرش خدا به لرزه در نمیاد؟؟؟؟
انصاری
Iran, Islamic Republic of
آقای پیوند از رییسی دستور میگیره که می‌گفت مرغ 8هزارتومانی روحانی گران هست پدرشان مردم نیست که توصیف مرغ باشند آقای پیوند از معادن اول رییسی دستور میگیره که می‌گفت من قول میدم مردم 150هزار تومان از یارانه را هم پس انداز کنند آخه تو تو این مملکت خرید نمیکنی ورییسی هم آمار را بشنوه دیگه همه چیز درسته ولی بترسید به روزی که صدای مردم می‌شنوی اما دیگر دیر شده مثل گذشته گان......
فضول
Iran, Islamic Republic of
اگرقرارباشه که مشکل کارمندبدبخت دولت باجلسه حل بشودهرروزجلسات رسیدگی به مشکلات مردم برگزارنمیشد
متخصصین دنبال کارهای پردرآمدهستند
کارمندان ولت هم شده اند عده ای که دنبال شندرغازهستند
خالق
Romania
هفته ۴روزش تعطیل آخه کار میکنید که اضافه کار .بگو اضافه خواب .خاک پای کارگر تو سر شما .مگه استان هم هست که استانداری داشته باسه
وحید
Iran, Islamic Republic of
بالاترین اضافه کار مربوط به استان داری می باشد ,بعضی آرگانها6ماهی دویست هزارتومان اضافه کار می دهند،این در حالیه که حداقل روزی یک میلیون هزینه خوراکی یک خانواده میباشد
حامد
قبلا 1روز چایی تو استانداری نمیدادن میریختن دفتراستاندار واونرو مقصر اعلام میکردن.حالا پیوند چندماهی اومده وشرایط نسبت به قبل که این معاونت مدیرنداشت وشخص استاندار اموراتش رو انجام میدادبهترشده به ایشون معترض شده اند.این ازنتایج جلسات شبانه دفتراستانداربا سایت های گرمسیری جهت تخریب مدیران بویراحمدی است.چونمدیران گچسارانی جز معصومین هستن
همکار
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا اطلاعاتت ناقص هست کسانیکه اقدام به تخریب و تجمع علیه پیوند می کنند همشهریای خودش هستن نه گرمسیری
Iran, Islamic Republic of
آخ سی رحیم محقق و محمود احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
اینکه تورم بالاست قبول
ولی شما که در کل ساعات اداری یک ساعت کارمفید انجام می دهید و مابقی بیکار هستید یا در مرخصی
لذا دادن یک ساعت اضافه کار شرعا حرام است
شهروند
Iran, Islamic Republic of
کارمندان شلخته و بی عمل استانداری!
ALBERT
Iran, Islamic Republic of
نوسازی مدارس با بیشترین حجم کاری و پروژه عمرانی پایین ترین حقوق را بین کارمندان میگیره . نوسازی مدارس یتیم خونه هست یک گزارشی از وضعیت معیشت کارمندان نوسازی بگیرید بد نیست .
Iran, Islamic Republic of
اخ سی استان و مسئولینش، اخ سی مردم گرفتار و مسئولین حرف زن
آخ سی استاندارد با این مدیریتش
Romania
استانداری کارایی ندارد بگید کار کامتدان استانداری چیه
United States
فرمانداری واستانداری چکاری انجام میدن آخر اون موقع فرماندار باید ایقدر قدرت داشت توشهرش جونها حقشون خورده نشه جلو کم فروشیو پارتی بازیو بگیره الن تو استان ما که بچه ما باید از پتروشیمی حذف بشه بچه فلان فرماندار بره ولا فرماندار واستاندار شهردار شورا ونماینده .
Iran, Islamic Republic of
استانداری فقط ۵۰ نیرو گرفت اینطور واویلا واویلا راه انداختند .اضافه کارشون به قول خودشون صرف حقوق این پنجاه نیرو شده .پس شهرداری باید بگه چی که این همه نیرو گرفت حداقل ۱۰۰۰ نیرو و حقوق کارمندان رسمی را پارو کردند و به اینها دادند و ۴ ماه ۴ماه حقوق نیروهای رسمی معوق میشه .خدا از این بد ترتون باشه که این همه خیانت را در شهرداری همراهی کردید.،،،،خدا جای حق نشسته .
Iran, Islamic Republic of
وای به روزی که بگندد نمک
Russian Federation
اولا بکارگیری افراد غیر متخصص و ناپخته مثل پیوند در پستها خودش از عوامل اصلی مشکلات هست.
در ثانی خیلی از این کارمندان همان حقوق عادی هم براشون زیاده اصلا یا کار بلد نیستند یا کاری انجام نمیدن.
بازی هر دو سر باخت
العهدوفا
Iran, Islamic Republic of
اونایی که دم از عدالت میزنید دوره اصلاح طلبان و اقای تاجگردون. ومنابع انسانی استانداری زمان اصلاحات چرا یک نفر برای استخدامی های غیر قانونی جهاد کشاورززی کسی اعتراض نکرد چرا قانون با گوهرگانی برخورد نکرد چرا کل ادارات با رانت پارتی هر چه نیرو اصلاح طلب به کار گرفته شده اعتراض نکردین
این همه نیرو در دانشگاه علوم پزشکی جذب شد اعتراض نکردین الانم جوانان اصول گرا حق دارن مثل دوره اصلاح طلبان به کار گرفته بشن
علی
Iran, Islamic Republic of
بدبختی دولت سیزدهم یکی دوتا سه تا در استان نیست.
انتصاب استانداری که حداکثر توانمندی ایشان بخشداری دیشموک بود.
انتصاب نه نفر فرمانداری از اموزش و پرورش و نظامی ها و بیکاران میدان شهر که قیمت فرماندار را به سه کیلو هزار تقلیل داد.
انتصاب مدیران کلی که فقط می توانند مارک دولت ضعیف سیزدهم باشند وگرنه نام کارشناس بر اکثریت انها ظلم به کارشناسان مجرب است.
خداوند متعال درب و تخته را جفت و جور کرده، مجلس ان چنانی دولت این چنینی و استانی که محصول این همه فلاکت می باشدبه مخروبه ای می ماند که اوار برداری ان یک دهه زمان نیاز دارد.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
پیوند از دوران دانش آموزی تا الان یک انسان علمی و نخبه بوده آن موقع که پیوند ریاضی دکترا گرفت کمتر کسی توان اینو داشت به این فکر نکنید که دانشگاه آزاد بلهزار دکترا میده بیرون ایشون در برنامه ریزی و توان کاری در استان کم نظیر هست منصفانه حرف بزنید مشکل از کمبودامکانات کلی در سطح کشور هست
United States
پس بگو مشکلات الحول کنه وراه حل بده مدیر هست پس باید کاربرد بشه اگر وضع خوب باشه کسی کار نداره
Iran, Islamic Republic of
معلم دینی.. استاندار
معلم ریاضی. معاون انسانی استاندار
معلم روانشناسی.. معاون عمرانی استاندار
معلم جمعیت خانواده... معاون سیاسی
ریس بسیج ناحیه.. فرماندار
معلم علوم.. معاون سیاسی فرماندار
ریس پایگاه بسیج... بخشدار
ببشتر بگوم
از زمانی که اقای وحیدی وزیر کشور شد سر کشور و هیچ ورومه کسی که در بدنه وزارت نیست درکی از نیروهای وزرات ندارد
Iran, Islamic Republic of
کاش یک ذره تحقیق میکردی
اتفاقا تنها نیرویی که ۳۲ سال سابقه وزارت کشوری دارد معاون سیاسی هست
اول تحقیق کن بعد نظر بده
کارمند شرکتی همین استانداری
Iran, Islamic Republic of
اگر مارو اوردن و اضافه کاری کارمندان رسمی قطع شد ... پس چرا حقوق مارو نمیدن .... چرا هر روز تحقیرمون میکنن ... چرا چرا چرا سازمان بازرسی ، حراست کل استان ، اداره کار ، قوه قضاییه وزارت کشور ..... همه دستشون تو یه کاسست .
محمد
Iran, Islamic Republic of
اقای استاندار ما با ماهی 9 میلیون چطور باید زندگی کنیم شمای جای ما چرا کارامندان وازات کشور باید انقدر بدبخت باشن که حتی گوشت مرغم قسطی بگبریم، هرنهادی اعتراض داره به استانداری پناه میاره حالا ما کارکنان وزارت کشور به کجا پناه ببریم
@ $$٪
Iran, Islamic Republic of
مابهترازاین نمیشودیعنی بدترمیشوداماااااابهتررررری وجودنداااارد
تبعات گران «گرانی خانه»

تبعات گران «گرانی خانه»

تقابل افزایش قیمت‌ها و کمبود درآمد‌ها با آمال و آرزو‌های مردم را می‌توان با یک مثال ساده ...
وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

در ادامه تلاش مجلس برای سامان‌دهی حوزه هوش مصنوعی در قالب یک فراکسیون تخصصی، حالا زمزمه‌هایی ...
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
1