تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۴
کد مطلب : ۴۶۳۷۳۲

مهدی روشنفکر، نماینده بویراحمد: نیکبخت کارنامه درخشانی دارد

۱
۴
مهدی روشنفکر، نماینده بویراحمد: نیکبخت کارنامه درخشانی دارد
کبنا ؛ نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان نسبت به وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی نگاه مثبتی دارند و امید است با کسب حداکثر آرا سکاندار این وزارتخانه شود.
به گفته ایرنا، مهدی روشنفکر
 اظهار کرد: محمدعلی نیکبخت، وزیر پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی دارای پیشینه، سوابق و تجربه کاری خوبی است و در مقایسه با سایر گزینه‌ها کارنامه درخشانی دارد.
وی افزود: بر اساس دیدگاه‌ها، برنامه‌ها و پیشنهادهای مطرح شده از سوی وی که اگر در عرصه عمل تحقق یابد بسیاری از توقعات و خواسته‌های به حق مردم در حوزه کشاورزی مرتفع خواهد شد.
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون تاکید کرد: نمایندگان مجلس با بررسی سوابق و عملکرد نیکبخت نگاه مثبتی به وی دارند و امید است با یک آرای خوب از مجلس رأی اعتماد بگیرد.
روشنفکر افزود: پیگیری‌ها حکایت از این دارد که وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی سوابق کارآمد و مثبتی دارد و افراد خبره و کارشناس بر توانایی او شهادت می‌دهند.
وی در ادامه با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف وزارت جهاد کشاورزی، گفت: هر دستگاهی که در رأس هرم آن مدیر نباشد مشکلاتی به وجود می‌آورد وانضباط، سامان، اثربخشی و کارآیی لازم را ندارد، وزارت جهاد کشاورزی نیز با این گستردگی هر چه سریع تر باید تکلیفش مشخص شود تا تحقق اهداف ترسیم شده را دنبال کند.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس بر لزوم همراهی و همدلی دولت و مجلس تاکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان بر وحدت دولت و مجلس تأکید فرمودند و همه باید برای رسیدن به اهداف بزرگ انقلاب اسلامی با روحیه همدلی، وحدت و برادری کنار هم باشند.
روشنفکر یادآور شد: هر چند اختلاف نظر برای پیشبرد امور لازم است، اما چوب لای چرخ گذاشتن و مانع تراشی مانع می شود از این رو همدلی و هم افزایی در بین نمایندگان مجلس و دولتمردان ضرورت دارد.
وی افزود: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری، نمایندگان مجلس نیز باید نهایت دقت را در تصمیمات‌ داشته باشند و باید وقتی به نتیجه رسیدند، سریع تر کارها را انجام دهند تا وزارتخانه‌ها معطل نمانند.
 محمدعلی نیکبخت وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی در رده های بالای این وزارتخانه از جمله معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، ریاست جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران مشغول فعالیت بوده است.
نیکبخت در جلسه علنی روز سه‌شنبه ۲۳ خردادماه مجلس شورای اسلامی طی نامه رییس جمهور به رییس مجلس به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی معرفی شد و جلسه رای اعتماد وی ۳۰ خرداد برگزار می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مثل کارنامه خودت
این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

محسن رضايي ازدولت خارج شد تا به سمت جديد «رييس دبيرخانه شوراي عالي هماهنگي اقتصادي سران ...
1