تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۴۶۳۲۷۰
آگهی و تبلیغات /

طراحی و چاپ کارت ویزیت در تیم گرافیک

۰
طراحی و چاپ کارت ویزیت در تیم گرافیک
کبنا ؛اهمیت استفاده از ابزارهای تبلیغاتی مناسب به منظور بازاریابی و معرفی کسب و کارها باعث شده است تا افراد در به کار گیری شیوه‌‌ها و ابزارهای نوین، نهایت دقت عمل را اعمال کنند. در دنیای امروز برای ایجاد بستر مناسب جهت معرفی محصولات و خدمات به مخاطبان، سازمان‌دهی جو رقابتی قابل قبول و افزایش میزان تقاضا و فروش به استفاده از انواه شیوه‌های تبلیغات مطابق با زمینه فعالیت برند و کسب و کار نیاز است. یکی از متداول‌ترین ابزارهایی که با هدف ارتباط سازنده با مشتریان، تبلیغ محصولات و خدمات و همچنین گسترش عرضه و تقاضا در این زمینه مورد استفاده قرار می‌گیرد، کارت ویزیت است.
با استفاده از چاپ کارت ویزیت تبلیغاتی می‌توان مراحل مرتبط با فرآیند بازاریابی مویرگی را به شکل مناسب عملیاتی نمود. کارت‌هایی که به عنوان کارت ویزیت در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرند محتوی داده‌های گوناگونی هستند که مشخصات، ویژگی‌ها و اطلاعات مربوط به شرکت و نوع کسب و کار را به مخاطبان معرفی می‌کنند. بنابراین مخاطبان می‌‌توانند با در نظر داشتن اطلاعات درج شده بر روی کارت ویزیت، به شناخت مختصری از کسب و کار مورد نظر و نوع فعالیت شرکت دست یابند. تیم گرافیک، آماده است تا بهترین طراحی‌های کارت ویزیت را در اختیار شما قرار داده و این ابزارهای تبلیغاتی را با قیمتی بسیار مناسب به شما عرضه کند.

کارت ویزیت چیست؟
کارت ویزیت کارتی از جنس مقوا، پلاستیک، گلاسه یا pvc است که در اندازه‌های گوناگون برش داده شده و به وسیله دستگاه‌های چاپ، اطلاعات مرتبط با یک شخص، شرکت، موسسه (خصوصی یا دولتی)، و دیگر نهادها یا سیستم‌های تجاری بر روی آن درج می‌شود. این کارت‌ها در حقیقت ابزارهایی کاربردی برای معرفی مختصر اطلاعات مهم یک تجارت هستند و به منظور جلب توجه و نظر مخاطبان به طراحی و چاپ رسیده در اختیار آن‌ها قرار می‌‌گیرند.
کارت ویزیت را می‌توان پل ارتباطی میان مشتریان و کسب و کار در نظر گرفت. اطلاعات مندرج بر روی کارت‌های ویزیت بسته به سلیقه و نوع نیاز مشتریان متفاوت است. با این وجود غالبا اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، نام شرکت، آدرس، حیطه کاری، محصولات و خدمات و ... بر روی کارت‌های ویزیت ثبت می‌شوند تا جامعه مخاطبین به شناختی کلی از رسته کسب و کار شرکت یا شخص مورد نظر رسیده و به شروع همکاری یا دریافت خدمات ترغیب شود.
انواع کارت ویزیت
کارت‌های ویزیت در انواع مختلف به طراحی و چاپ می‌رسند. تفاوت این کارت‌ها ممکن است در مقوای اصلی، لایه‌های لمینت و یل طلاکوب و مخملی بودن آن‌ها باشد. کارت ویزیت سلفون مات، کارت ویزیت سلفون براق، کارت ویزیت لمینت مات، کارت ویزیت لمینت براق، کارت ویزیت لمینت برجسته، کارت ویزیت کتان و ... انواع مختلفی از مدل‌های کارت ویزیت هستند که با توجه به نیاز و سلیقه مشتریان طراحی شده و در تعداد مشخص به چاپ می‌رسند.


اهمیت استفاده از کارت وزیت
کارت‌های ویزیت دارای قابلیت‌های گوناگونی هستند که ممکن است صاحبین کسب و کارها حتی با وجود استفاده از این ابزارها، نسبت به آن‌ها بی‌اطلاع باشند. از جمله مهم‌ترین مزایا و کاربردهای کارت‌های ویزیت، شامل موارد زیر هستند:
  • با استفاده از کارت ویزیت می‌توان اطلاعات دلخواه را به شکل مختصر و کوتاه به مخاطبان ارائه داد.
    به کار گیری این ابزار تبلیغاتی به تکمیل فرایند بازاریابی مویرگی کمک کرده و در طول مدت زمان مشخص در افزایش میزان فروش و ارائه خدمات اثر گذار خواهد بود.
    طراحی و چاپ این کارت‌ها به شیوه مناسب باعث می‌شود عنوان کسب و کار و نوع فعالیت یک شرکت یا برند در ذهن مخاطبان ثبت شده و خوانندگان این اطلاعات، پیام این ابزارهای تبلیغاتی را فراموش نکنند.
    کارت ویزیت به عنوان نوعی تبلیغات دائمی برای کسب و کارها، دوام فرایند جذب مخاطبان، جلب توجه و نظر خوانندگان و همچنین تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل را تضمین می‌نماید.
    تنوع بالا و امکان سفارشی سازی سبک‌های مختلف طراحی برای تهیه کارت‌های ویزیت، استفاده و کاربری از این ابزارها را تسهیل نموده است.
    ابعاد و اندازه کاربردی کارت‌های ویزیت باعث شده است، حمل و جابجایی آن‌‌ها در کیف، جیب و ... آسان باشد و به این ترتیب ارتباط میان مخاطب و کسب و کار پایدارتر شود.

    قیمت طراحی و چاپ کارت ویزیت

  •  
تعیین قیمت طراحی و چاپ کارت ویزیت با توجه به نوع تکنولوژی، ابزارها، متریال و متدهای طراحی استفاده شده در آن‌ها صورت می‌گیرد. به عنوان مثال هر چقدر تعداد لایه‌های مورد استفاده در ساختار کارت بیشتر، تکنیک‌های چاپ پیچیده‌تر و طراحی آن پرکارتر باشد، قیمت چاپ کارت ویزیت افزایش خواهد یافت.


سفارش طراحی کارت ویزیت در تیم گرافیک
به منظور طراحی و چاپ کارت ویزیت می‌توانید بدون مراجعه حضوری به مراکز چاپ، از طریق سایت اینترنتی تیم گرافیک، با صرف کمترین زمان و هزینه به سفارش کارت‌های ویزیت پرداخته و نوع طراحی، کیفیت چاپ، تکنولوژی تولید، تعداد و ابعاد کارت‌های مورد نظر خود را پس از مشورت با کارشناسان این مجموعه تعیین نمایید. پس از مشخص کردن داده‌های مورد نظر برای درج اطلاعات بر روی کارت ویزیت نیز می‌توانید روند ثبت سفارش و خرید را سپری کنید.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آقای قالیباف! شما و این همه صداقت و صراحت و شجاعت؟

آقای قالیباف! شما و این همه صداقت و صراحت و شجاعت؟

محمد مهاجری خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: سخنان‌تان درباره اینکه مدیران کشور هر ...
چرا تنش‌ها بین طالبان و ایران ناگهان به نقطه انفجار رسید؟

چرا تنش‌ها بین طالبان و ایران ناگهان به نقطه انفجار رسید؟

تورک فرهادی، تحلیلگر افغانستانی مستقر در ژنو با بیان اینکه هرگونه درگیری بین افغانستان ...
باید خون گریست؛ از ۷۵ هزار مسجد، درب ۵۰ هزار مسجد بسته است

باید خون گریست؛ از ۷۵ هزار مسجد، درب ۵۰ هزار مسجد بسته است

حاج ابوالقاسم دولابی نماینده ویژه رئیس جمهور در امور روحانیت با اشاره به اوضاع نامناسب ...
1