کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

باز هم حواشی تمام‌نشدنی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛

با وساطت نماینده گچساران و باشت، 15 نفر از تصمیم‌گیرندگان به استعفا به‌کار خود بازگشتند / دانشگاه علوم پزشکی گوشت قربانی باقی خواهد ماند؟

24 ارديبهشت 1402 ساعت 20:42

دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیش از آن‌که دغدغه سلامت مردم را داشته باشد، در طول این سال‌ها درگیر حواشی سیاسی مختلفی شده است.


دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیش از آن‌که دغدغه سلامت مردم را داشته باشد، در طول این سال‌ها درگیر حواشی سیاسی مختلفی شده است.
به گزارش کبنا، روزهای اخیر که خبر تصمیم به استعفای چند نفر از معاونین و مدیران این دانشگاه در فضای مجازی و رسانه‌ای استان منتشر شده بود، باز هم حاشیه‌های این دانشگاه را داغ‌تر از پیش کرد.
گفته می‌شود جاودان سیرت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اصرار بر این داشت که مدیر امور قراردادهای دانشگاه برداشته شود. به همین خاطر 15 نفر از مدیران تصمیم می‌گیرند استعفای خود را تقدیم سرپرست دانشگاه کنند.
این حمایت دسته‌جمعی از یک مدیر در برابر تصمیم سرپرست دانشگاه، با واکنش سیدناصر حسینی‌پور نماینده گچساران و باشت در مجلس مواجه می‌شود.
گفته می‌شود صبح امروز حسینی‌پور در پی رفع این مشکل وارد یاسوج می‌شود تا قضیه را فیصله دهد. با ورود وی، این افراد از تصمیم خود بازگشتند.
نماینده گچساران و باشت پس از گوش دادن به سخنان این مدیران، از آنها خواهش میکند به خاطر سلامت و بهداشت مردم، به کار خود بازگردند.
اما مشخص نیست که جاودان‌سیرت رویه خود در برخورد با مدیر قراردادهای دانشگاه را ادامه می‌دهد یا همچنان در پی تغییر این مدیر است. اما هر چه هست، دانشگاه علوم پزشکی یاسوج قربانی سیاست‌بازی‌هایی شده است که هدف اصلی آن سلامت و بهداشتِ مردم است.
به‌جای آن‌که همه برنامه‌های این دانشگاه معطوف سلامت باشد، از اصل موضوع غافل، و درگیر حاشیه شده است. حواشی‌ای که در گذشته نیز نشان داده بازی با جان مردم است.
یکی از مخاطبان این پایگاه خبری برای تشبیه وضعیت دانشگاه علوم پزشکی از تمثیل گوشت قربانی استفاده کرده است؛ این مخاطب نوشته است: دانشگاه علوم یاسوج گوشت قربانی است و سیاسیون هر کدام از یک طرف روی آن چنبره زده و بخشی از آن را به عنوان غنیمت می‌خواهند از آن خود کنند.


کد مطلب: 462331

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/462331/وساطت-نماینده-گچساران-باشت-15-نفر-تصمیم-گیرندگان-استعفا-به-کار-خود-بازگشتند-دانشگاه-علوم-پزشکی-گوشت-قربانی-باقی-خواهد-ماند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1