تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۴
کد مطلب : ۴۶۲۰۱۲
کبنا بررسی کرد؛

آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ملک طلق کیست؟ / غیبت معنادار موحد و حسینی‌پور در آیین تجلیل از معلمان نمونه / عزت‌خواه می‌رود یا می‌ماند؟

۱۵۰
۶
آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ملک طلق کیست؟ / غیبت معنادار موحد و حسینی‌پور در آیین تجلیل از معلمان نمونه / عزت‌خواه می‌رود یا می‌ماند؟
کبنا ؛
تحلیل شرایط موجود نشان می‌دهد امکان عزل عزت‌خواه و انتصاب مدیری توانمندتر به‌جای او دور از انتظار نیست و شیوه تجلیل از معلمان برتر استانی که امروز برگزار شد، این گمانه‌زنی را تقویت کرد.
به گزارش کبنا، آیین تجلیل از معلمان نمونه کهگیلویه و بویراحمد در اداره‌کل آموزش و پرورش استان در حالی برگزار شد که حرف و حدیث‌های بسیاری در مورد عملکرد مدیرکل این اداره وجود دارد.
صبح امروز آیین تجلیل از معلمان نمونه کهگیلویه و بویراحمدی در اداره‌کل آموزش و پرورش استان در حالی با بیش از یک ساعت تأخیر برگزار شد که از نمایندگان استان، تنها مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در آن حضور داشت و خبری از نمایندگان کهگیلویه و گچساران و باشت نبود. البته هر چند موحد و حسینی به دلیل داشتن مهمان کشوری نتوانستند حضور پیدا کنند، اما آیا آموزش و پرورش نمی‌توانست جلسه تجلیل از معلمان نمونه را یک روز دیگر برگزار می‌کرد؟!
گویی آموزش و پرورش ملک طلق روشنفکر است و دیگر نمایندگان جایی در آن ندارند. البته از همان روزهای نخست که زمزمه‌هایی از انتصاب حسنعلی عزتخواه به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش شنیده می‌شد، همگی بر نزدیکی عزتخواه به روشنفکر اجماع داشتند؛ حتی آن زمان گفته می‌شد روشنفکر با انتصاب عزتخواه، بازی انتخاباتی در اسفند 1402 را خواهد باخت. اما در نهایت روشنفکر تن به عزت‌خواه داد و حال نیز باید دستپخت خود در آموزش و پرورش را بچشد.
به خاظر نقش پررنگ روشنفکر در آموزش و پرورش استان است که امروز خبری از سید محمد موحد و سید ناصر حسینی‌پور نبود؛ گویی رضایت و حضور روشنفکر برای عزتخواه کافی است.
حتی عزت‌خواه در شهریور ماه سال گذشته، خطاب  به برخی از مدیران آموزش و پرورش گفته بود: سیاسی شما را انتخاب کردم اما کار سیاسی از شما نمی‌خواهم. گویا عزت‌خواه نمی‌داند کسی که سیاسی انتخاب شود، حتماً سیاسی نیز عمل خواهد کرد. امکان تمایز بین این دو ساحت وجود ندارد؛ کسی که بر اساس پاره‌ای شاخص سیاسی انتخاب شود، در مقابل از او از طرف همان سیاسیون پاسخگویی طلب می‌شود و او مجبور است در موارد زیادی تن به خواسته‌های او بدهد؛ ازاین‌رو به نظر می‌رسد عزت‌خواه توانایی تحلیل این رابطه را نداشته است و شاید عامداً می‌خواسته آن را نادیده بگیرد.
حال نتیجه این سیاسی‌کاری‌ها روشن شده است؛ در حالی که این اداره‌کل در حال حاضر چیزی در چنته ندارد، به هر در و دیواری می‌زتد که برای خود گزارش عملکرد دست و پا کند. تا جایی که رتبه یک فرناز حسن‌زاده را که اساساً ارتباطی به آموزش و پرورش ندارد را به نام خود مصادره می‌کند؛ چرا که قبولی در کنکور در شاخص‌های آموزش و پرورش لحاظ نمی‌شود. اما حتی اگر آن را شاخص عملکرد آموزش و پرورش لحاظ کنیم، باز هم قبولی خانم حسن‌زاده نتیجه اقدامات عزت‌خواه نیست؛ چرا که بهمن ماه هادی زارع‌پور آموزش و پرورش را تحویل داد و چند ماه بعد او رتبه تک‌رقمی کشوری را کسب کرد. بنابراین با قبول شرط‌، می‌توان این رتبه را به دوره مدیریتی قبل نسبت داد.
از سوی دیگر، در گفت‌وگویی که معاون متوسطه آموزش و پرورش استان با کبنا نیوز داشت، وی ادعا کرده بود زمانی که آموزش و پرورش را تحویل گرفتیم، در همه شاخص‌ها رتبه آخر را داشت؛ شاخص‌های آموزش و پرورش به دسته برون‌دادی، درون‌دادی و فرایندی تقسیم می‌شوند و بالغ بر 50 شاخص هستند؛ به نظر می‌رسد جمالی آرند معنای شاخص را متوجه نشده است؛ چرا که بر اساس بررسی‌ها آموزش و پرورش استان در دوره قبل همواره در بین ده آموزش و پرورش برتر کشور قرار داشته است؛ حتی میانگین نمرات نیز در دوره قبل حدود دو نمره افزایش یافته بود. از سویی دیگر، در دوره مدیریتی جدید هنوز امتحانات نهایی برگزار نشده است که عملکردشان معلوم شود.
اما ادعاهای معاون آموزش و پرورش، آن‌چنان دوره قبل را سیاه نشان می‌دهد که گویی اساساً نه آموزش و نه پرورشی در آن دوره در این استان وجود نداشته است. اما کافیست نگاهی به کتاب شکوه خدمت انداخت، تا متوجه تغییرات آموزش و پرورش در دوره قبل شد.
گویی مدیران جدید آموزش و پرورش با نفی شیوه مدیریت دوره قبلی می‌خواهند خودی نشان دهند. البته برخی از این مدیران سنوات لازم برای حضور در اداره‌کل را ندارند؛ چرا که لازم است پنج سال سابقه کار داشته باشند تا بتوانند در اداره‌کل منصوب شوند ولی برای برخی از آنها این شرط نادیده گرفته شده است.
حتی در آیین تجلیل از معلمان نمونه، روشنفکر نیز اعتراف کرد که آموزش و پرورش شاخص‌خای مورد نظر نظام را ندارد. پ
حرف و حدیث‌هایی نیز در خصوص امکان عزل عزت‌خواه نیز شنیده می‌شود؛ اما جمالی آرند، آن‌ها را شایعاتی بیش نداست.
اما با این وجود، تحلیل شرایط نشان می‌دهد امکان عزل عزت‌خواه و انتصاب مدیری توانمندتر به‌جای او وجود دارد و شیوه تجلیل از معلمان برتر استانی که امروز برگزار شد، این گمانه‌زنی را تقویت کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

پارسا صفا
Iran, Islamic Republic of
در جواب خبر کبنا باید گفت یکی از بهترین برنامه های تجلیل از معلمان استانی در سنوات اخیر امروز برگزار شد و حضور مدیران کل ادوار قبل امر تازه و نو بود و حقیقتا بدون از هر گونه جانب گیری آقای عزت خواه از پاکترین و مردمی ترین و ساده زیست ترین و با برنامه و فساد ستیز ترین مدیر کل در آموزش و پرورش از مدیران کل قبلی دو جناح (اصولگرا و اصلاح‌طلب) می‌باشد لذا از مدیر کبنا خواهش میکنم هر خبری را بدون از هیچگونه حب و بغضی چاپ و نشر نماید
Iran, Islamic Republic of
بیشترین بی عدالتی و طایفه گرایی و سیاسی بازی در دوران عزت خواه بوده
معلم دلسوز
Iran, Islamic Republic of
کامنت ها همش کار جمالی معاون هست. مردم آگاه تر از شماها هستند.
رضا
Iran, Islamic Republic of
این جوابیه مربوط به رضایی معاون قبلی هست
احسان
Iran, Islamic Republic of
پ معدل دانش آموزان افتضاح است.این دونمره از چند به چند شده.حتما از شش به هشت رسیده است.
شلالدون
Iran, Islamic Republic of
امروز موحد دهدشت بود.نایب رییس مجلس میهمانش بود چطوری میتونست همزمان اینجا هم باشد.
Iran, Islamic Republic of
نباید می نوشتی مدیری توانمند تر از عزت خواه باید می نوشتی ... برای نماینده گان
راننده تاکسی
Iran, Islamic Republic of
عزت خواه اهسته میرود،،،،اگرخسته شد میماند منتظر بقیه
قلاب
Iran, Islamic Republic of
ظاهراً مصاحبه معاون آموزش متوسطه برجک دارو دسته زارعپور را زده بدجوری عصبی شدن.
Iran, Islamic Republic of
با پشت پا زدن به بزرگان ایل در و انتصاب نیرویی بسیار ضعیف همچون عزت خواه خصلت نخبه کشی نماینده نمایان شد انشاالله که برکنار خواهد شد عزت خواه
Iran, Islamic Republic of
حسادت به لیدر های جریان باعث شکستش میشود از همان روز مدیرکل شدن عزت خواه روشنفکر انتخابات را باخت
برنو
Iran, Islamic Republic of
سوابق عزت خواه را به خاطر بیارید. ایشان الان - حداکثر می توانست مدیر مدرسه ابتدایی ، مدرسه مال ملا باشد و بس.
رهگذر ی ازدنا
Iran, Islamic Republic of
برنو جونی،،، خوب اینویسی
بنازمت
علوی
Iran, Islamic Republic of
جان خودم به عنوان یک دبیر متوسطه دوم یک بار متوجه حضور معاون آموزش متوسطه دوره قبل را متوجه نشدم ‌.اصلا تحرکی نداشت.بیشر دنبال تحصیلات خودش بود.ناهماهنگی بین خودش و رییس اداره متوسطه اول و دوم داستانی شده بود.اختیار چندانی نداشت.ولی الآن جمالی با حمایت مدیر کل برای خودش جولان میده هر روزی در یک شهرستان است.برنانه های مختلفی اجرا می کند.اموزش متوسطه استان تحرک خوبی دارد.شروع امید وار کننده‌ای دارد.
Iran, Islamic Republic of
/ عزت خواه به سایر شهرستانها کرده هیچ کس نکرد
چرا اداره کل فقط یاسوجی باشد؟
پس بقیه شهرستانها چی؟!
بی انصاف
Iran, Islamic Republic of
تنها دلیل انتخاب عزت خواه توسط روشنفکر دوموضوع بود
اول تامرادی نبود
Iran, Islamic Republic of
دقیقا بخاطر همین بود میخواست از ایلش نیرویی رقیبش نشود ولی ....
کارشناس اداره کل
Iran, Islamic Republic of
می‌دانم که در رشته فنی و حرفه‌ای قبلاً استان آخر بودن الآن سوم کشور شدن.این که کاملا معلوم است.
محمد
Iran, Islamic Republic of
دانشمند در چه شاخصی اخر بود اولا وقتی می خواهند یک موضوع ارزیابی بشه باید همه شاخص ها در نظر می گیرند اگه با اجبار همه سامانه بسته می شد و به زور دانش اموزان به رشته های فنی حرفه ای هدایت می شدند این حرف تو نبود کارشناس اداره کل شاخص ها توسعه چی چند رشته محل جدید ایجاد کردی خدا دونه عملکرد تون هم مثل سخنرانی های مدیر کلتون به قولی جمع کن بساطت را
گچساران
Iran, Islamic Republic of
رشته ریاضی امسال افزایش خوبی داشته.اگر جز شاخص‌های ادارات باشد.
تامرایی متعصب
Iran, Islamic Republic of
عدم حمایت و حتی ضربه های عجیب نماینده به افراد ذی نفوذ سفلی و لیدر های سابقش از جمله دکتر خرامین ، دکتر فروغی ، دکتر کمالی ،دکتر تشکری ، مهندس جهانبخش، و مهندس ولایتی .. و حمایت از افرادی که بدون هیچ گونه جایگاه و نفوذی در سفلی/ نسبت به نخبگان سفلی بود ، تحت هیچ شرایطی با این خودزنی ها رای دور اولش را هم نخواهد آورد وشانسی برای دور های آینده هم نخواهد داشت
در جواب تامرادی متعصب
Iran, Islamic Republic of
عیب همه این افراد که نام‌بردی قدبلندشان‌بود
Iran, Islamic Republic of
یعنی باید زشت باشن مثل ...😀
Iran, Islamic Republic of
تنها راه نجات آموزش و پرورش تغییر مدیرکل فعلی است آموزش و پرورش را نابود کردند
فرهنگی بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
عزت خواه در حد چنین جایگاهی نبود از اول
مطلع
Iran, Islamic Republic of
ولا اینها همش نیرزن
Iran, Islamic Republic of
همین افراد مخالقش باقی بمانند روشنفکر سی هزار رای نمی آورد
Iran, Islamic Republic of
اولا کمالی و فروغی و تشکری دکتری چه دارند هر معلم ادبیاتی را دکتر خطاب نکن
تامرادی اصیل
Iran, Islamic Republic of
اقایانی که به نام تامرادی کامنت میذارید شما یا تامرادی نیستید و یا منفعت طلب هستید.
عزت خواه عزت را به بویراحمد برگردوند.
مدیر و پاکدست و انقلابی تر از عزت خواه کیست؟
اتفاقا عزت خواه باعث پیروزی دکتر حتما میشه و کر زونی داره
مارگون
Iran, Islamic Republic of
تا عزت خواه ها و روشنفکر ها در استان مسئول هستند چه امیدی به پیشرفت داشته باشیم
Canada
فقط خدا ساختت برا حاشیه سازی و جو استان بهم زدن خودت امروز دوتا خبر زدی که موحد و حسینی مهمان داشتن از تهران یکم از این حاشیه سازی کم بکنی خیلی بهتره
آگاه
Iran, Islamic Republic of
عزت خواه در خواب هم نمی دید و تصور نمیکرد که روزی مدیرکل شود ولی اقای نماینده بخاطر ترس از مدیرکل شدن نیرویی قدر و توانمند از ایلش دست گذاشت روی چنین گزینه آماتوری
Iran, Islamic Republic of
حضرت عباسی فازت چیه؟
تا کی میخوای به این تحلیلهای صدمن یه غاز آبکی ادامه بدی؟
موحد و حسینی مگه امروز صبح مهمون نداشتند توی شهرستانهاشون؟
مگه یه نفر میتونه همزمان چند جا باشه؟
کمالوند
Iran, Islamic Republic of
واقعیت است که نه آموزشی بود نه پرورشی.

معدل بچه‌ها پایین هست.این نتیجه آموزش

بی نمازی دانش آموزان هم که معلوم است.این هم نتیجه پرورشی.
بی حجابی هم معلوم است.
اعتیاد هم معلوم است
پ در کدام شاخص خوب بودن!!!!
معلم
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای مدیرکل دولت انقلابی که در جلسه بزرگداشت روز معلم مهمانی را دعوت میکند که در حضور نماینده مجلس اقای روشنفکر و مدیرکل آموزش و پرورش این مهمان دعوت شده از سوی مدیرکل با افتخار از دوران پهلوی تعریف میکند/ در چنین جلسه علنی ننگی بزرگ و اشتباهی نابخشودنی است برای اداره کل آموزش و پرورش است!!!
Iran, Islamic Republic of
تبعات انتصاب نیرووی بله قربان گو همین است آبروی یک دولت را در یک استان بردند
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
اقای استاندار با اخراج این مدیرکل جمع کنید بساط طایفه بازی را
Iran, Islamic Republic of

ایشون اداره کل را به فنا برد صرفا حمایت بیژن عباسی (مدیرعامل ایدانسل)داییش از ش حمایت میکنه
پیمان
Iran, Islamic Republic of
خدایی آقای عزت خواه انسان شریف و بزرگی است.معاونین خوبی دارد ‌.انتخاب جمالی انتخابی هوشمندانه بود.
Iran, Islamic Republic of
این که هنوز عزل نشدن جای تعجبه
روزگار
Iran, Islamic Republic of
آنچه می فهمم این است که آموزش و پرورش تحرک و پویایی خاصی را شروع کرده این موجب حسادت شده.

دوستان واقعیت این است که دانش آموزان معدلشان پایین بوده.الان دارند خوب تلاش می کنند.تشکر از عزتخواه و تیم ایشان
محسن
Iran, Islamic Republic of
آزمونهای شبه نهایی کار قشنگی است که در استان شروع شده.
باشتی
Iran, Islamic Republic of
در دوره قبل کدوم برنامه در آموزش استان اجرایی شد ؟چه کسی معاونت آموزش متوسطه را می‌شناخت.امسال جمالی آرند سه بار آمد باشت.از مدارس بازدید کرد.با دبیران جلسه گذاشت.دوبار هم عزتخواه اومد.جدا پر تحرک هستند
Iran, Islamic Republic of
به گمانم جنابعالی خارج کشوز تشریف داشتی یا رفته بود سفر فضایی که معاونت قبلی را ندیدی ونمیشناختی
تا مرادی
Iran, Islamic Republic of
آموزش و پرورش استان کارهای خوبی را شروع کرده.در دولت قبل هم همه اصلاح طلب بودند.مدارس که هر سال آذرماه پایه دوازدهم را تعطیل می کردند اما امسال بعداز عید هم اومدند.
چروم
Iran, Islamic Republic of
درود بر عزتخواه و معاونت آموزش متوسطه ایشان.و کلیه همکاران خوب ایشان
Iran, Islamic Republic of
معاون آموزش متوسطه بسیار ضعیف هستند معاونت ها در ادوار آموزش و پرورش بودن
فقط با بازدید ماموریت میگرند
کجا تحول ایجاد کردن
Iran, Islamic Republic of
یکی از ناکارآمدترین نیرو در اداره کل آقای جمالی معاون آموزشی است و باعث بدنامی آموزش و پرورش شدن
فقط به خاطر آقای موحد پست گرفتن
سجاد
Iran, Islamic Republic of
سلام مبنا جناب کمایی مردانه یه سوال ازت دارم قیامت هم هست تونستی بدون حب و بغض برای رضای خدا که شده اگه واقعا دلت به حال مردم میسوزه چرا مسولیت بی کفایتی که در استان عرضه سرو سامان به بازار مرغ و تخم مرغ و صنف تره بار فروشی ندارند هر روز ملت بینوا می زالو نیمکت واکاوی کن این تحلیل های آبکی خاله زنکی چیه دنبال میکنی والله از هر که پرسیدم این عزت خواه آدم متدین انقلابی هست غیر از این الان این اولویت مردم نیست
میلاد
Iran, Islamic Republic of
تحول در آموزش و پرورش استان کاملا مشهود است.برای آقای عزت خواه و معاونین ایشان آرزوی موفقیت داریم
کریمی دبیر متوسطه اول
Iran, Islamic Republic of
دوست دارم معاونت آموزش متوسطه دوره گذشته بفرمایید چندبار در چرام حضور پیدا کرده .در چند مدرسه حضور داشت.چند بار نمرات مدارس تجزیه و تحلیل کرد.؟کدوم مسابقه علمی را برگزار کرد ؟
Iran, Islamic Republic of
از نحوه نگارش مشخص هست همه متن هایی که از وضعیت کنونی اموزش و پرورش دفاع میکنند کار یک نفر هست
Iran, Islamic Republic of
منفعتی برده اند وگرنه همه میدانند ضعیف ترین مدیرکل تاریخ استانه عزت خواه
منصور دبیر
Iran, Islamic Republic of
کدوم نشست تخصصی با دبیران و با حضور معاون قبلی!!!امسال دوبار با حضور معاون آموزشی متوسطه نشست برگزار شد.
Iran, Islamic Republic of
عزت خواه شجااعت و کارامدی خاصی ندارد و هیچ مدیریتی هم ندارد فقط اسما مدیرکل است انتظار میرود گزینه توانمدتری جایگزین شود
حامی سابق
Iran, Islamic Republic of
مدیرکلی عزت خواه = باخت روشنفکر
کرامتی دهدشت
Iran, Islamic Republic of
تلاش های معاونت آموزش متوسطه استان کهگیلویه و بویراحمد جدا عالیه.تشکر از ایشان و جناب آقای عزت خواه
چرام
Iran, Islamic Republic of
تیم آقای عزت خواه تا الآن عالیه
حسنی
Iran, Islamic Republic of
رییس ستاد انتخاباتی روشنفکر در آموزش و پرورش است این اقا باید اخراج شه تا درس عبرتی برا بقیه مدیران باشد
ساداتی
Iran, Islamic Republic of
موحد از عزت خواه حمایت می‌کند.
جوکال
Iran, Islamic Republic of
بنویسید اداره کل آموزش و پرورش بخوانید
دشت مور
Iran, Islamic Republic of
همان روزی که این مدیرکل دولت آیت الله رییسی در جلسه علنی بیان میکند که سیاسی انتخاب شده ام باید اخراجش میکردند دولت انقلابی جای چنین مدیرانی نیست
Iran, Islamic Republic of
کسی که نمیتونه فارسی حرف بزنه چطور شد ؟
لنده دبیر
Iran, Islamic Republic of
امسال دوبار معاونت آموزش متوسطه در این شهرستان حضور پیدا کرد .از مدارس بازدید داشت.سر کلاس درس حضور پیدا کرد.به دانش آموزان هدیه داد.کار جالبی بود
تربیت بدنی
Iran, Islamic Republic of
استاندار عزت خواه رو رها کن
چاروسا
Iran, Islamic Republic of
شب ساعت ده عزت خواه و جمالی از مدرسه شبانه روزی بازدید کردند.جدا جای تشکر داشت.
Iran, Islamic Republic of
چه عملکرد بزرگی احسن😂😂😂
طاهری
Iran, Islamic Republic of
عزت خواه اخراج شود حواشی این اداره کل خواهد خوابید بجز حواشی هیچ چیزی بعد از آمدن عزت خواه ندیدیم
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی به نمایندگان دارد باید خود استاندار عزت خواه را عزل کند
همکار متوسطه
Iran, Islamic Republic of
فعالیت های متوسطه در این دوران قابل تقدیر است.جمالی و بزرگ امید باهم اومدن هنرستان ما.تقدیر از معاونت آموزش متوسطه
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
وقتی خود مدیرکل اعتراف کرده که مدیران را سیاسی انتخاب میکند ولی نهاد های امنیتی و نظارتی برخورد جدی نکردند باید هم وضع آموزش و پرورش به این جا برسه
ولایت عشق
Iran, Islamic Republic of
امسال در دبیرستانی در سرفاریاب بودیم که جمالی سرزده وارد مدرسه شد.از کلاس های درس بازدید داشت.دبیران را تشویق کرد.به سه نفر از دانش آموزان کارت هدیه داد.. کاری جالب بود.خداوند کمک کارشان باشد.
ملت خوب چرام
Iran, Islamic Republic of
عزتخواه درود بر شما که از فرزندان چرام حمایت کردید.فرزندان چرام توانمند هستند.
م
Germany
از چه میسوزید
پاکدست ترین مدیرکل وتیم مدیریتی انقلابی را ناجوانمردانه کمر تخریب بسته اید کور خوندید عزت خواه عزت استان است
سعدی
Germany
تحول واقعی را باتیم مدیریتی عزت خواه میشود به وضوح لمس کرد درود خدا بر شرفت مرد بزرگ
رستمی هادی
Iran, Islamic Republic of
یعنی در استانی با این همه فرهنگی جوان و انقلابی قحطی آمده بود که عزت خواه را بزارن مدیرکل خیلی عجیبه چنین فردی منصوب شده بعنوان مدیرکل آموزش و پرورش
چنارستان
Iran, Islamic Republic of
درود بر عزتخواه و تلاش های معاونت آموزش متوسطه استان که نوید دهنده آینده روشن است
گوهرگان
Iran, Islamic Republic of
فعالیت های آموزش و پرورش استان قابل تقدیر است
چشمه بلقیس
Iran, Islamic Republic of
درود بر معلمین خوب و مدیریت جهادی آموزش و پرورش استان
Iran, Islamic Republic of
با این اوصاف و جو بوجود آمده ادامه کار با عزت خواه حواشی را روز به روز زیادتر خواهد کرد تغییر در اداره کل به صلاح آموزش و پرورش است
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
عزت خواه روز های اخرشه انشالله که گزینه توانایی معرفی شود
Iran, Islamic Republic of
آموزش و پرورش جای سیاسی بازی نیست شماها نه دنبال آموزش هستید و نه پرورش ظلمی که مدیران ضعیف به دانش آموزان این استان میکنند را چه کسی میخواهد جبران کند؟ استاندار؟ نمایندگان؟وزیری سابق ؟ سرپرست فعلی؟
Iran, Islamic Republic of
افرادی که پیام هایی به اسم طایفه تامرادی گذاشتند یا منفعت طلبان هستند یا دشمنان خونی
عزت خواه فرق نمیکند از کدام جغرافیا وتبار باشد انسانی شریف وپاکدست وتیم مدیریتی بسیار قوی که همه ما به او افتخار میکنیم
Iran, Islamic Republic of
عزت خواه باعث باخت روشنفکر شد
تام کبیر
Iran, Islamic Republic of
به نام ایل سترگ تامرادی و به کام افراد دقیقه نودی و ضعیف چه بلاها سر سفلی نیاورد این آقای نماینده و منفعت طلبان اطرافش
رضا
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج عزت خواه مدیرکل توانمند و پاکدست
علی
Iran, Islamic Republic of
بابا عزت خواه چی، نتوانست مدرسه شبستان دانش را اداره کند، جمالی هم نمیداند شاخص چیست، اداره کل فقط قومی شده ، سید ولی موسوی
حسینی
Iran, Islamic Republic of
این مطلب کاملا مشخصه از روی غرض زده شده وگرنه اقای موحد امروز میزبان آقای نیکزاد بود. عزت خواه عزت را به آ.پ برگرداند
Iran, Islamic Republic of
عزت آموزش و پرورش را با خاک یکسان کرد آموزش و پرورشی مانده دیگه؟
فرهنگی لوداب
Iran, Islamic Republic of
به چه دلیل تا الان عزت خواه عزل نشده است از تمامی مدیران کل ضعیف تر است
بویراحمد واحد
Iran, Islamic Republic of
این همه آموزش و پرورش را نشانه گرفتبد گویای آن است که عزت خواه رسالت خویش را به خوبی انجام داده است
سجاد علوی
Iran, Islamic Republic of
نگاه عزت خواه به اموزش و پرورش کاملا تحولی است.
آرین
Iran, Islamic Republic of
نگاه و عملکرد عزت خواه فقط طایفه ای است ایشان حساس ترین اداره کل را برعهده گرفت و نابودش گرفت
آقایی
Iran, Islamic Republic of
اگر منظورتون از نیرو توانمند ایل فروغفره ایشون بزور معلم نمونه شد حالا بیاد مدیرکل بشه؟😂
همکار بلهزار
Iran, Islamic Republic of
شاگردان و دانش اموان تربیت شده توسط دکتر فروغی فرد هم از روشنفکر و عزت خواه قوی تر هستند 😂😂😂
خالد
Iran, Islamic Republic of
همان روزی که نماینده ما خودزنی کرد و عزت خواه مدیرکل شد ، مهدی روشنفکر بازی را باخت خودش هم کاملا حس کرده این قضیه را
کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیزی که این مطلب رو نوشتی حاج آقای موحد از حامیان سرسخت عزتخواه در وزارت است در جریان باش😜
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
عزت خواه رفتنی باید باشد به هزار دلیل جمالی می شود مدیر کل
سبحانی هم به دلیل ضعف های اساسی و اتکای به کارهای قومی و غیر قانونی محض باید بره مربی پرورشبی یکی از مدارس
واقعا ضعیف هستن ضعیف
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا سبحانی ازقویترین نیروهاست آموزش وپرورش به نسبت دوره های قبل فعالتر است ..
ندای وحدتی سابق
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر تیر خلاصی که خورد انتخاب عزت خواه بود به هشدار ها توجه نکرد و هدفش حذف افراد توانمند بود حالا نمیدونه چطور تو روی رفیقان سابقش نگاه کنه
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر یرویی که خوشتیپ باشه رو هم حسادت میکنه بهش😀
صفدر
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر دنبال یکی مثل خودشه برای همین نیروهاش قراره همگی عزل بشن
Iran, Islamic Republic of
بخاطر انتصاب نیروهای ضعیفی مثل عزت خواه از رایی که به روشنفکر دادیم پشیمانیم
جبران میکنیم
پشیمانم
Iran, Islamic Republic of
انتصابات و عملکرد چنین افرادی را که دیدم از رایی که متعصبانه به روشنفکر دادم پشیمان شدم و هرگز تصمیمی بر حسب تعصب نخواهم گرفت
فرزند چرام
Iran, Islamic Republic of
مگه عزت خواه و جمالی جز تلاش شبانه روز و دوندگی چه کرده اند ؟مگر نه این است که در راستای توسعه و پیشرفت آموزش استان دارند شاخص‌های آموزشی را تغییر می دهند.مگر در سایر حوزه‌ها این همه تلاش می کنند آموزش ابتدایی و تربیت بدنی و نهضت و ...همه در راستای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش استان نیست.!!!!چرا این همه تخریب!!!هشت سال حاکم بودید چه دارید!!!کدوم شاخص!!!همه افتضاح بوده است.
طرف هشت سال در دوران دولت قبل بوده حالا انتظار دارد همچنان ترک تازی کند.
چرا بچه های انقلابی را دارید می زنید ؟؟؟؟به جرم این که دارند توانمندی خود را نشان می دهند.
شرم کنید از این همه بی تقوایی.حداقل مرد باشید.واقعیت های امروزی را ببینید. استان کهگیلویه و بویراحمد در آموزش و پرورش در دولت قبل استان آخر بوده است.دراین شکی نیست.
میرشکال
Iran, Islamic Republic of
عزت بویراحمد با عزت خواه کامل شد
سوزش تا چه حد......
کمی وجدان داشته باشید
زیلایی
Romania
با مدیریت عزت خواه آموزش و پرورش در استان به جایگاه در خور خود دست یافت . ن والقلم و مایسطرون.
شباهنگ
Romania
عزت آموزش و پرورش در همه ی شاخصه ها با عزت خواه به حد اعلا رسید چرا مغرضانه قلم میزنید . من به عنوان یک فرهنگی از استاندار توانمند استان میخواهم کمافی سابق از مدیر خلاق آم و پر حمایت نماید.
روزی روزگاری
Romania
حامی عزت خواه موحد هست و تا موحد هست عزت خواه هم هست . درود بر سناتور استان آسید دوست داشتنی موحد کبیر
روزعلی
Romania
استاندار انقدر فهمیده است که تفاوت غرض و مرض را با حقیقت و واقعیت درک نماید . دولت انقلابی نیروی پاکدست میخواهد و عزت خواه از پاک دست ترین نیروهای کشور است.
دانا
Iran, Islamic Republic of
بدترین دوران تاریخ آموزش و پرورش دا شاهدیم خدا بخیر کنه
تنگ سپو
Romania
طی تماسی که با یکی از هم استانی های شاغل در وزارت داشتم گفتند در وزارت آم و پر عزت خواه جزو پنج مدیرکل برتر کشور هستش . درود بر فرزند شایسته ی استان و ایل بزرگ و ریشه دار سرکوهکی
Iran, Islamic Republic of
😅😅
جوک نگو
Iran, Islamic Republic of
😅😅
جوک نگو
سناتور
Iran, Islamic Republic of
عزت پایدار است.خیالتون تخت .
بهمیی
Iran, Islamic Republic of
تیم عزت خواه با برنامه است.
سردیار ایل
Iran, Islamic Republic of
از نحوه ی قلم زدنت معلوم است که چقدر کارنامه ی عزت خواه در همین زمان کم از امثال هادی زارع پور و .... بهتر بوده که اینچنین سوزش دارید.
اگر دوایی برای رفع این سوزش ندارید دارویی کارساز تجویز کنم
خان طلا
Iran, Islamic Republic of
موحد با صراحت اعلام کرد که از عزتخواه حمایت می کنم.جان خودم از زبانش شنیدم
گچساران
Romania
حقیقتا بنده از نظر فکری مخالف اقای عزت خواه هستم ولی از مدیریت ایشان لذت میبرم .
چینش نیروها امری طبیعی است و اینکه یک مجموعه همگن باشد تا موازنه ی معادله برقرار باشد در همه ی ادارات و سازمانها ،طبیعی است و خود استانداران این کار را میکنند.
موردراز
Romania
درود بر روشنفکر با این انتخاب، البته ما فکر کردیم عزت خواه نیروی موحد هست . درود بر عزت خواه با مدیریت تحول گرای. ایشان که تمام پیران را از اداره کل بیرون کردند و‌به جوانان اعتماد کردند.
شیرعلی مردون
Iran, Islamic Republic of
آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد انقلابی است. مورد حمایت قاطبه فرهنگیان است. از عزت خواه حمایت می کنیم.
باید باقیمانده دولت قبل در اداره کل هم بروند مدارس.
فرزند وطن
Romania
کبنا چند میگیری از این تحلیل های ابکی میزنی.
حالا فهمیدم رسانه در استان بی درب و پیکر است
سلطان
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید به حال رسانه این استان گریست که امثال توی یلا قبا خبرهایی میزنید که مردم بیاین و زیر خبرهایت کامنت مثبت یا منفی بزارن.
ان شاالله به زودی به گفته ی سردار ندای وحدت باید بساطت رو جمع کن
جمع کن بساطتت راااااا این مردم تو را به خوبی شناختند.....
استقلال
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم که جمالی استقلالی هست.به همین خاطر هم دوستش داریم و هم پر تحرک است.وخوش سلیقه.

از جناب آقای عزت خواه هم تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر
معلم.
Romania
عزت خواه دوستت داریم ،مدیریت جهادی یعنی سکانداری تو بر آموزش و پرورش.
معلم.
Romania
عزت خواه دوستت داریم ،مدیریت جهادی یعنی سکانداری تو بر آموزش و پرورش.
بچه های بایاری
Iran, Islamic Republic of
درود بر عزت خواه چون مورد حمایت موحد است
مرد خوب
Iran, Islamic Republic of
عزت پایدار و مستدام
حیدرآباد
Iran, Islamic Republic of
لوداب را دریابید.از مجموعه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تشکر داریم
کر خوب چرومی
Iran, Islamic Republic of
عزت خواه انقلابی درود بر شما
شیوخ عرب
Iran, Islamic Republic of
از عزت خواه و معاونین ایشان تشکر می گردد.
معلم دلسوز
Iran, Islamic Republic of
بیایید با عقل و منطق دوران کم سپری شده آقای عزت خواه را با دوران خفقان هادی زارع پور مقایسه کنیم.
واقعا تفاوت از زمین تا آسمان است.
نیروهایی که آقای زارع پور در آموزش و پرورش کل کاشتند کارشان فقط خرابی است.
نیروهایی که جناب آقای عزت خواه آوردن یکیشون آقای جمالیه که شرف داره به کل نیروهای زارع پور
مولوی عبدالحمید چرومی
Iran, Islamic Republic of
حاج عزت خواه دوست داریم .قلب چرام براتون می تپد
آموزگار بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر با انتخاب مدیران ضعیفی همچون عزت خواه،همچنین عزت خواه با انتخاب نیروی های ضعیفی که صرفا گزینش طایفه ای شده اند بویراحمد و آموزش و پرورش را به قهقرا برده اند.کاش به جای نگاه قومیتی نگاه شایسته سالاری حاکم بود.
میلاد
Iran, Islamic Republic of
باید به جناب روشنفکر آفرین گفت به خاطر انتخاب هوشمندانه عزت خواه به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش.
برنامه هایی که عزت خواه در دوران کوتاه مدیریتش اجرا کرد مدیرکل های قبلی حتی در خوابم نمیدیدن.
نمونه بارزش همین امتحانات شبه نهایی
میرزا سالارالدوله چرامی اردکانی
Iran, Islamic Republic of
باعزت خواه آموزش و پرورش استان به جایگاه واقعی خود می رسد.حسادت ممنوع.
ملا نصرالدین طوسی چرومی تبار
Iran, Islamic Republic of
چرام حامی عزت خواه
چون توانا و توانمند و تلاش گر است.
صلاح الدین
Iran, Islamic Republic of
با عزت تا پایان دولت ریسی


مردم استان کهگیلویه و بویراحمد قدردان مدیران پاک هستند
Iran, Islamic Republic of
با سلان اتفاقا من خودم از تیم عزتخواه هستم ولی ولله ایشون ازروزی اونده فکر کنم هفت کیلو کم کرده/ این مطالب رادار دسته زارع پو ر زده که در جشنی که به اذعان مدیر کلان سابق که به همت آقای سبحانی معاون پشتیبانی طراحی گردید وخودهمین مدیران اقرار کردند که روحتازه ای برآموزش پرورش دمیده شد بااین کار اما زارع پور داشت می سوخت....
Iran, Islamic Republic of
اگر سیاسی انتخاب شود نطمئن باشید توانمندتر از عزتخواه انتخاب نمیشود
حقگو
Iran, Islamic Republic of
بله چون روزانه به دیدار .....می رود تاصندلی داغ ریاست حفظ شود جزو پنج مدیرکل برتر کشورهست پس چطور چندروز پیش تو تهرون ۸ ساعت رایزنی کرد تا گره عزل گشوده شود ولی نشد امان از حیثیت معلم که به پای ریاست التماسی قربانی می شود
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه این دوره شاهد ضعیف ترین، بی نظم ترین، طایفه گرا ترین و .... آموزش و پرورش هستیم. مسئولین این دوره آموزش و پرورش فقط به این دلیل که «کر با غیرت» طایفه شان لقب بگیرند بدون تدبیر هر گونه اقدامی و بی عدالتی را در دستور کار قرار دادند روزی باید در نهاد های قضایی و امنیتی پاسخگوی این حجم از بی قانونی باشند.
کریمی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
چقد کامنتا بر اساس افکار قومی و قبیله ای و جغرافیایی هست ..مردم بخدا به پیر به پیغمبر مدیر کل آموزش و پرورش باید دکتری دانشگاه دولتی و در یک رشته توپ باشه و توانایی حداقل ۲ ساعت سخنرانی علمی از آموزش و پرورش داشته باشه..متاسفانه هر کسی مدیر کل میشه تو استان ما توانایی حرف زدن و تحلیل آموزش و پرورش را نداره....باید کسی بیاد علمی به روز مسلط بر آموزش با برنامه با درایت بدون قومی و قبیله ای ..بتونه تغییر ایجاد کنه
علی
Iran, Islamic Republic of
کامنت ها گزینشی منتشر می شوند ، جهت اطلاع
....
Iran, Islamic Republic of
واقعا شاهکارکرده دانش اموزان هرروز به مدرسه می رونو وخودش هرروز روانه دفتر.......نزدیکای هلال احمر می شود چه هنری بالاتر ازاین !
بله کارآمدی یعنی این
تحول یعنی رخصت گرفتن به جهت ابقا
محقلی
Iran, Islamic Republic of
اداره کل اداره همه ککاست.
تنها مرد آن اداره خانم ملکزاده هست.
بیشترشان در حد مدیر مدرسه های 4 دانش آموزی مارگون و لو داب هستند
محطلا
Iran, Islamic Republic of
در قواره مدیرکلی نیست
کلاس و پرستیژ زارعپور و بچای گچساران کجا و اینها کجا
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا آموزش و پرورش هیچ رشدی نکرده فقط مستند سازی هم درحوزه آموزشی وهم پرورشی
اینا کارشون فقط سیاسی بازیه وشایسته سالاری اصلا ملاک نیست
تامرادی
Canada
زمانی که سرکوهکی ها مکتب داشتند قاطبه مردم در جهل بودانند حسادت مممنوع

عـــــــــــــــزتــــــــــــخــــــواه
دنا
Iran, Islamic Republic of
عزت خواه بااین همه بی عدالتی وترویج ظلم وحق کشی منتظر چوب خداباش...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
1