تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : ۴۶۱۸۳۴
کبنا گزارش می‌دهد

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مردم پاسخ بدهد؛ چرا خودپردازهای کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت وجه به مردم معذورند!/ بانک های استان چه خاصیتی دارند!؟/ چرا در این استان کسی حداقل های کار خود را نمی‌داند!؟/خودپردازها باید شرمنده مردم باشند یا مدیران بانک ها؟

۴
۰
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مردم پاسخ بدهد؛ چرا خودپردازهای کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت وجه به مردم معذورند!/ بانک های استان چه خاصیتی دارند!؟/ چرا در این استان کسی حداقل های کار خود را نمی‌داند!؟/خودپردازها باید شرمنده مردم باشند یا مدیران بانک ها؟
کبنا ؛امور مردم روزانه با دستگاه های خودپرداز درگیر است و از وقتی که این دستگاه ها و تکنولوژی به نظام بانکی کشور اضافه شد، کار مجموعه کارکنان بانک ها بشدت کاهش یافته و مراجعات مردمی برای دریافت پول و برداشت از حساب های خود و برداشت حقوق و کارمزد و ... به حداقل رسید. این کار به دستگاهی شریف و زحمت کش به نام خودپرداز محول شد و این دستگاه وظیفه عمده ای از نظام بارنکی را به عهده گرفت و بدون آخ گفتن نیز به انجام وظیفه خود می پردازد.
اما با اینکه این دستگاه ها جور بخش اعظمی از وظایف بانک های کهگیلویه و بویراحمد را به دوش می کشند تا این مجموعه بانکی با آرامش بیشتر به سایر امور خود برسند و صبحانه صرف کنند و ....، مرتبا به جای سیستم بانکی و مدیریت آنها در استان، جهت پرداخت وجه به مردم، اظهار شرمندگی می کند و عرق شرم بر پیشانی دارد و واقعا بهتر از مدیران مجموعه بانکی کهگیلویه و بویراحمد با مردم همدردی دارد و درد مردم را بیشتر می فهمند و ...
گلایه آحاد مردم کهگیلویه و بویراحمد و به خصوص یاسوج مرکز استان از نابسامانی این دستگاه ها شدت یافته و بسیار نقل کرده اند که برای دریافت وجه باید ده ها دستگاه را در سطح شهر چک کرد تا شاید یکی از آنها به مشتری پول بدهد؛ پدری نقل می کند که صبح برای پول توجیبی پسر دانش آموزم به مبلغ 20 هزار تومان، ده ها دستگاه خودپرداز مربوط به بانک های دولتی و خصوصی (عموما دولتی) مسیر مدرسه را مراجعه داشتم که همگی از پرداخت وجه معذور بودند و در این حین نیز می دیدم که کارکنان محترم بانک در حال میل کردن صبحانه هستند و این نکته را تذکر دادم که حداقل در دستگاه پول بزارید تا کار مردم راه بیفتد و بعد صبحانه میل بفرمایید!!! چرا در این استان کسی کار خود را نمی داند و باید حتما مردم و یا رسانه ها تذکر بدهند تا دستگاه ها به کار خود قیام کنند؟
حداقل کاری که بانک های فشل کهگیلویه و بویراحمد باید انجام دهند گذاشتن پول در دستگاه های خودپرداز است تا مردم معطل کارهای کوچک نمانند. این بانک ها که در پرداخت تسهیلات و حمایت های دیگر به جامعه عملکرد بسیار بدی دارند و دل مردم از دست آنها خون است و ... معاون اقتصادی استاندار، جناب آقای دکتر عسکری به عنوان بالاترین مقام اقتصادی استان کهگیلویه و بویراجمد و مقام دارای مسئولیت در خصوص نظارت بر بانک های استان چه پاسخی برای مردم دارد؟
نام شما

آدرس ايميل شما

صفایی
Iran, Islamic Republic of
این درد همه مردمه کبنا
عابر بانکها خون همه رو کثیف کردند و جالبه در دولتی که بالاترین نرخ چاپ پول بی پشتوانه رو داره اما در عابر بانکهاش جز ایران چک پنجاه هزارتومانی و یکصد هزارتومانی به کسی پولی نمیده. مدیران بانکها مخصوصا بانک ملی رو باید عزل کنن دیگه بانک ملی داره مرداب میشه
Oooooo
Iran, Islamic Republic of
اقای به ظاهر همه چی دان ،نمیدونم کی هستی و چه خصومتی با بانکها داری ولی ایا میدانی که نسبت مصارف به منابع چیست؟ایا از ساعت واقعی کار در ادارات و بانکها خبر داری؟فقط خواهشا به این دو سوال جواب بده بعد متن اینچنینی بنویس واقعا باید مسولان رسانه کبنا نیوز بابت درج این متن پاسخگو باشند.بانک فشل یعنی چه؟کاش میدانستم کجا کار میکنی ودر روز چقد کار مفیدانجام میدی.متاسفانه فعلا به قول استاد اجل سعدی قلم به دست دشمنه......
علی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا خیلی خوب گفته شما اگه کار میکنید حقوق های بالای هم میگیرید اضافه کار معیشتی وام های بدون سود من بدبخت اگه بخواهم وام بگیرم باید چندین ماه یا سال منتظر بمانم تا پارتی پیدا شود بعد هم میگوئید اعتبار تمام شد اعتبار که امد میگوئید چند ضامن بیارید ضامن که آوردیم میگوئید چند روز صبر کنید بعد چند روز صبر میگویید ضامن ها بدهکارند هستند بایدعوض شوند خلاصه بعد این قدر دوندگی یک وام ۴۰ درصدی میدهید تا زنده هستیم باید قسط بدهیم هر ساله هم که دوکوراسیون وسنگ نماهای بانک ها را با پول این مردم بیچاره عوض میکنید.
Iran, Islamic Republic of
عیب از مدیران استان نیست. سیاست های غلط اقتصادی برای کم کردن حجم نقدینگی اینکار انجام میشود ولی در این استان که خود دولتی جداگانه است بانکها سلیقه ای هیچ پولی در دستگاهها نمیگذارند
برنده بازار خودرو کارکرده چه کسی است؟

برنده بازار خودرو کارکرده چه کسی است؟

نمایندگان مجلس یک روز بعد از استیضاح فاطمی‌امین، وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت به لایحه ...
شوخی با ماشه

شوخی با ماشه

در حالی بیشتر تحلیلگران از سیاست دولت بایدن ناظر بر «نه توافق، نه بحران» می‌گویند که ...
50 نفر در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد استخدام می‌شوند

50 نفر در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد استخدام می‌شوند

مجوز استخدام 50 نفر نیروی انسانی در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد اخذ شد.
1