تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۲
کد مطلب : ۴۶۰۷۱۷
کبنانیوز از جلسه نهضت ملی مسکن کهگیلویه و بویراحمد گزارش می‌دهد

پای نهضت ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد به دلیل نبود اعتبار می‌لنگد / استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعد از شنیدن حرف‌ها با معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی تلفنی صحبت کرد / احمدزاده: مدیران کار مردم را معطل نکنند و پای کار باشند

۵
۰
پای نهضت ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد به دلیل نبود اعتبار می‌لنگد / استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعد از شنیدن حرف‌ها با معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی تلفنی صحبت کرد / احمدزاده: مدیران کار مردم را معطل نکنند و پای کار باشند
کبنا ؛جلسه نهضت ملی مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست استاندار برگزار شد و در این جلسه مشخص شد که برخی از مدیران منتظر هستند تا تمام امکانات، تجهیزات و لوازم کار را برای آنها فراهم کنند تا گام‌های بعدی را بردارند، استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم به این مدیران تذکر داد و گفت: قدری هم پای کار بیاید.
به گزارش کبنا، شامگاه پنج‌شنبه (17 فروردین ماه 1402) جلسه نهضت ملی مسکن کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ و با حضور عیسی شهامت_ سرپرست معاونت عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل راه و شهرسازی و سایر مدیران عضو این جلسه برگزار شد.
در این جلسه ابتدا محمد راستا_ مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد_ گزارشی از آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن ارائه داد و اظهار داشت: 1200 واحد مسکونی آماده است که در سفر دولت کلنگ‌زنی شود و 8925 واحد مسکونی هم در حال احداث است.
وی افزود: این تعداد مسکن در 147 هکتار در حال ساخت هستند و 300 هکتار دیگر برای اجرای سایر واحدهای مسکونی نیاز است.
راستا مهمترین مشکل سایت مسکن گچساران و دهدشت را نبود آب عنوان کرد و گفت: بخشی از مشکلات رفع شده، اما هنوز مشکل مسکن ملی دهدشت برقرار است.
در ادامه با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد بحث جلسه داغ شد. وقتی راستا به مشکلات آب سایت مسکن ملی دهدشت اشاره کرد و عیسی شهامت_ معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد_ از امید صالحی_ مدیرعامل آب و فاضلاب استان_ خواست توضیح دهد  که چرا هنوز مشکل آب سایت دهدشت برطرف نشده بود. به گفته شهامت، صالحی در بازدید هفته‌های گذشته استاندار از سایت مسکن ملی دهدشت قول داده بود که ظرف 48 ساعت مشکل آب دهدشت را برطرف کند. روزها از آن قول گذشته، اما هنوز صالحی کاری انجام نداده بود و تازه حرف‌های جدید و تکراری در جلسه می‌زد، جوری که استاندار کهگیلویه و بویراحمد را به واکنش جدی وادار کرد.
شهامت تاکید کرد: شما قول داده بودید و قرار بود ظرف دو روز مشکل آب مسکن دهدشت را برطرف کنید، اما هنوز انجام نگرفته است.
صالحی که در پاسخ دادن کمی معطل کرد، گفت: در حال انجام است.
صالحی در ادامه ان‌قلت‌های را برای عدم انجام کار و قولی که به استاندار داده بود، آورد و گفت: با پمپ تأمین آب انجام می‌گیرد و مشکلی برای انجام کار در مسکن ملی دهدشت وجود ندارد.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: مجوزهای لازم برای ایجاد چاه آب صادر شده و عملیات حفاری در حال انجام است.
صالحی در ادامه به نامه‌های اشاره کرد و گفت: تأمین آب برای سایت مسکن ملی دهدشت انجام گرفته است، اما برای شبکه‌های داخلی با توجه به نامه‌های که در این خصوص نوشته شده، تعداد بلوک‌ها و واحدهای مسکونی برای ما مشخص نیست که کار احداث شبکه آب و انشعاب‌ها را انجام دهیم.
صحبت‌های صالحی باعث شد که احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ خطاب به عمادی، مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: توضیح بدهید که در آنجا قرار بود چه کار کنید و چه کرده‌اید، اینجوری که نمی‌شود، می‌‍رویم آنجا و قول‌های می‌دهیم و بعد کاری انجام نمی‌گیرد.
عمادی که حرف‌های صالحی برایش تازگی داشت، گفت: بر اساس نقشه ابلاغ شده در حال انجام کار هستیم، حتی در خصوص حفاری‌های مربوط به آب و فاضلاب و گودال‌های پایه‌های برق نیز همکاری کرده‌ایم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد که حرف‌‍های عمادی را شنید، خطاب به صالحی_ مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد_ گفت: شفاف توضیح دهید که در آنجا چه کاری کرده‌اید.
صالحی که راه گریزی نداشت، بحث را بر روی نبود اعتبارات کشاند تا به‌گونه‌ای از قولی که به آن عمل نکرده فرار کند. او گفت: اعتباراتی که هست جوابگوی احداث شبکه آب سایت مسکن ملی دهدشت نیست و اعتباراتی که در این خصوص داریم بر اساس ماده 11 است و اعتباراتی در این خصوص در نظر گرفته نشده است.
صالحی که تازه یادش افتاده بود، اعتبار کافی ندارد و در بازدید استاندار گویا روی هوا به احمدزاده قول داده بود، اظهار داشت: 20 میلیارد تومان برای احداث شبکه آب مسکن ملی دهدشت اعتبار نیاز داریم.
مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت: باید با صندوق مسکن ملی جلسه‌ای برگزار شود، تا ما در آنجا حرف‌هایمان را بزنیم. 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعد از شنیدن حرف‌های صالحی گفت: نمی‌توان کار مردم را معطل کرد، قول داده‌ایم. باید بروید و از مرکز پول بگیرید، بازدید کرده‌ایم و قول داده‌ایم و الان باید پاسخگو باشیم. بروید مرکز پول بگیرید. لازم است که خودتان هم پای کار بیاید و اعتبار را بهانه نکنید.
 احمدزاده در ادامه بعد از شنیدن حرف‌های صالحی و سایر مدیران مبنی بر نبود اعتبار کافی تلفنی با معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی صحبت کرد و از او در خصوص اخذ اعتبار قول گرفت.
صالحی در ادامه گفت: حدود 900 میلیارد تومان برای اجرای شبکه آب 11 هزار واحد مسکونی نهضت مسکن ملی لازم داریم.
در ادامه نماینده شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای احداث شبکه برق سایت مسکن ملی دهدشت 9 کیلومتر فشار متوسط، 5 کیلومتر فشار ضعیف و 36 دستگاه ترانس لازم است و حدود 17 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

لثی
Iran, Islamic Republic of
همش وعده
همکار
Iran, Islamic Republic of
گفتم که فقط حرفه
Iran, Islamic Republic of
به خدا شرم آور است؛همه اش گفتار درمانی و حرف و حرف
برای یاسوج هم که هیج کاری نکردید
والله بالله تالله اینا مدیران دولت انقلابی نیستند
جمع کنید آبروی رئیسی را باخویشاوندبازی تون بردید
مردم این ضعف های شما را به پای رئیسی می نویسند
استاندار،معاون استانداری،مدیرکل راه و شهرسازی و دستگاههای خدمت رسان آب، برق و گاز در پیشگاه ملت هیچ جواب قانع کننده ای ندارید
استعفا بدین با این تیم به جایی نمی رسین
سکان مدیریت استان را به افراد کاردان بسپارید
Iran, Islamic Republic of
بابا مدیریت کردن یه علم هست و تجربه و دانش میخواد نه زور گفتن و قول دادن
Iran, Islamic Republic of
راستا چه گفت ؟ اما راستش،را بگید
وزارتخانه یا مدرسه احزاب؟

وزارتخانه یا مدرسه احزاب؟

سیاسی بودن وزارت، در اولین روز‌های کاری بهار ۱۴۰۲، بار دیگر عرصه سیاست ایران را به خود ...
بازداشت یک ساعته ترامپ و تفهیم ۳۴ اتهام به او

بازداشت یک ساعته ترامپ و تفهیم ۳۴ اتهام به او

ترامپ در دادگاه با 34 اتهام روبه رو شد که همه آنها را رد کرد.
راز کشته شدن یک زن در کردستان

راز کشته شدن یک زن در کردستان

متهم به قتل در اعترافات خود گفته که در ابتدا زن را خفه کرده و سپس او را به سنگ بزرگی ...
1