تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۱۰
کد مطلب : ۴۶۰۴۳۷
مدیرکل سازمان صنعت، معدن، تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با کبنانیوز:

همه کارمندان سازمان صمت را دوست دارم / با تمام قدرت انتخابات اصناف را برگزار می کنیم / برای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن کرده ایم / برخورد با محتکران و گران فروشی در کهگیلویه و بویراحمد

۱۴
۱
همه کارمندان سازمان صمت را دوست دارم /  با تمام قدرت انتخابات اصناف را برگزار می کنیم / برای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن کرده ایم / برخورد با محتکران و گران فروشی در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
مدیرکل سازمان صنعت، معدن، تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از در دست اقدام بودن انتخابات اصناف استان خبر داد و گفت: سه اتحادیه خبازان، رستوران‌ها و الکتریکی، مراحل ثبت نام خود را طی کرده‌اند، تأیید صلاحیت شده‌اند و در دست اقدام است، همچنین انتتخابات برخی از اتحادیه‌ها مثل قنادان نیز انجام گرفته است.
کریم روزبهان در گفت و گو با پایگاه خبری «کبنا نیوز» با اشاره به شعار سال مهار تورم و رشد تولید گفت: درخصوص انتخابات اتاق اصناف هیچ دستگاهی به اندازه سازمان صمت اشتیاق برای انجام گرفتن انتخابات ندارد، اقدامات اولیه انتخابات انجام گرفته و در هفته پیش رو انتخابات انجام خواهد گرفت.
روزبهان در پاسخ به اینکه برخی از اتحادیه‌ها کارشکنی‌هایی کرده‌اند و سهم خواهی می‌کنند، گفت: ما با تمام قدرت انتخابات اصنافی که قصد کارشکنی داشتند را برگزار کردیم، فردی حدود ۱۰ تا ۱۵ سال رئیس اتحادیه است، ۳ بار برای برگزاری انتخابات فراخوان زدیم و اجازه نمی‌دادند که کسی ثبت نام کند، ما از وزارتخانه مجوز گرفتیم، ثبت نام را انجام دادیم.
روزبهان اظهار کرد: برگزاری انتخابات اصناف به دلیل برخی دخالت‌ها و سهم خواهی‌ها کار سختی است ولی ما با تمام قدرت برگزاری انتخابات اصناف را در دست اقدام داریم.
روزبهان بیان کرد: انتظار ما این است که رسانه‌ها پیش از انتشار اخبار از دستگاه‌های متولی اطلاعات کسب کنند و شفافیت در اخبار وجود داشته باشد.
روزبهان در پاسخ به این سؤال که برنامه شما برای ایجاد بازار رقابتی پر رونق در کهگیلویه و بویراحمد چیست، اظهار کرد: معیار برای ما شعار سال مقام معظم رهبری است، از روز عید بصورت عملیاتی کار را با دستگاه‌های جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، بسیج اصناف، تعزیرات حکومتی شروع کردیم و بر اصناف مختلف بازدید داشتیم، برای مقابله با افزایش قیمت‌های بی‌منطق و غیرقانونی تشکیل پرونده صورت گرفت و برخورد کردیم، همچنین در روز دوم سال جدید در شهرستان‌های دنا، کهگیلویه، چرام، لنده، گچساران و باشت بازدید داشتیم.
مدیرکل صمت استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برخورد با محتکران تشدید خواهد شد، افزود: روز گذشته یکی از متخلفان بزرگ را به دلیل افزایش قیمت خودسرانه قیمت‌ها ۳۰۰ میلیون تومان جریمه کردیم، یک واحد اقتصادی متخلف نیز پلمپ شد.
وی اظهار کرد: برای مهار تورم برنامه‌های مهمی را در نظر داریم، چنانچه رشد تولید را داشته باشیم و عرضه کالا بیشتر شود، خود به خود تورم پایین می‌آید. قصد داریم از طریق فعال کردن واحد‌های راکد اقتصادی، تولید را در استان افزایش دهیم. حمایت از واحد‌هایی که با ظرفیت پایین در حال تولید هستند را در دستور کار داریم تا با تمام ظرفیت واحد‌ها موجب افزایش تولید شوند. همچنین سرمایه‌گذاری در بخش صنایع کوچک و بزرگ را در دست اقدام داریم.
مدیرکل صمت استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در ایام ۵ فروردین ماه تاکنون جلساتی برای احیا و رسیدگی به واحد‌های راکد شهرک‌های صنعتی انجام دادیم.
روزبهان گفت: در بحث معادن، معدن فسفات چرام که تاکنون فقط در حد اسم بوده، برای اولین بار مجوز اکتشاف حین استخراج را صادر کردیم، راه دسترسی به معدن را باز کردیم و زیرساخت‌ها برای اکتشاف معدن فراهم شد.
وی اظهار کرد: زمین کارخانه اسیدفسفریک در حال واگذاری است و مواد اولیه ین طرح از معدن فسفات چرام فراهم می‌شود.
روزبهان گفت: زیرساخت معادن دیگری نیز در حال آماده‌سازی است و در سال ۱۴۰۲ پیگیری بیشتری خواهند شد. سایه توسعه صنعت در برخی شهرستان‌ها وابسته به معادن است که روی آن حساب باز کرده‌ایم.
وی گفت: ما برای سرمایه‌گذاران فرش قرمز پهن کرده‌ایم، ولی سرمایه‌گذاران استان نیز با کمی حمایت و با کمی گذشت می‌توانند سر پا شوند. ما به سمت کسانی که توان سرمایه‌گذاری در بخش صنعت دارند دست دراز می‌کنیم.
روزبهان اظهار کرد: تیم اقتصادی استان به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاونت آقای عسکری برای حمایت از بخش صنعت آماده است که تمام توان و تلاششان را برای این موضوع گذاشته‌اند.
وی افزود: من در هر ساعتی از شبانه روز آماده پاسخگویی به ارباب رجوع هستم، و تمام ظرفیت‌های استان را در برای خدمت به سرمایه‌گذاران بسیج می‌کنیم.
وی در پاسخ به اینکه برخی از نیرو‌های انسانی اداره صمت استان از مدیریت گلایه مندند، دلیل این گلایه چیست، بیان کرد: ارزشمندی هر دستگاه و اداره‌ای به نیروی انسانی و سرمایه انسانی آن سازمان است. هیچ کسی در صنعت، معدن و تجارت نیست که با او مشکلی داشته باشم و همه کارمندان را دوست دارم. ولی کسانی که توقع دارند در اداره بیایند و بروند، توقع درستی نیست، کارمندان وقتی حقوق می‌گیرند باید کار و فعالیت داشته باشند. به لحاظ شرعی و سیستم اداری لازم است که کارمندان وظایف خود را به درستی انجام دهند. تعداد انگشت شماری از افراد هستند که کم کاری می‌کنند که با این افراد نیز نشست‌هایی برگزار شده و گفت و گو شده، ان شاالله این اهمال کاری نیز حل می‌شود. کسانی که خواسته مشروع دارند در خدمت‌شان هستیم و کسانی هم که خواسته‌های نامشروعی دارند هدایت می‌کنیم که در مسیر مردم قرار بگیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خدایی اینا از کجا آمده اندا؟تو نه با گران فروشی مبارزه کرده ای و اصلا اهلش نیستی .حتما نمیخوای ببینی که بیخ گوشت در یاسوج قیمت اجناس با کل کشور فرق داره
Iran, Islamic Republic of
لطفا مرغ را کنترل کنید ، بقیه بازار پیش کش .
اصناف
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی مورچه چنه که کله پاچش چه بود

اتحادیه نابود اتاق اصناف نابود
صنعت معدن وتجارت نابود
همش پیشکش..
صنف
Iran, Islamic Republic of
راست میگه
کارمندان صمت رادوست داره
اما نورچشمی ها
مدیری که یکسال از مدیریتش گذشته هنوز یه جلسه عمومی با کارکنانش نگرفته
سال را تموم کرد اما.....
روزبهان
Iran, Islamic Republic of
مدیر محترم کبنا شما خودتون میدونین 95درصد کارکنان از ایشان رضایت ندارند
حرف مفت گنجشک هم مفت
Iran, Islamic Republic of
همش حرف بی پایه و اساسه

خودت بهتر از هر کسی میدونی مشکلت با کارمندان صمت چیست و با این حرف ها چیزی عوض نمیشه
ارباب رجوع
Iran, Islamic Republic of
جمع کن بساطتت رو ، مگه چیز دیگه ای هم بلدی ، تابه حال یک بار نبوده بیام سازمان شما و کارم انجام شده باشه ، معلوم نیست با خودت چند چندی ، دست بردار
قنبر
Iran, Islamic Republic of
کریم
امور صنفی
Iran, Islamic Republic of
یکی رو بذاشتن که تو این سازمان کار کرده باشه ، زمانی که خودت کارمند بودی یک بار نیومدم سازمان ، تو سیستم ببینمت ، تا جایی که خبر دارم نامه های رو کارتابلت رو سالی یک بار باز نمیکردی ، حرف های قشنگ زدن آسونه در عمل ثابت کردن سخته ، جایگاه مدیریت رو بردی زیر سوال ، بدبخت مدیر بعد از تو ، یکی دو سالی باید فقط روحیه آسیب دیده کارکنان رو درمان کنه
Iran, Islamic Republic of
ایشون اگه اگه تونست فقط مسائل و مشکلات درون سازمانش را حل کنه بعد برای حل مسایل و مشکلات بازار و صنایع و معادن ادعا کنه.
کریم
Iran, Islamic Republic of
حرفهای عجیب و غریبی زده، میگه عده ای انگشت شمار مخالف هستند، و اینها میخوان بیان و برن. اولا اکثر کارمندان مخالف شما هستند، در زمان مدیریت دیودیده و حسین پور میومدید ورود میزدید و میرفتید خونه و بعدش میومدید خروج میزدید.
دوم کدوم نشست را با مخالفان شما برگزار کردید، شما انگیزه را در بین کارکنان نابود کردید، شما اکثر مخالفین را در بازرسی گماشتید، میدانید این یعنی چی؟
کسانی باید در بازرسی فعالیت کنند که جوان و داراي انگیزه باشند، دلیل ول بودن بازار هم همینه.
تمامی افراد باتجربه، نخبه و کسانیکه محبوب کارکنان بودند را گوشه نشین کردید.
کدام احترام
افراد بی تجربه را به مسیولیت های مهم گماردند که به غیر از بی انگیزه بودن کارمند دست آورد دیگری نداشته است.
آقای مشیری یکی از محبوبترین کارکنان این اداره کل بوده و هست، و میتوانست خدمات قابل قبول رفاهی در اختیار کارکنان قرار دهد ولی چه به روزش آوردید.
افرادی با وزنه های سنگین شخصیتی را که میتوانست کمک کار شما باشند، چه به روزشان آوردید. کدام نشست، کدام ارشاد کدام.......
اتاق اصناف که دیگه ویرانه شده خدا رحم کنه برای مدیر بعدی.
خدا میدونه مدیر بعدی چه سختی هایی را باید متحمل بشه تا ویرانه های شما را ترمیم کنه.
قنبر
Iran, Islamic Republic of
جدیدأ خوب دارین با ضعیف ترین مدیر تاریخ جمهوری اسلامی مصاحبه میکنید
نماینده ای که امیدش به ایشون باشه کلاهش پس معرکه ست

خود استاندار و جمیع معاونینش در جریان ضعف ایشان هستند
واکر جان
Iran, Islamic Republic of
آقا رئیس نیروها را هدایت میکنه که در مسیر مردم قرار گیرند.خخخخخخخ😂😂😂
کریم
Iran, Islamic Republic of
واقعا"متاسفم برای رئیسی که روزبهان یکی از مدیرانش هستش
چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

اگر اسرائیل و حامیان‌اش می‌خواهند که این کشور به دریافت کلان آمریکا ادامه دهد باید روایت ...
آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری ...
روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

سیاستگذاری‌های ارزی که در خلال نوسانات نیمه دوم سال انجام شد، به تشدید نوسانات ارز منجر ...
1