تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۹
کد مطلب : ۴۵۸۶۹۹
بعد از نشست با وزیر ورزش؛

گمانه زنی ها درباره شانس های مربیگری تیم ملی / تاج تا پایان هفته نام سرمربی تیم ملی را اعلام می کند

۰
گمانه زنی ها درباره شانس های مربیگری تیم ملی / شانس قلعه نویی بالاتر از همه
کبنا ؛تاکنون 83 روز از جام جهانی گذشته است و باید هر چه زودتر تکلیف سرمربی تیم ملی مشخص شود. در عید فیفادی داریم و قرار است بازی های دوستانه داشته باشیم. تا آنجا هم که پیگیری کردیم اگر مشکل خاصی به وجود نیاید مهدی تاج تا پایان هفته با جمع بندی های لازم و توافق نهایی با مربی مدنظر بعد از جلسه ای که با وزیر ورزش خواهد داشت، با جمع بندی وزیر به طور رسمی نام سرمربی تیم ملی را رسانه ای خواهد کرد.
تیم ملی فوتبال
به گزارش کبنا به نقل از همشهری آنلاین، بعد از اتمام جام جهانی در خصوص ادامه همکاری کارلوس کی روش یا جذب مربی جدید برای تیم ملی مباحث مختلفی مطرح شد.
کی روش هفته گذشته به طور رسمی هدایت تیم ملی قطر را برعهده گرفت و بعد از آن بحث اصلی روی انتخاب سرمربی داخلی و یا خارجی آن هم مربی که از فوتبال ایران شناخت دارد بود.
براساس اخبار واصله و پیگیری های انجام شده از بین مربیان داخلی شانس قلعه نویی از همه بیشتر است و حتی مذاکراتی هم با او انجام شده است. اگر او به عنوان سرمربی انتخاب شود، به طور یقین یک دستیار خارجی مطرح کنارش قرار خواهد گرفت اما نفراتی مانند مورایس سرمربی سپاهان، خمز سرمربی اسپانیایی تراکتور، برانکو ایوانکوویچ در کنار هروه رنار شانس زیادی نسبت به سایر مربیان خارجی برای هدایت تیم ملی دارند
مگر اینکه مهدی تاج در قواره رییس فدراسیون به طور مخفیانه و هیاهوی رایج با گزینه ای دیگر مذاکره کرده باشد و به نوعی با معرفی رسمی سرمربی تیم ملی اهالی فوتبال در اصطلاح سورپرایز شوند.
در همین ارتباط یکی مدیران ارشد فدراسیون فوتبال به سایت همشهری آنلاین گفت : تاکنون 83 روز ار جام جهانی گذشته است و باید هر چه زودتر تکلیف سرمربی تیم ملی مشخص شود. در عید فیفادی داریم و قرار است بازی های دوستانه داشته باشیم. تا آنجا هم که پیگیری کردیم اگر مشکل خاصی به وجود نیاید مهدی تاج تا پایان هفته با جمع بندی های لازم و توافق نهایی با مربی مدنظر بعد از جلسه ای که با وزیر ورزش خواهد داشت، با جمع بندی وزیر به طور رسمی نام سرمربی تیم ملی را رسانه ای خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

 روسیه پیش‌ از این هیچ‌گاه تا به این اندازه همزمان خطرناک و شکننده نبوده است!  «پیتر ...
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
1