تاریخ انتشار
جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۴
کد مطلب : ۴۵۷۹۶۸
در فضای مجازی؛

پاسخ محمد فاضلی به رئیسی که می‌گوید «آینده را درخشان می‌بینم»: اقتصاد، عرصه دین یا عرفان نیست که شهودی باشد و نوری ببیند که دیگران از دیدنش عاجز باشند/ آنچه کمترین اهمیت را دارد، دیدن شماست/ چرایی و چگونگی این مشاهدات را تشریح کنید

۵
۱
پاسخ محمد فاضلی به رئیسی که می‌گوید «آینده را درخشان می‌بینم»: اقتصاد، عرصه دین یا عرفان نیست که شهودی باشد
کبنا ؛محمد فاضلی، جامعه‌شناس در واکنش به سخنان رئیسی که گفته بود «‏آینده را برای اقتصاد، سفره مردم و معیشت بسیار روشن می‌بینیم» نوشت: دیدن در اقتصاد، شاخص و روش دارد؛ اصولاً همگان باید ببینند، آنچه کمترین اهمیت را دارد، دیدن شماست.
وی در این باره نوشت: ‌‎سیاست عمومی و اقتصاد، عرصه دین یا عرفان نیست که دیندار یا عارف، شهودی داشته باشد و نوری ببیند که دیگران از دیدنش عاجز باشند.
دیدن در اقتصاد، شاخص و روش دارد؛ اصولاً همگان باید ببینند، آنچه کمترین اهمیت را دارد، دیدن شماست. در ضمن، چرایی و چگونگی این مشاهدات را هم تشریح کنید.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
یوسف سلامی و رضوانی تا با گزارشات دروِغین ایران را نابود نکنند دست بردار نیستند
Iran, Islamic Republic of
درخشان روی کاغذ آقای سید محرومان صدای امام جمعه ها بلند شده که اوضاع کشور نابسامان و آینده بدتر است و دولت ناتوان
Iran, Islamic Republic of
دوران ناکام ترامپیست ابراهیم کمر شکن به یاری خدابا بیداری و هوشیاری و بصیرت انقلابی واقعی ملت مهر باطلی بر پیکر انقلابی نماهای ترامپ صفت برای همیشه زده خواهد شد البته می طلبد که مراجع معظم تقلید فضلا دلسوزان نظام و دوستارن وطن و شهدا با مردم فهیم بصیر و انقلابی با مردم همکاری و پشتیبانی کنند تا دست نفوذی های ریاکار کا با انتصاب و منصوب کردن افراد ضعیف و ناکارآمد موجبات نگرانی و نارضایت و ناامیدی مردم را بوجود آورده اند از صحنه سیاسی کشور بیرون کنند و بهتین و موفق ترین نقشه دشمن بکارگیری افراد ضعیف و ناتوان در اداره امور کشور است که واقعاتا حدود زیادی موفق بوند
Iran, Islamic Republic of
خداییش خوت دونی چه گفتی؟
Iran, Islamic Republic of
گرانیها و مفاسد اداری و اقتصادی گسترده با اختلاسهای نجومی و سرکوب معترضان به تقلب در انتخابات و امنیتی ساختن کشور که از زمان احمدینژاد بد نهاد اغاز شده، حقانیت و مشروعیت و مقبولیت مدنی نظام را بکلی نابود کرده و اینده بسیار تاریک در انتظار مردم ازاده و اگاه است. در زمان حاضر که سیاستهای امریکا و اروپا توسط ایران تدوین میگردند، تحریم دروغ محض و برای فریب مردم در توجیه اختلاسهای اشکار و پنهان است.
نوشیدنی انرژی‌زا؛ مد جدید دهه هشتادی‌ها

نوشیدنی انرژی‌زا؛ مد جدید دهه هشتادی‌ها

این واقعیتی است که همه والدین باید آن را بدانند: «نوشیدنی های انرژی‌زا هیچ فایده‌ای برای ...
صدای این آژیر خطر آیا به گوش کسی خواهد رسید؟

صدای این آژیر خطر آیا به گوش کسی خواهد رسید؟

طی یک دهه آینده یعنی زمانی که دهه شصتی‌ها به سن بازنشستگی برسند، بحران یا حتی فاجعه‌ای ...
کم‌کاری رئیس راهداری شهرستان کهگیلویه مانع احداث پل روستای سرگچ

کم‌کاری رئیس راهداری شهرستان کهگیلویه مانع احداث پل روستای سرگچ

کم‌کاری رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کهگیلویه مانع تسریع احداث پل روستای ...
1