تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۵۰
کد مطلب : ۴۵۶۸۶۱

وزارت اطلاعات: ۱۳ نفر از عناصر عملیاتی موساد در کشور دستگیر شدند / سر پل این شبکه، از اروپا با اینستاگرام و واتس اپ اقدام به شناسایی و برقراری ارتباط اولیه با عناصر عملیاتی داخل کشور می‌کرد

۰
وزارت اطلاعات: ۱۳ نفر از عناصر عملیاتی موساد در کشور دستگیر شدند
کبنا ؛وزارت اطلاعات اعلام کرد ۲ تیم عملیاتی سازمان جاسوسی تروریستی موساد را شناسایی و ۱۳ نفر از عناصر عملیاتی موساد را دستگیر کرده است.
به گزارش کبنا به نقل از صدا و سیما، وزارت اطلاعات خبر از دستگیری ۱۳ نفر از عناصر سازمان جاسوسی تروریستی موساد در کشور داد. در ادامه اطلاعیه منتشر شده توسط روابط عمومی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران را مشاهده می‌کنید: 
" باسمه تعالی
پیرو اطلاعیه‌ اول دی ماه این وزارت خانه در خصوص ضربه به چهار تیم عملیاتی سازمان جاسوسی تروریستی موساد به استحضار ملت بزرگ ایران میرساند که با مجاهدت‌های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالى فرجه الشریف)، تعداد تیم‌های شناسایی شده به ۶ تیم افزایش یافت. در این شبکه تروریستی همچنین ۲۳ نفر از عناصر عملیاتی و پشتیبانی در استان‌های تهران اصفهان، یزد، آذربایجان غربی و گلستان شناسایی و تاکنون ۱۳ نفر که در داخل کشور حضور داشتند دستگیر و تجهیزات مختلف عملیاتی آن‌ها نیز کشف و ضبط گردید.
سر پل این شبکه با نام مستعار سیروس در یکی از کشور‌های اروپایی اقامت داشته و از طریق شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و واتس اپ اقدام به شناسایی و برقراری ارتباط اولیه با عناصر عملیاتی داخل کشور می‌نمود. طبق آخرین یافته‌ها سازمان جاسوسی تروریستی موساد با هدف بهره گیری از فضای اغتشاشات اخیر در برخی نقاط کشور درصدد ترور یک مقام نظامی و انجام چندین عملیات خرابکاری در شهر‌های بزرگ کشور و نیز انتقال مواد منفجره در مقیاس بالا از مرز‌های دریایی جنوب کشور بود که بحمدالله کلیه عناصر عملیاتی و پشتیبانی پیش از هر اقدامی شناسایی و مورد ضربه قرار گرفتند.
بدین ترتیب این دومین شکست بزرگ اطلاعاتی و عملیاتی رژیم جعلی و موقت صهیونیستی در کمتر از ۶ ماه گذشته بود که همچون همیشه با پاسخ قاطع دلاور مردان فداکار و همیشه بیدار حافظ امنیت جمهوری اسلامی ایران مواجه شده و خواهد شد.
روابط عمومی وزارت اطلاعات
۲۰ دی ماه ۱۴۰۱ 
نام شما

آدرس ايميل شما

دادستانی برای برخورد با «کشف حجاب» به پلیس دستور داده است

دادستانی برای برخورد با «کشف حجاب» به پلیس دستور داده است

عبدالصمد خرم‌آبادی معاون دادستان کل در امور نظارت بر دادسراها و ضابطین سراسر کشور می‌گوید ...
بایدن به دنبال ارتباط با ایران؛ بدون برجام

بایدن به دنبال ارتباط با ایران؛ بدون برجام

«بایدن به دنبال مذاکره با تهران است اما بدون برجام»؛ این جمله از سوی یکی از رسانه‌های ...
آمریکا به دنبال برجام پلاس

آمریکا به دنبال برجام پلاس

اگر برجامی وجود نداشته باشد از نظر غربی‌ها به منزله دستیابی به سلاح اتمی است و آمریکایی‌ها ...
1