تاریخ انتشار
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب : ۴۵۶۶۶۱
با حضور مسوولان بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

مراسم تکریم مادران و همسران شهید کهگیلویه و بویراحمد با حضور «یکتا»

۰
مراسم تکریم مادران و همسران شهید کهگیلویه و بویراحمد با حضور «یکتا»
کبنا ؛مراسم تکریم مادران و همسران شهیدان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور «حاج حسین یکتا» راوی دفاع مقدس در یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا، عصر امروز ( جمعه 16 دی ماه 1401) مراسم تکریم مادران و همسران شهیدان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور «حاج حسین یکتا» راوی دفاع مقدس، ستار هدایت خواه، رئیس جبهه فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد و مدیران بنیاد شهید برگزار شد و در این مراسم «یکتا» به سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: خانواده‌های شهدا، مادران و همسران شهدا همواره برای مردم ایران عزیز هستند و اگر شماها در جای جای ایران اسلامی می‌بیند که خانه شهدا و مادران شهدا به خانه امید تبدیل شده به دلیل همین اعتقاد و اعتماد مردم است.
وی گفت: توسل به خانواده‌های شهدا و مادران شهدا گره گشا است. همه ماها می‌دیدیم که چگونه سردار سلیمانی دَر خانه آن مادر شهید می‌نشست، تا بیاید و دعایی برای او بکند. احترام و ارج گذاشتن به خانواده شهدا در سیر عملی حاج قاسم سلیمانی مثال زدنی است.

وی در ادامه توضیح داد که امروز بعضی ازخانه مادران شهدا و همسر شهیدان خانه آرزو شده و دارالشفا است.  همانطوری که حضرت امام (ره) می‌گفت؛ تربت شهدا دارالشفای عاشقان است.
وی گفت: عالم حساب و کتاب دارد یقین بدانید که مادران و همسران و فرزندان شهیدان فردای قیامت روسفید هستند. 
در ادامه حاج «حسین یکتا» به دشمنی‌ها با انقلاب اسلامی گریزی زد و گفت: پرچم انقلاب اسلامی بالا رفته و بالاتر هم می‌رود، صدام را آوردند و توسط رزمندگان و شهدا پرچم اسلام برافراشته شد، داعش آمد و حاج قاسم و یارانش این پرچم را بالاتر بردند. لذا باید حواسمان جمع باشد. حواسمان جمع باشد که این پرچم خدای نکرده زمین نیفتد و هر روز باید برای سربلندی و برافراشته شدن این پرچم در تمام میادین تلاش شود.

وی درادامه به خانواده شهدا و ایثارگر تصریح کرد: خانه شهدا باید همچنان محل برکت و خیر برای جامعه باشد. محل آمد و رفت امام زمان (عج) باشد و مسوولان هم باید قدر این خانواده‌ها را بدانند.
نام شما

آدرس ايميل شما

سفره خانوارها کجا رفت؟

سفره خانوارها کجا رفت؟

نتایج «پایش فقر در سال۱۴۰۰» که دو روز پیش منتشر شد، حاوی دست‌کم دو هشدار اقتصادی به سیاستگذار ...
«تذکر درمانی» نمایندگان چه دردی از مردم دوا می کند؟/ حتما باید کارد به استخوان مردم برسد تا کابینه ترمیم شود؟

«تذکر درمانی» نمایندگان چه دردی از مردم دوا می کند؟/ حتما باید کارد به استخوان مردم برسد تا کابینه ترمیم شود؟

با گذشت یکسال و نیم از آغاز دولت سیزدهم، علیرغم سوء مدیریت در تصمیمات اقتصادی و سیاست ...
7 برنامه بی‌سرانجام

7 برنامه بی‌سرانجام

بیش از هفت دهه تجربه برنامه‌ریزی ایران به توسعه کشور منجر نشده است. آن هم با وجود برخورداری ...
1