تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۴
کد مطلب : ۴۵۶۵۰۰
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

11000 مسکن شهری و روستایی در کهگیلویه و بویراحمد در حال ساخت است

۳
۰
11000 مسکن شهری و روستایی در کهگیلویه و بویراحمد در حال ساخت است
کبنا ؛معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساخت مسکن در مناطق شهری و روستایی استان آغاز شده و این واحد‌ها دارای ۵ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی هستند.
به گزارش کبنا، کیامرث حاجی‌زاده در نشست شورای مسکن با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بر‌امیدآفرینی میان مردم تأکید کرد و گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری هر کسی که یاس و ناامیدی را در بین مردم به وجود آورد در زمین دشمن بازی کرده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در استان گفت: نواقصاتی از جمله مشکل زمین در طرح نهضت ملی مسکن است که باید برطرف شود اما ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن آغاز شده و نسبت به سایر استان‌ها در وضعیت بهتری هستیم.
حاجی‌زاده ادامه داد: سهمیه استان کهگیلویه و بویراحمد در سال اول طرح نهضت ملی مسکن احداث۱۰ هزار واحد است که خوشبختانه بیشتر از این تعهد عمل کردیم و تاکنون ساخت ۷ هزار و ۲۰۰ واحد شهری و ۴ هزار واحد روستایی با پیشرفت ۵ تا ۸۰ درصد آغاز شده است در استان شروع شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از اقدامات خوب بنیاد مسکن استان تقدیر و تشکر کرد و گفت: بنیاد مسکن در زمان مدیرکلی آقای عمادی جهش خوبی داشته است به طوری که استان در بازسازی منازل ناشی از سیل مانسون رتبه اول کشور را در اختیار دارد.
وی با بیان اینکه تلاش کردیم در طرح نهضت ملی مسکن نگاه جزیره‌ای وجود نداشته باشد، عنوان کرد: هدف از احداث طرح نهضت ملی مسکن صاحب خانه شدن اقشار محروم جامعه است، بنابراین دستگاه‌های حوزه زیرساخت نهایت همکاری برای تسهیل در روند ساخت مسکن نهضت ملی را انجام دهند.
حاجی‌زاده در ادامه بر تشکیل شورای مسکن شهرستان‌ها به صورت ماهی یکبار تأکید کرد و گفت: کمیته‌ای جهت شناسایی زمین‌های بلااستفاده در اطراف شهر یاسوج و الحاق آن به مرکز کهگیلویه و بویراحمد به ریاست معاون دفتر فنی استانداری تشکیل و با استفاده از ظرفیت راه و شهرسازی مسأله مشکل زمین مرکز استان حل شود.
معاون استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه طرح راه‌اندازی شهر و شهرک جدید برای ارائه به شورای عالی شهرسازی تهیه شود، افزود: مشکل برق طرح نهضت ملی مسکن شهر دهدشت ظرف مدت ۴۰ روز و شهر گچساران ظرف مدت دو هفته رفع شود.
وی با بیان اینکه کارکنان دولت جزء اقشار آسیب‌پذیر جامعه هستند، افزود: سپاه فتح استان ساخت ۸۴ واحد برای کارکنان خود را آغاز کرده است، لذا کارکنان دستگاه‌ها در اولویت طرح نهضت ملی مسکن باشند، ضمن اینکه دستگاه‌ها گزارش عملکرد مسکن شهرستان‌ها را ماهانه به دفتر استاندار ارسال کنند.
حاجی‌زاده با بیان اینکه در طرح نهضت ملی جزء استان‌های خوب کشور هستیم، اما در شهر یاسوج مقداری عقب هستیم، در خصوص مسکن محرومین گفت: بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام(ره) در خصوص مسکن محرومین و افراد تحت پوشش طبق قانون عمل کنند.
حاجی‌زاده با بیان اینکه از عیب و نقص در طرح مسکن مهر و طرح اقدام ملی مسکن عبرت بگیریم، خاطرنشان کرد: سرانه آموزشی، فرهنگی و خدماتی در طرح نهضت ملی مسکن دیده شود.
گفتنی است در پایان این نشست اعضای جلسه در خصوص آخرین وضعیت مسکن نهضت ملی در تمام شهرستان‌های استان به ارائه گزارش پرداختند.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
جناب حاجی زاده میتونی بفرمایی این واحدها چند تاش تویاسوج هست که هنوز زمین هم نتونستید پیدا کنید. دوم 3هزار واخد مسکونی که خود مردم با هزار مشکل و فروش کل اموالشون درست کردند ولی متاسفانه اکث اونها از امکانات اولیه زندگی (اب، برق وگاز) بی بهره اند
Iran, Islamic Republic of
راستا آمار یره معلومه که چی
Iran, Islamic Republic of
سلام عرض ادب
جناب آقای مهندس
متاسفانه مدت 25سال هست که از طریق تعاونی شهرداری ،وهمیاری واستانداری در قالب تعاونی زمینی های که اکثرا داری سند تک برگ می باشند متاسفانه سال هاست این عزیزان به دلایل نامعلومی ،باپاسخ های مبهم ،واینکه طرح الحاقیه در پیچ خمهای اداری مسکوت مانده ،ودر سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی به استان دستور اکید داشتند مشکل این عزیزان حل شود اما متاسفانه در استان پیگیری پرونده الحاقیه با کندی جلو می رود درصورتی که اگر مشکل هم چندتعاونی حل شود ،شاید به جد مشکل اجاره واگردانی مسکن درشهر یاسوج حل شود ،از جناب عالی این عزیزان درخواست دارند موضوع پی گیری و دستور مساعدت فرمایید بدانید کارکرد مسولین در اذهان مردم می ماند،ومردم بعد 25سال از این بی سرپناهی نجات دهید و به شعار دولت لباس عمل بپوشانید ممنون
«تذکر درمانی» نمایندگان چه دردی از مردم دوا می کند؟/ حتما باید کارد به استخوان مردم برسد تا کابینه ترمیم شود؟

«تذکر درمانی» نمایندگان چه دردی از مردم دوا می کند؟/ حتما باید کارد به استخوان مردم برسد تا کابینه ترمیم شود؟

با گذشت یکسال و نیم از آغاز دولت سیزدهم، علیرغم سوء مدیریت در تصمیمات اقتصادی و سیاست ...
7 برنامه بی‌سرانجام

7 برنامه بی‌سرانجام

بیش از هفت دهه تجربه برنامه‌ریزی ایران به توسعه کشور منجر نشده است. آن هم با وجود برخورداری ...
سيماي فقر در ايران

سيماي فقر در ايران

براساس جديدترين داده‌هاي وزارت تعاون،كار و رفاه اجتماعي، سرانه خط فقر براي سال 1401 به‌طور ...
1