تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۳۰
کد مطلب : ۴۵۶۰۹۵
کبنا گزارش می‌دهد

روشنفکر نشست نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس پیرامون تغییر و جابه‌جایی مدیران را تکذیب کرد / حاشا و کلا آقای روشنفکر!

۴۸
۴
روشنفکر نشست نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس پیرامون تغییر و جابه‌جایی مدیران را تکذیب کرد / حاشا و کلا آقای روشنفکر!
کبنا ؛مهدی روشنفکر، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در حالی خبر دورهمی نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی و ورود نمایندگان به تغییر و جابه‌جایی مدیران را تکذیب می‌کند که او خود باید در خصوص ناکارآمدی بعضی مدیران پاسخگو باشد.
به گزارش کبنا، خبری که در آغازین ساعات روز (شنبه 3 آذرماه 1401) بر اساس شنیده‌ها از سوی برخی رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شد و تا حدودی فضای سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد به آن مبتلا شد و کنش گفتاری و اجتماعی را به همراه داشت. برخی رسانه‌ها و فعالین فضای مجازی نوشته بودند که نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی دورهمی به منظور تصمیم‌گیری در باره تغییر و انتصاب مدیران برخی دستگاه‌ها داشتند.
این رسانه‌ها نوشته بوده که مهدی روشنفکر، سید محمد موحد و سید ناصر حسینی‌پور و یکی از سیاسون شناخته شده استان کهگیلویه و بویراحمد که سابقه نمایندگی مجلس دارد، دورهمی برگزار کردند و برای تغییر برخی مدیران در استان به توافق رسیده‌اند.
دلیل برگزاری این نشست نارضایتی مردم و عدم کارآیی مدیران دولت سیزدهم عنوان شده و گفته می‌‍شود که در این دورهمی برای تغییر یکی از معاونین استانداری کهگیلویه و بویراحمد، رئیس و معاون یکی از دانشگاه‌های مهم استان و چند مدیرکل استانی تصمیم گیری شده است.
 هر چند مهدی روشنفکر_ نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون_ در گفت‌وگو با تسنیم اصل برگزاری این نشست را رد کرده و گفته این خبر با اخلاق رسانه‌ای فاصله دارد. اما چند ایراد بر سخنان مهدی روشنفکر_ نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون_ وارد است.
روشنفکر در این گفت‌وگو گفته است که تغییر و جابه‌جایی مدیران ادارات وظیفه دولت بوده و مجلس حق ورود مستقیم به این موضوع را ندارد. اولاً؛ این در حالی است که انتصاب مدیران در استان سیاست زده استان کهگیلویه و بویراحمد حتماً باید از کانال نمایندگان مجلس و صندوق‌های رأی بگذرد و اگر مدیران ناکارآمد و ناتوانی الان در بدنه مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، حتماً باید آن را به نام نمایندگان مجلس نوشت. آقای روشنفکر، مگر کسی هست در استان کهگیلویه و بویراحمد که باور کند، مدیرکل آموزش و پرورش استان با تأیید و اشاره شما نبوده است. مگر می‌توان گفت که مدیرکل محیط زیست، دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان، مدیرعامل شرکت گاز، مدیرکل تأمین اجتماعی، مدیرعامل هلال احمر و... منتسب به شما نیستند. حاشا و کلا.
همانطوری که سید علی معتمدی‌پور و محمد غلام‌نژاد را به موحد و سید ناصر حسینی‌پور نسبت می‌دهند.
دوماً؛  برگزاری این نشست به دلیل زیر، صریحاً تکذیب می‌شود. عملکرد ضعیف و انتصاب بعضی مدیران دستپخت همین نمایندگان هستند. مدیرانی که تسهیلات اشتغالزایی را به انحراف بردند. بعضی از اینها طایفه‌گرایی، قوم‌ و خویش‌بازی و خاله‌خرزویی را رواج دادند و اگر امروز در برخی جاها، شاهد نارضایتی و گلایه مردم هستیم ناشی از عملکرد مدیران همین نمایندگان است. هر جا که نمایندگان دخالتی نداشتند و انتصاب مدیران را به صندوق رأی گره نزدند و انتخاب مدیران از کانال شایستگی، تعهد و تخصص عبور کرد، رضایت مردم را بیش از گذشته دیده‌ایم. چنانکه بعضی از مدیران عملکرد قابل توجهی دارند. پس امکان ندارد این نشست به این منظور برگزار شده باشد.
سوماً؛ در استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیران و فرمانداران به عنوان نمایندگان دولت در حوزه‌های مختلف، اعتماد به نفس خودشان را از نمایندگان مجلس می‌گیرند و التفاتی به سیاست‌های دولت ندارند و بیشتر پاسخگوی مطالبات نمایندگان مجلس هستند و شاید دلیل ناکارآمدی بعضی مدیران دقیقاً از همین جا نشأت می‌گیرد.
به گزارش کبنا، مهدی روشنفکر_ رئیس مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد_ نشست نمایندگان استان با محوریت تغییر برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی را رد کرد و گفت: این نشست از اساس کذب است.
روشنفکر ادامه داد: انتشار اخباری بر اساس شنیده‌ها و به نقل از منابع آگاه با اخلاق حرفه‌ای رسانه فاصله دارد و ضروری است متولیان امر در این زمینه با برگزاری کلاس‌های آموزشی، توصیه و تذکر نسبت به اصلاح این روش چاره‌اندیشی کنند.
وی با تأکید بر اینکه تغییر و جابجایی مدیران دستگاه‌های اجرایی وظیفه دولت بوده و مجلس حق ورود مستقیم به این موضوع را ندارد، افزود: وزارتخانه‌ها بدون شک عملکرد مدیران استانی را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و اگر جایی نیاز به تغییر باشد، اقدام می‌کنند.
نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه وظیفه نماینده مجلس قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون است نه عزل و انتصاب مدیران، خاطرنشان کرد: اگر مدیری ضعف داشته باشد در راستای وظیفه نظارتی اقدامات لازم انجام می‌شود.
روشنفکر بیان کرد: مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در راستای کمک به رفع محرومیت‌ها و سرعت دادن به قطار توسعه همگرایی، همدلی و وحدت لازم را دارند و در این راستا مستمر هم‌اندیشی داریم.
کبنا نیوز مفصل‌تر صحبت‌های مهدی روشنفکر_ نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون_ را بررسی خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Iran, Islamic Republic of
این سه نفر در تهران اصولا بعلت ناتوانی و نابلدی در انجام وظایف نمایندگی صرفا کارشان شده " اینو بردار اونو بذار " وتنها افتخار و سربلندی شان در گرفتن سهمیه بیشتر در همین بدار و برداشتهاسنت!!
الان که هم در این گیرودار موضوع سوال و استیضاح مثلا وزیر بهداشت که طبق رویه غلط لابیگریها برای جلب نطر نمایندگان شروع شده ، خواسته نمایندگان استان ما هم " غلام نزاد را بردار و .... بذار " است!! البته در بعضی از ادارات دیگر هم بازی زرگری " بدار و بردار " بشدت داغ ، داغ است !!!
درضمن یک موضوع خنده دار دیگری که الان هم مطرح است و در آینده علنی تر خواهد شد این است که ؛ مشاورین و نزدیکان یکی از نماینده محترم ، به وی پشنهاد داده < بعلت قولهای بی حد و بیش از ظرفیتی که نماینده و لیدرهای وی به انتصاب بسیاری از افراد در پستهای مدیریتی داده اند ، در این سال اخر برای جلب اعتماد اونایی که در صف قول و قرارها هستند ، مدیران فعلی که بیش از یکی دو سال از انتصایشان میگذرد را بردارند و افراد جدید منتظر در صفوف فشرده را بر روی صندلیهای داغ مدیریتی پرتاب نمایند !!
پس بنده به نیابت از نمایندگان شریف و زحمتکش و بسیار فعال استان از مدیران توانمند و نزدیک به دوساله خواهش میکنم ، بعلت ضیق وقت ،خودشان مقتدرانه ریش و قیچی را آماده کنند و آماده حضور در جلسات مکرر تودیع باشند " گی و گاره !!"
Iran, Islamic Republic of
بابا مسئول دفتر ت پدر مدیرا را جهت چینش در اورده
اداره کار
Iran, Islamic Republic of
ایشان کی گفته که الان‌بار دومش باشد
هاشم
Iran, Islamic Republic of
ان جماهتاریخی که نصف جمعیت استان دربویراحمد است پس نصف مدیرین حق من است ،از کیست؟
ولی محاسبه نکردید بخش عظیمی از گرمسیریها واردکانیها وپادنایی ها مقم یاسوجند ،سهم آنها را هم میدی یا همش فقط هم طایفه ایها؟
تیره فکر
Iran, Islamic Republic of
پس مال بی مسولیتی شماست اگر مدیران تغییر نکنند چقدر شما نماینده ها وکارتون شده... اینو کل تاریخ نمایندگی در کشور ثابت شده حاشا وکلا
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
نماینده ای که هم.و غمش و فکر و ذهنش جمع آوری رای می باشد کجا می تواند مدیر قوی بگمارد.
نماینده ضعیف دنبال مدیر ضعیف است مثل خودش.
حسین
Iran, Islamic Republic of
باسلام مگه اقای روشنفکرباید تایید کنه ایشون تمام چینش های مدیریتی که داشته تاکنون از طیف مخالف بوده ویا نیروهای دولت قبل توسط مدیران ایشان ابقا و حمایت میشن.....
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر تکرار وتمدید نمی شود مطمئن باشید
United Kingdom
سلام بر هم استانی های عزیز درست نفس قضییه علظ است دخالت نمایندگان در انتصابات و آقای روشنفکر هم تلاش کرد از دوستان و نزدیکان خود در پستهای مدیریتی استان بکار بگیرید یکی از خصلتهای بسیار خوب که واقعا برازنده هر انسانی ایست راستگویی است که در عالم سیاست بی دین و دیانت امروز که دروغگویی رواج دارد باید به وجود چنین انسانی الحق افتخار کرد زیبایی و شخضیت یک مرد به راستگویی اوست و فکر نکنم آقای روشنفکر در تلّه دیگر افراد مکاری گرفتار شود باز تکرار میکنم زینت هر مرد به راستگویی آن است که واقعا در این دوران سیاست بی دیانتی و بی دینی خیلی باید خود نگهدار باشی تا به جنگ خدا نروی دروغگو دشمن خداست و جنگ با خداست شبکه سه خضریان نماینده تهران آورده بود یک مشت کاغد دست نویسی بهش داده بودند روخوانی کرد شورای انقلاب فرهنگی را کوبید و آخرش هم گفت آقای رئیس جمهور خواسته ما این است همانطور انتظار هست بخشدران عوض شوند عاملی هم عوض شود بپذیرید که دولت بسیار بسیار ضعیف است ولی انصافا خود آقای رئیس جمهور اولش شوکه شده بود لکنت زبان گرفته بود الان خوب شده بهتر هم می شود بیشتر این وزرا و استانداران تحمیلی بود الان کَم کَمکی چشم و گوشش باز شده حتماًمتوجه اوضاع خراب و تصمیمات اشتباه خود می شود وشاید هم نیم نگاهی به دور آینده ریاست جمهوری داشته باشد که بعید میدانم موفقیتی کسب کند ولی تا اندازه ای شاید متوجه این حلقه تنگ دور و بر خودش شده باشد و تصمیمات بهتری اتخاذ نماید ان شاءالله
Iran, Islamic Republic of
بحثشان قطعا یک نکته اساسی و اصلی ان تغیر استاندار بوده که کی استاندار بشه و کدام مدیران تغیر کنند و سهم کدامیک باشد جلسه احتمالا در این راستا بوده
Iran, Islamic Republic of
ملا کبنا به خدا قبری که مردم بر روی آن گریه می کنند مرده ای درون آن نیست ایشون رو ول کن..
Iran, Islamic Republic of
فقط باعث تفرقه و انشقاق ایل تامرادی شد
محیط زیست
Iran, Islamic Republic of
آیا این وضعیت نابسامان در محیط زیست واین همه نارضایتی وضعف بی سابقه ،بلاتگلبفی وروزمرگی حاصل کار شما ودستپخت شما نیست؟
محیط بان
Iran, Islamic Republic of
ما محیط بانان از مدیر محیط زیست راضی هستیم .
حرف مفت نزنید
Iran, Islamic Republic of
مدیر محیط زیست کارش بیسته
Iran, Islamic Republic of
اینها مردمو چی فکر کردن
همیار
Iran, Islamic Republic of
محیط زیست انفال است وودیعه خداوند برای نسلهای بعدی ؟وجدان کاری ،دلسوزیوتعهد لازمه خدمت دراین مجموعه است واین چیزی است که محیط زیست استان راتا الان حفظ کرده بود اما تصمیم سیاسی ودخالت بیجا در این مجموعه چند سالی است ،اول انگیزه وروحیه پرسنل ومجیطبانان را وسپس مناطق تحت مدیریت را بشدت نابود کرده.استاندارمحترم برای رضای خدا تصمیم درست بگیرید.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز وقتی شما براییک مجموعه کوچکمانند محیط زیست سه نفر از ضعیف ترین افراد را را معرفی می کنید واصرار دارید اولی نشد دومی،دومی نشد سومی ودرنتیجه حق افراد شایسته وتوانمند را نادیده می گیرید نتیجش میشه این.یکسال مدیریت ضعف وناکارامد.چوب خدا صدا ندارد
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر نماینده محترم شما به هیچ وزارت خانه یا سازمانی برای جابجایی نیروهای استانی مراجعه نکرده اید؟ تا کی میخواهید به این روند ادامه بدهید حداقل در برابر وجدان خودتان از این حرفها نزنید
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
اگر ورود شما به انتخابمدیر برای محیط زیست استان نبود مچجموعه الان بدست فردی باکفایت بود که علاوه برتجربه وتخصص کافی ،توان مدیریتی بالا وایجاد تعادل درتمام سطوح مدیریتی واجرایی برقرار شده بود وشاهد این وضعیت نبودیم.
Iran, Islamic Republic of
محیط زیست ما راضی هستیم
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر دقیقا درست فرمودن وظیفه نمانده قانون گذاری هست ونمانده در عزل ونسب ها اسلا دقالت نداره دولت مقصره
محزکی
Iran, Islamic Republic of
خدا و بیراحمد نخو سی مجلس انتخاب که.. نه مدیرانت شایسته مدیرتن . به اندازه عمر انقلاب من همی مدت نمایندگی، شهرستان بیراحمده بردی عقب.. خدایی تو چه داشتی ایما حماقت کردیم و رای وت دیم... ای خل من سر ایما
حمید
Iran, Islamic Republic of
هم اندیشی خوب هست.اولین نفر استاندار عوض شود چون واقعا ضعیف است که جلسه گرفته می شود حتما موکلان مجلس به این نتیجه رسیده اند که قطار پیشرفت کند هست . اتفاقا اگر چنین جلسه ای برگزار کرده اند که بعضی مدیران جدید هم ضعیف هست عوض کنند بهترین کار را انجام داده اند .
سعادت
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم
واقعا شورای نگهبان کجاست؟
واقعا نهادهای نظارتی کجا هستند؟
واقعا یکی نیست از این آقا بپرسد این همه ساختارشکنی برای چه؟
واقعا مگر ما رای دادیم که دولت در چنته یک نماینده ضعیف قرار بگیرد؟
در اوج ناکارآمدی نماینده و مدیران قرار داریم.
به جای حل و پیگیری مشکلات مردم فقط شب و روز تو منزل مردم است و التماس برای رای.
برو ببین چند تا جوون روزانه خودکشی می کنند.
برو ببین چقدر مشکلات تلمبار شده داریم.
برو ببین چقدر مردم از شما ناراضی اند آقای نماینده.
برو خود شکن آیینه شکستن خطاست
نادری
Iran, Islamic Republic of
نمایندگان وکیل مردم هستند اگر تشخیص بدهند چیزی به ضرر مردم هست باید انجام دهند واقعا بعضی از مدیران باید عوض شوند . روند توسعه خیلی کند و لاکپشتی هست.
حسین زاده
Iran, Islamic Republic of
به نظر من اولین نفر معاون اقتصادی استاندار باید عوض شود . جدا ضعیف هست . اصلا نمی داند توسعه چیست : .تمام ئکارکاه ها و شرکت های استان در حال رکود و تعطیلی هست . سرمایه گذاران را فراری می دهد.
Iran, Islamic Republic of
با انتخاب عزت خواه آینده سیاسی خودش را نابود کرد و به تاریخ پیوست روشنفکر جان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مدیرکل اموزش و پرورش و معاونین ایشون مخصوصا پشتیبانی چه کار کرده ان جز منافع خود و دوستانشون
Iran, Islamic Republic of
امام حسین(ع)فرمود:اگر دین ندارید،لااقل آزاده مرد باشید.
وظیفه ی مجلس قانونگذاری و نظارت است و عزل و نصب بادولت!!!!!
فردای قیامت در پیشگاه الهی چه جوابی خواهی داشت؟
تو گفتی و ما هم باور کردیم!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز جناب کبنا ایشون جلسه رو تکذیب کردند نه تغییرات رو
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
بلایی که بر سر ادارت و بعضی دانشگاهها آورده تا سالهای سال رفع نخواهد شد. ایشون با دخالت های نابجا و ترسی که در دل مدیران و روسا انداخته باعث هرج و مرج، بی نظمی، طایفه گرایی، خاله خورزویی، بی عدالتی و ... در ادارات استان شده است.
آیا زمان ورود هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان و شورای محترم نگهبان فرا نرسیده است؟؟؟؟؟
تامرادی مارگون
Iran, Islamic Republic of
ما از مردم معذرت میخواهیم. اشتباه کردیم
خشت زر
Iran, Islamic Republic of
آه از دست قسمهای ایشان.
گشین
Iran, Islamic Republic of
درود بر کبنا نیوز
Iran, Islamic Republic of
نماینده ها در مورد ناکارآمدی خودشون باید پاسخ بدن مدیرانشون پیشکش!
خیانتی این سه نماینده به استان کردن در طول تاریخ استان بی سابقه بوده
لوداب
Iran, Islamic Republic of
اگه کاری برای مردم انجام نمی دیم ..استعفا بهترین کاره
لوداب
Iran, Islamic Republic of
اگه کاری برای مردم انجام نمی دیم ..استعفا بهترین کاره
لوداب
Iran, Islamic Republic of
اگه کاری برای مردم انجام نمی دیم ..استعفا بهترین کاره
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
عجب دست بزن پیدا کردین .
لوداب
Iran, Islamic Republic of
سلام وعده های انتخاباتی عزیزان که یادشون رفت ، ولی حاشیه اخیر نماینده بویراحمد ودنا داستان چی بود؟ حد اقل پاسخگوی افکار عمومی باشین
Iran, Islamic Republic of
مگه داریم مگه میشه ؟ پس چرا مدیران از طایفه خاصی انتخاب شدند ،
برنو
Iran, Islamic Republic of
مدیران روشنفکر. از خودشان میباشند . همه دانشگاه آزادی و ناتوان.در حد روشنفکر.
هم استانی
United States
بهادر کرمی و تیمش همگی سهمیه موحد هستند و مرکز علمی استان را تبدیل به باشگاه سیاسی کرده اند و نیروهای موحد و هدایت خواه کلا مدیر شده اند. کبنا در بررسی سازمان ها با استاندارد دو گانه برخورد نکن
چویل دنا
Iran, Islamic Republic of
مدیر کل محیط زیست مدیر کل آموزش وپرورش بخشدار پاتاوه مدیر کل ورزش وجوانان وبقیه این استان را نابود کردند انسان پاک در محیژ زیست فقط ریس حراست این اداره میباشد مهندس پناهنده که دنبالش هستند بردارنش این چه انصافی هستش
کارمند محیط زیست
Iran, Islamic Republic of
یهترین مدیر مدیر محیط زیست است.الکی نظر ندهید.
خواسته های؟شپا بیش؟از توانایی و ظرفیتتان‌است.همین که کارمند هستید بروید خدا را شکر کنید
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه در هیچ دوره ای مانند این دوره شاهد دخالت نمایندگان در عزل و نصب مدیران نبودیم
مدیران سفارشی و بی تجربه و بی اختیاری که باعث عقبگرد استان شده اند
مدیران ضعیفی که برای پوشش ضعف های خود فقط بله قربان گوی نمایندگان و نیروهای منتسب به نمایندگان در ادارات هستند و قدرت تصمیم گیری و هیچ اختیاری از خود ندارند
....
Iran, Islamic Republic of
ببخشید آقای روشنفکر می شه یه سوال از شما بپرسم ولی خواهش می کنم ..
رقابت پیچیده چین و آمریکا در کشورهای حوزه خلیج فارس

رقابت پیچیده چین و آمریکا در کشورهای حوزه خلیج فارس

کشور‌های حاشیه خلیج فارس باید چارچوب دیپلماتیکی ایجاد کنند تا از تبدیل شدن منطقه به عرصه ...
سرآشپز پوتین برای هدیه نمک اوکراین دندان تیز کرده است!

سرآشپز پوتین برای هدیه نمک اوکراین دندان تیز کرده است!

سولدار پیش از آغاز جنگ اوکراین حدود ۹۰ درصد نمک کل آن کشور را تامین می‌کرد و منازعات ...
عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س)

عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س)

علاقمندان می‌توانند روز شنبه ۲۴ دی ماه با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی در سراسر استان ...
1