تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۸
کد مطلب : ۴۵۲۸۶۶
کبنا بررسی کرد؛

ناهماهنگی بین مدیران، کهگیلویه و بویراحمد را به کجا می‌کشاند؟

۱۰
۰
ناهماهنگی بین مدیران، کهگیلویه و بویراحمد را به کجا می‌کشاند؟
کبنا ؛
با وجود اینکه بیش از یک سال از عمر دولت جدید می‌گذرد، هنوز در کهگیلویه و بویراحمد ناهماهنگی‌هایی بین مدیران دیده می‌شود.
به گزارش کبنا، بیش از یک سال از عمر دولت سیزدهم می‌گذرد؛ در شهریور 1400 بود که احمدزاده به عنوان استاندار رسماً در کهگیلویه و بویراحمد شروع به کار کرد. اما با گذشت این مدت، هنوز ناهماهنگی‌هایی بین مدیران در استان دیده می‌شود.
بر اساس آنچه در رسانه‌ها گفته می‌شود برخی از مدیران تنها به کارهای روزمره مشغول هستند و اقدامات اساسی از سوی آنها دیده نمی‌شود. گرفتار شدن در چرخه روزمرگی یکی از بدترین آفت‌هایی است که می‌تواند برای شیوه مدیریتی در یک سازمان به وجود بیاید.
علیرغم اینکه عملکرد مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بارها مورد نقد رسانه‌ها قرار گرفته اما وی هنوز پاسخ قانع‌کننده‌ای در خصوص انحراف و تعلل در ارائه تسهیلات نداده است. حتی معاون وزیر نیز صریحاً تخلف را تأیید کرد. اما با این وجود اقدامات واعظی‌زاده نشان از فرار رو به جلوی او دارد. او تاکنون پاسخگوی هیچ رسانه آزادی در استان نبوده است.
از سوی دیگر، گاهاً از سوی مردم شنیده می‌شود برخی از انتصابات در استان، محلی از اعراب ندارند. یکی از انتصابات مسأله‌دار در نظر این افراد، انتصاب معاون دولت روحانی به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد است.
این مشکلات در دستگاه‌های اقتصادی بیشتر دیده می‌شود. شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با مدیریت فعلی آن که بازمانده دولت قبل می‌باشد، مملوء از سوءمدیریت است. از استخدام‌های بی‌رویه تا هدررفت بیت‌المال و بر باد رفتن میلیاردها تومان اعتبار که باعث بیمار شدن شهرک‌های صنعتی استان شده است. اما با این وجود بارها مشاهده شده که او دست به تلاش‌های زیادی می‌زند تا ابقاء یابد.
از طرف دیگر، با وجود اینکه دولت تلاش‌های زیادی کرد تا عضو شانگهای شود و رئیس جمهور نیز با سران کشورهای محتلف رایزنی اقتصادی کرده است، اما دستگاه‌های اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد گویی گوش خود را بر موضوع توسعه و تجارت بسته‌اند. حتی سازمان صنعت، معدن و تجارت به عنوان یکی از متولیان اصلی صادرات، ماه‌هاست که بی‌خیال برگزاری کارگروه توسعه صادرات استان شده است.
این در حالی است که در ابتدا قرار بود تغییر مدیران منجر به انتصاب مدیران قوی‌تری شود، اما گاهاً دیده می‌شود که عکسِ این موضوع اتفاق می‌افتد.
از سوی دیگر، دولت مرتب به استان‌ها سفر کرده و مصوبات مطلوبی نیز داشته است. اما خبر چندانی از تحقق مصوبات در استان کهگیلویه و بویراحمد نیست. آیا مدیران توانسته‌اند این مصوبات را به درستی پیگیری کنند یا خیر؟ معلوم نیست.
همانطور که استاندار نیز بارها تأکید کرده است مدیران باید توانایی رایزنی برای جذب بیشتر اعتبارات را داشته باشند. اما در برخی از دستگاه‌ها عملاً چنین قدرتی دیده نمی‌شود. حتی در یکی از دستگاه‌های استانی، به علت ضعفی که مسئول[معاون] مربوطه در تکلم دارد، عملاً نمی‌تواند توانایی چندانی برای رایزنی و جذب اعتبار دیده نمی‌شود.
تمامی این موارد باعث بروز ناهماهنگی بین مدیران در دستیابی به توسعه در کهگیلویه و بویراحمد می‌شود. این در حالی است که راه برون‌رفت این استان از توسعه‌نیافتگی، هماهنگی بین مدیران، مدیریت کارآمد و توانایی بالا برای جذب اعتبار است.
نام شما

آدرس ايميل شما

بهادر
Iran, Islamic Republic of
خدایا ما را از شر نماینده صعیف رهایی بده.
بیشترین آسیب را دخالت نمایندگان به دولت تراز انقلاب زده است
دنا
Iran, Islamic Republic of
لکنت زبان و توانایی جذب اعتبار و..... مهم نیست ، بفرما تعداد آرای قابل جذب ایشان برای دور بعدی انتخابات نماینده چقدر است ؟؟؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
آخه مدیر داریم که هماهنگ باشن؟!
اسم هر کسی که جایی پست گرفت که مدیر نمیذارن!!
خیانت
Iran, Islamic Republic of
سومدیریت دقیق و حساب شده .
انسان مومون و مخلص هیچ وقت جذب و هضم جریان نفاق براندازی نمیشه
انسان مومون یا باید بایستد از دولتش حمایت کنه یا استفعا .
توجیه قرآن بر سرتیزه کردن هم خیانت به خودته هم به کشور
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
با سلام.متاسفانه روند انتصاب مدیران در استان ما آنقدر بی ضابطه و سیاسی است که عملا برخی مدیران در اندازه ی سازمانی ،شخصیتی و علمی جایگاهی که اشغال کرده اند نیستند.نمایندگان مجلس با اجبار و انتصاب مدیران کل و اجبار آنان به اجرای دستورات خود راه را بر شایسته سالاری بسته اند.انتظار نداشته باشید که از مدیران ضعیف و رانتی و سفارشی تصمیمات کارساز و مهم بیرون بیاید.انتظار نداشته باشید که در مقابل مدیران کل استانهای دیگر مدیران استان ما توانایی و قدرت چانه زنی و جذب اعتبار داشته باشند.برخی مدیران ما هنوز در بیان جملات رسمی و رایزنی با وزارت ناتوانند.متاسفانه رسانه ها هم بجز یکی دومورد از جمله همین سایت کبنا(البته نه بطور کامل) مابقی کمکی به ارتقای استان نکرده اند.
نخبگان هم که کنار گذاشته شده اند.و در بسیاری از شاخصهای منفی هم در کشور جز اولین ها هستیم.طلاق،گرانی و تورم،عقب ماندگی در توسعه دانش بنیان و صنعتی،سلامت و رفاه و و و
امیدواریم سازمان های نظارتی استان بصورت تخصصی و جامع وارد مباحث بهره وری،شایسته سالاری،توسعه و بهبود مدیریت در استان شوند تا از این لجام گسیختگی در مدیریت نهادهایی مثل آموزش و پرورش،وزارت کشور،دانشگاه ها و سایر مراکز حساس جلوگیری شود...
روزنامه استان
Iran, Islamic Republic of
آقای کمایی مدیر کل راه و شهرسازی استان بسیار خوب عمل کرده و د رحد اعتبارات تخصیص یافته و همچنین اسناد این اداره کل صد درصد جذب شده
منصفانه قضاوت کنید
مگه مدیران دولت فعلی چه گلی به سر مردم زدند
همون چند نفر از دولت قبلی از تمام نیروهای فعلی کارآمدتر هستند
تعصبی و پیمانکاری عمل نکنید لطفا
محمد
Italy
مگه رادمنش فناوری معاون دولت روحانی نبوده رپرتاژ آگهی براش میرین یا معیار چیز دیگست
Iran, Islamic Republic of
واقعا تا مسئولین رده بالای مملکت به فکر اصلاح امور و وضع موجود و تلاش برای هرکس و هر چیز در جای صحیح خودش قرار گرفتن نکنند روز به روز اوضاع کلی مملکت از این بدتر و بدتر خواهد شد عزیزی روایتگر خوبی است نمی تواند نماینده خوبی باشد عزیزی بازی کن خوبی است نمی تواند سیاستمدار خوبی باشد یا مدیر ورزشی خوبی باشد ..
رضا
با سلام از مدیریت کبنا
لطفا شفاف باشین
ترس نداشته باشین
اسم شخص رو ببرین.
رضا
با سلام از مدیریت کبنا
لطفا شفاف باشین
ترس نداشته باشین
اسم شخص رو ببرین.
عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی گفت: باید صریح گفت؛ آنان که امروز در خیابان معترضند و با تعبیر رسمی اغتشاشگر ...
انتصابات به سبک زاکانی

انتصابات به سبک زاکانی

پیش از انتصابات اخیر زاکانی در سالگرد آغاز فعالیتش به‌عنوان شهردار دو حکم زد. یکی از ...
گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

منابع آگاه از رایزنی های ایران و دیگر قدرت های جهانی پیش از آغاز نشست مجمع عمومی و پس ...
1