تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۳
کد مطلب : ۴۵۱۶۸۲
یک نقد و یک سؤال از فرماندار گچساران؛

آیا انتخابات آینده بی‌طرفانه خواهد بود؟

۷
۰
آیا انتخابات آینده بی‌طرفانه خواهد بود؟
کبنا ؛چند روز گذشته پر از حواشی برای اهالی سیاست در گچساران بوده است. در دو اظهار نظر همسو و البته بدون هماهنگی قبلی توسط دو نفر با دیدگاه‌های متفاوت؛ تاجگردون و امام‌جمعه هم‌زمان به خاموشی و خرابی کولر‌های گلزار شهدا اعتراض می‌کنند و خواستار این می‌شوند که مسئولین امر به این موضوع رسیدگی و به خانواده‌های شهدا و مردم بیش از این بی‌احترامی نشود.
در پاسخ، فرماندار گچساران در جلسه شورای اداری در سخنانی تند و توام با عصبانیت صورت‌مسأله را پاک نموده و اظهار می‌دارد مقصر فرد دیگریست و نمودار عملکرد نمایندگان باید ترسیم شود تا کسی (تاجگردون و جعفری) سیاه نمایی نکند. البته جالب‌تر آنکه فرماندار پاسخ امام‌جمعه را با نرمی داده که این نیز خود جای سؤال است که چطور امام‌جمعه را پدر معنوی خطاب نموده و از طرفی به نمایندگان سابق می‌تازد و آنان را به سیاه نمایی متهم می‌سازد.
حال سؤال پیش می‌آید که دلیل این‌همه عصبانیت چیست؟
آیا فرمانداری که با یک انتقاد ساده این‌گونه عصبانی می‌شود می‌تواند بحران‌های شهری را به‌خوبی مدیریت کند؟
آیا نماینده دولت در شهرستان باید از عملکرد دولت دفاع کند یا از نماینده مجلس حمایت کند؟
و جدا از چنین سؤالاتی که در ذهن متبادر می‌گردد، اگر کمی به آینده نیز بنگریم بازهم سؤالاتی ذهن‌ها را درگیر خواهد ساخت و مهم‌ترین سؤال این خواهد بود که آیا با چنین موضع‌گیری‌هایی فرماندار می‌تواند بی‌طرفانه انتخابات آینده را که صد البته بسیار حساس‌تر از دور گذشته است را برگزار نماید؟
چنین اظهارات پرحرف و حدیث توسط فرماندار، اما و اگر‌های جدی را در ذهن فعالین سیاسی در گچساران و باشت ایجاد کرده است که تنها خود وی می‌تواند به این دغدغه‌ها پاسخ دهد، دغدغه‌هایی که با وضعیت موجود، هم برای موافقان و هم مخالفان سیاسی مدیریت فعلی قطعاً تا ماه‌های آینده پایدار خواهد ماند و جو متشنج سیاسی و اجتماعی را رقم خواهد زد.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
مگر فرمانداران قبلی فرماندار نماینده نبودند اگه آنها توانستند انتخابات را برگزار کنند قطعا ایشان هم می تواند
شهدا
Romania
موقع خروج از نماز جمعه با دوستی دم در ماشین همراه بودم گفت دو روز ریخت و پاش در آشپزهای خانه شرکت نفت گاز گاز را قطع کنند یا بگند این دو روز هر که خونه خودش غذا بیاره پولش صرف خنک کنند های گلزار شهدا کنند .
Iran, Islamic Republic of
اولا دولت با یک حداقل نسبی پست ریاست جمهوری را بدست گرفت ضمن اینکه حتما با توجه به فشارها و تورم سخت اقتصادی که اقبال عمومی به انتخابات بسیار پایین امده است و حتما نسبت به ارای قبلی آقای رئیس جمهور حتی در سطح سیاسیون رده بالا ریزش دارد با این طرز تفکر و رفتار نمایندگان سیاسی عالی دولت حتما برای دولت هم مشکل ایجاد خواهد شد چون دولت هم نتوانست جاذبه ای از خود نشان دهد اگر دولت بخواهد در دور آینده در کارزار انتخابات حضور داشته باشد باید واقعا استاندار و فرمانداران. باید نماینده سیاسی دولت باشند و از این طریق حداقل دولت مقداری با مردم همسو و خویشتندار باشد زیرا مردم اعتمادشان با اینچنین رفتارهای نسبت به مردم بی اعتماد و فاصله دیوار بی اعتمادی بیشتر می شود به فرض اینکه این بار دولت هم از حمایت های بی چون چرای رد صلاحیت مستفیض گردد ولی مردم حضور نداشته باشند پای صندوق های رای در مجامع بین المللی برای دولت شکست محسوب می شود ...
اموزش و پرورش
Iran, Islamic Republic of
ایشان میخواهد مثل آقای رحیمی که در عین حال یک معلم بودند ولی بسیار سیاسی و پرتوان بودند ولی نمیدانند که سیاسیت شوخی نیست و بهتره در همان حوزه تعلیم و تربیت خدمت کنند و خودشان را قربانی نکنند
معلم
Iran, Islamic Republic of
وقتی مدیر مدرسه راهنمایی.بیشتر از این توقعی نیست
تازه بازنشسته هم شدند فکر کنم
حال روز گچساران به کجا ختم شده
خدا از بانیانش نگذره
اکبر
Iran, Islamic Republic of
فرماندار بخاطر ضعفهای نماینده فشار زیادی رو تحمل میکنه و حق هم داره.. تمام مشکلات شهر افتاده گردنش.
Romania
فرمانداران باست وگچساران صددرصد انتخابات را برای پیروزی برادرات لخربنی ندیربت خواهند کرد باید نیروهای اطلاعات تجازه این کار را به آتها ندهند مردم نگرتن هستند که آقایان مطابق میل خودشان وبرای ماندن در قدرت وپست خود دست به هراقدامی بزنند ساید فرماندار گچساران چون بک فرهنگی هست کمتر دنبال این موضوع در عمل باشد ولی فرماندار باشت کاملا جانبداری مبکند باید درماههای نزدیک به انتخابات وزارت کشور ونیروهای ویژه درکنار ابن آقایان باشند که رای مردم مخدوش نسود وفرنانداران دوم برای استان انتخاب شوند
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1