تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۴۴۸۸۰۸
خبر اول رسانه‌های جهان تغییر کرد

جدایی پیکه از شکیرا مهم‌تر از ماجرای روسیه و اوکراین!

۲
جدایی پیکه از شکیرا مهم‌تر از ماجرای روسیه و اوکراین!
کبنا ؛مدیر برنامه شکیرا، همسر جرارد پیکه، رسما جدایی این زوج از یکدیگر را تایید کرد.
به گزارش کبنا ورزشی؛ خبر مهم روز که مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفت، جدایی شکیرا از جرارد پیکه بود. این در حالی است که در صد روز گذشته و با حمله روسیه به اوکراین و آثار سیاسی، اقتصادی و اجتماعی این جنگ روی دو کشور، آن جنگ در صدر اخبار قرار داشت. با اعلام این خبر توسط خواننده کلمبیایی، روند کاری بنگاه‌های خبری تغییر کرد و جدایی یک زوج مشهور مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.
برخی رسانه‌های خبری اعلام کرده‌اند شکیرا چند روز قبل از اینکه اتهام خیانت پیکه علنی شود حملات عصبی داشته هرچند ستاره 45 ساله پاپ این ادعا را رد کرده و گفته برای بردن پدرش به بیمارستان رفته است. ال پریودیکو گزارش داد پیکه به طور مرتب با یک خانم بیست و چند ساله که در باشگاه بارسلونا مجری برنامه‌ها بوده، دیدار داشته و مجله اولا گزارش کرد شنبه هفته گذشته یعنی درست یک هفته قبل از انتشار خبر جدایی، شکیرا دچار حمله عصبی شده و بسرعت با آمبولانس به یک کلینیک منتقل شده است. این مجله مدعی شده شکیرا بعد از آنکه به حالت عادی برگشته گریه‌اش قطع نمی‌شده و مادر او هم شرایط روحی خوبی نداشته. شکیرا اما حمله عصبی را رد کرده و گفته پدرش آسیب دیده بوده و او را به مرکز درمانی منتقل کرده است.
شکیرا، خواننده کلمبیایی و جرارد پیکه، بازیکن اسپانیایی تیم باشگاهی بارسلونا، روز شنبه ۱۴ خرداد در بیانیه‌ای تأیید کردند که از یکدیگر جدا می‌شوند. در این بیانیه آمده است: «متأسفانه تأیید می‌کنیم که داریم جدا می‌شویم. برای رفاه فرزندانمان که بالاترین اولویت را برای ما دارند، از شما می‌خواهیم که به حریم خصوصی آنها احترام بگذارید.»
رابطه این دو در جریان جام جهانی ۲۰۱۰ که اسپانیا تنها قهرمانی‌اش در این تورنمنت را به دست آورد آغاز شد همزمان با رابطه ایکر کاسیاس و سارا کاربونرو که این دو هم به تازگی از یکدیگر جدا شده‌اند. میرر گزارش داده دلیل جدایی شکیرا از پیکه انتشار اخبار خیانت مدافع بارسلونا بوده هرچند این دو مدتی است که جدا زندگی می‌کنند.
آینده پیکه در بارسلونا مبهم است اگرچه او تا سال ۲۰۲۴ با این تیم قرارداد دارد. این بازیکن ۳۵ ساله در فصل اخیر که تازه تمام شده ۳۹ بازی در رقابت‌های مختلف انجام داد و سه گل زد. او با وجود مصدومیت‌های اخیر قصد ندارد زودتر از موعد اعلام بازنشستگی کند. او شاید فصل بعد در ترکیب اصلی تیم ژاوی جایی نداشته باشد که مدافعان جوان و آینده‌داری مانند رونالد آرائوخو و اریک گارسیا را در اختیار دارد و می‌خواهد آندریاس کریستنسن را از چلسی به خدمت بگیرد.
بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی خبر دادند که این بازیکن اسپانیایی به همسرش خیانت کرده و همین موضوع باعث شده که این خواننده مشهور کلمبیایی پس از 12 سال تصمیم به جدایی بگیرد. 
چند منبع نزدیک به این زوج نیز با تایید این خبر مدعی شده بودند که آنها روند قانونی جدایی از یکدیگر را آغاز کرده و وکلایی را به خدمت گرفته‌اند تا تکلیف حضانت ساشا و میلان، دو فرزند آنها، را مشخص کنند. 
با این حال هیچ یک از این دو نفر این موضوع را تایید یا رد نکرده بود و حتی روز گذشته تصویری از شکیرا در کنار پیکه در ماشین او در شهر بارسلونا منتشر شد و همین باعث شد که گمانه‌زنی‌هایی درباره شایعه بودن مطلب منتشر شده مطرح شود. 
 

با این حال تیم روابط عمومی شکیرا دقایقی قبل با انتشار بیانیه‌ای این موضوع را تایید کرد. در این بیانیه آمده:«ما با کمال ناراحتی  تایید می‌کنیم که در حال جدایی هستیم. به خاطر حفظ شرایط مناسب برای فرزندان‎مان که اولویت ما هستند، از همه می‌خواهیم که حریم خصوصی ما را حفظ کنند. از شما برای درکی که دارید سپاسگزاریم.»
شکیرا همچنین دقایقی قبل پیامی را در صفحه رسمی توییترش منتشر کرد و به دنبال کنندگانش اعلام کرد عکسی از او در آمبولانس که در حال انتشار است، مربوط به چند روز قبل و زمانی است که پدرش به زمین افتاده و او در حال انتقال پدرش به بیمارستان بوده است. 
 

منابع نزدیک به این زوج مشهور و جذاب دنیای فوتبال و موسیقی پیش از این خبر داده بودند که هیچ یک از این دو نفر به دنبال دریافت پول از دیگری نیست و تنها مشکل اصلی بر سر راه جدایی آنها حضانت فرزندان است. 
گفته می‌شود شکیرا به هیچ وجه قصد ادامه حضور در اسپانیا را ندارد و می‌خواهد به کشور دیگری نقل مکان کند و فرزندانش را نیز با خود ببرد. از سوی دیگر پیکه هم دوست ندارد از فرزندانش جدا شود و این باعث شده که کار جدایی این دو نفر از یکدیگر با مشکلاتی روبرو شود.
این اتفاق واکنش‌های بسیاری را در فضای مجازی به دنبال داشت. یکی از کاربران توییتر درباره این جدایی نوشت:«ظاهرا پیکه به شکیرا خیانت کرده است، او حتی نمی‌تواند از ازدواجش دفاع کند!»
کاربر دیگری با اشاره به حمایت‌های همیشگی شکیرا از همسرش نوشت:« تصور کنید که به همسری مانند شکیرا هم خیانت شده! پیکه یک خیانت‌کار احمق است. حق شکیرا بیشتر از این بود.»

 
نام شما

آدرس ايميل شما

اشتباه بزرگ پوتین

اشتباه بزرگ پوتین

از زمانی که روسیه در تاریخ ۲۴ فوریه به اوکراین حمله کرد بی وقفه در مورد جنگ در آن کشور ...
عبدالکریمی: صداوسیما در خبر رسانی و جذب مخاطب، بسیار کم‌کاری کرده است

عبدالکریمی: صداوسیما در خبر رسانی و جذب مخاطب، بسیار کم‌کاری کرده است

بیژن عبدالکریمی باور دارد که صداوسیما به عنوان یک رسانه داخلی، در خبر رسانی و جذب مخاطب ...
گریز از اصول

گریز از اصول

«انقلابی‌ماندن بهتر از انقلابی‌بودن است»، هشداری جدی از سوی مقام معظم رهبری به تندروهای ...
1