تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۵۴
کد مطلب : ۴۴۸۶۷۳
در نشست شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

باوند: تخلف و انحراف در شوراها آشکار است / آشنا: تشکیلات اقلیت و اکثریت حرمت شوراها را می‌شکند / حسابرسی از شهرداری‌ها دستخوش سهل‌انگاری شده است / عدم اطلاع کافی اعضای شورای اسلامی به قوانین مشکل ساز شده است

۵
۰
باوند: تخلف و انحراف در شوراها آشکار است / آشنا: تشکیلات اقلیت و اکثریت حرمت شوراها را می‌شکند / حسابرسی از شهرداری‌ها دستخوش سهل‌انگاری شده است / عدم اطلاع کافی اعضای شورای اسلامی به قوانین مشکل ساز شده است
کبنا ؛در نشست شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بر توجه به جامعه شورایی از سوی مسئولان تاکید شد.
به گزارش کبنا، صبح روز چهارشنبه (11 خردادماه 1401) جلسه شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل امور شهری و شهرداری‌های استانداری و رئیس سازمان همیاری شهرداری‌ها در سالن جلسات شورای اسلامی استان برگزار شد.
کیانی باوند رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ضمن گرامیداشت سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد، جان باختن تعدادی از هموطنان را در حادثه ریزش متروپل آبادان تسلیت و همچنین میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر را تبریک گفت و اظهار داشت: جامعه شورایی استان کهگیلویه و بویراحمد در برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران همکاری لازم را با ستاد مراسم رحلت امام (ره) در استان داشته باشند.
باوند در ادامه با اشاره به وضعیت جایگاه شورای اسلامی، بیان کرد: آنچه عیان است چه حاجت به بیان. وقتی شورای اسلامی جایگاه و ساختمانی ندارد و به لحاظ تجهیزات و امکانات در مضیقه است، چه انتظاری می‌رود که برای مشکلات سایر شوراها قدمی بردارد.
 رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به جلسه اعضای شورای اسلامی استان با استاندار اشاره کرد و گفت: امید می‌رود که مصوبات و قول‌های استاندار محترم به زودی محقق شود. اگر حمایت از شورای اسلامی نشود، بود و نبود آن فرقی ندارد.
باوند در ادامه گفت: تخلفات و انحراف در مصوبات و تصمیمات شوراهای اسلامی مشهود و آشکار است.
وی از نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی خواست که برای وضعیت شورای استان در پایتخت رایزنی کنند.
خسرو دیدار عضو شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیرکل امور شهری استانداری بر پیگیری مشکلات شوراها تاکید کرد.
کیوان آشنا دیگر عضو شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه انگیزه‌های سیاسی بر خلاف منویات مقام معظم رهبری بر بعضی شوراها حاکم است، اظهار داشت: حسابرسی مجدد از سازمان همیاری شهرداری‌ها هزینه بر است. لذا بهتر است که به جای حسابرسی از سازمان همیاری شهرداری‌ها گزارش عملکرد بخواهیم و اگر ایرادی بر آن مشاهده شد، دو باره حسابرسی انجام بگیرد.
وی افزود: توسعه فرهنگ شورایی بسیار حائز اهمیت است. باید شوراها از سوی مدیران بیشتر مورد توجه قرار بگیرند و در تصمیم سازی های استان اعضای شوراها مورد مشورت قرار بگیرند.
این عضو شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حرمت امامزاده را متولی آن نگه می‌دارد، گفت: اختلافات شوراها با برگزاری کلاس‌های آموزشی و فرهنگ سازی باید مرتفع شود. تشکیلات اقلیت و اکثریت حرمت شوراها را می‌شکند.
وی در ادامه تاکید کرد: باید جایگاه شوراها برای مدیران تبیین شود که وظیفه مدیریت امور شهری و شهرداری‌های استانداری در این راستا سنگین‌تر است.
محسن کوکب نژاد عضو دیگر شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: نظارت بر شوراها را نباید سرسری گرفت. متأسفانه مدیران هیچ توجهی به نظرات اعضای شوراها که نمایندگان مردم هستند، ندارند. اگر لازم نیست پس چرا با عضویت اعضای شوراها در کمیسیون‌ها موافقت می‌شود.
وی در ادامه گفت: حسابرسی از شهرداری‌ها دستخوش ندانم کاری و سهل انگاری و گاهاً نبود هزینه حسابرسی می‌شود.
جعفر رئیس‌زاده عضو شورای اسلامی شهر لنده و عضو شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عدم اطلاع کافی اعضای شورای اسلامی به قوانین مشکل ساز شده است و ضرورت دارد که با کلاس‌های آموزشی برای رفع این نقیصه گام برداشته شود.
سید صلاح الدین صادقیان عضو شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد قوانین حسابرسی بر شهرداری‌ها را ضعیف دانست.
حبیب الله عاملی‌مقدم عضو شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه گفت: بی توجهی به جامعه شورایی و مصوبات آنها از سوی مدیران همیشگی بوده است.
رهامی عضو دیگر شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بر حسابرسی و نظارت دقیق بر شهرداری‌ها به ویژه شهرداری سی سخت تاکید کرد.



























 
نام شما

آدرس ايميل شما

شورا
Iran, Islamic Republic of
.شورا ها جز مصیبت رانت وفساد هیچ ارمغانی برای کشور نداشت
Iran, Islamic Republic of
حسابرسی و نظارت دقیق از شرکت برف و آفتاب سی سخت در دوسه سال اخیر هم در اولویت قرار گیرد
Iran, Islamic Republic of
آنچه که عیان است چه حاجت به بیان هست...حال و روز شوراهای شهرهای استان...حاکم شهری که مرغابی بود
Iran, Islamic Republic of
ای خدا نخواد و جلسه تون خودتون
چویل دنا
Iran, Islamic Republic of
شوراها ودهیارها فقط باهم زدوخورد میکنند. دهیار پاک نمیخاهند روستای خونگاه یک دهیار پاک داشت به اندازه یک فرماندار کار میکرد بخشدار طرفدار روحانی برداشتشمیروی پیش دهیار جدید که میروی میگه برونامه بنویس بیار تا امضاکنم سواد نامه نوشتن نداره آقای فرماندار دنا پیگری کنند چرا بخشدار ضعیف پاتاوه که طرفدار روحانی بود هنوز باشه
عبدالکریمی: صداوسیما در خبر رسانی و جذب مخاطب، بسیار کم‌کاری کرده است

عبدالکریمی: صداوسیما در خبر رسانی و جذب مخاطب، بسیار کم‌کاری کرده است

بیژن عبدالکریمی باور دارد که صداوسیما به عنوان یک رسانه داخلی، در خبر رسانی و جذب مخاطب ...
گریز از اصول

گریز از اصول

«انقلابی‌ماندن بهتر از انقلابی‌بودن است»، هشداری جدی از سوی مقام معظم رهبری به تندروهای ...
لادن طباطبایی و کتایون ریاحی «جزییات» تعرض جنسی بازیگر مرد را افشا کردند

لادن طباطبایی و کتایون ریاحی «جزییات» تعرض جنسی بازیگر مرد را افشا کردند

مدتی پس از آنکه جمعی از زنان سینماگر شروع به شرح روایت‌های خود از آزار و خشونت جنسی در ...
1