تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۴۴۶۷۳۱
در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح شد؛

عزت‌خواه: در بویراحمد 1500 نیکمت کم داریم / مهدوی مطلق: درمانگاه‌های شبانه‌روزی به معنای واقعی شبانه‌روزی نیستند / هاشمی مهر: تشویق به تزریق دوز سوم واکسن کرونا در دستور کار قرار گیرد

۷
۰
عزت‌خواه: در بویراحمد 1500 نیکمت کم داریم / مهدوی مطلق: درمانگاه‌های شبانه‌روزی به معنای واقعی شبانه‌روزی نیستند / هاشمی مهر: تشویق به تزریق دوز سوم واکسن کرونا در دستور کار قرار گیرد
کبنا ؛
حسنعلی عزت‌خواه مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: فقط سه گروه از دانش‌آموزان می‌توانند به صورت غیرحضوری و از برنامه شاد استفاده کنند: آنهایی که مبتلا به کرونا هستند، آنهایی که علائم کرونا دارند و آنهایی که بیماری زمینه‌ای دارند.
به گزارش کبنا، پیش از ظهر امروز (20 فروردین 1400) جلسه ستاد مقابله با کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در محل سالن جلسات شماره یک استانداری برگزار شد.
حسنعلی عزت‌خواه مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این نشست عنوان کرد: در مورد حضوری شدن کلاس‌ها از همه کسانی که سهیم بودند تا شور و نشاط دوباره به آموزش و پرورش برگردد، تشکر می‌کنم.
وی گفت: بعضی از عزیزان از بازگشایی مدارس صحبت می‌کنند که درست نیست، از حضوری شدن مدارس صحبت کنید. مدارس ما باز بوده است. در استان ما باید از حضوری شدن بیشتر بحث کرد نه بازگشایی مدارس.
از همه نهادها و سازمان‌ها تشکر می‌کنم. در این حضوری شدن آن چیزی که سوهان روح بنده شده بود در بویراحمد خیلی از دانش‌آموزان ما ایستاده در کلاس بودند و گفتند میز برای نشستن ندارند. من این موضوع را مطرح کردم. انشاالله این موضوع پیگیری شود. در شهرستان بویراحمد قریب به 1500 صندلی ما نیاز داریم. حتما باید برای این موضوع فکری شود.
عزت‌خواه اظهار داشت: در بعضی از مدارس تراکم دانش‌آموزان بالا است. انشاالله آنجاهایی که تراکم بالاست به میدانی حضور پیدا خواهیم کرد. فقط برای سه گروه می‌توانند از شاد استفاده کنند: آنهایی که مبتلا هستند، آنهایی که علائم دارند و آنهایی که بیماری زمینه‌ای دارند.
مدیرکل آموزش و پروش گفت: در زمینه اسکان نوروزی از همه کسانی که نقش داشتند تشکر می‌کنم. از آقای طالبی درخواست دارن برای سال آینده کمک کنند. امیدواریم همه با هم کاری در شأن استان انجام دهیم.
در ادامه شهرام مهدوی مطلق فرماندار بویراحمد عنوان کرد: درمانگاه‌های شبانه‌روزی وسیعی در سطح شهر یاسوج وجود دارد. ولی بر اساس گزارش‌های مردم در ایام عید و البته در طول سال هم به معنای واقعی کلمه شبانه‌روزی نیستند و معمولا از ساعت 2 شب تا صبح معمولا تعطیل هستند.
وی با اشاره به مشکلات جایابی درمانگاه‌ها به ویژه در وردی شهر یاسوج گفت: متأسفانه باعث به وجود آمدن ترافیک شده است که این مسأله نیز باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
محمد غلام‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیز گفت: این موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد.
سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: خواهشمان از عزیزان این است که بحث تزریق واکسن دوز سوم را داشته باشند. روندی که الأن دوباره تکرار می‌شود، روند نگران‌کننده‌ای است. در عین حال باید احساس نگرانی کنیم که خدایی ناکرده دوباره شاهد اوج کرونا نباشیم. باید دقت نظر بیشتری شود تا تزریق دوز سوم در دستور کار قرار گیرد.
وی گفت: از این به بعد هر ساله باید واکسن تزریق شود. ما الأن در آستانه دوز چهارم هستیم. باید تشویق به تزریق دوز سوم واکسن در دستور کار قرار گیرد.
هاشمی عنوان کرد: مقدمات کار حضوری شدن مدارس و دانشگاه انجام شده است. اگر واقعاً برگردیم به ماهیت موضوع این حضوری شدن خیلی بهتر شد. لازم بود که مجدد این مراکز حضوری شود.
هاشمی ادامه داد: بحث تجمعات بیش از حد دانش‌آموزان در کلاس نیز باید مدیریت شود تا این نگرانی‌های والدین رفع شود. دانش‌آموزانی که مبتلا هستند نیاز به حضور در مدرسه ندارند. در این فصل سرماخوردگی هم زیاد است. این موضوع باید مدیریت شود تا آسیبی به دانش‌آموزان زده شود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری در پایان گفت: مجموعه عزیزان در تعطیلات نوروز برنامه‌های بسیار خوبی داشتند. جای تشکر دارد. انشالله بتوانیم هم این بیماری برداشته شود و هم آسیب‌پذیری ناشی از کرونا کمتر شود. امیدواریم که نگرانی‌های مردم برطرف شود. همچنان خواهشمان این است که رسانه‌ها و مراکز علمی کمک کنند که ترغیب مردم به واکسیناسیون دوز سوم در دستور کار قرار گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جلسه شورای اداری لوداب بود؟
Romania
نه جلسه سرکوهکی های عزیز و دردانه روشنفکر بود
Iran, Islamic Republic of
حضوری شدن کلاسها شورو نشاط نداشت جناب حسنعلی عزت خواه برو به درمانگاههای سطح یاسوج ببین روزانه صدها دانش آموز مبتلا به کرونا دارند با سرم و آمپول دست و پنجه نرم میکنند و خانواده ها عذاب می کشند
نانا
Iran, Islamic Republic of
چه شور و نشاطی جناب عزت خواه .... آه و ناله تمام پدر و مادرهایی که نگران بچه هاشونن دنبال اونایی ست که این برنامه رو ریختن ... معلومه اونایی که تو بالاشهر تهران دارن برا ما برنامه ریزی می کنند نباید از حال و روز ما خبر داشته باشند ...
Iran, Islamic Republic of
تعریف جدید در خصوص
فاصله گذاری اجتماعی یعنی
حضور34 دانش آموز در یک اتاق 12متری در مدرسه
Iran, Islamic Republic of
چطور از شاد استفاده کنند وقتی دبیر حضوری تدریس میکنه دیگر تدریسی درشاد ندارد که دانش آموزان استفاده کنند
مادر دغدغه دار
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالبه حرف با عمل مسئولین هیچگونه سنخیتی نداره.خودشون اعلام می کنند مدارس اجبارا حضوری هست وهیچگونه کلاس آنلاینی چه در شاد و چه در سایر فضاهای مجازی برگزار نمیشه اما اینجا مدیر کل آموزش و پرورش می فرمایند برای دانش آموزان مبتلا آموزش به صورت مجازی برگزار میشه یا ایشون از همه جا بی خبرند یا خانواده ها رو دست انداخته اند.
نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: فقر در حاشیه‌های تبریز بی‌داد می‌کند بطوریکه امروز برخی ...
(ویدئو) جشن ازدواج دو عضو نیروهای داوطلب اوکراینی

(ویدئو) جشن ازدواج دو عضو نیروهای داوطلب اوکراینی

آناستازیا و ویاچسلاو در یک پارک در کی‌یف اوکراین با یکدیگر ازدواج کردند. این زوج از اعضای ...
سناریوهایی مهیب برای پایان جنگ اوکراین

سناریوهایی مهیب برای پایان جنگ اوکراین

تهاجم گسترده نظامی روسیه و خسارات مادی و تلفات انسانی ناشی از آن برای بسیاری از تحلیل‌گرانی ...
1