تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۸
کد مطلب : ۴۴۶۴۹۰
بررسی رفتار اسطوره فوتبال کشورمان در مراسم قرعه کشی جام جهانی؛

آقای دایی! احساس غرور کردیم ( + فیلم )

۰
آقای دایی! احساس غرور کردیم ( + فیلم )
کبنا ؛یکی از زیبایی‌های مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۲۲ که بازتاب زیادی هم در میان کاربران فضای مجازی داشت حضور علی دایی، اسطوره فوتبال کشورمان در این مراسم بود. کسی که از لحظه ورودش به مراسم قرعه کشی تمام نگاه‌ها را با متانت رفتاری که داشت به خود جلب کرد. باعث افتخار است که کسی چون علی دایی با وقار و استایلی در خور در میان بزرگان فوتبال حضور داشت به همین خاطر هم هست که ویدئوی حضورش در مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۲۲ در فضای مجازی وایرال شده و با واکنش‌های مثبت‌آمیز کاربران روبرو شده است.

یکی از کاربران در این باره نوشته است: «علی دایی، استیلی، مهدوی کیا و... اینا سرمایه‌ها فوتبال این کشور هستند یادش بخیر چه خاطراتی با این عزیزان داشتیم».
کاربر دیگری گفته است: «آقای علی دایی؛ ممنونیم که با تیپ خوبت و هیکل عالیت پرچم مارو بالا نگه داشتی از همشون خوشتیپ‌تر بودی داداش».
دیگری نوشت: «‎اصن وقتی اسمشو صدا زدن حس غرور کل وجودمو گرفت انگار قهرمان شدیم».
یکی دیگر از کاربران اینطور می‌نویسد: «همان چند ثانیه کوتاه قدم برداشتن ‎علی دایی در محل ‎ قرعه کشی جام جهانی تا رسیدن وی به کنار گلدان‌ها، باز اعتماد به نفسمان را بالا برد و یادمان آورد هنوز هم دلایلی برای غرور ملی و امید داریم؛ هرچند دیر، هرچند دور ‎».
کاربران دیگر نوشته اند: «‎همیشه بهش افتخار کردم معرفت ۱۰/۱۰شخصیت۱۰/۱۰فوتبال۱۰/۱۰خدا برای ما ایرانیا نگهش داره ایشالا یک روز در قامت مدیریت فوتبال ایران ببینیمش»، «‎خیلی خوب بود مایه افتخاره از همه مهمونا خفن‌تر بود خوشتیپ، خوش هیکل، جذاب، باجذبه، با شخصیت و سطح بالا»، «علی آقای دایی نه تنها اعتبار فوتبال ایران هستش بلکه افتخار فوتبال آسیا هم هست. کیف کردم هم به خاطر تیم ملی هم به خاطر علی دایی»، «چه بدمون بیاد چه خوشمون بیاد ایشون شهریار بی‌بدیل فوتبال ماست هیچکس اندازه علی دایی تو ایران اعتبار جهانی نداره»، «علی دایی خودساخته است. با نقاط ضعف و قوتش برای رسیدن به جایگاهش عرق ریخته. به عبارتی او خود واقعی‌اش است. او افتخار ایران و ایرانی است»، «حضور یک ایرانی در مراسم قرعه کشی جام جهانی خیلی غرورآفرین بود.»، «همه دنیا، فوتبال ایرانو با ایشون میشناسه. علی رغم همه نامهربونیایی که در حقش میشه علی دایی از افتخارای این کشوره»، «علی دایی ستاره فوتبال جهان با اعتماد به نفس و اتکا به خود در صحنه گام می‌زند مانند عزتی که در زمین فوتبال داشت. مردی خودساخته که نه رانتی گرفت و نه هرگز برای پیشرفت گرفتار رنگ و ریا شد»، «علی دایی به عنوان یک ایرانی آذربایجانی در زمره قهرمانانی است که همیشه برای ملک و ملت اعتبار و افتخار جهانی آفریده است‌چه با گفتارش و چه با کردارش. بیش باد امثال او»، «اونقدری که مردمِ ما با حضور علی دایی تو مراسم قرعه کشی ذوق کردن فرانسوی‌ها با ورود دیدیه دشام به مراسم با در دست داشتن کاپ قهرمانی ذوق نکردن».

 مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی قطر در شرایطی در دوحه در حال برگزاری است که بیشتر بزرگان جهان فوتبال در این مراسم حضور دارند.
این قرعه کشی توسط ۸ نفر انجام می‌شود که یکی از آنها علی دایی اسطوره فوتبال ایران است. پیش از آغاز این مراسم تعدادی از بزرگان جهان فوتبال که در مراسم حضور داشتند با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند که علی دایی نیز در بین آنها بود.
حسن کامرانی فر دبیرکل میرشاد ماجدی سرپرست و حمیرا اسدی مسئول امور بین الملل فدراسیون فوتبال هم دیگر نفراتی هستند که در این مراسم حضور دارند.
برانکو ایوانکوویچ نیز به عنوان سرمربی تیم ملی عمان در مراسم حضور پیدا کرده است این در حالی است که تیم ایران توانست جواز صعود به جام جهانی را به دست آورد.
سرخیو آگوئرو نیز که امسال از جهان فوتبال خداحافظی کرد در کنار سایر بزرگان مانند مارسل دسایی، کافو و ... در این مراسم حاضر هستند.
سفیر ایران در قطر نیز به عنوان یکی از حاضران این مراسم در محل برگزاری قرعه کشی حضور دارد.
دراگان اسکوچیچ و حمید سیلی نیز با عبور از فرش قرمز وارد سالن شدند تا از نزدیک جام جهانی را شاهد باشند.
بیشتر مربیانی که تیم‌هایشان در جام جهانی حاضر هستند از جمله دیدی دوشان که تیم ملی فرانسه را در جام جهانی قبلی به قهرمانی رساند در مراسم حضور دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

سایت قرن نو نوشت: فائزه هاشمی انتقاد جدی به دولت ابراهیم رئیسی دارد و نگرانی‌اش در سال ...
از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از مجموعه داستان «مالاتیون» و رمان «تیراندازی طبق بخشنامه» اثر حسن بهرامی نویسنده و شاعر ...
جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

سقوط کابل در 15 آگوست سال 2021 را که مهم‌ترین تحول سال رو به پایان است، نمی‌توان تنها ...
فایل های مرتبط
1