کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد:

 جشن‌های مردمی فرهنگ و هنر در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

3 فروردين 1401 ساعت 14:52

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد:  جشن‌های مردمی فرهنگ و هنر  با شعار «نشاط، امید، معنویت- سلامت اجتماعی» در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.


 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد: جشن‌های مردمی فرهنگ و هنر  با شعار «نشاط، امید، معنویت- سلامت اجتماعی» در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.
  به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک عید باستانی نوروز  افزود:  حوزه فرهنگ برای شعار سال  و پیوست فرهنگی تولید بنیان اشتغال آفرین پیشگام خواهد بود.
وی با بیان اینکه اصلی‌ترین اولویت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان توجه جدی به بعد مردمی کردن فرهنگ است افزود: آنچه امروز  نیاز مردم در حوزه فرهنگ و هنر است این است که فرهنگ باید به دل جامعه برود تا  مردم بهره  ببرند و توان و خلاقیت هنر و هنرمندان درجامعه دیده شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دو سال است به دلیل شرایط کرونایی مردم از حضور در برنامه‌های جمعی فرهنگی و هنری محروم بوده‌اند و جامعه به نوعی دچار آسیب روحی ناشی از کرونا شده است  که بدون تردید نشاط اجتماعی ضرورت امروز حوزه فرهنگ است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه اشاره به برنامه‌های نوروزی این اداره‌کل گفت: جشن‌های مردمی، فرهنگی و هنری در شهرستان‌های گچساران، کهگیلویه، بهمئی، باشت، چرام و لنده  برگزار و این برنامه‌ها در شهرستان بویراحمد، دنا و مارگون نیمه دوم اردیبهشت ماه با توجه به شرایط آب و هوا در فضای باز و در مناطق گردشگری برگزار می‌شوند.
درخشان درپایان گفت: با برنامه‌های ترکیبی فرهنگی و هنری با  محوریت نشاط، امید، معنویت و سلامت اجتماعی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و نشاط اجتماعی اجرا خواهند شد.
 


کد مطلب: 446120

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/446120/جشن-های-مردمی-فرهنگ-هنر-مناطق-مختلف-استان-کهگیلویه-بویراحمد-برگزار-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1