تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب : ۴۴۶۱۲۰
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد:

 جشن‌های مردمی فرهنگ و هنر در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

۱
۰
 جشن‌های مردمی فرهنگ و هنر در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
کبنا ؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد: جشن‌های مردمی فرهنگ و هنر  با شعار «نشاط، امید، معنویت- سلامت اجتماعی» در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.
  به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک عید باستانی نوروز  افزود:  حوزه فرهنگ برای شعار سال  و پیوست فرهنگی تولید بنیان اشتغال آفرین پیشگام خواهد بود.
وی با بیان اینکه اصلی‌ترین اولویت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان توجه جدی به بعد مردمی کردن فرهنگ است افزود: آنچه امروز  نیاز مردم در حوزه فرهنگ و هنر است این است که فرهنگ باید به دل جامعه برود تا  مردم بهره  ببرند و توان و خلاقیت هنر و هنرمندان درجامعه دیده شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دو سال است به دلیل شرایط کرونایی مردم از حضور در برنامه‌های جمعی فرهنگی و هنری محروم بوده‌اند و جامعه به نوعی دچار آسیب روحی ناشی از کرونا شده است  که بدون تردید نشاط اجتماعی ضرورت امروز حوزه فرهنگ است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه اشاره به برنامه‌های نوروزی این اداره‌کل گفت: جشن‌های مردمی، فرهنگی و هنری در شهرستان‌های گچساران، کهگیلویه، بهمئی، باشت، چرام و لنده  برگزار و این برنامه‌ها در شهرستان بویراحمد، دنا و مارگون نیمه دوم اردیبهشت ماه با توجه به شرایط آب و هوا در فضای باز و در مناطق گردشگری برگزار می‌شوند.
درخشان درپایان گفت: با برنامه‌های ترکیبی فرهنگی و هنری با  محوریت نشاط، امید، معنویت و سلامت اجتماعی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و نشاط اجتماعی اجرا خواهند شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

حمید اکرمی
Iran, Islamic Republic of
سایت خوبی هست تشکر
FATF، پرونده‌ای برای بایگانی؟

FATF، پرونده‌ای برای بایگانی؟

دولت روحانی تا واپسین لحظات عمر خود پیگیر تصویب FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام بود اما ...
مخالفت ایران با شروط آمریکا برای حذف سپاه از لیست سیاه

مخالفت ایران با شروط آمریکا برای حذف سپاه از لیست سیاه

درحالی‌که برخی گزارش‌ها حاکی از مخالفت ایران با شروط آمریکا برای حذف سپاه پاسداران از ...
نتيجه انتخابات سال آينده!

نتيجه انتخابات سال آينده!

دبيركل مجمع ايثارگران در شفاف‌سازي حواشي اخير از مشكلات نرم‌افزاري، ملاحظات آيين‌نامه‌اي ...
1