تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۵
کد مطلب : ۴۴۵۵۲۰
کبنا بررسی کرد؛

اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در مرز بحران

۱۰
۵
اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در مرز بحران
کبنا ؛
نبود مدیر کل در اداره ورزش و جوانان باعث راکد شدن پروژه‌های عمرانی و سردرگمی پیمانکاران نیز شده است. ضروری است استاندار کهگیلویه و بویراحمد و وزارت ورزش و جوانان در جهت حل این معضل اقدام عاجلی صورت دهند.
به گزارش کبنا، اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد چندین ماه است که بدون سرپرست و مدیر کل به حال خود رها شده است؛ در حالی که بر اساس قانون، مدت سرپرستی نباید بیش از چهار ماه طول بکشد، اما سرپرستی جهانبخش بر این اداره‌کل قریب به هشت ماه طول کشیده است.
با اتمام دوره سرپرستی بهروز جهانبخش بر اداره‌کل ورزش و جوانان، چند ماه است که این اداره کل بدون مدیر و سرپرست به حال خود رها شده و هیچ کسی هم پاسخگو نیست.
این در شرایطی است که با توجه به پایان سال مالی در صورتی که چاره‌ای اندیشیده نشود، اعتبارات این اداره‌کل برگشت خواهند خورد. 
جدا از این، نبود مدیر کل باعث راکد شدن پروژه‌های عمرانی و سردرگمی پیمانکاران نیز شده است. ضروری است استاندار کهگیلویه و بویراحمد و وزارت ورزش و جوانان در جهت حل این معضل اقدام عاجلی صورت دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
آقایان فکری به حال دانشگاه علمی کاربردی استان شود
که حتی مسئولین آدرسش را بلد نیستند
وحکم رئیسش چند ماه است تمام شده است
وگزینه جدید معرفی نشده است
g
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسف دارد
اونا دنبال بازی سیاسی و زورازمایی هستن و یک اداره به این مهمی و داری پروژه های زیاد بدون مدیر چندین ماه هست به حال خود رها شده
ورزشکار یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
واقعا حق مطلب را ادا کردید این اداره به این مهمی ودارای پروژه های ورزشی همچنین هیت های ورزشی چرا بدون مدیر وبدون سرپرست هست
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه اقای دکتر فرشید کرمی متخصص و کاردانه
دلسوز نخبگان
Iran, Islamic Republic of
مدیران کل صنعت معدن و تجارت،منابع طبیعی، نوسازی ، ،فنی حرفه ای،ورزش و جوانان،میراث فرهنگی،آب وفاضلاب،برق،کتابخانه ها،راهداری،راه و شهرسازی،گمرک،،آب منطقه ای،...هنوز مدیران دولت حسن روحانی هستند این کندی تغییرات در استان به صلاح دولت نیست از جوانان انقلابی استفاده کنید در ادارات مختلف تا تحولی ایجاد کنند
India
بهترین خود جهان بخشه بنده خدا
چرا دنبال هیاهوی بی خود و زد و بندین
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
کاش قدر آقای جهانبخش رو بدونن و بعنوان مدیرکل حکم بگیره
Iran, Islamic Republic of
این وضعیت اداره کل ورزش و جوانان استان نشات گرفته از آقای استاندار فوق العاده ضعیف هست که بجای فکر کردن به روندخدمات رسانی در استان دنبال گماردن بستگانش به منص مدیرکلی هست وزیر ورزش گزینه رو آماده معرفی کرده که آقای استاندار میگه باید از ستگان من بذاری مدیر کل که بستگان ایشان هم همجوره ظاهرا مشکل داره مثل رئیس دانشگاه علوم پزشکی که پسر خالشونه و مدیرکل حراست استانداری که خواهرزاده اش هست. باید بحال این استان گریست با استانداری که در تاریخ ایران به این ضعیفی انتخاب نشده است.
Iran, Islamic Republic of
دلیلش ضعف استاندار فوق العاده ضعیف هست.
ورزش
Iran, Islamic Republic of
اگه هدف خدمت است بهترین گزینه خود آقای جهانبخش است. ولی اگه هدف زد و بند برای اقوام باشه یه چیز دیگه هست. اگه این دولت مردمی است وای به روزی که دولت غیر مردمی باشد.
آقای جهانبخش مدیر مدبر دلسوز پای کار ، پاک دست و سالم ، ولایی و انقلابی جهادی می باشند. لطف این شخص را از دست ندهید تا ورزش استان پیشرفت کند.
خاتمي، تشكيلاتي‌تر از روحاني و احمدي‌نژاد

خاتمي، تشكيلاتي‌تر از روحاني و احمدي‌نژاد

«احمدي‌نژاد مصداق سياستمدار اپورتونيست است و با اسب زين‌ كردن آماده ورود به ميدان است....
24 سال انتظار براي خانه‌دار شدن

24 سال انتظار براي خانه‌دار شدن

بر اساس گزارش‌هاي رسمي زمان خانه‌دار شدن براي افراد در سال 99 به بيشترين ميزان خود رسيده ...
جراحي ارزي در اختيار پاستور

جراحي ارزي در اختيار پاستور

​​​​​​​بدين‌ترتيب درحالي‌كه از ماه‌ها پيش نيز هر گاه بحث از حذف ارز ترجيحي به درازا مي‌كشيد ...
1