تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۱
کد مطلب : ۴۴۳۹۴۴
در جلسه کمیته‌ی پیشگیری و مقابله با سرقت مطرح شد؛

فرماندار بویراحمد: در برون‌سپاری‌ها دقت بیشتری شود / نقاط جرم‌خیز شهری شناسایی شوند / همه ادارات پای کار بیایند تا شاهد امنیت پایدار در شهرستان باشیم

۱
۰
فرماندار بویراحمد: در برون‌سپاری‌ها دقت بیشتری شود / نقاط جرم‌خیز شهری شناسایی شوند / همه ادارات پای کار بیایند تا شاهد امنیت پایدار در شهرستان باشیم
کبنا ؛
صبح امروز جلسه کمیته‌ی پیشگیری و مقابله با سرقت به ریاست شهرام مهدوی مطلق فرماندار بویراحمد در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
به گزارش کبنا، مهدوی مطلق در این نشست اظهار داشت: بر خلاف آن چیزی که به مردم جامعه القا می‌شود، امنیت در سطح شهر و شهرستان بالا است. وی با تفکیک بین امنیت و احساس امنیت ادامه داد: اما در بحث احساس ناامنی که به آن دامن زده می‌شود، مسأله داریم که باید چاره‌سازی شود. خصوصاً در فضای سایبری و مجازی باید چاره‌اندیشی شود.
فرماندار بویراحمد عنوان کرد: چند موضوع است که باید به آن اشاره شود؛ یکی بحث خودمراقبتی همه دستگاه‌ها از اموالی است که در اختیار دارند. از اداره برق تشکر می‌کنیم که اقدامات خوبی در بحث خودمراقبتی از اموال انجام داده‌اند. انشاالله تصویب شود که سایر دستگاه‌ها مثل مخابرات و آب و فاضلاب نیز تدبیری کنند به خودمراقبتی از اموالی که در اختیار دارند. اگر این دستگاه‌های برای خودمراقتبی از اموال گشت بگذارند با همکاری عزیزانمان در نیروی انتظامی و بسیج نیز اشکالی ندارد.
مهدوی مطلق افزود: از عزیزان صنف طلافروشان تشکر می‌کنیم بحث ساعت کاری‌شان را تنظیم کنند. چرا که مشاهده می‌شود بعضاً ساعت کاری‌شان تنظیم نیست. این عزیزان توجه کنند که ساعت کاری‌شان در اوج خلوتی نباشد.
فرماندار بویراحمد با اشاره به اینکه بحث پیمانکاران و مجریان و بخش خصوصی دستگاه‌های خدمت‌رسان خیلی مهم است، خاطرنشان کرد: در بحث برون‌سپاری‌ها حتماً صلاحیت افراد باید تأیید شود. وی افزود: این بحث برون‌سپاری‌ها باید با دقت بیشتری انجام شود.
مهدوی مطلق عنوان کرد: نقاط کور شهری را که جرم‌خیز هستند را عزیزانمان در نیروی انتظامی حتماً شناسایی کنند و گزارش آن به دستگاه‌های متولی بدهند. یک نسخه هم به دبیرخانه در فرمانداری ارائه دهند تا در فرمانداری پیگیری شود.
وی اظهار داشت: گشت‌های پلیس نیز افزایش پیدا کند و به بحث بازدارندگی توجه شود. در برخورد با سرقت‌ها نباید تنها به قیمت‌گذاری کالاهای سرقتی اکتفا شود. چرا که جنبه امنیتی، روانی و آسایش و آرامش شهر نیز باید لحاظ شود. وی ادامه داد: در برخورد با سارقان که به اموال عمومی و خصوصی آسیب می‌زنند شدت بیشتری اعمال شود که بازدارنده باشد.
مهدوی گفت: امنیت منازل مسکونی مردم نیز بسیار مهم است؛ این هم می‌طلبد گشت‌های نیروی انتظامی با کمک بسیج انجام شود. حتماً قرارگاهی تشکیل شود برای امنیت در سطح شهرستان و در آن قرارگاه همه ادارت پای کار بیایند تا تقسیم کار انجام شود تا انشاالله امنیت پایداری را شاهد باشیم.
وی در پایان بر اجرای مصوبات تأکید کرد و اظهار داشت: در جلسه آینده نمی‌پذیریم دستگاهی در وظایفی که در این جلسه برای او در نظر گرفته شده کوتاهی کرده باشد.

نام شما

آدرس ايميل شما

دال
Turkey
جناب سردار. یاسوج پادگان نیست
‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

بعد از دولت آقای هاشمی انحراف از دولت آقای خاتمی و با ورود به کنوانسیون رفع تبعیض علیه ...
ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

سخنگوي شوراي نگهبان افزود: «در ماده ۶ نيز از آنجا كه مشخص نبود، چنانچه پس از اعمال رتبه‌بندي،...
جاي خالي استاد

جاي خالي استاد

عصر روز جمعه در نخستين روز بهمن ماه و در شرايطي كه افكار عمومي ايرانيان تحت‌الشعاع حاشيه‌هاي ...
1