تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : ۴۳۹۰۱۱
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

جزئیات بازگشایی مدارس کهگیلویه و بویراحمد هنگام آغاز سال تحصیلی

۵
۲
جزئیات بازگشایی مدارس کهگیلویه و بویراحمد هنگام آغاز سال تحصیلی
کبنا ؛مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به شرایط کرونایی و به نسبت جمعیت دانش آموز از مهر ماه مدارس با الگوهای حضوری، ترکیبی و غیرحضوری بازگشایی می‌شوند.
 به گزارش کبنا، هادی زارع پور روز (سه شنبه ۲۳ شهریورماه ۱۴۰۰ ) در دومین نشست شورای آموزش و پرورش استان در سال ۱۴۰۰ افزود: با توجه به انجام واکسیناسیون معلمان و خانواده‌ها در صورت انجام واکسیناسیون با مشارکت ستاد کرونا دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال کلاس‌ها از آبان ماه بصورت تدریجی حضوری می‌شوند.
 وی اظهارکرد: ۶۸ درصد دانش آموزان مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد زیر ۱۵ نفرند که بیشتر در مناطق روستایی و عشایری هستند و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی امکان حضوری بودن کلاس‌ها از مهرماه وجود دارد.
 مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همراه با کلاس‌های حضوری و استفاده از فضای مجازی، شاد، آموزش تلویزیون، ارائه درسنامه و بسته‌های آموزشی نیز انجام می‌شود.
 زارع پور تصریح کرد: برنامه ریزی لازم در موضوع سلامت دانش آموزان، تعمیر و تجهیز مدارس، توجیه و تبلیغ، سرویس‌های مدارس و توزیع کتاب‌های درسی انجام شده است.



 علی شهابی نسب، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: امسال اعتبارات فصل آموزش و پرورش ۸۱۰ میلیارد ریال است که ۴۷۰ میلیارد ریال آن مربوط به مدارس تخریبی زلزله در دناست.
 همچنین احد جمالی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این نشست گفت: با توجه به ضرورت افزایش کیفیت آموزش برگزاری حضوری کلاس‌ها با رعایت با رعایت امنیت سلامت در مدرسه از اولویت‌های بازگشایی مدارس است.
 وی افزود: با توجه به کمبود فضای آموزشی بویژه در شهر یاسوج بعلت مهاجرپذیر بودن اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان برنامه ریزی لازم برای تأمین فضا را انجام دهد.
 جمالی در مورد شناسایی افراد بی سواد و پالایش گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال اظهارکرد: از طریق سامانه سیب بی سوادان به حوزه سوادآموزی معرفی تا زیر پوشش قرار گیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اخرش چه وابی حضوری مجازی ترکیبی بلاتکلیفی دانش اموزان
Iran, Islamic Republic of
بازگشایی مدارس باعث ایجاد موج هایی با شدت بیشتر می شود
سید وحید
Iran, Islamic Republic of
توروخدا اگه میشه مدارس رو حضوری کنید لطفاًااااا...
م
Iran, Islamic Republic of
من به عنوان یک معلم میگم
همون مدارس زیر 15 نفر روستایی از کوچکترین امکانات بهداشتی که اولین اون توالت هست و دوم مواد شوینده و سوم مواد ضدعفونی و سیستم تهویه یا درب و پنجره سالم برا باز کردن و تهویه کافی برخوردار نیست . به خدا حتی کاغذ آ۴ و حتی ماژیک برای نوشتن هم تو مدارستون ندارید و معلم بیچاره با حقوق چندرغازی که بیشترش رو هم باید هزینه ایاب و ذهاب به روستا کنه باید تامین کنه . لطفا کمی به خود بیایید جنابات مسئول .
ضمنا همون 15 نفر هم به درستی نه ماسک میزنن و نه بهداشت رعایت میکنن، معلم بیچاره بیماری را از آنها به خانواده خود منتقل میکند ولی ما خودمان را سازگار میکنیم برای اون بچه های بیگناه که عقب نیوفتن ولی خواهشا فکری به حال واکسن دانش آموزان شود .
Iran, Islamic Republic of
به اندازه کافی استراحت کردید
طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
11 سپتامبر زیر سایه شرم

11 سپتامبر زیر سایه شرم

«در نبرد برای پاسداری از روح آمریکا، وحدت بزرگ‌ترین نقطه قوت ماست!». این جمله شاه‌بیت ...
‌‌ایران، همچنان در لیست سیاه

‌‌ایران، همچنان در لیست سیاه

اصولگرایان که قدرت را در حاکمیت میان خود تقسیم کرده‌اند، گویی فراموش کرده‌اند اکنون آنها ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1