تاریخ انتشار
جمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۴۴
کد مطلب : ۴۳۴۷۰۱
طی حکمی؛

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

۳
۰
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
کبنا ؛حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی به عنوان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
 به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی به عنوان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از زحمات چندین ساله حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور تقدیر و تشکر شد.
 حجت‌الاسلام سید نورالله جنتی پور از دیماه سال ۱۳۹۳ تاکنون به مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد مشغول به کار بوده‌اند که نائل به افتخار بازنشستگی شده‌اند.
  حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی از کارکنان سازمان اوقاف و امور خیریه بوده و به عنوان رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های خوانسار، گلپایگان و فلاورجان مشغول به کار بوده‌اند.

توصیه‌های نماینده ولی‌فقیه به مدیرکل جدید اوقاف کهگیلویه و بویراحمد/حسینی: مساجد را تقویت کنید
معاون سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در مراسم معرفی مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار نماینده ولی فقیه استان اظهار کرد: اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد درآمد چندانی از موقوفات ندارد و باید در این زمینه تلاش بیشتری شود.
وی گفت: وقف چشمه جوشانی است و واقفان نیز به دنبال رفع مشکلات محرومان هستند که باید از این ظرفیت استفاده کرد.
معاون اوقاف کشور با بیان اینکه در کشور 205 هزار موقوفه و یک و نیم میلیون رقبه داریم اظهار کرد: واقفان نیت‌های جدیدی دارند که باید از ظرفیت آنها استفاده شود.
وی در ادامه گفت: باید از ظرفیت وقف و موقوفات برای حوزه های علمیه توجه بیشتری شود.
این معاون اوقاف گفت: این سرمایه عظیم مردمی باید توسط نیروهای امین و معتقد و دین‌باور و کسانی که امانت‌دار هستند اداره شود.
در ادامه نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اداره اوقاف و امور خیریه اداره موثری بوده و با مساجد و بقاع متبرکه و موقوفات ارتباط دارد اظهار کرد: این دستگاه دستگاه یکی از دستگاه‌های فرهنگی موثر به شمار می‌رود که می‌تواند کارهای اثرگذاری انجام دهد.
وی با بیان این که اوقاف و امور خیریه در قبال حوزه‌های علمیه وظایفی بر عهده دارند تصریح کرد: مساجد نیز پایگاه های فرهنگی هستند که وظیفه اوقاف و امور خیریه در قبال مساجد بسیار سنگین است.

حسینی خاطرنشان کرد: امروز مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی سنگین است و حفاظت از این دستاورد بزرگ بر عهده یکایک مسئولان است که در برابر شهدا رسلت سنگینی بر دوش خود احساس می‌کنیم.
آیت‌الله حسینی ادامه داد: انقلاب و نظام مسئولیت سنگین فرهنگی بر دوش دارد و پناهگاه‌های فرهنگی مساجد هستند که باید از ظرفیت مساجد به‌ خوبی استفاده شود تا معنویات تقویت و آسیب‌ها کاهش پیدا کند.
وی گفت: گفت: موقوفات استان نیاز به سازماندهی داشته و باید درآمدها در مسیر تقویت اخلاق و معنویت به کار گرفته شود.
نماینده ولی‌فقیه خاطرنشان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد مساجد و موقوفاتی دارد که برخی احیا شده و برخی برای احیای آن‌ها نیاز به تلاش مضاعف است و با سازماندهی باید در مسیر کمک به حوزه فرهنگی و اجتماعی قرار گیرد.

در این آیین از خدمات حجت‌الاسلام جنتی‌پور تقدیر و برای حجت‌الاسلام نصیرالاسلام از سوی نماینده ولی‌فقیه آرزوی توفیق در خدمت شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
واقعا آقای جنتی پور مرد بسیار شریف مومن و بزرگواری بود
عدش
همه چی تموم مشکل ماحل شد
إه. مساجد راه حل مشکلات
.‌؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
بله مساجد حلال خیلی از مشکلات بوده
شهدا شاگردان مساجد بودن،کساني که تو سیل تا قد تو آب میرفتن،تو زلزله‌ جهادی کار میکردن و...همه مسجدی بودن، مساجد همچنین افرادي رو تربیت میکنه
بهبودیافته‌گانِ کرونایی به چند دوز واکسن نیاز دارند؟

بهبودیافته‌گانِ کرونایی به چند دوز واکسن نیاز دارند؟

محققان در مطالعات اخیر خود تاکید کردند آنتی بادی حاصل از ابتلا به ویروس کرونا نمی‌تواند ...
صحنه‌های منتشر‌شده از زندان اوین قابل توجیه نیست

صحنه‌های منتشر‌شده از زندان اوین قابل توجیه نیست

ذبیح‌الله خداییان در اولین نشست خبری خود به‌عنوان سخنگوی قوه قضائیه، در پاسخ به سؤالات ...
اعطای کارت 30 میلیون تومانی به مردم

اعطای کارت 30 میلیون تومانی به مردم

دبیر انجمن لوازم خانگی ایران از اجرایی شدن طرح خرید لوازم خانگی با کارت اعتباری تا سقف ...
1