تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۱۱
کد مطلب : ۴۲۶۷۴۵
کبنا گزارش می‌دهد

انحلال تیم نفت و گاز گچساران دراماتیک‌ترین پیشامد / بی‌عدالتی وزارت نفت / پاسخ زنگنه به نامه کلانتری چیست؟

۲
۰
انحلال تیم نفت و گاز گچساران دراماتیک‌ترین پیشامد / بی‌عدالتی وزارت نفت / پاسخ زنگنه به نامه کلانتری چیست؟
کبنا ؛«مدیرعامل تیم به اعضای تیم و بازیکنان اعلام کرده که ما دیگر نمی‌توانیم در این فصل در لیگ ادامه دهیم و تمرینات تیم نفت و گاز گچساران تعطیل شد.» این شاید یکی از دراماتیک‌ترین جملاتی باشد که هواداران تیم فوتبال نفت گچساران و جوانان این شهر شنیده باشند.
بهمن فرازمند سرمربی نفت و گاز گچساران به خبر کناره‌گیری‌اش از تیم فوتبال نفت واکنش نشان می‌دهد و می‌گوید: «من استعفا نداده‌ام، آقای پناهپوری سرپرست تیم نفت گچساران به نقل از مدیرعامل تیم به اعضای تیم و بازیکنان اعلام کرد که ما دیگر نمی‌توانیم در این فصل در لیگ ادامه دهیم. بعد از صحبت های سرپرست تیم که حامل پیام مدیریت باشگاه بوده تمرینات تعطیل شد.»


https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000426/nf00426673-2.jpg
بهمن فرازمند سرمربی نفت و گاز گچساران
 
به گزارش کبنا، گچساران نام پُر آوازه‌ها است، این شهر بام نفتی ایران نام دارد و در کنار آن تیم فوتبال نفت و گاز گچساران توانست همانند نفت، اسم این شهر را بر سر زبان‌ها بیندازد. زمانی سکوهای ورزشگاه گچساران مملو از جمعیت می‌شد و یک صدا فریاد تماشاگران در تشویق بازیکنان و اعضای تیم طنین انداز می‌شد. فوتبال گچساران نام فوتبالیست‌های زیادی را در سطح کشور مطرح کرد، رشید مظاهری، میلاد غریبی، ایمان موسوی و... از جمله این افراد هستند که در سطح اول فوتبال کشور می‌درخشند.
به گفته شاهرخ داوودی رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران مربیان و بازیکنان تیم قراردادهای سفید دارند و با توجه به شرایط مالی نامناسب باشگاه و بخشنامه صرفه جویی وزارت نفت بودجه بسیار ناچیزی برای اداره تیم در نظر گرفته شد. گویا تلاش مسئولان ورزش نفت نتوانستند گره مشکلات مالی سد راه باشگاه نفت گچساران را باز کنند. و تصمیم به تعطیلی باشگاه گرفتند.
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد که صبح روز سه شنبه 29 مهر ماه 99 سرزده به اداره‌کل ورزش و جوانان استان رفته بود، به موضوع تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اشاره کرد و اظهار داشت: «به وزیر نفت برای جلوگیری از انحلال تیم نفت و گاز گچساران نامه نوشتم و پیگیر این مساله هستم.»
کلانتری تصریح کرد: «تیم‌های ورزشی در شهرستان‌های گچساران و کهگیلویه داریم که با مشکلات مالی مواجهند و نیاز به حمایت و اسپانسر دارند.»

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/000426/n00426736-r-b-001.jpg
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از اداره‌کل ورزش و جوانان می‌گوید: از انحلال تیم نفت و گاز گچساران جلوگیری می‌شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در استان کهگیلویه و بویراحمد جای کار بسیاری وجود دارد و آینده درخشانی پیش روی ورزشکاران استان است و حتی می‌توانیم بیش از وضعیت فعلی در ورزش کشور حرف برای گفتن داشته باشیم.
 کلانتری با بیان اینکه ورزش همگانی برای ما اصل است، بیان کرد: باید بسترهای لازم برای این ورزش در استان فراهم شود. استان کهگیلویه و بویراحمد می‌تواند ورزش‌های زمستانه و تابستانه را داشته باشد و بستر برگزاری جشنواره ورزش‌های زمستانی را داریم.
 محمدتقی علوی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید گفت: ورزش استان به جایی رسیده که می‌توانیم جایگاه بهتری در ورزش کشور داشته باشیم.

 بیشتر بخوانید:

بهمن فرازمند: استعفا ندادم / مدیرعامل تیم نفت گچساران را تعطیل کرده / ماجرای قراردادهای سفید

خداداد افشاریان رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از تبعیض در تیم‌داری وزارت نفت به شدت انتقاد کرد و با اشاره به زمزمه‌های شنیده شده مبنی بر انحلال تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اظهار کرد: نام این کار را نباید عدالت و انصاف گذاشت این مردم هم به ماند همه نقاط کشور خون داده و جوانان زیادی تقدیم اسلام و ایران کرده‌اند و امروز که با مشکلات بیکاری و آسیب‌های اجتماعی دست و پنجه نرم می‌کنیم نباید تنها دلخوشی جوانان گچساران که تیم نفت و گاز است را منحل کرده و فوتبال این شهر را که در جنوب کشور فوتبال با اصالتی است نابود کنند.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/000423/n00423992-r-b-001.jpg
خداداد افشاریان رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد

وی با بیان زحماتی که برای این تیم کشیده شده و با قهرمانی در مسابقات استانی به لیگ دسته سوم کشور رفته و آن جا هم قهرمان شده و به لیگ دو و سپس لیگ یک رفته و دوباره به لیگ دو بازگشته است اظهار کرد: مردم این شهر برای تیم نفت و گاز زجر زیادی کشیده‌اند و به پای این تیم نشسته و ده‌ها سال است که با این تیم زندگی می‌کنند و امروز به راحتی قرار است بر روی چنین تیمی قلم قرمز کشیده شود.
 رئیس هیئت فوتبال استان ادامه داد: چطور کرمان اکنون دو تیم در لیگ برتر دارد و چند تیم هم در لیگ یک و چند تیم هم در رده‌های دیگر و زیر نظر وزیر و وزارتخانه اداره می‌شود اما گچساران که 25 درصد نفت و گاز ایران را تأمین می‌کند حق تیم‌داری نداشته و نباید مورد لطف وزیر و وزارتخانه نفت قرار گیرد؟ دلیل این بی‌عدالتی‌ها چیست؟
 افشاریان خاطرنشان کرد: وزیر و وزارتخانه‌ها باید برای همه مردم ایران کار کنند و همه جوانان و مردم ایران را به دیده انصاف و عدالت بنگرند و تفاوتی میان جوان گچسارانی و جوان سایر استان‌ها قائل نشوند.
 وی با انتقاد شدید از مسئولانی که به دنبال حذف تیم نفت و گاز گچساران هستند خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نگذارید حق فرزندان استان ضایع شود مگر ما فرماندار و استاندار و نماینده نداریم که مانع چنین اقداماتی شوند و در روز روشن حق فرزندان گچسارانی و کهگیلویه و بویراحمدی ضایع شود.
 رئیس هیئت فوتبال استان ادامه داد: مجموعه نفت و گاز گچساران به اندازه یک تیم لیگ برتری امکانات دارد و جوانان با استعداد و ظرفیت‌های کم نظیری در این شهر هست که باید از آن استفاده شود نه این که تیم نفت را منحل کنند و جوانان را به حال خود رها کرده تا گرفتار مواد مخدر و اعتیاد، سرخوردگی، افسردگی و زوال شوند.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000426/nf00426745-2.png
افشاریان با انتقاد شدید از وزارت نفت و مناطق نفت خیر جنوب گفت: چگونه است که پارس جم جنوبی و صنعت نفت آبادان می‌توانند تیم‌داری کنند اما گچساران نمی‌تواند در حالی که 25 درصد از نفت و گاز کشور را تولید می‌کند، نام این کار چیست؟ بی‌عدالتی را این گونه باید معنا کرد.
 وی هشدار داد که حذف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به این آسانی نخواهد بود تیمی که ریشه و اصالت دارد، حق این مردم را نمی‌توان زیر پا گذاشت.
به گزارش کبنا، در صورتی که مسئولان کهگیلویه و بویراحمد کاری نکنند، تیم نفت و گاز گچساران به سرنوشت تیم فوتبال شهرداری یاسوج دچار می‌شود که در سایه سوء مدیریت‌ها منحل شد و هر چقدر در این سال‌ها برای احیای این تیم تلاش کردند، نتیجه‌ای به دست نیاوردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بنظرم آقای دکتر کلانتری بیش آنکه یک استاندار توانمند و کاردان باشد. سیاستمداری است که میداند کی و کجا نمایش خوبی اجرا کند.
البته قضاوت با مردم است!!!
Iran, Islamic Republic of
دکتر حسینی درستش می کنه
فقط بشه نماینده متوجه میشید
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
فایل های مرتبط
1