تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۴
کد مطلب : ۴۲۶۴۴۹
جلسه علنی شورای اسلامی شهر یاسوج برگزار شد

دهراب‌پور: مبارزه ما، مبارزه فقر و غنا است / عده‌ای در پی معامله‌گری و ضربه‌زدن به آبروی بنده هستند / اکبری‌تبار: شهرداری یاسوج در ریل قانون فعالیت کند / نگین‌تاجی: شلختگی و بی‌نظمی در امورات شهری از حد گذشته است / حقوق کارگران عقب افتاده / اکبری‌، آشنا و احمدی‌کیش جلسه را ترک کرد / فریادهای شهروند یاسوجی در شورا

۲۴
۰
دهراب‌پور: مبارزه ما، مبارزه فقر و غنا است / عده‌ای در پی معامله‌گری و ضربه‌زدن به آبروی بنده هستند / اکبری‌تبار: شهرداری یاسوج در ریل قانون فعالیت کند / نگین‌تاجی: شلختگی و بی‌نظمی در امورات شهری از حد گذشته است / حقوق کارگران عقب افتاده / اکبری‌، آشنا و احمدی‌کیش جلسه را ترک کرد / فریادهای شهروند یاسوجی در شورا
کبنا ؛جلسه علنی شورای اسلامی شهر یاسوج به ریاست محمد رحیم دهراب‌پور برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، (روز یکشنبه 20 مهر ماه 99) جلسه علنی شورای اسلامی شهر یاسوج به ریاست محمد رحیم دهراب‌پور و با حضور همه اعضا برگزار شد.
بنا براین گزارش، این جلسه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد، در ادامه محمد رحیم دهراب پور رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج با تسلیت اربعین حسینی، اظهار داشت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی یک وظیفه همگانی، انسانی و شرعی است. با رعایت بهداشت و دستورالعمل‌های ستاد کرونا می‌توان این ویروس را از بین برد.
وی در ادامه به جایگاه مردم در حکومت اسلامی و قانون اساسی اشاره کرد و گفت: تمام تلاش مسئولان به ویژه اعضای شورای اسلامی باید این باشد که خدمت به مردم کنند و با ارائه خدماتی سعادت و خوشبختی آنها را در این دنیا و آخرت فراهم سازد و بر اساس آیات و روایات هدف خلقت انسان‌ها پرستش و اطاعت از پروردگار متعال است.
دهراب پور در ادامه، افزود: جایگاه شورا اعتقادی - اجتماعی است و یکی از ۱۱۴ سوره قرآن بنام شورا است و دوستان در شورای شهر توجه داشته باشند که جایگاه شورا در همه جا حفظ شود.
وی افزود: آقای اکبری در چند جا فرمودند که این حرفها هیچی در آنها نیست، و این خلاف وظیفه و تکلیف شورا است.
رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در ادامه بیان کرد: بیشتر از خیلی از افراد برای این انقلاب و نظام کار کرده‌ام و همواره دغدغه این استان را داشته‌ام، و هیچ وقت ادعایی نداشته‌ام، بارها برای استان کهگیلویه و بویراحمد و این مردم جلسات دولت را به چالش کشانده‌ام، و مکاتبات و نامه‌هایم نشان از دغدغه‌ام برای مردم دارد.
تذکر می‌دهم جریانات سیاسی صاحب تفکر روشنفکر نشوند / هدف انتخاب گزینه نهایی اصولگرایان بویراحمد به در کردن روشنفکر بود / آنها براحتی «ستار هدایت‌خواه» را از دور خارج کردند
به گزارش کبنا، در ادامه دهراب پور خطاب به سید هدایت اکبری عضو شورای اسلامی شهر یاسوج عنوان کرد: همان دوستانتان که با ما غرض و کینه دارند و تابلوی دروغین دین را برگردن انداخته‌اند، در پی معامله گری و در اندیشه ضربه زدن به حیثیت و آبروی بنده هستند و هم اکنون با هم صمیمی و دوستانه رفتار می‌کنید و تمام این حرکات شما ناشی از همین همراهی است.
 
 رییس شورای شهر در ادامه افزود: به شما سه نفر هشدار می‌دهم یا بصورت صحیح حامی شهردار باشید و درست عمل کنید، یا ما ساکت نخواهیم نشست، این شورا هفت نفر نیست و هشت نفر است و این شهر یک شهردار ندارد بلکه چهار شهردار دارد.
 دهرابپور خاطر نشان کرد: از این به بعد شما سه نفر و شهردار طرف حساب ما نیستید، بلکه مدیران و مسئولانی طرف حساب اعضای شورای اسلامی شهر هستند که یا خوابند یا خود را به خواب زده‌اند.
وی تصریح کرد: از تمام مشکلات این شهر اطلاع داریم و ما این مشکلات را از مدیران مطالبه خواهیم کرد و برای مطالبه گری این مشکلات لحظه‌ای از پای نخواهیم نشست.
در ادامه دهرابپور از اعضاء درخواست کرد که به موضوع نامه‌های رسیده به شورای شهر رسیدگی شود، که با اعتراض هدایت اکبری مواجه شد و وی خواستار وقت برای جوابگویی به صحبت‌های دهرابپور شد.
 دهرابپور در واکنش به صحبت هدایت اکبری بیان کرد: به دلیل معطل ماندن نامه‌های مردم و همچنین مراجعه افراد در حال حاضر به محل شورا، ادامه این موضوع به جلسه بعدی موکول می‌شود.
 در ادامه سه عضو شورای شهر (سید هدایت اکبری، کیوان آشنا، فرشید احمدی کیش) در واکنش به سخنان دهراب پور، جلسه شورای شهر را ترک کردند.
دهراب پور رئیس شورا در ادامه با اشاره به بیاناتی از حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد: مبارزه ما، مبارزه فقر و غنا هست، تا ظلم هست، ما نیز هستیم. و بنده همیشه بر این تفکر هستم که باید با کسانی که می‌خواهند بیت المال و اموال مردم را به نفع خودشان چپاول کنند و کوهی از ثروت برای خودشان بدوزند، و مقابل اسلام و دین مردم بیستند، بجنگم. روایات و آیاتی مفصلی در این باره وجود دارد که به وقتش به آن می‌پردازم.
شهرداری یاسوج در باره فروش املاک، بدهی و مطالبات خود شفاف سازی کند
  علی اکبری تبار نایب رئیس شورای شهر یاسوج در ادامه اظهار داشت: هم اکنون شهر یاسوج با مشکلات زیادی روبرو است، و از شهردار تقاضا داریم در ریل قانونی فعالیت‌ها و در راستای خدمت به شهروندان قرار بگیرد، در غیر اینصورت مجبور هستیم که به مسائل ورود کنیم.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/000411/n00411030-b.jpg
در ادامه مسعود خوبانی عضو شورای اسلامی شهر یاسوج تاکید کرد: اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج هیچ دغدغه‌ای جزء رفع مشکلات شهر ندارند. ما می‌خواهیم که شهردار یاسوج به مشکلات رسیدگی کنند. شهروندان گلایه دارند. مرتب با ماها در تماس هستند. ما مشکلات را به شهرداری منعکس می‌کنیم، اما شهرداری در این خصوص کاری انجام نمی‌دهند.

فرشاد نگین‌تاجی رئیس هیئت سوارکاری کهگیلویه و بویراحمد شد (+عکس)
فرشاد نگین تاجی عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در ادامه می‌گوید: تجمع کارگران و مطالبات معوقه آنها گویای این موضوع است که مدیریت درست وجود ندارد. حقوق کارگران حوزه‌های مختلف شهرداری یاسوج عقب افتاده، کارگر 9 ماه حقوق دریافت نکرده، شهرداری هیچ برنامه منظم و دقیقی برای برون رفت از این وضعیت ندارد. نباید فریاد اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج را به پای غرض شخصی گذاشت. مردم بهترین قاضی هستند و می‌بینند که در سطح شهر چه خبر است. شلختگی و بی‌نظم در امورات شهرداری و شهر از حد گذشته است.
 وی گفت: هر روز از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی شاهد گلایه شهروندان مناطق مختلف شهر یاسوج هستیم و باید این مشکلات سر و سامان پیدا کنند.
یکی از شهروندان یاسوجی در راهروی شورای اسلامی شهر یاسوج با داد و فریاد از عملکرد شهرداری یاسوج گلایه می‌کرد و می‌گفت: مدیریت ضعیف شهردار یاسوج باعث شده که مشکلات ماها زیاد شود. چرا اعضای شورای شهر یاسوج به جای ماندن در جلسه و پاسخ به نامه شهروندان باید جلسه را ترک کنند.
 به گزارش کبنا، در ابتدای این نشست یکی از اعضای خانواده شهیدان خرسندیان با حضور در جلسه نسبت به نامگذاری معابر شهری بنام شهدا نظرات خود را به سمع و نظر اعضای شورای شهر رساند و مقرر شد که محل پیشنهادی این خانواده برای نامگذاری به شورا پیشنهاد داده شود تا در جلسه جداگانه درباره آن تصمیم گیری شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
آقای اکبری تبار//شما وطایفتون تو بویراحمد جا ندارید
شایان
Iran, Islamic Republic of
الان میخوان واسه سال دیگه برنامه ریزی کنند برای شورا و شهرداری همه باهم فاتحه بفرستیم چهره شهر نشانگر همه چیز است
Iran, Islamic Republic of
همون ۳نفر باید پاسخگوی مشکلات شهر باشند بعلاوه شهردار
مطلع
Iran, Islamic Republic of
هر موقع جلسه اینها را میببنم به فکر مدرسه موشها می افتم.
برام خیلی عجیبه همین دهرابپور میگفت مبخام برم شورا که جاوید و اکبری تبار را جلوشون را بگیرم حالا شدند بار و غار هم!!!
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
جمع کن بساطت را .
علی پور
Iran, Islamic Republic of
این چند ماه شوراهای محترم وطلب کار وخودخواه که هر روز دست به حقه هستید لطف کنید این چند ماه باقی مانده سکوت کنید وبزارید نیروهای شهرداری کار خودشان را بکنند به جای شما بود بهتر بود برای نیروها هیچ کدام از شما دلسوز نیروها ی شرکتی نیستید چون به نوبت هنتون موافق شهردار در یک یا دوسال بوداید ولی اون روزهایی که موافق شهردار بوداید یک بار حرف یا عملی خیری برای نیروهای شرکتی نکرداید
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسف هستم برای این شهر و شورا اقای حاج دهرابپور شهر را از ترافیک خارج کن 45 متری را فقط طایفه جنابعالی جلوش گرفتند مگر زمین ها متری چند چرا انجا که گوش ازت میگیرین کاری نمی کنی
پرستوی مهاجر
Iran, Islamic Republic of
همه ی مخالفین شهردار فقط باید آب را بریزین اونجایی که میسوزه
آره چون شهردار دزدی نمیکنه
United Arab Emirates
درود ب جناب دهراپ پور انسان شایسته و محترمی هستن گروه سه نفره باید دست از غرض ورزی بردارن چون تبدیل به مرض خواهد شد و مثل کرونا درمان نخواهد داشت
پرستار
United States
چرا شورای شهر یاسوج همش میشینن و از هم انتقاد میکنن تا حالا ندیدم تو یه خبر از جلساتشون در مورد عمران شهر یاسوج حرف بزنن ، بابا تعطیلش کنید
Iran, Islamic Republic of
غیر از اینکه هر دفعه میشینن میگن کار دیگه ای نمیکنن حرفای تکراری همیشگی
منصف
Iran, Islamic Republic of
راستی کی بود که توی برنامه زنده شبکه دنا گفت خروس همسایه غازه. زین پس فارسی و ضرب المثل هایش را پاس بداریم ، اون مرغه مجید دلبندم نه خروس
کارگرحمل ونقل شهرداری
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض سلام خسته نباشید خدمت اعضای محترم شورای شهر درچند سالی که از عمر بی برکت این شورا میگذرد هرروز شاهد جنگ وجدل در شورا هستیم وتاکنون هیچ مشکلی از نیروها ی حمل ونقل حل نشده وهرروز بر مشکلات انها افزوده میشود وسفره انها خالی تر میشود بنیان خانواده ها از هم پاشیده خودتان را قاضی قرار دهید ایا شما شایسته این جایگاه هستید الحق والانصاف این شهر به شما نیاز ندارد
Iran, Islamic Republic of
ترقی اندر این شهر محال است چون قط الرجال است هراز چند گاهی سرکی در می اورند وعایدی هم برای شهر ندارد و بی در وپیکر
Iran, Islamic Republic of
حرف حق را دهرابپور زده
شهروند یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
خدا میدونه شورای شهر یاسوج به کسی مثل حاج دهرابپور نیاز داره تا جلوی دزدیها رو بگیره
Iran, Islamic Republic of
وای بر پدر حاشیه اقای دهراب پور خواهشا بسه دیگه حاشیه بذار کنار بفکر اخرتت باش
Iran, Islamic Republic of
شهرداری یاسوج تعطیله
Iran, Islamic Republic of
اینهایی که از شهردار دفاع میکنن به شهر یاسوج ظلم میکنن
سید
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید تاسف خورد به حال و روز شهر یاسوج پایتخت طبیعت ایران
Iran, Islamic Republic of
شما آبروی شهر و مردم یاسوج رو بردید!
یاسوجی.............
Iran, Islamic Republic of
اخ وبخت عسکر ..این چند ماه هم تموم نمیشه لااقل حالا که برای شهر ومردم کاری نکردین این درگیریهاتون تموم شه و این همه تو رسانه ها وسایت ها خبر درگیری شما (یا در گیری سر ماشینه ...یا درگیری سر خونه شهرداره ...یا درگیره سر اقلیت واکثریته ...یا درگیری سر پوئن خواستن از همدیگه ...یا ..کمیسیونها...یا ریس ومعاون بودن ...یا نیرو اوردن یا کیوسک ها وووووو....ما که از شما اعضای شورا وشهردار خیری ندیدیم...حیف از اون رایهایی که حروم کردیم .......بازم اخ وبخت عسکر
Iran, Islamic Republic of
واقعا اگه شورای شهر بابت حضور در این جلسات بی بازده و جنگ و جدل حقوقی دریافت کنند بدانند ..
Iran, Islamic Republic of
باید حوزه ثلاث را از بویراحمد محو کرد
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1