تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۵۶
کد مطلب : ۴۲۴۷۱۲
آفتاب یزد منتشر کرد:

احمد خورشیدی‌آزاد: احمدی‌نژاد هاشمی و لاریجانی‌ها را اوت کرد / حامیان سابق احمدی‌نژاد حالا او را مجرم می‌دانند

۲۸
۱
احمد خورشیدی‌آزاد: احمدی‌نژاد هاشمی و لاریجانی‌ها را اوت کرد
کبنا ؛تمایل محمود احمدی‌نژاد به حضور در انتخابات تبدیل به یک چالش شده است. اصولگرایانی که روزگاری مهمترین حامی او بودند حالا تمام قد به مخالفت با او پرداخته اند. یکی می‌گوید احمدی‌نژاد سال‌های آخر عمر خود را به عبادت بپردازد و دیگری می‌گوید باید محاکمه شود. چنین وضعیتی از عجایبی است که تنها در ایران می‌تواند دید.
چندی پیش آیت الله مسعودی خمینی عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، رفتارهای اخیر احمدی‌نژاد را یک تلاش بیهوده دانست و گفت: بنده به آقای احمدی‌نژاد سفارش می‌کنم در سال‌های پایانی عمر به راز و نیاز با خداوند متعال بپردازد. دیروز نیز در ادامه واکنش‌ها به حضور احمدی‌نژاد برای 1400 حسین کنعانی مقدم دبیرکل حزب سبز درباره امکان حضور دوباره افرادی که در انتخابات گذشته رد صلاحیت شده‌اند، گفت: کسی که در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ مواضع غیرقانونی داشته، باید به سبب اتخاذ آنها محاکمه شود؛ بنابراین ما نباید راه را باز کنیم تا چنین افرادی در راس قدرت قرار بگیرند، زیرا این اقدام نوعی اشتباه است.
او ادامه داد: معتقدم فردی که اقدامات غیرقانونی انجام داده و منافع ملی را به خطر انداخته مجرم است و حتی صلاحیت ندارد که در اداره دولتی مشغول به کار شود، چه برسد به اینکه بخواهد کاندیدای ریاست جمهوری شود. کنعانی مقدم افزود: کسی که در گذشته در بالاترین منصب‌های قدرت نظیر نمایندگی مجلس و ریاست جمهوری قرار داشته بعید است که بخواهد مواضع غیرقانونی خودش را کنار گذارد و اگر هم کنار بگذارد چه تضمینی وجود دارد که پس از اخذ مسئولیت دوباره همان مواضع را اتخاذ نکند؟ پس به نظرم آزموده را آزمودن خطاست.
مرتضی طلایی دیگر فعال سیاسی اصولگرا نیز با تاکید بر اینکه اگر احمدی‌نژاد بیاید به نوعی خواستار رد صلاحیت او شده بود. همه ما سیاسیون باید تلاش کنیم که اسیر قدرت نشویم، زیرا قدرت همانند اسب سرکشی است که امکان دارد ما را به زمین بزند. بنده نیز مانند شما اصحاب رسانه متوجه تحرک آقای احمدی‌نژاد برای حضور در عرصه انتخابات شده‌ام، البته هر فردی حق دارد بنا به مصلحت خود به عرصه‌های مختلف ورود کند و منعی نیز برای این کار وجود ندارد. بنده به عنوان یک فعال در عرصه سیاست از شورای نگهبان انتظار دارم با رصد کارنامه افرادی که مدعی حضور در انتخابات هستند، افرادی را تایید کند که بتوانند پاسدار تمامی ارزش‌ها و داشته‌های انقلاب اسلامی باشند. باید کسانی وارد عرصه انتخابات شوند که پس از به قدرت رسیدن دچار توهم نشوند و تحت تاثیر اطرافیان خود به ارزش‌های اصیل نظام و انقلاب پشت نکنند.
ماجرای رقص محمود احمدی نژاد پشت وانت چه بود؟+فیلم جنجالی
این درحالی است که چندی پیش سخنگوی شورای نگهبان نیز به نوعی سیگنالی را به احمدی‌نژاد فرستاد و گفت بهتر است آنانی که قبلا رد صلاحیت شده‌اند دیگر ثبت نام نکنند. محمد خوش چهره، تحلیلگر سیاسی اصولگرا نیز، درباره حرف و حدیث‌ها درباره احتمال کاندیداتوری محمود احمدی‌نژاد، با تاکید براینکه برخی از سیاسیون در شرایط کنونی در حال دست و پا زدن هستند تا در افکار و انظار مردم خود را زنده نگه دارند، گفت: من اسم نمی‌برم اما کسانی که زمانی رئیس جمهور بودند و باز رجز می‌خوانند اینها تلاشی است که برای حفظ خود انجام می‌دهند و نباید در زمین آنها بازی کرد. رسانه‌ها باید هوشمندی بیشتری در مواجهه با این دست از سیاسیون داشته باشند. رسانه‌ها نباید به صرف اینکه که فرد مورد نظر آنها وابستگی سیاسی به جناح مطلوب ایشان دارد و یا در جریان فکری مقابل قرار گرفته، دست به تولید محتوایی بزنند که در نهایت به سود سیاسیون تاریخ مصرف گذشته تمام شود.
این درحالی است که اخیرا صادق زیباکلام هم در تحلیلی قصد بازگشت احمدی‌نژاد را محتمل دانسته است. او گفته است که «احمدی‌نژاد در میان جریان اصولگرایان طرفداران خیلی زیادی دارد که البته به دلایلی، حمایت‌شان را علنی نمی‌کنند. همچنین او در جامعه و میان اقشار کمتر تحصیلکرده رای بالایی دارد و اگر سال بعد در انتخابات باشد، حتی اگر هیچ حمایتی از او نشود و صداوسیما و ائمه جماعت هم برایش تبلیغ نکنند، بازهم حداقل ۲۰ میلیون رای دارد. بنابراین شورای‌ نگهبان نمی‌تواند به‌راحتی احمدی‌نژاد را ردصلاحیت کند».
در همین حال عباس امیری‌فر، از چهره‌هایی که سابقا به احمدی‌نژاد بسیار نزدیک بود پیش از این گفته بود که شک ندارم برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۰ می‌آید و پیش‌بینی می‌کنم مانند سال ۹۶ که دست در دست بقایی برای انتخابات ثبت‌نام کرد این‌بار همراه با آقای الهام وارد این رقابت‌ها خواهد شد. شنیده‌های دیگر هم حاکی از این است که غلام‌حسین الهام، همسر فاطمه رجبی، نویسنده کتاب «احمدی‌نژاد معجزه هزاره سوم»، همچنان حامی احمدی‌نژاد است و به‌شدت به بازگشت احمدی‌نژاد به قدرت چشم دوخته یا حداقل امیدوار است که از کانال او مستقیم یا غیرمستقیم خودش هم به قدرت بازگردد.
عبدالله ناصری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، هم پیش‌بینی کرده است که احمدی‌نژاد برای ۱۴۰۰ خواهد آمد: «پیش‌بینی من این است احمدی‌نژاد دوباره ورود خواهد کرد، یا به او پیغام می‌دهند که نیاید یا ردصلاحیتش می‌کنند؛ اما حتما هم جامعه از تفکر احمدی‌نژاد عبور کرده و او را تجربه کرده و هم تصمیم‌گیران سیاسی دیگر برای حفظ استدلال‌های خودشان باید کماکان امثال احمدی‌نژاد را در چارچوب تفکر خودشان رد کنند... فکر می‌کنم که جامعه از رفتارهای پوپولیستی عبور کرده هرچند هنوز آقای احمدی‌نژاد در خیلی از نظرسنجی‌ها از آقای روحانی بالاتر است... اما بر این نظر هستم که حاکمیت یا اجازه ورود او را نخواهد داد یا ردصلاحیتش خواهد کرد.
مصاحبه‌ی متفاوت با فامیل گچسارانی احمدی‌نژاد / تعریف عجیب خورشیدی ...
احمد خورشیدی آزاد، پدر داماد احمدی‌نژاد، هم پیش از این گفته بود که احمدی‌نژاد محبوب‌ترین چهره سیاسی جمهوری اسلامی است و بعید است برای ۱۴۰۰ برنامه نداشته باشد. او افزوده: «آقای احمدی‌نژاد وظیفه‌اش بود با خاندان‌هایی که داشتند انقلاب اسلامی را به قبل برمی‌گردانند، منازعه و برخورد داشته باشد. دیدید که نحوه برخورد آقای دکتر احمدی‌نژاد در رابطه با این آقایان خیلی موثر بود و اگر نگاه کنید اکثرا در جامعه این برداشت وجود دارد که می‌گویند با آقای هاشمی و لاریجانی‌ها هیچ‌کس جرات برخورد نداشت و احمدی‌نژاد آمد هم برخورد کرد و هم اوت کرد و این یک واقعیتی است که کسی نتوانست جلوی این افراد بایستد و احمدی‌نژاد محکم ایستاد و پیروز هم شد. شما نگاه کنید الان لاریجانی‌ها کجا هستند؟ آقای علی لاریجانی تمام شد و آن داستان اینکه ممکن است برای ۱۴۰۰ هم کاندیدا شود، حتی اگر هم کاندیدا شود، در هر صورتی زمینه‌ای برای او وجود ندارد.» اخلاق و رفتار خاص احمدی‌نژاد باعث شده تا تقریبا هیچ هفته‌ای نباشد که اظهارنظر درباره آمدن یا نیامدن او در رسانه‌ها منتشر نشود!
مرجع : روزنامه آفتاب یزد
نام شما

آدرس ايميل شما

واقع بین
Iran, Islamic Republic of
هاشمی در کنار امام و مرقد امام آرام گرفت و لاریجانی ها هم دست چپ و راست و چشم چپ و راست به تبعیت از رهبر ملت هستند اما احمدی نژاد اول پیش ملت رسوا و سپس ریخته تاریخ پیوست.
Iran, Islamic Republic of
مملکته ما بخاطر کاریای لاریجانی با رفسنجانی بود
Iran, Islamic Republic of
اولا که احمدی نژاد محبوب ترین چهره ی سیاسی نظام نیست.دوما که احمدی نژاد کارنامه ی درخشانی ندارد.سوم اینکه احمدی نژاد هاشمی و لاریجانی ها را اوت نکرد هنر احمدی نژاد اختلاف افکنی میان اثولگرا ها بود که اگر احمدی نژاد هم نبود این اتفاق می افتاد چون ساز وکار اصولگرایان به گونه ای است که فقط خودشان را قبول دارند و تکلیف محورند نه تحلیل محور.احمدی نژاد در هیچ کدام از کارهایش برجسته تر از هاشمی و لاریجانی ها نبود ونیست..احمدی نژاد سیاست نمیداند نه خارجی ونه داخلی بر همین اساس بیشتر طرفدارانش ادمهای احساساتی و عوام اندیشند.احمدی نژاد تعادلی در اندیشه و گفتار ندارد.انهایی که بیشتر از احمدی نژاد رای داشتند و دارند رد صلاحیت شدند بنابراین رد کردن احمدی نژاد هیچ موجی ایجاد نمیکند.احمدی نژاد دیگر نفت با قیمت بالا در اختیار ندارد که به عوام الناس وعده ی بهشت سازی دهد.
احمدی نژاد تمام شده بود و تمام شده است کشور هم ملک شخصی نیست هر کس بیایید از خویش و قومش ستایش کند.
کبنا سانسور نکنید.
Iran, Islamic Republic of
دارو دسته شما مثل روحانی هفت سال مملکتو نابود کردن مردمو به گدایی انداختن
ali
Iran, Islamic Republic of
البته کارهای هاشمی خیلی درخشانه!!!!!.میدونی که .مثلا راه اهن تجن سرخس هزاران میلیارد بودجه زمان هاشمی به باد رفت و عملی نشد.سد پانزده خرداد.هنوز که هنوزه دارن پول مردم را خرجش می کنند نه قم اب شیرین داره تازه میمه را هم کویر کرد.خصوصی سازی را هم که میدونی اگر درست پیاده بشه به نفع کشور و مردمه اما اقای هاشمی زحمتشا کشید پیاده کرد اما نه به نفع مردم که البته الان داریم کیفش را می بریم.ووو کلی کارهای سودمند دیگر.لاریجانی هم که بسلامتی برجام را در کمتر از بیست دقیقه لاوی کرد و تصویبش کرد و وقتی برجام اثری نداشت و مردم خرده گرفتند همه را گردن روحانی انداخت و الان داریم کیفش را می بریم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد هرکه بود یه گوشه چشمی به فقرا و بدبخت بیچاره ها داشت اگر ایشان نبود همین گرانی فقر زیاد بود و خبری از یارانه و سهام عدالت هم نبود امثال شماها معرفی کنید که دولتهای دیگر چه امتیازی به مردم دادند هر کدام آمدند نه تنها بازی از مردم بر نداشتند بلکه تا جا داشت کمر مردم را شکستند یعنی واقعا خجالت نمی کشید دیگه با چه رویی دفاع از اینو اون وتخریب دیگران میکنید به جای این حرفها به فکر مردم باشید ما کسی را میخواهیم که نان سر سفره مردم بیاورد و خوب باشد .دیگه خسته شدیم شما مردم بیچاره رو دریابید که دیگه نایی براشون نمونده ۲ بار برا فقر میخواستم خودمو بکشم.ولی به خاطر بچه هام پشیمان شدم در اصل ما حالا هم مرده این والسلام
رضا
Netherlands
اقای خورشیدی احمدی نژاد شما هم توسط مشایی اوت شد!!!!
وقتی احمدی نژاد مرید مشایی شد !
شما هم اوت شدید!!!!
صادق
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد خادم ملت است درود بر احمدی نژاد من نمی دونم ترس چهره های سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب از احمدی نژاد چیه ؟؟؟!!! خخخخخ کبنا حذف نکن انتشار بده انتشار دادنت گزینشی نباش
Iran, Islamic Republic of
خودش هم اوت شد.ولی هنه حق دارند خودرا درنعرض رای مردم قرار دهند که فکر نکنم احمدی نژاد تایید بشه مگر..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دکتر احمدی نژادی در قلب ملت ایران جا دارد تنها مرد دوست داشتنی در ایران آقای احمدی نژاد است
پابرهنه
Iran, Islamic Republic of
وقتی دختر هاشمی میگه نباید یه دیوونه مثل احمدی نژاد بیاد سر کار اتفاقا همین احمدی نژاد باید بیاد سر کار وقتی دزدها باهاش مخالفت میکنن یعنی همین احمدی نژاد باید بیاد رسواشون کنه اگر نیاد مطمئنن درصد رای دادن ریاست جمهوری کمتر از مجلس میشه ما احمدی نژاد میخواهیم بیاد انتقام پابرهنه ها رو از اشرافیت اصولگرا ها خائن اصلاح‌طلب خائن بگیره .زنده باد احمدی نژاد یاور پابرهنه ها محرومین مظلومین
Iran, Islamic Republic of
دقیقا نظر شما درسته
و شک نکنید اگه اینقدر دارن ازش بد میگن حتما آدم خوب و درستکاریه
ازش میترسن چون میدون اون رییس جمهور بشه رسوا میشن
هرکی سر راه احمدی نژاد سنگ بندازه ..
اگه اون بیاد مارو از گدایی و زباله گردی و فقر نجات میده
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا دزدها در دولت احمدی نژاد پیدا شدند مگر یادت رفته با آمدن احمدی نژاد هویت و اصالت انقلاب زیر سئوال رفت
Iran, Islamic Republic of
/ شما ازش دم میزنند یه مشت ابزاریست برای سرکوبگری و ...
رییس جمهور باید اختیارات کامل داشته باشد
ali
Iran, Islamic Republic of
این حامیان سابق اگر منظورتون اون حامیانه که برای رانتخواری از احمدینژاد حمایت کردند بله درست می فرمایید اونا مجرم میدونند اما مردم عامی که میلیونی هم هستند، یکی از دلایلی را که احمدینزاد را قبول دارند اینکه هاشمی و لاریجانی را اوت کرد و این نه تنها جرم نیست که کاری پسندیده بود.
Iran, Islamic Republic of
خودت به حرفهایی که میزنی ، خنده ات نمی گیرد ؟ انبساط خاطر شدیم ، تو این شرایط بد و تلخ روحیه طنز داشتن بسیار ارزشمند است !!!
رضا
Iran, Islamic Republic of
ایشان در قواره ریاست جمهوری اسلامی ایران نیست. مشکل مملکت حذف هاشمی.و.... .. نیست، هاشمی که سی سال حذف شده چرا اینقدر مشکل داریم.؟ .... هرچند احمدی چهره دلسوزی برای مردم داره، ولی تهش یک دیکتاتور خودخواه هست. اگر برای سیاست خارجی ایران برنامه قابل اجرا داشته باشه میشه فکر کرد وگرنه یک فریب
علی
United Kingdom
احمدی‌نژاد با مردم است برای مردم کارکرد دزدنیست این همه می‌گوید نباید بیاد نشان از خوبي اوست اومی تواند برای ملت نجات دهند ازاین هم مشگلات دولت روحانی درس کرده
Romania
/ که این رو به ملت تحمیل کردند
ب
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود بندگان صالح خدا بر جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد، یاور مظلومان و محرومان
Iran, Islamic Republic of
بنظرم بهترین گزینه رییسی است مردم ازگرانی بیچاره شدند ارزش پول بااین اختلاسها به صفر رسید شرکت خیلی کم است ولی برخورد قاطع رئیسی با جانیان واختلاسگران حرامزاده وبی بته که تیشه به ریشه دین زدند و بعصی مردم را به زباله دانی وابسته کردن برای امرارمعاش ممکن است دوباره مردم را امیدوار وبه رای دادن وادارکند کند من میگم درود بررییسی
طالب نوروزی چگنی از عشایر قشقائی
Iran, Islamic Republic of
. فرد به نظام احمدی نژاد است پرونده‌های خلافش چرا بررسی نمی‌شود
علیرضا نیکرو
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد تبدیل شده به یک اصلاح طلب ملی گرا
Romania
رئیس جمهور و این مجلس را نداشته باشیم خیلی بهتره
مسعود
Iran, Islamic Republic of
حیف سیاست که همه ورود بهش می کنند
ذوقعلی سیاهی پور بالاده
Iran, Islamic Republic of
اولان هیچ ریسجمهوری به اندازه دکتر احمدی نژاد با مردم صادق نبود وهیچ ریسجمهوری به اندازه این مرد یزرگ به مردم خدمت تکرد در طول عمر انقلاب چه کسی این همه مسکن ساخته خدمات ارزنده ایشان بر مردم ایران پوشیده نیست مسکن ، بیمه روستایی ، سهام عدالت ، یارانه که به حق در زمان خودش رقم قابل توجه بود چرا از امدنش هراس دارید برای اینکه ایشان خدماتش برای قشر ضعیف جامعه است وان ان تعداد اندک سکاندار فعلی که زندگی اشرافی با بیت المال برای خود رقم زدنند با امدن ایشان از میدان بدر خواهند شد ودر دوران ریاست ایشان مردم به عینه دید که چه شاهکارها کرد واقعان از ذهن ها پاک نخواهد شد این مرد چقدر انرژی داشت در تمامی جلسات در تمامی سفرها اعم از استانی ،شهرستانی خارج از کشور در سفرهاش به دورترین نقاط این کشور بیش از چند بار رفت وهر جا رفته یک یادگاری بجا گذاشته پلهای روستایی ورزشگاهها سالن ورزشی به هر استانی ، شهری، بخشی ، سفر کرده ودرد دل مردم را گوش کرده کدام ریس جمهور اینقدر به داد مردم رسبد دست اخر هم بعضیا که نمیخواستند این همه مردم داری ایشان را ببیند به جامعه القای منفی میکردنند که در سفرهاش بیت المال را به هدر میده هزینههای جاری رو دست مردم میزاره در صورتیکه خلاف واقع میگفتند ختم کلام تا حال به بزرگی این مرد در همه ی ابعادش کسی به عنوان ریسجمهور نیامده
Iran, Islamic Republic of
اگر احمدی نژاد نودبیشتر مردم الان زاغه نشین بودن
مهدی
Iran, Islamic Republic of
باسلام،به نظرم آمدن امثال احمدی موجب اختلاف درجامعه می شود،این سم مهلک برای جامعه ایران است.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1