تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۹
کد مطلب : ۴۲۲۶۳۵
واکنش‌ها به ازدواج دختر سردار سلیمانی؛

جزئیات ازدواج زینب سلیمانی با یک مقام حزب‌الله لبنان/ داماد خانواده سلیمانی کیست؟

۳۵۵
۱۷۰
جزئیات ازدواج زینب سلیمانی با یک مقام حزب‌الله لبنان/ داماد خانواده سلیمانی کیست؟
کبنا ؛
انتشار خبر ازدواج دختر سردار سلیمانی با یکی از مقامات حزب‌الله لبنان با واکنش گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی و در میان کاربران توییتر فارسی و عربی همراه بود. اما رضا صفی الدین داماد خانواده سلیمانی کیست و از چه خانواده‌‌ای آمده است؟
 
ازدواج زینب سلیمانی
از شب گذشته، خبر ازدواج دختر قاسم سلیمانی با یکی از مقامات حزب‌الله لبنان با واکنش‎های گسترده‌ای در شبکه‌های مجازی همراه بود. سایت عربی مداپست در گزارشی به خبر این ازدواج پرداخت و نوشت: انتشار خبرهایی از ازدواج زینب سلیمانی دختر قاسم سلیمانی فرمانده فقید سپاه قدس ایران با یک مرد عرب با موجی از جنجال در شبکه‌های اجتماعی همراه بود.
این رسانه عربی در ادامه نوشت: کاربران شبکه‌های اجتماعی فارسی و عربی یکشنبه شب با اخبار ازدواج زینب سلیمانی دختر قاسم سلیمانی با یکی از مسئولان حاضر در حزب‌الله لبنان مواجه شدند. یکی از کاربران عرب در توییتی در حساب کاربری خود در توییتر در این باره نوشت: زینب سلیمانی، دختر قاسم سلیمانی با «رضا هاشم» پسر «هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان ازدواج کرد.
کاربران توییتر فارسی نیز اقدام به انتشار تصویری از استوری صفحه اینستاگرام زینب مغنیه، خواهر عماد مغنیه از فرماندهان شهید حزب‌الله لبنان کردند. در این استوری، زینب مغنیه ازدواج زینب، دختر قاسم سلیمانی با یکی از مسئولان حزب‌الله لبنان را اعلام کرد.
در تصویری که از این ازدواج منتشر شده است، نام دو شخص که با رنگ طلایی نوشته شده، در بالای آنها شمع و در میان آنها کلمه عشق به زبان انگلیسی قرار دارد، دیده می‌شود. زینب مغنیه اقدام به نوشتن نام کامل این دو شخص کرده و نوشت: رضا هاشم صفی‌الدین و زینب قاسم سلیمانی.
سایت لبنانی اللوا نیز در گزارشی به خبر ازدواج زینب سلیمانی با یکی از مسئولان حزب‌الله لبنان پرداخت و نوشت: تصویری از جشن ازدواج رضا صفی‌الدین پسر هاشم صفی‌الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با زینب، دختر قاسم سلیمانی فرمانده پیشین سپاه قدس ایران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. هنوز هیچ رسانه فارسی یا عربی این خبر را تایید و یا تکذیب نکرده است.

ازدواج زینب سلیمانی

رضا هاشم صفی الدین کیست؟
 
در نخستین اخباری که از ازدواج زینب سلیمانی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، عنوان داماد، پسر مقام عالی حزب‌الله ذکر شده بود: رضا صفی‌الدین پسر هاشم صفی‌الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان.
رسانه‌های عربی اما درباره هویت داماد و عنوان او نوشتند که رضا صفی‌الدین، خود نیز یکی از مسئولان ارشد حزب‌الله لبنان است.
جزئیات بیشتری از رضا صفی‌الدین در رسانه‌های عربی ذکر نشده است و حتی تصویری نیز از او وجود ندارد.
اما هاشم صفی‌الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان و پدر رضا صفی‌الدین از مسولان ارشد این حزب نزدیک به ایران محسوب می‌شود. وی به خبر شهادت قاسم سلیمانی اینگونه واکنش نشان داد: شهید قاسم سلیمانی نجات دهنده این منطقه بود و استراتژی‌های وی منجر به عقب‌نشینی رژیم اشغالگر صهیونیستی از لبنان شد.

ازدواج زینب سلیمانی
 
زینب سلیمانی کیست؟
زینب قاسم سلیمانی، دختر فرمانده فقید سپاه قدس ایران است که زمستان سال گذشته در عراق به شهادت رسید. پس از شهادت قاسم سلیمانی، بارها نام  و تصاویر زینب سلیمانی در رسانه‌ها منتشر شد. ویدیویی نیز از وی به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد زینب نامه‌ای را خطاب به آمریکا و به زبان عربی می‌خواند. این فیلم نشان می‌داد که زینب سلیمانی به خوبی قادر به صحبت به زبان عربی است.
زینب سلیمانی پیشتر از سید حسن نصرالله، بشار اسد، عبدالمالک الحوثی و جنبش فلسطینی حماس خواسته بود تا انتقام پدرش را از آمریکا بگیرند.
نخستین بار، زمانی تصویر و سخنان زینب سلیمانی در شبکه‌های اجتماعی با بازتاب فراوانی مواجه شد که حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران برای عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار سلیمانی به خانه آنها در تهران رفته بود. در این دیدار زینب از روحانی پرسید که چه کسی انتقام پدرش را خواهد گرفت. رئیس‌جمهور نیز در پاسخ به وی گفت که همه انتقام خواهند گرفت.

ازدواج زینب سلیمانی

زینب سلیمانی در کنار برادرش
ازدواج زینب سلیمانی دختر سردار سلمانی + همسرش
عماد مغنیه که خواهرش خبر این زدواج را منتشر کرده یکی از فرماندهان نظامی حزب‌الله لبنان بود که در 12 فوریه 2008 در انفجاری در دمشق به شهادت رسید.
بر این اساس، به نظر می‌رسد دختر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی با پسر معاون اجرایی حزب‌الله لبنان ازدواج کرده است. هر چند هنوز منابع رسمی این اتفاق فرخنده را تایید یا تکذیب نکرده‌اند.
 
سیدهاشم صفی‌الدین که دختر شهید سلیمانی عروس او شد، کیست؟
هاشم صفی الدین 56 ساله و رئیس شورای اجرایی حزب الله در لبنان و یکی از رهبران برجسته حزب الله است. او پسر عموی مادر دبیرکل حزب الله حسن نصرالله است و به واسطه مقام خود به عنوان رئیس شورای اجرایی حزب الله بر فعالیت های اقتصادی و اجتماعی حزب نظارت دارد. از جمله این فعالیت ها نظارت وی بر بازسازی حومه های جنوبی بیروت است که پس از جنگ ژوئیه 2006 به شدت آسیب دیده است.

ازدواج زینب سلیمانی دختر سردار سلمانی + همسرش
 سیدرضا صفی‌الدین فرزند سیدهاشم صفی الدین است که خیلی‌ها او را بعد از سیدحسن نصرالله نفر دوم حزب الله می‌دانند.  تمام مؤسسات پشتیبانی و مردمی حزب الله را اداره می کند.
(تصویر) ازدواج زینب، دختر سردار سلیمانی با
همچنین زینب سلیمانی، فرزند شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی متولد دهه ی ۱۳۷۰ شمسی در شهر تهران می باشد. او در رشته ی علوم انسانی به تحصیل پرداخته است! لازم به بیان است زینب دختر کوچک سردار قاسم سلیمانی، یک خواهر بزرگ تر از خود و همچنین دو بردار بزرگ تر از خود به نام های محمدرضا و حسین دارد.

ازدواج زینب سلیمانی دختر سردار سلمانی + همسرش

بیشتر بخوانید:
 
حضور رهبر انقلاب در منزل سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ( تصاویر )

سردار سلیمانی به شهادت رسید / رهبر انقلاب: انتقام سخت در انتظار جنایتکاران حادثه دیشب خواهد بود / همه‌ دلبستگان مقاومت، خونخواه سردار سلیمانی هستند

فیلم| یاسوج در سوگ سرباز «سید علی»


عزاداری و شیون مردان و زنان گچساران برای فرزندشان حاج قاسم سلیمانی

( تصاویر ) سوگ مردم یاسوج در یاد سردار دل‌ها

(فیلم و تصویر) شیون زنان کهگیلویه و بویراحمد در سوگ سردار سلیمانی / با شهادت مالک اشتر خون عالم اسلام به جوش آمد


شهادت سردار سلیمانی و واکنش‌های داخلی و خارجی​​​​​​​

(ویدئو) لحظه شهادت سردار قاسم سلیمانی / جزئیات شهادت سردار سلیمانی / تشکیل جلسه شورای عالی امنیت ملی

ضرغامی ازدواج زینب سلیمانی را تبریک گفت
سید عزت الله ضرغامی در فضای مجازی پستی در رابطه با ازدواج زینب سلیمانی منتشر کرد.
به عقیده برخی نیز، اینکه دختر حاج قاسم عروس یکی از نزدیک‌ترین مقام‌ها به سیدحسن نصرالله (دبیر کل حزب‌الله لبنان) شده، از تشکیلاتی‌ترین و راهبردی‌ترین ازدواج‌های چند دهه اخیر است.
تعدادی از کاربران هم ازدواج و زندگی زینب دختر سردار سلیمانی را مسئله‌ای شخصی می‌دانند که نباید در مورد آن اظهار نظر کرد.
سید عزت الله ضرغامی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، در حساب اینستاگرامی خود پستی در رابطه با ازدواج زینب سلیمانی، فرزند سپهبد شهید قاسم سلیمانی منتشر کرد.
ضرغامی در اینستاگرام خود نوشت:
"زینب حاج قاسم!
از صمیم قلب، ازدواج زینب خانم را به او تبریک گفتم. چه کار خوبی کرد که به توصیه بزرگان، امر ازدواجش را که مقدمات آن قبل از شهادت پدر، طی شده بود را بیش از این به تأخیر نینداخت. مانند پدرش، شجاع، متواضع و با کیاست است.
از آقای امیرعبداللهیان که زحمت عکس را کشیدند سپاسگزارم. "
 
ضرغامی ازدواج زینب سلیمانی را تبریک گفت
 
 

 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

هلو
Iran, Islamic Republic of
حداقل می‌گذاشت سالگرد پدرش تموم میشد بعد ازدواج میکرد
Iran, Islamic Republic of
به شما ربطی نداره
علی
Romania
خخخخخخخخخخ شما چرا زورت میاد
امین
Iran, Islamic Republic of
حالا اگه کس دیگه بود خود شما نفر اول می گفتی حداقل میذاشت فلان...
قاسم
Iran, Islamic Republic of
زینب موفق باشی
Nazi
Iran, Islamic Republic of
ازدواج یک سنت است و هرکسی اختیار زندگی خودش و داره انشالله اگر اتفاق افتاده باشد خوشبخت و زیر سایه پدرمون حاج قاسم و خدا باشد بنده خانم زارع برای زینب عزیزم ارزوی سعادتمندی و خوشبختی میکنم
Iran, Islamic Republic of
سلام کربلایی،
ان شاء الله عاقبت به خیر و ختم به شهادت بشیم همه
آرش
Iran, Islamic Republic of
فقط میتونم بگم براش متاسفم.
Iran, Islamic Republic of
شما برای خودت متاسف باش
Iran, Islamic Republic of
راست میگه
Iran, Islamic Republic of
انشالله خوشبخت بشه
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
بله انشالله خوشبخت بشن و آرزوی بهترین هارو براشون دارم انشالله به کوری دشمنانمون هر کدوم از ما باید مسلک حاج قاسم رو ادامه بدیم
Iran, Islamic Republic of
۴۰ روز ک گذشت باید رخت عزا دراورد حتی برای اهل بیتم ب اینگونه بوده
Iran, Islamic Republic of
ازدواج یک سنت الهی و طبیعی ست که هر زمانی می تونه صورت بگیره. البته واضح است که انسان بعد از دست دادن عزیزانش دل و دماغ شادی کردن رو نداشته باشه اما دلیل بر به تعویق انداختن ازدواج نیست. این قوانین هم ساخته ذهن افراد و فرهنگ هاست در حالی که اسلام حتی در صورت فوت نزدیکان امر ازدواج رو محدود نکرده
Romania

خودت بودی یکسال میماندی
Iran, Islamic Republic of
گلم شما معلوم نیست از کجا آب و دونت میرسه پس ببند اون دهن بی چاک و بستت رو که ن میشه با شما مثل یک انسان مذهبی صحبت کرد ن مثل یک ایرانی با غیرت اگه علم چیزی رو نداری حرف نزن سنت اللهی همیشه سنته
فقث756ق
Iran, Islamic Republic of
حتما پدرش با این ازدواج موافق نبوده .
Iran, Islamic Republic of
ولش کن اخه با عربها کی ازدواج میکنه مثلان دختر سرداره
Iran, Islamic Republic of
به کسی ربطی نداره
United Arab Emirates
داداش ربط داره ما عاشق سرداریم
یلدا
Iran, Islamic Republic of
عزیز رگ گردن کلفت نکن د
خادم الشهدا
Iran, Islamic Republic of
شمایی که میگید با عرب ها کی ازدواج میکنه
میشه به این سوال بنده جواب بدید؟
آیا عرب ها مشکلی دارند؟
تمام ائمه ی ما عرب بودند و شما گفتید عرب ها یعنی تمامشون...
مگه شما مسلمون نیستید؟
این حرف شما بی احترامی به ائمه و معصومین بود واقعاََ متاسفم براتون...
بهتون توصیه میکنم اول فکر کنید بعد بشینید نوشته هاتونو تایپ کنید
با تشکر...
Iran, Islamic Republic of
/ همشو از نژاد ایرانی بودند اگر یک نگاه به قلمرو پارس بندازی
Iran, Islamic Republic of
سلام.شما.ازکجادونستین.اییمها.عرب.بودنند
United States
کسی نگفت ایمه بد هستند..
Iran, Islamic Republic of
مگه عربا چه شونه انسان هستن منم عربم بابا چند ماه پیش مثل سردار قاسم فوت کرد قبل ۴۰بابام لباس سیاه هامو در اوردم ودگه قلت میکنی به دختر سردتر توهین کنید هم تو هم بقه دختر سردار بعد دوماه از وفات باباش گذشت وعروسی کرد بعد انجوری که فکر میکنی عروسی شون نیست
Iran, Islamic Republic of
این یعنی نژادپرستی تفاوت مادرایمان ماست
Iran, Islamic Republic of
نژاد پرست نباش. اولین نژاد پرست ابلیس هست.
یلدا
Iran, Islamic Republic of
یک پاسدار تو یک روستا می خواهد ازدواج کند یا دخترش را و یاپسرش را سرو سامان دهد از طرف سپاه اول باید بازرسی شود و خانواده طرف باید مورد قبول سپاه قرار گیرد و حالا این رسانه ها طوری حرف می زنند که ما خبر نداریم فلانی خبر داده بسانی خبر داده بشنین سر جاتون این ازدواج کاملا سیاسی و مورد تایید است واز این چرت و پرت های خنده دار را لطفا در سایت های خود ننویسید اگر مردم چیزی نمی گویند دلیل نیست که آگاه نیستند از این مقاصد شومتان
Iran, Islamic Republic of
فکرتون خیلی منفی هست سنت پیامبر اعظمه،ایشالله خوشبخت بشن ،میدانستید با همچنین شخصیت ازدواج واجب بود،تازه سرقبر سردار دلهامون حاج قاسم عزیز واقعا برای ملت ایران افتخار بود این فکراتونو از سرتون دور کنید
Iran, Islamic Republic of
کی همچین حرف بیخودی رو گفته؟!!
Iran, Islamic Republic of
دلش خواسته
Iran, Islamic Republic of
دلش خواسته
Romania
خب از عربا خوشش اومده
یلدا
Iran, Islamic Republic of
آره راحت تر پولا می بره
هدف همینه
Iran, Islamic Republic of
تصور بعضيها از ازدواج بزن و بكوب و گناه است لذا صبر می کنن تا سالگرد متوفا برسه اینا به بزن و بکوبشون برسن ولی عزیزم ازدواج سنتی است الهی و یعنی تشکیل یک خانواده مثل هر امری که در زندگی روزمره بعد از فوت نزدیکان تعطیل نمی شه ازدواج هم مثل همونه
Iran, Islamic Republic of
این ازدواج بیانگر فکر بودن در خط پدر و مبارزه است مبارک باشه
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
عزیزم اگه بنا به این باشه که به خاطر عزادار بودن برای پدرش ازدواج نکنه باید تا آخر عمر ازدواج نکنه ازدواج هم که سنت پیامبر و دستور الهی هست انشاالله خوشبخت بشه ما تا قیامت پای خون حاج قاسم هستیم من امضای پای برگ شهادتمو از ایشون خواستم از امام زمان(عج) بگیرن شادی روح حاج قاسم و خوشبختی بچه هاش صلوات
Iran, Islamic Republic of
ایرانیها اصیل با عربها هیچ وقت آبشان تو یک جوی نمی ریزد اگر تاریخ را بخوانید
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
عزیزم اگه بنا به این باشه که به خاطر عزادار بودن برای پدرش ازدواج نکنه باید تا آخر عمر ازدواج نکنه ازدواج هم که سنت پیامبر و دستور الهی هست انشاالله خوشبخت بشه ما تا قیامت پای خون حاج قاسم هستیم من امضای پای برگ شهادتمو از ایشون خواستم از امام زمان(عج) بگیرن شادی روح حاج قاسم و خوشبختی بچه هاش صلوات
Iran, Islamic Republic of
سلام میشه باهم آشنا شویم فاطمه
علی
Iran, Islamic Republic of
صبر جه کاری برای شهید انجام می دهد
در حدیث هست بعد از سه روز تسلیت به صاحب عزا نگوئید
هر کس باید با تمام توان خط بندگی را طی کند
Iran, Islamic Republic of
خیلی هم کار خوبی کرده به کسی ربطی نداره
مهدی
Iran, Islamic Republic of
اصلا به شما چه ربطی داره این دختر سردار پاک ترین دختر هاست
Iran, Islamic Republic of
تو از کجا می دانی....
Iran, Islamic Republic of
درسته ازدواج امری واجب است حتی خودامام حسین ع زمان شهیدشدنش به وصیت برادرش عمل کردوحضرت قاسم به ازدواج دخترش دراورد خب عقل چی میگه اگر امام حسین قبل از شهادت یارانش این ازدواج صورت داده پس زینب حاج قاسم کاراشتباهی کرده میبایست یاقبل ازفوت پدرش یابعدازسال پدرش ازدواج کند
سعید
Iran, Islamic Republic of
عقل میگه میبایست یاقبل ازفوت پدرش ازدواج کندیابعدازسال پدرش واصلاربطی نداره بایه لبنانی ازدواج کردن باشه برای مبارزه باامریکامیتونست بایه مقام والاایرانی ازدواج کنه
ضد هلو
United Arab Emirates
قبل از شهادت ازدواج کرده هلو
عیسی
Iran, Islamic Republic of
خو بتوچه چیش به تو میرسه ؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
چیزی که خیلی‌ واضح و مشخصه،به هر حال باید یکی باشه که منابع وهدایا و دلارهای ملت مارو ببره خرج بیروت،لبنان،وفلستین بشه
Iran, Islamic Republic of
تهمت نزن.
اشرف السادات
Iran, Islamic Republic of
با سلام
کار بسیار پسنددانه وخوب وسنت رسول الله
مبارک باشه خوشبخت بشن دعای خیر امام زمان وپدرشهیدشون بدرقه زندگیشون باشه
ما هنوز عزادار پدرش هستیم
امیر
Iran, Islamic Republic of
آره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دیگران به تو چه ربطی داره،
حسین تانگو
Iran, Islamic Republic of
این ازدواج در روابط اجتماعی ایران ولبنان تاثیر الهام بخشی دارد..ما خودمان انتقام خون سردارمان را خواهیم گرفت دلم میخواست قبل از ازدواج از همه ما که منتقم خون پدرش هستیم تظر میخواست
من
Iran, Islamic Republic of
واااااااااا،ببخشید از شما نظر نگرفت،،،،چرت نمیگید احیانا؟زندگیه خودشه،خواهر شما هم از بردر اون پس نظر بگیره که با کی ازدواج کنه....
United Arab Emirates
آفرین
Iran, Islamic Republic of
زینب خانم مبارک باشه
مح...
Iran, Islamic Republic of
سلام اشکال نداره زینب خانم... بگذار مردم بیکار دخالت کنن نمیدونن آدم تا همسر دلخواهش بیدا میکنه مخصوصا دختر خانمها چقدر دعا ندبه زیارت عاشورا دعاکمیل وخودش
Iran, Islamic Republic of
ازدواج ربطی به نذر نداره خب پس قبل حرف زدن فکر کنید مهم ذات ادمه خدا گفته همسرانی از جنس خودتان
United Arab Emirates
آفرین
مهدی
Iran, Islamic Republic of
واقعا خیلی پرتوقعی.برو داداش خدا خیرت بده با طرز تفکرت میخوای منتقم خون باباش باشی!!
بیخیال.انقد تو زندگی شخصی مردم دخالت نکنیم
امیر
United Kingdom
ان شالله انتقام سخت میگیرید
NoushiN
Iran, Islamic Republic of
یعنی اصلا گرخیدم ، نظریه ت زیبا بود و اندکی خنده دار.
Iran, Islamic Republic of
بازکدوم هواپیمای مسافربری رامیخواهید بزنین؟
پس کله تون رو از زندگی مردم بکشید بیرون به شما ربطی نداره
ملوسک
Iran, Islamic Republic of
انشاالله به پای هم پیر بشن😊
Iran, Islamic Republic of
اما ما هنوز سیاهپوش باباشیم بچه جون
Iran, Islamic Republic of
بله
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
در فرهنگ اسلام ازدواج پسندیده وسنتی الهی است و عزاداری منافاتی با ازدواج ندارد ودر سنت الهی غم وشادی چه تفاوتی دارد
امیر نجفی راد
United States
مطمئنا خودش از همه ما بیشتر سوگوار است و بی شک مصلحتی درکار است
Iran, Islamic Republic of
شما میتونی ازدواج نکنی تا سالش
Iran, Islamic Republic of
😂😂😂
Iran, Islamic Republic of
من نظرم اینه امیدوارم پدرت کاری برامردم ایرانم کرده باشه ازدواجت ب خودت ربط داره
Iran, Islamic Republic of
چه کسی مثل شهید حاج قاسم سلیمانی ، در بین مسئولین, برای مردم و محرومین ، خدمت کرده است
فاطمه السادات
Romania
دوست عزیز، سردار از ما عزاداری نمیخواهد، بهتر ایت رهرو ارمانهایش باشیم
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم واقعا گل گفتی
محمد
Iran, Islamic Republic of
آره سنت پسندیدس ولی تو این دور زمونه کی میتونه ازدواج کنه نه پول خونه ای هست نه امنیت شغلی هست واقعا چی هست ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
عماد مغنیه هست
لاله
Iran, Islamic Republic of
سنت رسول الله
Iran, Islamic Republic of
آرزوی خوشبختی وعاقبت به خیری را برایشان دارم
abas
Iran, Islamic Republic of
آفرین به شما که دل پاکی دلرید.مبارک باشه
محمد صانعی
Iran, Islamic Republic of
انشاالله که مبارک باشه، این پیوند معنا دار یاد و خاطره ازدواج شهید چمران را زنده کرد که همسرش لبنانی بود و باعث خیر و برکت زیاد برای شکل گیری مقاومت گردید،البته با رهبری امام موسی صدر نماینده حضرت امام خمینی در لبنان و این لیل بر نزدیکی واقعی مقاومت و ولایت است، مبارک باشه 🌴🌹🍀🌺🍀🇮🇷🎉🇱🇧🌿🌺🍀🌷🌴
Iran, Islamic Republic of
سلام
امام موسی نماینده کدام امام بود
خخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم این همه جوان خوب و شایسته ایرانی با یک لبنانی ازدواج کرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of

جوان خوب و شایسته زیاد است،
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اگه توی ایران جوان شایسته بود دخترها مجرد نمی موندند
محمدعلی
Iran, Islamic Republic of
جوان خوب وشایسته زیادهست اماتوقع شما دخترخانم های محترم خیلی زیاداست توقع دارین شاهزاده ای بااسب سپیدبیاددنبالتون سطح توقعاتتان را بیارین پایین جوان خوب میشه
Iran, Islamic Republic of
تو یاد بگیر درست فارسی بنویسی تا برسه به توقعات دخترها
محمد حسین
Iran, Islamic Republic of
واقعا حق با ایشون هست توقع دختران خیلی بالاست
زهرا بادامکی
Iran, Islamic Republic of
خوشبخت باشی گلم
راحله
Iran, Islamic Republic of
من با اسب بنفش ام میام 😜😜😜😜😜
یوسف
Iran, Islamic Republic of
اگه نظرت اینه پس حتما دختر شایسته وجود نداره
یاسین
Iran, Islamic Republic of
تو این گرونی و بدبختی ها که اقایون درست کردن جوانا کمرشون شکسته راست می گی ..
Iran, Islamic Republic of
بله اونقدر شایسته هستن که با یه تحریک شبکه های ماهواره ای کشورشونو به آتیش میکشن
Iran, Islamic Republic of
بابا باور نکن دختر سردار سالهاس ازدواج کرده باپسرعموش
Greece
اون خواهر بزرگشه
م
United Arab Emirates
تو از کجا پیدا کردی
Iran, Islamic Republic of
شمایک عده را با جوانان خوب وشایسته این سرزمین مقایسه میکنید حاضرن جان مال ونامسشون رافدای این سرزمین بکنند
Iran, Islamic Republic of
خاین به ایران نیستند . شهید سلیمانی برای ماایرانیان وقتی ازایران ودین شیعه حمایت کرده باشه مقدسه
Iran, Islamic Republic of
😂😂😂😂
Iran, Islamic Republic of
باشه لبنانی ان شاءالله خوشبخت بشه خیلی کارخوبی کرده
Iran, Islamic Republic of
دوست محترم ازدواج ایشون با یه فرد لبنانی چه ربطی به این داره که تو ایران پسر خوب و شایسته نباشه، هر کسی تو زندگی خودش هدفی داره
مهدی
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داره!!!!!اصلا به شما چه ربطی داره.
ی مشت فضول حسود عقده ای دارن تو زندگیه شخصی یه دختر که هیچ کدومتون از دلش خبر ندارید دخالت میکنید.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
وجدانا چرا وارد مسائل شخصی مردم میشیم و هر خزعبلی که مغزمون میرسه پست میزاریم.اشکال کار ما اینه که فک میکنیم خیلی میفهمیم.(مخصوصا کسانی که نظرات منفی و مغرضانه میدن)
یاد بگیریم به حریم خصوصی دیگران احترام بزاریم.
در ضمن، قبل از شهادت حاج قاسم خواستگاری شده بود فقط خطبه خوانده نشده بود.
قابل توجه کسانی که زود قضاوت کردن و ایشون را متهم میکنن که حرمت نگه نداشته.
او پدر از دست داده بعد ی سریا کاسه داغتر از اش شدن.چه خبر از دل داغدار اون خانم دارید که حکم صادر میکنید؟؟؟.!!!!
حامد
Iran, Islamic Republic of
مبارکه خواهر خوشبخت بشی
Iran, Islamic Republic of
دقیقااا موافقم
امیر
United Kingdom
خوب برادر من عرب رو بیشتر می پسندند .بعد شما فکر میکردی انتقام سخت رو چطوری میخواست بگیره منظور از انتقام سخت همون ازدواج با یه عرب بود که بلافاصله با این ازدواج انتقام سخت رو گرفت.
Iran, Islamic Republic of
لابد کسی هم شؤنشون پیدا نشده همچین دختری همسری مثل پدرشون شجاع و دلیر میخواد نه هر کسی
صالح
Germany
محمدرضا شاه هم با یک زن مصری ازدواج کرد.از طرفی هم مردم یمن ،عرب نیستن بلکه عرب زبانن ولی اصالت وریشه آنها ایرانی است.
حسین
Iran, Islamic Republic of
یمن جز ایران بود درست ولی عرب بودن اونجا از اول هم جز شبه جزیره عرب بود ، مردمشون عرب شدن چه سیقه ایه خود مردم ایران نوادگان سومری ها هستن فقط زبونشون ایرانیزه شده
لیلا جعفری
Iran, Islamic Republic of
جوان و خوب و شایسته هنوز نفهمیدی مسلمان ها هر جا که باشن برادر همن شهید سلیمانی اگه میخواست که مثل شما فکر کنه الان دنیا عزادارش نمیموندن هرجا دنیا که بود همه رو مثل خانواده ی خودش میدید
خادم الشهدا
Iran, Islamic Republic of
شما که میگید این همه جوان خوب ایرانی چرا با لبنانی ازدواج کرد
وقتی خود من عاشق فلانی بشم اما اون منو نخواد یا سرنوشت م، تقدیر من بر این ازدواج نباشه چی کار میتونم بکنم
خدا تقدیرشون رو اینجور نوشته تو میتونی به خدا زور بگی؟
نه واقعاََ میتونی؟
تقدیرشون بر همین بوده...
خدا همین جور خواسته...
ازدواج هیچ ربطی به اختلاف سن و اینکه اهل کجاست و اینا نداره
توصیه میکنم یکم فکر کنید بعد حرفاتونو تایپ کنید یه صفحه رو پر کنید
با تشکر...
امضا...(:
Iran, Islamic Republic of
درسته
Iran, Islamic Republic of
بما چه هرکسی اختیارزندگی خودش وداره
نظرخواهی نمیخوادبیکارین ما نمیدونیم عروس و داماد کیه شنیدیم بابا ش کیه‌
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
عروس و داماد هم یکی مثل پدرشون که با عزت و قهرمان دنیا هستند،
زینب جان که مثل باباش قهرمان است یادگار مالک اشتر زمان است،
داماد هم پسر معاون حزب لبنان است و از نزدیکان سید حسن نصرالله رهبر حزب لبنان است، هر دوتاشون معروف هستند،
Iran, Islamic Republic of
آره حسابی کن فیکونه
Iran, Islamic Republic of
انشالله خوشبخت بشن
زهرا
Iran, Islamic Republic of
تبریک به زینب جان یادگار مالک اشتر زمان، تبریک به حاج قاسم عزیز مالک اشتر دنیا
ان شاء الله خوشبخت بشی زینب جان، و روح پدر بزرگوارتان شاد و یادش گرامی باد
Iran, Islamic Republic of
مبارکه ان شاالله به پای هم خوشبخت و پیر شن
عاطفه
United Arab Emirates
مبارکشون باشه من سر خاک باباشون بودم زینب خانم هم اومدن ب حدی اشک میریخت ک ی دقیقه چشاش خشک نمیشد تازه مثل بقیه روی زمین کنار قبر پدرش نشسته بود
حقگو
Iran, Islamic Republic of
سلام می ذاشت سال بعدازدواج میکرد
Iran, Islamic Republic of
دروغه او اصلا پسرعموی خودش شوهرشه وسالها قبل ازدواج کرده
دریا
Iran, Islamic Republic of
وقتی اطلاع درست ندارید دوست محترم لطفا آنقدر سماجت به حرفتون نکنید اون خواهر بزرگشونه که با پسر عموشون ازدواج کردن نه زینب سلیمانی
pari
چرا سرتون تو زندگی خودتون نیست آخه
یوسف
Iran, Islamic Republic of
تو خودت اگه سرت توو زندگیو بقیه و نظرای بقیه نبود نمیومدی اینجا حرف بزنی
Iran, Islamic Republic of
احسن.حال کردم
راحله
Iran, Islamic Republic of
ایجونم خوب اومدی
Romania
منم ی کم ناراحتم ک دختر سردار دلها با یک عرب ازدواج کرده . عربها دشمنان این سرزمین هستن
Iran, Islamic Republic of
دشمن این سرزمین آمریکا و اسرائیل و انگلیس هست
Iran, Islamic Republic of
کاش دخترهایی که پدرشان آدم معروفی نیست، هم خوشبخت میشدند.
حسام
Iran, Islamic Republic of
احترامم خوب چیزیه
United Arab Emirates
سلام این اقدام شخصی هست و این ازدواج در راستای مبارزه با استکبار و صهیونیسم هست ازدواج عادی نیست بهتر محترم بدانیم
Iran, Islamic Republic of
کاملا درسته
تبریک زینب جان
Iran, Islamic Republic of
به شما چرا ربطی داره که اینقدر حسادت میکنید،
تبریک به زینب جان، تبریک به حاج قاسم عزیز،
چشم حسوداشون هم کور بشه ان شاء الله.
Iran, Islamic Republic of
انشالله
Iran, Islamic Republic of
انشاالره
راحله
Iran, Islamic Republic of
ازز جمله خودت ک داری با حرص حرف میزنی
Iran, Islamic Republic of
هیچ بی احترامی نکرده دهاتی بی فرهنگ ازدواج کرده خوشبخت بشن ان شاءالله
یوسف
Iran, Islamic Republic of
تو خودت به دهاتیا بی احترامی نکن نمیخواد حرف بزنی
مهراد
Iran, Islamic Republic of
توهین کار آدمای عقده ایه خانم شهرییییی
Iran, Islamic Republic of
متحیرم
لیلا
United States
شما که به بهانه سال پدر ایراد میگیرید همه کاراتون روی حساب و حکم خداست رسم خودمون رو به حکم خدا ترجیح میدید .غم شما از غم خانواده حاج قاسم که سنگینتر نیست. خدا همراهتون باشه .مبارک باشه زینب مبارزم.
یگانه
Iran, Islamic Republic of
باسلام خیلی هم خوبه چ ایرادی داره انشاا۰۰۰ خوشبخت بشن
دلباز یاسوج
Iran, Islamic Republic of
ازدواج سیاسی پر هیاهو
Iran, Islamic Republic of
کی اینارو میبینه اخه؟؟؟! که پر هیاهو باشه؟
چارتا خاله زنک کوچه بازار خودمون
Nazila
Iran, Islamic Republic of
سلام زینب عزیزم امیدوارم ک خواهرم خوشبخت باشی هر جا ک هستی چ در ایران و هرجا ک باشی زیر سایه خدا باشی
حزب اله
Iran, Islamic Republic of
پای هم پیرشن
Iran, Islamic Republic of
یه جوری میگن زینب جان انگار باهاش خمیر بازی کردن.
داماد ترامپ هم لبنانی هست
اون هم میخواد با صهیونیسم مبارزه کنه ؟؟چرا همه چیز را فوق العاده نشون میدید....
این کبنا نیوز هم کامنت های قوی را خذف میکنه...
Iran, Islamic Republic of
گمشو بی سواد بددهن ان شاءالله خوشبخت بشه زینب جان کارخوبی کرده ازدواج کرده
Iran, Islamic Republic of
هم شما میدونی داماد ترامپ چکارست هم ما پس لطفا این قیاس اساسا داغونو غلطو تمومش کن😒👎👎
یوسف
Iran, Islamic Republic of
ترامپ ب تو چ
زهرا
Iran, Islamic Republic of
تو برو از حسادت بمیر و چرت و پرت هم نزار،
تبریک به زینب جان، تبریک به حاج قاسم عزیز، خوشبخت بشی زینب جانم،
چشم حسودان و دشمنان تون کور، مرگ بر ترامپ کثیف مرگ بر دشمنان
Iran, Islamic Republic of
سلام زهراجووووون
زهرا
Iran, Islamic Republic of
سلام
زهرا
Iran, Islamic Republic of
سلام
زهرا
Iran, Islamic Republic of
سلام جونم
United Arab Emirates
داماد ترامپ خودش یهودیه. ایوانکا هم یهودیه ...چی میگی
سعیده
Iran, Islamic Republic of
مبارک باشه انشاالله
دعای خیر پدر عزیزت سردار دلها بدرقه راهت زینب جان
ندا
Iran, Islamic Republic of
مردم ما کی میخان خرافه پرستی رو بزارن کنار؟
کجای دین ما گفته تا سالگرد پدرتان صبر کنید بعد ازدواج کنید؟اونم اسلام که خرافه پرستی رو شدیدا منع کرده و ازدواج رو شدیدا تاکید کرده برا کامل شدن دین...این حرفا افکار پوسیده ساخته ذهن مردمه
زینب بهترین کارو کرده بنظرم میخاد نفوذ ایران تو حذب الله رو حفظ کنه انشالا ک مبارکه
Iran, Islamic Republic of
خرافه نیست حرمت گذاری هستش برگرفته از تفکر ایرانی ها میتواند تغییر کند یا نکند
عاطفه
Iran, Islamic Republic of
ازدواج مردمو سیاسی نکنید،قرار نیست که چون پدرش سیاسی بوده اینم بخواد سیاسی ابزیو ربیاره زندگیشو برای تحکیم روابط دو کشور بنا کنه.حتما پسر خوبیه و عالی ترین مورد بوده ،لبنانیه کهدر هست،این خانواده رفت و امد داشتن به لبنان برای همین باب اشنایی پیش اومده.
روح سردار شاد باشه،دخترشونم خوشبخت.
Iran, Islamic Republic of
ببخشید ها اینا خرافات نیست طرف هنوز سال پدرش نشده ازدواج کرده بعد شما میگی خرافاته و ازدواج تاکید شده ؟ مردم ما هنوز عذادار ایشون هستن
Iran, Islamic Republic of
داغ سردار که جز فراموش نشدنی هاست
دخترشم نباید به خاطر حرف مردم زندگیشو خراب میکرد ک
اگه اینطوریه ک تا آخر عمر به خاطر پدرش باید به عزا می‌نشست
چهل روز گذشت کافیه
خوشبخت بشی دختر سردار
Iran, Islamic Republic of
سلام
Iran, Islamic Republic of
اختلاف سن شون زیاد نیست
Iran, Islamic Republic of
سدرضا رقیب داره
کاظمی
Iran, Islamic Republic of
لابد رقیبش توهستی؟!!!زینب سلیمانی تربیت شده ی مکتب حضرت زهرا ( س) ودختر رنج کشیده و بابصیرتش ،
حضرت زینب ( س) هستند.باتوجه به زندگی پرفرازو نشیبی که خانم‌ سلیمانی درکنار پدر بزرگوارشون ،حاج قاسم داشتند، علاقه و محبتی که به زعم همگان به این مرد خدا،هم به عنوان پدر و نیز بخاطرتجلی عینی مکتبی که انسان را از شوق بخدا وکمک به مظلوم در کنار پدر وهمراهی با حاج قاسم عزیز سیراب میکرد.شاید یکی از دلایلی که زینب سلیمانی را ترغیب میکرد که هیچ گاه از چشمه ی وصل پدر فاصله نگیرد( حتی دربعضی از موارد خطرناکِ حظورحاج قاسم درعراق وشام) پی بردن ومعرفت پیداکردن وسیراب شدن در کنار پدری بود که ،پیروی از مکتب امام حسین( ع) را نقشه راه قرار داده بود.چشمه ی وجودش لبریزشده بودوهر کس که بینا وبصیر بود ،به مقدارمعرفتش از این چشمه سیراب میشد ووقتی از باده مینوشید،بجای پرشدن ،ظرفیت پیدامیکرد.واین مسیر استمدادازمظلوم و از خودگذشتن و دل به دریای خدمت زدن ،پیروی از مکتبی است که وقتی ا ،ازهمه ی وجودخودبخاطرعشق بخداگذشتی ،تازه به مظلومیت این مسیر پی میبری.ودرست در نقطه ی مقابل خدمت به بشریت،تروریسم نامیده میشوی..ولی برای انسانهای پای نهاده در ابن مسیر ،این وضعیت از اول آشکار بوده وبا علم به این مسائل ،پای دراین مسیرگذاشته اند.وچه انسانهای از خود گذشته وبزرگی هستند.اینها بی پایانند،چون به مولای خودامیرالمومنین ( ع) تمسک کرده اند که وقتی فرمود فزت ورب الکعبه ،ونااهلان کوفی متوجه شدندکه حضرت درمسجدبه شهادت رسیدند،غالبا گفتندکه مگرعلی نمازمیخوانده؟!زینب سلیمانی که از معرفت پدر شهیدش نصیب برده ،باعلم به اینکه مغرضان از هر وسیله وحربه ای برای تخریب استفاده میکنند،دراین موقعیت حساس منطقه و دنیا،علاوه برسنت حسنه،پیمان نانوشته ای بین دو ملت بزرگ ایران ولبنان بستند،که انشالله باعث نزدیکی دلهای دوملتوآشفتگی زبون های دنیاپرست ونابودی هرچه زودتردشمن بشریت میشود.واین هم برای اهل تفکرنشانه ای است که بدانندکه امثال حاج قاسم تمام شدنی وخاموش شدنی نیستند.
Iran, Islamic Republic of
حال داشتی نوشتی ؟!!!!
کی حال داره بخونه ؟؟؟ ههم
تبریک به زینب خانم عزیز و بانوی پاگ دامن کشور عزیزم
آبادان مظلوم
Romania
ان شاءالله خوش بخت باشند
سردارخودش فدای ایران وامت اسلامی ومظلومان عالم کرد روحش شاد و یادش گرامی باد الفاتحه مع الصلوات
Iran, Islamic Republic of
احسنت بله ایشون با این انتخاب راه مبارزه را هم انتخاب کرده اند
Iran, Islamic Republic of
این عکس پدر شوهرشه
pari
با پسر سید هاشم صفی الدین ازدواج کرده با سید رضا یه کم واضح تر بخونید
من
Iran, Islamic Republic of
اون باباشه داداش
خودش امنیتیه اصن عکسش هیجا نی خو😶
ایل نوئی
Iran, Islamic Republic of
انشالله ک خوشبخت بشن
Iran, Islamic Republic of
مبارکشان باشد
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت زینب خواهر عزیزم انشاءالله در پناه خداوند وزیر سایه آقا امام زمان (عج) خوشبخت باشید به کوری چشم دشمنان.
Iran, Islamic Republic of
زینب جان ازدواجت مباررررک
United Kingdom
نرگس نامور افشرد از تبریز
Iran, Islamic Republic of
سلام خواهر وبرادرهای عزیزم مخصوصا زینب جان من هم ابتدا خیلی دلم شکست ولی بعد گفتم چه عیبی داره اگه پدرمون حاج قاسم از بهشت ببینه که فرزندش سروسامون گرفته خوشحال میشه چهلم وسال مهم نیست ما همیشه داغدار پدرمون حاج قاسم هستیم و انشاءالله انتقام واقعا سختی از قاتلین پدرمان خواهیم گرفت البته بایاری امام زمانمان خواهر عزیزم زینب جان از صمیم قلب تیریک میگویم دعای خیر امام زمان وپدر بزرگوارمان حاج قاسم بدرقه ی زندگی ات
Iran, Islamic Republic of
ایشون بااین انتخابشون راه مبارزه را انتخاب کرده اند
Iran, Islamic Republic of
مبارك بشه عزیزدلم امیدوارم راه پدرت روادامه بدی خوشبختی توخوشبختی ملت ایران است
زهرا بیاتی
Iran, Islamic Republic of
انشالله خوش بخت بشن
مریم
Iran, Islamic Republic of
الهی که مبارک باشه
الهی که سالم وتندرست باشن
لاله
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر زینب بانو باطنن کار ایشون دست کمی از جهاد بی بی مریم بختیاری ندارد
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
کاش زن یک ایرانی میشد
خالد
Iran, Islamic Republic of
نژادپرست کثیف..از کجا معلومه ی ایرانی خالص باشی!؟؟خوشبخت بشی خواهر زینب..امیدوارم ذریه ای مبارک نصیبتان شود.و در رکاب صاحب الزمان باشد..
خالد
Iran, Islamic Republic of
نژادپرست کثیف..از کجا معلومه ی ایرانی خالص باشی!؟؟خوشبخت بشی خواهر زینب..امیدوارم ذریه ای مبارک نصیبتان شود.و در رکاب صاحب الزمان باشد..
هانا
Iran, Islamic Republic of
زینب سلیمانی چند سال پیش ازدواج کرده اینا همش شایعه ست
Iran, Islamic Republic of
نه خواهرش بود
میترا
Iran, Islamic Republic of
انشاالله که خوشبخت بشن این هم از خبرهای خوبی بود که در این مدت شنیدم مطمئنم خانم سلیمانی هم دارن راه پدرشون رو ادامه میدن و در این راستا میخوان از دشمنان انتقام بگیرن مبارزه ادامه داره حتی اگر بعد از سالگرد حاج قاسم نباشه
راقریان
Iran, Islamic Republic of
ان شاالله ، مبارک باشه و امیدوارم همه جوانان این وطن به آرزوی خویش برسند
Iran, Islamic Republic of
سلام جانم فدایی رهبر این ازدواج وقط آقا میتواند نظرآباد.بختیاری.زینب
مجید
Iran, Islamic Republic of
سلام جانم فدایی رهبر ازدواج زینب بسیار مهم هست آقا نظربدهد تشکر
اسی
United States
خوبه
نون همه تو روغن افتاد
pari
خواهر عزیزم زینب جان مبارکت باشه جای سپهبد عزیزمون خالی الهی خوشبخت بشین. الهی زیر سایه ی امام زمان و رهبر عزیزمون شاد زندگی کنید .خدا ترامپ ملعون رو نابود کنه الهی آمین🙏🙏
Iran, Islamic Republic of
انشالله ه جا هستن سالم و تندرست باشن
شریف
United Arab Emirates
فرزندان حاج قاسم خصوصا زینب خانم نشون دادن که خط فکری و عملی شون، همون خط پدرشون هست..یعنی کل زندگی بر اساس مصالح دین و نظام اسلامی باشه...
انشالله ازدواجشون هم با فردی که در همین راه هست براشون خییییلی مبارک باشه 🌹🌹🌹و نشون دهنده این هست که بیشتر از پیش به راه پدرشون اعتقاد دارن...
هیچ کس هم بیشتر از حضرت آقا و خانواده حاج قاسم، در غم نیستن و نباید کاسه داغتر از آش شد ...و از لحاظ دینی هم هیچ خلاف شرعی صورت نگرفته
بازم مبارکت باشه خواهر...
Greece
سلام زینب جان منم به عنوان یک خوهر دینیت این ازدواج فرریخته را به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض میکنم وجای عزیز دلها امیر سپهبدحاج قاسم سلیمانی واقعا خالی انشاءالله این بزرگوار با امام حسین مهشور شوند
سید علیرضا بحری
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم
النکاح سنتی و من رغب عن سنتی فلیس منی
اولاً، تبریک میگم خدمت خانم سلیمانی و همسرشون و براشون آرزوی خوشبختی دارم،
دوما:رسانه ای شدن این ازدواج در این وانفسای بلند شدن صداهایی برای عادی سازی مذاکره با آمریکا و دولت ترامپ، بسیار تأمل برانگیز هست، که از دو حال خارج نیست، اول اینکه شایعه پراکنی افراد آشنا به امورِ تبلیغاتی دولت، به جهت عادی سازی مذاکرات به این استدلال که (خود خانواده حرمت خون شهید را نگهداری نکرده‌ و بساط عروسی راه انداختند چه برسد به ما که می‌خواهیم مذاکره کنیم) که البته ازدواج هیچ ارتباطی به عزا نگه داشتن ندارد چنانکه حتی در روز عاشورا هم عقد ازدواج هیچ ایرادی ندارد، دوم اینکه احتمال زیاد خانواده سلیمانی این ازدواج رو رسانه ای کردند برای زنده شدنِ یاد سردار دلها در افکار عمومی مبنی بر مقاومت در عدم مذاکره و انتقامِ خون سردار از آمریکا ، چراکه همسر خانم سلیمانی یک مجاهد لبنانی و فرزند یکی از بزرگانِ سیاسیِ جبهه مقاومت است،
در هر صورت ازدواج خانم سلیمانی به هیچ وجه بی‌حرمتی به خون سردار نیست بلکه یاد آوری نسبت به افکار عمومی جامعه است مبنی بر اینکه خود دختر سردار برای انتقام خون پدر قیام کرده، چراکه با یک مجاهد در خط مقدم جبهه مقاومت پیمان زندگی بسته و الباقی عمر خود را وقف زندگی با یک مجاهد در خط مقدم، نموده است
Iran, Islamic Republic of
درودبرشما،عالی نوشتید.تبریک به زینب خانم دخترعزیزم،ان شاالله درسایه ی توجهات حضرت ولی عصروحضرت زینب نسلی پاک ازاین ازدواج حاصل میشه تاهمچنان یادوخاطرسرداردلها تاهمیشه ی دوران ازاین طریق زنده بماند.بازم تبریک میگم دخترعزیزم.
خادم الشهدا
Iran, Islamic Republic of
اجرتون با مولا صاحب الزمان واقعاََ لذت بردم از خوندنش
کور بشه چش اونی که اینا رو قبول نداشته باشه
سید
Iran, Islamic Republic of
حتمن دوست داشت با عربها ازدواج کنه تا ایرانیها
Iran, Islamic Republic of
دوست داشت با یک مبارز ازدواج کنه
محمن
Iran, Islamic Republic of
مبارکه ایشالا که روزهای خوشی درکنار هم داشته باشند+2تابچه یه دختر یه پسر. بی ادبی لطفااسم دخترتون کیانا بزارین
مریم
Iran, Islamic Republic of
اسم های امامان و اهلبیت واسه دخترش میزاره، اسم کیانا در شان دختر زینب خانم نیست، اسم زهرا، فاطمه....... اسم های امامان و اهلبیت میزارن.
Iran, Islamic Republic of
موضوع کاملا شخصی و بی اهمیت است
این همه نخبگان علمی و دانشمندان بزرگ از کشور رفتند... أب از آب تکان نخورد
چنین موضوعی که از بیخ و بت اهمیتی ندارد
United States
مبارک باشه انشا الله به پای هم پیر بشید
United States
کار خوب وشایسته مبارک باشه انشاالله به پای هم پیر بشید
Iran, Islamic Republic of
، میدونیم دلیلش حسادتون است، چشم ندارید خوشبختی دختر سردار را ببینید،
ان شاء الله زینب خانم دختر شهید سلیمانی خوشبخت بشه، چشم حسودان، بخیلان و دشمنان شون کور، روح بزرگوار حاج قاسم سلیمانی شاد و یادش گرامی باد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
توی این گرونی ها تبریک گفتن به خانم سلیمانی که واستون آب و نون نمیشه، بروید به زندگی و بدبختی های خودتون برسید
لرباغبرت
Iran, Islamic Republic of
چراچرت وپرت مینویسین
Iran, Islamic Republic of
این دروغه غصه نخور
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
شما خفه شو چرا مثل آدم های عقده ای و حسود چرت و پرت میگی،
موضوع هم خیلی مهم است، حاج قاسم از هزاران هزار داشمند و نخبه هم بالاتر بوده،
میدونیم دلیل این چرت و پرت افرادی مثل شما حسادت است، چشم ندارید خوشبختی دختر سردار را ببینید، چشم حسودان، بخیلان و دشمنان شون کور بشه، ان شاء الله زینب خانم دختر حاج قاسم عزیز خوشبخت بشه، روح بزرگوار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شاد و یادش گرامی باد
Iran, Islamic Republic of
افرین که اینجوری جوابشونودادین
دوست
Iran, Islamic Republic of
احسنت موافقم
سارا
Iran, Islamic Republic of
بی نهایت ازاین پیوندخرسندم وارزوی خوشبختی از عمق وجوددارم عزییییزدلم،ماهرگزفراموش نخواهم کرداگرپدرتودراین روزخجسته حضورنداردبه چه دلایل وبرای چه کسانی بود بانوزینب🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓😢😢😢😢😢😢😢😢😢
محمد
Germany
سلام عرض ادب و احترام.
به میمنت و مبارکی ان شاالله .
پیوند خجسته و میمونی است امیدوارم که در زیر پرچم اسلام و نظر اقا صاحب الزمان موُید و منصور باشید.
انتقام خون پاک بدن ارباًاربا سپهبد شهید حاج قاسم عزیر این استوره مقاومت و ایثار بر تمام مسلمانان و مبارزان جهان اسلام واجب است .
شک ندارم که این مهم اتفاق خواهد افتاد .
ان شاالله 🤲
علی
Iran, Islamic Republic of
ازدواج حقه هر دختر یا پسری هست،در امر ازدواج هرکسی هر که را عاشقش شد. به هیچ هم ربطی نداره
Iran, Islamic Republic of
ازدواج کرد ؟ دوسال دیگه .....!!!
Iran, Islamic Republic of
سلام اینقدر بدنم درد میکنه که نمیتوانم جواب این بندهخدارا بدم بگو میخواهی
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
فک نکنم خانواده ی یک حزب اله لبنانی اینقدر بی تدبیر باشه که خبر ازدواج رو بزاره تو اینست. تفکر انتقادی داشته باشید بیشتر فک کنید.
United Arab Emirates
مبارکه خوهرم
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
تبریک میگم ، ان شاءالله خوشبخت بشی زینب جان ، مطمئن هستم روح سردارمون هم شاده
دوستان چرا باید صبر می کرد تا سال پدرشون؟؟؟ یه خورده فکر کنید بعد نظر بدین ، احساس نمی کنین تفکر صبر کردن بعد از مرگ کسی قدیمی شده
امیرقاسم
Iran, Islamic Republic of
باسلام
قطعا ازدواج یک امر مبارک و بسیار موکدی است

لیکن به نظر میرسد که هنوز مردم در شوک شهادت حاج قاسم هستند و انتقامی گرفته نشده

به حرمت کل مردم ایران میبایست تا سال پدرشان صبر میکردند

ممکن است ازدواج نباشد و صحبت از نامزدی و عقد و .... باشد که به شکل ازدواج بیان شده

در هر صورت بنده شخصا اعتقاد دارم نباید این مسئله رسانه ایی الان میشود

مگر اینکه باید منتظر اخبار خاصی بزودی لاشیم
مهدی
Iran, Islamic Republic of
تبریکات صمیمانه من رو بپذیرید خانم عزیز .روح سردار دلها شاد و دعای ایشان درحقتون مستجاب
سیمین
United Kingdom
به سلامتی و مبارکی باشه ، خیلی تبریک عرض میکنم خدمت دختر سردار دلها ، نامهای بچه ها تون خیلی خیلی عالی میشه ...
Iran, Islamic Republic of
عالی
Iran, Islamic Republic of
خوشبخت بشن الهی
احمدمظفری
Iran, Islamic Republic of
بنده میخوام یک صحبت باخانم سلیمانی داشته باشم ،دختر سردارمان حاج قاسم سلیمانی خدارحمتشان کند خدا بیامرز نشان هفت دربهشت روی ایشان بازباشد ۰۹۱۷۶۸۵۴۸۷۹شماره بنده است
Iran, Islamic Republic of
مبارکه
...
Iran, Islamic Republic of
ای کاش یاد بگیریم هر چیزی رو که میبینیم سریع باور نکنیم این خبر تکذیب شده ...
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
اما بنظر من خانم زینب باید با یک ایرانی ازدواج میکرد تا نسل ایشون هم ایرانی باشد
Iran, Islamic Republic of
ازدواج بندگان خدا به بنده خدا ربطی ندارد.. شما براي دیگران نسخه نپیچ... خودت برو یه بانوی ایرانی بگیر..
مهراد
Iran, Islamic Republic of
3تا از دامادهای عرب هستند..اونقدر آدم حسابی و شریف هستند که نگو..قبلنا از بس تبلیغ بد به عربها میکردن که نسبت بهشون بدبین بودیم..آقا بعد قسمت شدبا ما وصلت کردن خدایی انسانهای بی نقصی هستن..تا وقتی با کسی معاشرت نکردی اصلا قضاوت بد نکنید..احترامشون غیرقابل وصف هست..بعدشم آدم خوب و بد در هر قشر و قومیتی هست..اینو بنوبه خودم گفتم ..بهرحال زینب خانوم خواهر محترم امیدوارم که زندگی توام با شادی و نسلی مبارک نصیبتون بشه..انتخاب خوبی کردی..مطمئن باش ازین وصلت کسی ناراحت میشه که با امریکا و اسراییل همفکر باشه..من ادم زیاد مذهبی نیستم..ولی ازین وصلت آینده ای امیدوارکننده رو حس میکنم..درود
سعید
Iran, Islamic Republic of
خداروشکر
انتقام سخت گرفته شد
م
Iran, Islamic Republic of
من کاری به درست و غلط بودن این کار ندارم فقط این رو میدونم که ملت ایران معیار درست و مناسبی برای تعیین قهرمان واسه ملتش نداره واسه همین یه کار رو با یه سری معیار غلط ارزیابی میکنه بعد یکی رو میکنه قهرمان یکی رو میکنه ضد قهرمان. خروجی و وضع یه ملت نشون دهنده این هست که راه رو درست رفته یا نه. وضع مملکت ما که مشخصه حالا خودتون قضاوت کنید اونایی که رسانه به عنوان افراد بزرگ و قهرمان ما معرفی کرده واقعا لیاقت قهرمان بودن رو دارن یا نه . اگرچه بعضیا هم هنوز فرق مملکت سالم و آباد با خراب رو نمیدونن. به نظرم حق ایران و ایرانی این وضعیت نیست. قهرمان نیازی به اثبات نداره کارایی که کرده مملکت رو میکنه گلستان
حامد
Iran, Islamic Republic of
سردار سلیمانی قهرمان به تمام معناست..و دخترشون و انتخابش هم با حکمت بوده..و شما سرت تو کار خودت باشه..انشالا خوشبخت بشی دختر سردار دلها..عزت زیاد
Iran, Islamic Republic of
کاملامنطقی بیان کردید
محسن
Iran, Islamic Republic of
سلام یک روز ازاین ازدواج و وجدان اینکه چرااااا زود تصمیم میگیرید باخبرمیشید.
زندگی مان رامدیون او و هم نسل هاش هستیم
زهرا
Iran, Islamic Republic of
سردارعزیزمکتبت ادامه دارد به کوری چشم دشمنان اسلامو انقلاب انشاالله
زهرا
Iran, Islamic Republic of
سردارم ماهمه مدیون شهیدان عزیزهستیم سردارم مابه شما قول میدهیم که همیشه و همه جاپشتیوان ولایت فقیه هستیم ،علم برزمین نمی ماند سر دارم ،
زهرا
Iran, Islamic Republic of
زینب جان بزاردشمنان کثیف هرچه دل تنگشان میخواهدبگویند دشمن که نامش روی خودش هست، انشاالله هر چه زودتر اسرائیل وامریکا نابودمیشوند زینب جان دعاکن که فرزندان ماهم در راه مکتب سردارعزیزقراربگیرند
سعیده
Iran, Islamic Republic of
موافقم زینب جان ازدواجت مبارک
زهرا
Iran, Islamic Republic of
زینب جان آ رزوی خوشبختی وعاقبت بخیری برایت دارم
Iran, Islamic Republic of
وا
Iran, Islamic Republic of
وا
زهرا
Iran, Islamic Republic of
زینب جان ارزوی عاقبت به خیری برایت میکنم انشاالله بانابودی دشمنان انتقام خون سردارعزیز رامیگیریم
زهرا بادامکی
Iran, Islamic Republic of
خوشبخت بشی دخترک
Iran, Islamic Republic of
فکر فاصله سنیتان هستین. بهتر بود اول فکر میکردین.بعد انجام میدادین که بعدها افسوس نخورین.
Iran, Islamic Republic of
حالا زبانی که تو خانه حرف می‌زنند فارسی هست یا عربی، صد در صد که عربی
Iran, Islamic Republic of
نمک داری برو بذار سر سفره غذا...
ابوذرنوروزی
Iran, Islamic Republic of
مبارکه بخدا بهترین کارو کرده خوشبخت بشی خواهرم انشالله بحق خون پاک پدر شهیدت
ابوذرنوروزی
Iran, Islamic Republic of
مبارکه بخدا بهترین کارو کرده خوشبخت بشی خواهرم انشالله بحق خون پاک پدر شهیدت
علی
Iran, Islamic Republic of
مبارکشون باشه ان شاءالله.
خوشبخت بشی عزیزدلم.⚘
دوست دارم😚
علی
Iran, Islamic Republic of
مبارکشون باشه ان شاءالله.
خوشبخت بشی عزیزدلم.⚘
دوست دارم😚
Korea, Republic of
بی نهایت عالی انشاالله درپناه حق خوشبخت باشید روح سردارشاد
Norway
نظر شمایک سال تعمول میکردی حیفه بخدا
،،،،،،
Iran, Islamic Republic of
https://chat.whatsapp.com/L81aLnHnaig40iwSl9du19
این گروه حاج قاسم هست بیاین داخل
Iran, Islamic Republic of
خوشبختانه زندگی کنی
باقری
Iran, Islamic Republic of
به نظر من زندگی شخصی هر فرد به خودش مربوطه، میدانید چرا مگس سه روز بیشتر زندگی ن میکنه
ولی لاک پشت صد و پنجاه سال عمر می کنه. چون سرش تو لاک خودشه. پس سر مون تو لاک خودمون
باشه.
باقری
Iran, Islamic Republic of
به نظر من زندگی شخصی هر فرد به خودش مربوطه، میدانید چرا مگس سه روز بیشتر زندگی ن میکنه
ولی لاک پشت صد و پنجاه سال عمر می کنه. چون سرش تو لاک خودشه. پس سر مون تو لاک خودمون
باشه.
زهرا
Iran, Islamic Republic of
ارزوی خوشبختی وعاقبت بخیری مکتب سردارعزیزادامه دارد
رستا
Iran, Islamic Republic of
زینب خانم اینقدر با شخصیت هست و این ازدواج حتما دلیل شخصی داشته که زودتر از موعد بوده اینقدر افراد رو قضاوت نکنید
رضا
United Kingdom
سلام من اصولاازدواج روبه سبک بدون مرز جغرافیای دوست دارم. واصل روبه عشق واقعی میزارم.این ازدواجها خیلی هم خوبه .....خانم سلیمانی مبارکتان باشد.....حرف زیادمیزنند
Iran, Islamic Republic of
حرف زیاد میزنن😂😂
راست میگه
مریم
Iran, Islamic Republic of
واقلاً نکه ،این چی چیشون معلوم نیست.....😕😕😕😕
Iran, Islamic Republic of
بسیارخرسندمم
ستایش آقالر
Iran, Islamic Republic of
با اینکه چهل روز بعد از مرگ سردار خبر ازدواج این دو منتشر شد ولی امیدوارم خوشبخت شوند و دعای پدر بزرگوارشان و امامان پشت سرشان باشد و این ازدواج را برای دو کشور به فال نیک می کیریم
امیر
Iran, Islamic Republic of
تا کور شود هر انکه نتواند دید
محمد
Iran, Islamic Republic of
من باور نمی گنم دروغ می گویند.
Iran, Islamic Republic of
دروغ.است
محمد
Iran, Islamic Republic of
این ازدواج در اصل جنبه ازدواج سیاسی داره، برای تحکیم روابط دو کشور، هنوز که هنوزه تصویری از داماد منتشر نشده که نکته قابل توجهی است ، در کل خوشبخت باشند، روح شهید سپهبد سلیمانی شاد
Iran, Islamic Republic of
در همین حد از تقلبی بودن این خبر بس که اسم دختر شهید بزرگوار عماد مغنیه... فاطمه است.. نه زینب... بعدش هم ازدواج دیگران به شما چه ربطی دارد..؟
میدانید سوز شما از اتحاد حزب الله لبنان با ایران است که به همین زودی ها اسرائیل را خفه خواهد کرد... اصلا به قول شاعر تا کور شود هر آنکه نتوان دید... عزیزان اینقدر راحت به خبری نامعلوم استاد نکنید... اگر این خبر درباره خواهر خودتان بود.. چه می‌کردید..؟ خانواده سید الشهدای ایران هم اکنون جزعی از خانواده هر ایرانی هستند.. دفاع از حق ایشان مانند دفاع از خانواده خودتان است...
Iran, Islamic Republic of
هر کس دیگه ای هم تو روز تشییع جنازه حاج قاسم پشت تریبون نماز جمعه اونجوری نطاقی میکرد همش میگشتن واسش حرف در بیارن
ملت بیکار
آریا
Iran, Islamic Republic of
به شما چه ربطی داره که به خودتون اجازه میدین در زندگی خصوصی مردم دخالت می کنید ؟تبریک میگم ان شاء الله با دل خوش و تن سالم در کنار هم زندگی کنید.
ص م
Iran, Islamic Republic of
به نظر من بهتر از این نمیشه
تبرک بشون میگم ان شالله به کری چشم دشمنان حاج قاسم های دیگری تحویل جامع بدهند ان شالله
مح... ن
Iran, Islamic Republic of
سلام چقدر خوب آدم عروس خدا اونم حزب الله فردا دیوار های کوچه نوشته میشه عروس حزب الله...
فرزانه
Iran, Islamic Republic of
من همجنین به دختربزرکوارحاج قاسم سلیمانی تبریک وتهنیت عرض میکنم
تنها
Norway
مگه توایران جوان کم داریم
Iran, Islamic Republic of
فرق نمی کند با چه کسی ازدواج کند مهم این هست که انسان باشد و انسانیت داشته باشد ودر نزد خداوند آبرو و تقوا داشته باشد
Iran, Islamic Republic of
فرق نمی کند با چه کسی ازدواج کند مهم این هست که انسان باشد و انسانیت داشته باشد ودر نزد خداوند آبرو و تقوا داشته باشد
Iran, Islamic Republic of
فرق نمی کند با چه کسی ازدواج کند مهم این هست که انسان باشد و انسانیت داشته باشد ودر نزد خداوند آبرو و تقوا داشته باشد
United Arab Emirates
خواهرم خوشبخت بشی
سربازحاج قاسم
Iran, Islamic Republic of
زینب جان انشاالله عاقبت به خیر شوی
روح الله
Iran, Islamic Republic of
مبارک باشد انشاء الله
علیرصا
United Kingdom
چقدر بهم میان ...
علیرصا
United Kingdom
راستی اقا پسرمون شغلش چیه؟؟
امید که دختر ایرانیمون رو خوشبخت کنه.
جم شیم واسه جهیزیه ...
United Arab Emirates
بنام خداحدیث داریم ازخوشبختی مرداین است که دخترش حیض ندیده شوهرکندکاش دخترهارازودشوهربدن هم پسرهاشادبشن هم دخترهاشادی حلال
Iran, Islamic Republic of
ای کاش تا سالگرد پدر صبر میکرد وبه مردم ایران احترام میگذاشت
امیر
United Kingdom
اگه حاج قاسم هم بود همین کارو میکرد انشالا به همین زودی اسراعیل این سرطان بزرگ خشکیده میشه و عروسی فرزند شما در فلسطین برگزار میشه شک نکن حاج قاسم همیشه کنارت حتی نزدیکتر از قبل
سمانه
Iran, Islamic Republic of
واقعا...من وهمسرم در شهادت سردار اشکهایمان تمام نمیشد...اما وقتی خبر ازدواج زینب خانم را شنیدم خیلی خوشحال شدم ....برا انسان بودن لازم نیست عالم باشیم فقط یاد بگیریم قضاوت نکنیم در هرموقعیتی
مشایخی
Iran, Islamic Republic of
واقعا ما هم هنوز عزاداریم پدر من هم روز تشییع جنازه حاج قاسم فوت شد هیچ توجهی به ما نشد بی خبر از دلهای سوخته و مشکی که از روزی که حاج قسم رفته به تن داریم
Iran, Islamic Republic of
زیرسایه امام مهدی عج خوشبخت ب‌‌شی ختر مومن وشجاع با ارزوی فرزندان صالح برای ‌شما خوشحال شدیم
Iran, Islamic Republic of
والا چه بگم اینجوری خواست انتقام بگیره عجب انتقامی
زینب
Iran, Islamic Republic of
ما ۸ سال دفاع کردیم .
فاطمه صفی محمد آبادی
Denmark
بابا انقدر در مورد مردم حرف نزنید یه ذره در مورد چیزای آموزنده بیارید.
United Arab Emirates
در مورد رئیس جمهور آینده بگین احتمالا کی هست
Bulgaria
هنر کرده
Iran, Islamic Republic of
ایا در ایران مرد مناسب نبود سردار اگه میخواست به غریبه دختر بدهد سالها قبل دختر میداد به خارجی پس راضی نبوده در ضمن در ایران عرف این است که تا یکسال خانواده شهید یا فوت شده ازدواج نگنند اونهم با خارجی
Iran, Islamic Republic of
به ما ربطی نداره ولی اکثر ایرانیان باباشو دوست داشتن و برای همه ایرانیان ۸ سال در جبهه وجنگ بوده پس توقع همه اول احترام به مقام باباشون دوم مگه مرد مناسب در ایران نبود چرا خارجی
Iran, Islamic Republic of
حسادت نیست هموطن عزیز حسادت نیست ما ایرانی هستیم دوست نداریم دختر ایرانی به عرب خارجی شوهر کنه چون باباشو دوست داشتیم دلمان میخواست با ایرانی ازدواج میکردهمینوبس وگرنه حسادت نیست
رحمان
Iran, Islamic Republic of
حرفهای نژاد پرستانه نزنیید عرب خارجی نیست عرب شرف است
Iran, Islamic Republic of
امام حسین علیه السلام هم با شهر بانو بانوی ایرانی ازدواج کردن ثمر ازدواج آن دو بزرگوار شدند امام سجاد علیه السلام
Iran, Islamic Republic of
اقای خالد لطفا انگ نژادپرستی به ایرانیان نزنید / لطفا کمی ادب را رعایت کنید منم دلم میخواست با یک ایرانی مناسب ازدواج میکرد نژادپرستی نیست علاقه به هموطن هستش
Iran, Islamic Republic of
کاش خبر دروغ باشه و تکذیب کنند نمیدونم ولی دلم نمیخواد هموطنم کسیکه باباش بخاطر ایران وایرانی جنگیده به خارجی ازدواج کنه حسود نیستم نژادپرست نیستم فقط یه هموطن ایرانیم
Iran, Islamic Republic of
سلام زینب خانم من معلولیت ذهن هستم زینب خانم من دعا کن من مشکل دارم خواهش میکنم به حق حضرت زهرا زینب خانم من دعا کن
Iran, Islamic Republic of
زنده باشند فرزندان حاج قاسم سلیمانی مالک اشتر زمان ایران خدا لعنت کند استعمار به دار دستش
امیر لیامی
Iran, Islamic Republic of
ما مسلمان هستیم وامر ازدواج سنت پیامبر اکرم است زینب سلیمانی عمل خدا پسندانه ای کرد .
قطعا اگر سردار حاج قاسم اگر زنده بود ؛ که هست
این ازدواج میمون را حمایت می کرد .
امیدوارم که به پای هم پیر شن
ودعای خیر حاج قاسم ویک ملت حاج قاسم پشت و پناهشان باشد .
ــــّـًٌٍُْْ
Iran, Islamic Republic of
سردار دلها شهادتت مباااااارکـ
دختر زیبا و حجابی خدا پسندانه پیودت مباااااارکـ
سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیز دلتنگ آن روزهایی هستیم که جایمان بود و الان که نیستی چه کار کنیم😭😭😭
Iran, Islamic Republic of
مگه درایران خودمان یکی که برانداز دخترشهید نبوده
Iran, Islamic Republic of
منظورت برازنده است؟
M
Iran, Islamic Republic of
انشالله که خوشبخت بشن
زندگی شخصیه خودشون بوده و ما هم جز دعا واسه خوشبختیشون کار دیگه ای نمیتونیم انجام بدیم
یادمون نره ما مدیون سردار هستیم
محمدرضا بنی اسدی
Iran, Islamic Republic of
بنظرم ایرانی با ایرانی ازدواج میکرد بهتر بود
مهسا
Iran, Islamic Republic of
دروغه ! بچه ها بنظر من این خبر دروغه ، برای اثبات این حرف فقط یه عکس شمع با اسم اونها گذاشته شده ، خودشون هم تایید نکردن ، حالا به این می رسیم که چرا این خبر انقدر توی فضای مجازی غوغا کرده؟اونا یه شخص سیاسی از لبنان رو هدف گرفتن
سردار برای ما خیلی مهم و عزیزه ، حالا اونا برای خراب کردن وجه ایشون از یه راه دیگه وارد شدن با تیتره دختر سردار با یه شخص ۵۰ ساله لبنانی سیاسی ازدواج کرد
اون چیزی که من از زینب سلیمانی دیدم ، ایشون هم سیاست و هم اقتدار پدرشون رو دارن ، اگه بخوان ازدواج کنن ، مطمئنا با یه شخص غیر سیاسی ازدواج میکنن ، اگه دقت کرده باشید زینب تو خیلی از مراسم های سردار شرکت کرد ، حتی بعضی وقتا سخنرانی کرد ، شما حلقه نامزدی توی دستشون دیدید؟برای تایید از جانب اونا حداقل باید یه حرفی یا سندی بیارن
ما مصاحبه انگلیسی زینب رو دیدیم که تقریبا تسلط داشت ، اما عربی رو نه ، فقط کمی قبل از شروع سخنرانی شون یه متن کوتاه از رو خوندن ، هرچیزی رو که می بینید باور نکنید ، قبلش جنبه های مختلف سیاسی رو بررسی کنید ، شاید ناراحت بشید اما بنظر من خیلی از شماها همون کاری رو کردید که دشمنا میخواستن ، هی گفتید خوشبخت بشن ایشالا ، من نمیگم ایرانی و لبنانی و غیره فرقی دارن ، همه ما انسانیم ، اما شما باحرفای خوشبخت بشن و تبریک عروسی و غیره ، مهر تایید به این شایعه میزنید ، درحالیکه هیچ مدرکی ندارید ، حداقل یه انگشتر نامزدی تو دست دختر ایشون تو مصاحبشون در تلوزیون بود؟امکان داره فتوشاپ کنن ، پس تاکیدم برای تلوزیون برای همینه ، اجرتون باخدا
م
Iran, Islamic Republic of
نظرت زیاد بود نخوندم
Iran, Islamic Republic of
بله با نظر شما موافقم
ان شا الله عاقبت بخیر بشن چه ازدواجی صورت گرفته یا نه ایشان یادگار سردار عزیزمون هستن پس احترام بگذاریم
نباید انقدر زود قضاوت کرد بخصوص در زندگی شخصیشون
لطفاً کمی فکر کنید بعد نظری بدید
با تشکر 🌹
مبینا ف
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض ادب واحترام خدمت سرکار خانم زینب سلیمانی خواهر بزرگوارم میرسانم اینجانب مبینا ف دختری 12 ساله که با پدر مادر بیمارم دریکی از روستاهای اطراف شهریار زندگی می‌کنیم که ازبابت خرجی روزانه ی ما مانده ایم چند مدت درپارک ماندیم بعد سه ماه درمسجد یک اتاق به ما دادند و ازآنجا مارو فرستادن تا سرپناهی داشته باشیم وبه ما گفتن کمکتان میکنیم تاخانه ای برایتان درست کنیم که متاسفانه هیچ حرکتی نکردند ودر این مکان منهم بااین سن مفاصل درد گرفتم وپدر مادرم زمین گیر شدند و غیره..... که اگر اجازه ی ملاقات بدهید حضوری خدمتتان عرض میکنم عاجزانه خواهش مندم اول خدا دوم شما که هم نام پرچم داره اسلام در کربلا بود به من وخانواده ام کمک کنید برای شادی روح تمامی شهدای اسلام مخصوصا پدر بزرگ گوارتان صلوات
Iran, Islamic Republic of
واقعا 😳شما بیکار ید به شما چع شوهر گیرت نمیاد
خب سطح توقع تو بیار پایین
دختر خانم
مبینا ف
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض ادب واحترام خدمت سرکار خانم زینب سلیمانی خواهر بزرگوارم میرسانم اینجانب مبینا ف دختری 12 ساله که با پدر مادر بیمارم دریکی از روستاهای اطراف شهریار زندگی می‌کنیم که ازبابت خرجی روزانه ی ما مانده ایم چند مدت درپارک ماندیم بعد سه ماه درمسجد یک اتاق به ما دادند و ازآنجا مارو فرستادن تا سرپناهی داشته باشیم وبه ما گفتن کمکتان میکنیم تاخانه ای برایتان درست کنیم که متاسفانه هیچ حرکتی نکردند ودر این مکان منهم بااین سن مفاصل درد گرفتم وپدر مادرم زمین گیر شدند و غیره..... که اگر اجازه ی ملاقات بدهید حضوری خدمتتان عرض میکنم عاجزانه خواهش مندم اول خدا دوم شما که هم نام پرچم داره اسلام در کربلا بود به من وخانواده ام کمک کنید برای شادی روح تمامی شهدای اسلام مخصوصا پدر بزرگ گوارتان صلوات
متین
Iran, Islamic Republic of
من که خیلی خوشحال شدم بایه سید ازدواج کرده بایه مبارز واقعی مثل پدرش.مبارکش باشه
Iran, Islamic Republic of
خوشبخت بشی به حق پروردگار خواهرم برات ارزوی موفقیت وپیروزی میکنم
مردی از ایل بختیاری
Iran, Islamic Republic of
سلام زینب خانوم .ازدواج شما به کسی ربطی نداره من فقط ازاین داغون شدم که باباتون شهید شدن مو دلوم سی سردار تنگه اویده
United Arab Emirates
ارزوی سلامتی وموفقیت برای زینب خانم از ایزد منان خواستارم وامیدوارم روح پاک ومطهر سردار دلها که مثل قمر بنی هاشم دست از بدن جدا شده بود شفیع روز محشر برای ما قرار بگیرد
تا عاقبت فراموش نخواهی شد سردار باعشق
قربون اون غیرت ومردانگی واخلاصی که داشتی
روحت شاد
رضاپورسیفی از عشایر ایل کلکو
Iran, Islamic Republic of
من به حاج قاسم افتخار می کنم واو را از عشایر میدانم ونامش در عشایر باقی مانده است واروزی خوشبختی برای فرزندانش داریم
سرباز
Iran, Islamic Republic of
سلام واقعا که خجالت بکشید از خودتون بیشئور های عوضی این حرف ها چین که میزنن آشغالا از خودتون خجالت نمیکشین که همینطور الکی الکی به زینب خانم انگ اذدواج میزنین برین خودتونو درست کنین چرا الکی همینطور هر غلطی که میخواین میکنین عوضی کی زینب خانم سلیمانی اذدواج کرده که سما این حرفو میزنید برید از خودتون خجالت کشید آشغالای عوضی😡😡😡😡😡
بهار
Iran, Islamic Republic of
همش الکیه، من عکسشونو دیدم کاملا فتوشاپه
این ایدی‌من تو روبیکا ، اگه عکسو میخواین پیام بدین
https://rubika.ir/bhr_wxs
Iran, Islamic Republic of
خواهرم زینب جان انشاالله که خوشبخت میشین چون ازدواج با تدبیر بود من به خواسته ات احترام میگذارم
امیر
Iran, Islamic Republic of
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
كيان ايراني
Iran, Islamic Republic of
خيلي با هم اختلاف سني دارن!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
اصلا این ازدواج چه اهمیتی داره که اینقدر در موردش صحبت می شود؟ مگر این زینب خانم بجز فرزند یک فرد معروف بودن چکار کرده و چه اهمیتی دارد؟ گیرم پدر تو بود فاضل / از فضل پدر تو را چه حاصل؟ اینقدر افراد را اسطوره و بزرگ نکنید.
Iran, Islamic Republic of
زینب سلیمانی واقعا کار اشتباهی کرد. با مقامات لبنانی ازدواج کرد..
Iran, Islamic Republic of
این نظرپوچ وبدون بیان دلیله
Iran, Islamic Republic of
باسلام، در رابطه با عکس که خانم مغنیه فرستادن . اول این که حروف اشتباهه است حال یا اشتباه گذاشتن یا اسم شخص دیگری است ...حرف اچ بجای N گذاشته شده خوانده میشه زیهب ...دوم این که به نظر بنده عجیب است که زینب جان دختر سردار از کلمات انگلیسی استفاده کنند بخصوص I LOVE . لااقل از عربی استفاده می کنند نه لاتین .... مورد دیگر این که چرا در قبال این خبر هیچ واکنشی نشده نه رد ونه صحت ?! که دیگر این همه حرف و حدیث نباشد . البته بنده مخالف ازدواج بانو زینب نیستم زندگی خصوصی ایشان است و حتما با صلاح و مشورت خانواده انجام شده .... فقط در مورد موارد بالا که بیان شد تعجب کردم که چنین عکس و مجلسی واقعیت داشته باشد .
نادر شهباز
Iran, Islamic Republic of
سردار سلیمانی یک ایرانی وطن پرست بود که بخاطر هوش وزکاوت ودلیریهایش مایه ی افتخار کشورمان بوده وهست.عربها به دیده ی ناجی به ایشان مینگرند بارها وبارها لیاقت کم نظیر خود را به نمایش گذاشت .اما اگر الان در میان ما بود بعید میدونم حتی فکر اینکه دخترش روعروس یک عرب کند هرچند مقامی هم بظاهر داشته باشد میکرد.کاش لیاقت ها هم ارثی بود.کاش.
عیسی
Iran, Islamic Republic of
زینب جان ازدواجت رو بهت تبریک میگم و سلامت و خوشبخت باشی در راه خدا
محترم سادات
Iran, Islamic Republic of
سلام خواهر عزیزم ،ازدواجت مبارک باشه،انشاالله زیر سایه ی امام زمان خوشبخت و عاقبت بخیر بشی
Romania
واقعاً توی ایران برای این خانوم محترم همسر مناسب پیدا نمیشد .
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت دوستان....
ازدواج یه امر خداپسندانه و انسان دوستانه اصلاً هم در شرع مقدس براش زمان تعیین نشده که حتما باااااید بعد از سالگرد متوفی(شهید) ازدواج صورت بگیره معنی نداره.. ازدواج ینی سروسامون گرفتن دوتا انسان حالا قبل یا بعد سالگرد فرقی نداره... اوناییکه کاسه داغتر از آش شدن و خودشونو عزادارتر از زینب خانم میدونن بیان تو ذهنشون از خدا بپرسن آیا ازدواج خان سلیمانی قبل از سال پدرش اشکال داره؟ بعدجواب خدارو حدس بزنن، آیا خدا اخماشو تو هم کرده و میگه بله اشتباه کردن؟؟!! 🤔
ول کنین بابا این مزخرفات رو ازدواج یه امر شخصیه هیییییییییییچ ربطی هم به دیگران نداره....
خوب کاری کردن خانم سلیمانی...
انشاالله که خوشبختترین زوج بشن...
مبااااارکشون باشه... سلامتی هردوشون و کوری چشم دشمناشون صلوات😊
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم
Iran, Islamic Republic of
شهربانو دختر شاه ایران هم همسر یک عرب شدند که امام حسین بودند این فکر پست و کمک شماست که نژاد پرست هستید تبریک به خانم زینب
عباس
Iran, Islamic Republic of
زنبب خانم
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل ما افتخار میکنیم که ایرانی هستی
Iran, Islamic Republic of
عرب عجم فرقی نمی کنه فقط خدا گنه از هر دینی هستیم آدم کش و طغیانگر وبیرحم نباشیم وبه همدیگه احترا م بگذاریم قلبی پر از محبت وهمدیگر را مثل خوا هر وبرادر دوست بداریم ودیگران را الکی نصیحت نکنیم
بهنام
Iran, Islamic Republic of
خداوند اين زوج عاشق را به درجه رفيع شهادت ناىل بگرداند
انشالله
محسن
Iran, Islamic Republic of
چرا بره با اعراب ازدواج کنه؟!
مگه تو ایران جوان نیست که رفته از اون کارا کرده
چطوره وظیفه دفاع از ایران وظیفه جوانان ایرانیه بعد دختر ایرانی بره با خارجی ازدواج کنه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خانم زینب سلیمانی ازدواج مبارک باشه اما تعدادی هستند زیادهروی میکنند سدار یک قهرمان ملی بود خدا رحمتش کنه وافتخار ایران و اسلام بودند زینب خانم خودش دانسته چه کار کند مناز ملت ایران خواهش میکنم انقدر کسی را بزرگ نکنید وکسی را انقدر بی ارزش نکنید سردار شهید عزیزما بودند
علی
Iran, Islamic Republic of
اقتداروشجاعت درمقابل سردارسلیمانی احساس حقارت میکرد
Iran, Islamic Republic of
انتقام خون شهيد حاج قاسم واجب است درودخدا برسپاه
عاطفه کوهی
Iran, Islamic Republic of
زینب عزیز ازدواجت مبارک عزیزم
RSH
Iran, Islamic Republic of
خیلی بامزه اید. یعنی نرفتید یه سرچ ساده بکنید اسم دخترای عماد مغنیه رو دربیارید بعد یک خبر رو بزنید.
Iran, Islamic Republic of
زینب جان سلامتی شما وخانواده گرامیتان را از خداوند سبحان خواستاریم الاهی زیر سایه حق شادمان باشی ب کوری چشم دشمن
شیوا
Iran, Islamic Republic of
زینب خانم ازدواج از سیاست جداست و ده سال آینده پشیمان می شوید _از یه خانم تحصیلکرده که به اصلاح پدرش سردار شجاع بوده و مثل بقیه مسولین فقط دنبال پست و‌پول نبوده ازدواج سیاسی بعید و دور از شخصیت یه خانم اصیل ایرانی هست
سلطانی
Iran, Islamic Republic of
فضای مجازی کمینگاهی است برای دشمن قسم خورده فقط یادتان بااشد سپهبد سلیمانی را در این فضای مسموم وارد نکنید که دنیا و اخرتمان را از دست بدهیم
ساری
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم چرا وقتی اطلاعات ندارین چرا یه تیتر رو توی 10 صفحه تکرار میکنین و مطلب جدیدی بهش اضافه نمیکنین ـاین کارتون زشته واقعا.
بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

دیوان عدالت اداری حکم بازگشت موقت به تحصیل ۳۵ داوطلب مشکوک به تقلب کنکور را که اکثرا ...
قاچاق موتور هواپیما در هرمزگان!

قاچاق موتور هواپیما در هرمزگان!

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان از محکومیت بیش از ۹۶ میلیارد ریالی قاچاقچیان یک نگله موتور ...
ادغام رشته‌های «تجربی»، «ریاضی» و «انسانی»؟

ادغام رشته‌های «تجربی»، «ریاضی» و «انسانی»؟

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش، گفت: ادغام رشته‌های شاخه نظری در حال بررسی کارشناسی ...
1