تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۴۲۰۴۳۸
بررسی‌ها نشان می‌دهد

کلانتر محبوب

۱
۱
کلانتر محبوب
کبنا ؛همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد با فرماندهی حسین کلانتری ضمن تبیین راهبردها و تاکتیک‌های لازم برای مقابله با این ویروس وحشی، به طور مرتب و مستمر جلسات هماهنگی با مسئولان مربوطه عضو ستاد استانی مبارزه با کرونا در استان برگزار می‌کردند.
کلانتری در همان ابتدا بعد از طراحی نقشه لازم برای مقابله با این ویروس دست کمک به سوی همه دراز کرد. رسانه‌ها، سیاسیون، روحانیون، طلاب، فرهنگیان، گروه‌های جهادی، اساتید دانشگاه‌ها، بسیج، سپاه، نیروی انتظامی، هلال احمر و... در کنار استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای مقابله با این ویروس همگام و همراه شدند.
اقدامات مسئولان و مردم کهگیلویه و بویراحمد ایرج حریرچی معاون وزارت بهداشت و درمان را شگفت زده می‌کند، او هر جایی که می‌رسد نام کهگیلویه و بویراحمد را به عنوان استان موفق در مقابله با کرونا بر سر زبان می‌آورد. او اخیراً در استان البرز گفت: «در حوزه مدیریت بیماری کرونا استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد موفق عمل کرده‌اند، روزانه در فارس یک‌هزار و ۷۷۰ تست و در کهگیلویه و بویر احمد ۳۵۰ تست انجام می‌شود. نیاز روزانه استان‌های فارس و کهکیلویه و بویر احمد ۴۵ تست است و مابقی تست‌ها را برای استان‌های همجوار انجام می‌دهند.»
حسن غفاری عکس بین اللملی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در گفت و گویی می‌گوید: «من تا جایی که اطلاع و ایمان دارم و شاهد هستم، خوشبختانه در رأس هرم مدیریتی استان، آقای کلانتری را داریم که بسیار دلسوز به مسائل اجتماعی و فرهنگی استان هستند. با جدیت حضور فعال دارندو پیگیر ودر دست رس هستند. حرف‌ها را خوب می‌شنوند. مشکلات استان را به خوبی به دولت وبالا دست منتقل می‌کنند. دکتر کلانتری آنقدر عملکرد خوبی دارند که خیلی زود کنش‌های منفی استاندار قبلی از ذهن ما پاک شد.»
این روزها کسی نیست که از مدیریت حسین کلانتری و احد جمالی معاون سیاسی‌اش حرف نزنند، از سیاسون گرفته تا مردم کلانتری را به خاطر مدیریتش می‌ستایند. لطیف رستاد یکی از مدیران کشوری و فعالین سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد آخرین نفری بود که در روزهای اخیر مدیریت کلانتری را مورد تمجید قرار داد و گفت: «باید عرض کنم که بعد از حضور جناب آقای کلانتری و با لحاظ کردن شرایط کشور و مشکلاتی که وجود دارد مدیریت آقای کلانتری در سطح قابل قبولی بوده است و این موضوع نه تنها نظر بنده است که اکثر مردم، رسانه‌ها و فعالین سیاسی نیز نظرشان همین است. آقای کلانتری از روز اول با جدیت و به دور از حاشیه کار خود را شروع کرد و در طول یک سال حضور در استان این روند را ادامه داده است. یک اتفاق خوب دیگر که در طول مدیریت آقای کلانتری رخ داد معرفی جناب آقای جمالی به عنوان معاونت سیاسی و امنیتی بود که ایشان نیز در طول یک سال گذشته عملکرد خوبی را در حوزه کاری خود داشته است و تا آنجا که اطلاع دارم هم جناب آقای کلانتری و هم آقای جمالی تعامل بسیار خوبی با سایر نیروهای همسو با دولت دارند و مدیریت این دو بزرگوار تاکنون یک مدیریت موفق و رضایت بخش بوده است.
 رستاد همچنین بیان می‌کند که «در مورد مدیریت انتخابات و صیانت از رأی مردم که وظیفه استانداری بود نمره این عزیزان یک نمره قبولی بوده است و رضایت خوبی در میان همه گروه‌ها از نحوه برگزاری انتخابات وجود دارد که این رضایت محصول مدیریت آقای استاندار و معاونت سیاسی و امنیتی و دیگر عوامل برگزاری بوده است. یک ویژگی دیگر در عملکرد اقای کلانتری و هم‌چنین جناب جمالی به نحوه مدیریت این بزرگواران در جابجایی و کنارگذاشتن برخی مدیران پرحاشیه و ضعیف و حفظ نیروهای شایسته در خود مجموعه استانداری و یا سایر دستگاه‌ها بر می‌گردد که بر اساس شناخت و دغدغه مندی نسبت به شرایط استان بود.»
 نهایتاً تدابیر کلانتری این فرصت را فراهم کرد که تمامی ظرفیت‌های کهگیلویه و بویراحمد برای مقابله با این ویروس طغیان گرپای کار بیایند. کارخانه الکل سازی استان کهگیلویه و بویراحمد که بیش از 10 سال تعطیل بود و خاک می‌خورد به ریل تولید بر می‌گردد و علاوه بر رفع نیازهای استان کهگیلویه و بویراحمد و استان‌های همجوار به الکل، زمینه اشتغالزایی تعدادی را هم فراهم می‌کند. کارخانه الکل سازی یاسان با ظرفیت تولید روزانه 1200 لیتر الکل با نظارت مستقیم دانشگاه علوم پزشکی استان به چرخه تولید برگشت و اکنون استان کهگیلویه و بویراحمد در بحث تولید الکل خودکفا است تا جایی که استان‌های بزرگی همانند تهران، همدان و ... برای تأمین الکل مورد نیازشان دست به دامن کهگیلویه و بویراحمد شدند.
عوامل و کارگران این کارخانه در مبارزه با ویروس کرونا در استان نقش مهمی ایفا کردند، عباس نورمحمدی مدیرکل تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از شرکت یاسان از فعالیت‌های این شرکت در جهت مبارزه با ویروس کرونا تقدیر به عمل آورد.
همه آنچیزی که لازم بود مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مقابله با ویروس کرونا بدانند، تیم مدیریتی استان آن را با مردم در میان گذاشتند. اکنون مردم باید کماکان رعایت پروتکل‌های بهداشتی، طرح فاصله گذاری اجتماعی و... را مدنظر قرار دهند و تا جایی که امکان دارد از ترددهای غیرضرور در مکان‌های عمومی خودداری کنند.
کلانتر استاندار یا بهتر بگوئیم فرمانده محبوب استان کهگیلویه و بویراحمد در میدان مبارزه با ویروس کرونا و سایر میدان‌ها است، یقیناً مردم استان او و خدماتش را فراموش نمی‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سوال دارم...چرا استان که کمترین ابتلا را داشت در کمتر از ۲۰روز نزدیک به ۵۰۰نفر مبتلا داریم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1