تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۱
کد مطلب : ۴۰۷۷۴۱
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال متنی مطرح کرد

هیچ گونه کمبود سوخت فرآورده‌های نفتی در استان وجود ندارد / ارسال 000/ 460 /2 لیتر نفت سفید به چاروسا/ رسانه‌ها اخلاق‌ را رعایت کنند

۴
۰
هیچ گونه کمبود سوخت فرآورده‌های نفتی در استان وجود ندارد / ارسال 000/ 460 /2 لیتر نفت سفید به چاروسا/  رسانه‌ها اخلاق‌ را رعایت کنند
کبنا ؛در فضای مجازی و بعضی از رسانه‌ها گزارشی در خصوص نگرانی و نارحتی مردم از شیوه و نحوه توزیع نفت منتشر شد و در آن گزارش آمده بود که در شهرستان کهگیلویه در توزیع نفت بی عدالتی وجود دارد. و مردم به دلیل کمبود نفت سفید کاری به جزء تحمل کردن سرمای سوزان زمستان ندارند.
همچنین بیان می‌شد که مسوولان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه پاسخگوی مردم نیستند. و بی اطلاعی مردم از کوپن نفت سبب جولان دادن عاملان نفت شده و آنها به هر شخصی که بخواهند نفت می‌دهند. و صفوف نفت هم سبب اختلافات و دعوا شده است.
هیچ گونه کمبود سوخت فرآورده‌های نفتی در استان وجود ندارد
مهدی علیزاده سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال متنی به پایگاه خبری کبنا نیوز نوشت: جهت افکار عمومی براساس خبرهای درج شده در فضای مجازی با موضوع صفوف فشرده برای دریافت سهمیه‌ای نفت در چاروسا، جوابیه این شرکت جهت رویت افکار عمومی ایفاد می‌گردد.
براساس دستورالعمل‌های ارسال از سوی ستاد مرکزی تهران، در ابتدای سال 1396 توزیع مرحله دوم کالابرگ نفت سفید براساس افراد تحت تکفل توزیع گردید که طی استعلام از شورای روستا، اداره تعاون روستایی، خانه بهداشت، شرکت گاز، امور عشایر، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها ثبت نام افراد در سیستم تجارت آسان صورت پذیرفته که به سیستم ثبت احوال و سیستم یارانه لینک بوده که در صورت وجود هرگونه مغایرتی از ثبت نام غیر واقعی جلوگیری به عمل آمده و کالابرگ واقعی به خانوارها اختصاص داده شده است و سامانه تخصیص کالابرگ توزیع مرحله دوم کالابرگ نفت سفید تاکنون آنلاین بوده و اطلاع رسانی از طریق رسانه‌های جمعی، ملی، استانی، محلی و سازمانها و نهادهای مرتبط صورت پذیرفته شده است و تمامی خانوارهایی که ثبت نام نموده‌اند کالابرگ نفت سفید مورد نیاز تحویل و ارائه گردیده است.
اختصاص نفت سفید جهت هر روستا براساس تعداد خانوارهای ثبت شده در سیستم می‌باشد و بر همین اساس سازمان تعاون روستایی برای هر روستا سوخت مورد نیاز را از شرکت ملی پخش درخواست ارسال فرآورده می‌نماید.
و تسویه کالابرگ پس از توزیع نفت سفید توسط سازمان تعاون روستایی به‌صورت سیستمی می‌باشد و پس از توزیع فرآورده توسط عاملین سازمان تعاون روستایی و اخذ کالابرگ اقدام به ثبت کالابرگ‌های دریافتی می‌نمایند و در پایان به همراه کالابرگ از سیستم گزارش تسویه اخذ و تحویل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی می‌نمایند و در صورت نیاز مجدد نفت سفید می‌بایست سازمان تعاون روستایی اقدام به درخواست مجدد نمایند و عاملین تعاون روستایی موظف به رعایت توزیع سهمیه سوخت طبق مقررات می‌باشند.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در خصوص روستای جاورده در تاریخ 10 /12/ 97 فرآورده نفت ارسال و بعد از تاریخ فوق هیچ گونه درخواستی مبنی بر نیاز و کمبود فرآورده نفت سفید از سوی سازمان تعاون روستایی ارسال نگردیده است و بالغ بر 000/ 460 /2 لیتر فرآورده نفت سفید جهت حوزه چاروسا از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تا تاریخ 14 /12/ 97 ارسال گردیده که شاهد افزایش بیش از 20 درصدی فرآورده نسبت به سال 96 در این حوزه می‌باشیم.
و در صورت درخواست و اعلام نیاز از سوی سازمان تعاون روستایی در اسرع وقت نسبت به ارسال فرآورده نفت سفید از سوی شرکت ملی پخش اقدام خواهد شد و در پایان از رسانه‌های محترم استدعا مندیم که جهت انعکاس خبرها سعی در اخلاق محوری و رعایت عدالت در نوشتار خود داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

سور
Iran, Islamic Republic of
کلا شما با عناوین ادارات و اشخاص مشکل دارید. تعجبم چطور قلم به‌دست گرفتید و سایت دارید. اگر شرکت ملی است پس چرا می‌نویسید استان. اگه استانه چرا می‌نویسید ملی؟
Iran, Islamic Republic of
جل الخالق
دیگه سخنگویی هم مسخره شده که دستگاه استانی هم سخنگو دار شده
الان دولت سخنگو نداره اون وقت شرکت نفت یه استان فسقلی....
اغاخان
Iran, Islamic Republic of
درود
M2
Iran, Islamic Republic of
جناب علیزاده سخنگوی محترررررم.چرا میگید کمبود نفت تو استان نداریم چرا الکی دفاع میکنید.اتفاقا مشکل هست خیلی ام هست شما بی اطلاعید جناب سخنگو.همین بخش چاروسا بزرگترین مشکل و چالش توزیع نفت سفید رو داره.خوبه ی بار تشریف بیاری بخش چاروسا تا ببینید مردم بخاطر ی 200 لیتری نفت چ بلایی سرشون میاد.چقد باید انتظار بکشن .تو یاسوج کنار بخاری گازی نشستی خیالت راحته برادر سخنگووو
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1