تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۷
کد مطلب : ۴۰۶۸۵۲
در خطبه‌های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد چه گذشت؟

ولایت مداری، رمز موفقیت انقلاب اسلامی

۰
ولایت مداری، رمز موفقیت انقلاب اسلامی
کبنا ؛خطبه‌های نماز جمعه سراسر کهگیلویه و بویراحمد در روز 12 بهمن‌ماه 97 همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی برگزار شد.
 پیام انقلاب، منشور جنبش‌های آزادیخواهان جهان
امام جمعه موقت یاسوج گفت: انقلاب اسلامی در حالی به چهل سالگی خود رسید که آزادیخواهان جهان پیام آن را به عنوان منشور جنبش‌های خود انتخاب می‌کنند.
 امام جمعه موقت یاسوج در خطبه‌های نماز امروز این شهر گفت: انقلاب اسلامی همواره مردم را به عنوان مولفه قدرت در نظر گرفته و خدمت به جامعه را هدف ارزشمند خود دانسته است.
حجت الاسلام حکمتی نیک افزود: برقراری عدالت اجتماعی و حکومت اسلامی هدف شکل گیری انقلاب به رهبری امام خمینی (ره) بود که با محوریت اسلام و الگو برداری از فرهنگ غنی عاشورا و مهدویت به پشتوانه ملت مسلمان در ۲۲ بهمن ماه ۵۷ به پیروزی رسید.
وی با بیان اینکه امروز شاهد گسترش و نشر اهداف انقلاب اسلامی هستیم، گفت: گفتمان انقلاب اصیل و برخواسته از ارزش‌ها برای کرامت انسانها است.
فرمانده سپاه فتح استان هم پیش از خطبه‌های نماز جمعه یاسوج با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: دشمنان انقلاب امروز شاهد عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
سرهنگ خرمدل با بیان اینکه پیوست معنویت، به انقلاب اسلامی عظمت بخشید افزود: استقلال و آزادی دو هدف بزرگ انقلاب اسلامی بود که این دو در سایه رهبری امام و مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی را بر فراز قله‌های بلند افتخار قرار داده است.
وی به تلاش برای ایجاد نا امنی، فشارهای اقتصادی و براندازی نظام به عنوان سه راهبرد کوتاه میان و بلند مدت دشمنان انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ملت ایثارگر ایران در برابر توطئه‌ها انقلابشان را حفاظت کردند.
عمل انقلابی و با بصیرت بزرگترین درس امام خمینی (ره)
 امام جمعه دوگنبدان: بزرگ‌ترین درس امام خمینی (ره) به همه مردم و مسئولان عمل انقلابی و با بصیرت بود.
امام جمعه دوگنبدان در خطبه‌های امروز نماز این شهر با اشاره به ۱۲ بهمن و ورود تاریخی امام خمینی به میهن گفت: توصیه امام خمینی (ره) به همه این بود که ملت هوشیار، بیدار و مراقب باشید سیاست بازان وابسته به غرب و شرق با وسوسه‌های شیطانی شما را به سوی این چپاولگران بین المللی نکشانند.
حجت الاسلام حجازی افزود: رهبرمعظم انقلاب در مورد مقام وشخصیت امام خمینی (ره) فرمودند: راز قدرت معنوی و رمز عظمت حضرت امام (ره) این است که آن شخصیت بزرگ در همه کارها فقط خدا را می‌دیدند و فقط بندگی خدا را می‌کردند.
خطیب نماز جمعه دوگنبدان گفت: مردم باید بدانندکه چه خبر است باید از مبانی حق دفاع کرد و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند"جوانان باید با درک ترفندهای مختلف دشمن در زمینه‌های فردی و اجتماعی این شیوه‌های دشمن را خنثی کنند".
حجت الاسلام حجازی در ادامه با اشاره به ۱۹ بهمن گفت: بهمن ۵۷ نیروی هوایی کمر رژیم پهلوی را شکست و رسماً با حضرت امام (ره) بیعت کردند و در دوران دفاع مقدس هم رشادت‌ها و جانفشانی زیادی از خود به یادگار گذاشتند.
 دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران از یوغ استکبار
امام جمعه شهر سوق گفت: دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران از یوغ استکبار و سعادت ملتهای اسلامی است.
امام جمعه شهر سوق در خطبه‌های نماز امروز این شهر دهه فجر را مقطع رهایی ملت ایران از یوغ استکبار و سعادت ملتهای اسلامی بیان کرد و گفت: دهه فجر مظهر عظمت, شکوه و فداکاری وبخشی از تاریخ ملت ایران است که گذشته را از آینده جدا کرده است. دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران از یوغ استکبار
جت الاسلام کیانی اصل با بیان اینکه دشمنان انقلاب سعی می‌کنند انقلاب را از یاد مردم ببرند افزود: دهه فجر تجدید میثاق دوباره ملت با انقلاب است و انقلاب را برای مردم یادآوری می‌کند در حالیکه دشمنان سعی دارند امام خمینی (ره) را از یاد مردم ببرند.
وی در ادامه به ایجاد کانال ویژه مالی اروپا اشاره کرد و گفت: این کانال دارای نواقصی است و باید دولتمردان ما اجرای کامل کانال ویژه مالی را از اروپا بخواهند و دستگاه دیپلماسی هم باید در مقابل این کشورها شجاعت بیشتری به خرج بدهند چرا که اگر ما عقب نشینی کنیم آنها جلوتر می‌آیند و طلبکار می‌شوند.
 بیان خدمات نظام و خیانت طاغوت وظیفه‌ای همگانی
خطیب جمعه شهر چرام: باید خدمات انقلاب و خیانت‌های پهلوی پدر و پسر برای مردم ایران بیان شود.
خطیب نماز جمعه چرام با اشاره به اینکه در دهه مبارک و پرفرغ فجر، باید خدمات انقلاب و خیانت‌های پهلوی پدر و پسر برای مردم ایران بیان شود تا افرادی که آن دوران را ندیده‌اند یا اهل مطالعه تاریخ نیستند در شبکه‌های مجازی به دنبال تطهیر و پاک جلوه دادن رژیم پهلوی اول و دوم نباشند گفت: خیانت‌های رژیم پهلوی اول و دوم به ایران فراموش ناشدنی است، این در حالی است که در آن دوران رضاخان نه تنها قادر به حفظ تمامیت ارضی ایران نبود بلکه در قرداد سعد آباد، تمامی منطقه اروند را به عراق و مناطق شمال باختری کشور را به ترکیه واگذار کرد و تن به چنین قرارداد ننگینی داد.
حجت الاسلام افشار با بیان ویژگی‌های علمی، اخلاقی و رفتاری بنیانگذار مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به عنوان یکی از مصادیق انسان‌های مومن و بت شکنی که بت شرق و غرب را درهم شکست افزود: حضرت امام خمینی (ره) توانست اسلام انقلابی، اسلامی مجاهد و مبارز را در دنیا به عنوان اسلام ناب محمدی در مقابل اسلام طاغوتی معرفی کند و هیمنه و ساختار پوشالی استکبار و طاغوت را درهم بشکند.
وی همچنین گفت: راه ناتوان ساختن دشمنان برای ضربه زدن به ملت ایران، تقویت ایمان و توکل به خداوند است که در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محقق خواهد شد.
تبعیت از ولایت راه برون رفت از مشکلات
امام جمعه دیشموک گفت: تبعیت از ولایت راه برون رفت از مشکلات و تضمین کننده ثبات در جامعه است.
امام جمعه دیشموک با تبریک ایام الله دهه فجرو تقارن آن با ایام فاطمیه این دو را مکمل یکدیگر دانست وتبعیت از ولایت راه برون رفت از مشکلات گفت: امروز مقارن با بازگشت پیروزمندانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی به کشور ایران پس از 15 سال رنج و مشقت‌های فراوان است که به تبعیت از حضرت زهرا (س) لحظه‌ای ازرسالت و اعتقاد خود پا پس نکشید.
حجت الاسلام علی اکبر راوند افزود: اگر مردم و مسئولان، تبعیت از ولایت را در تمام زمینه‌ها اجرا کنند به مشکلی برخورد نمی‌کنیم.
خطیب سیاسی عبادی جمعه دیشموک با اشاره به 14 بهمن سالروز صنعت فضایی کشور گفت: یکی از دستاوردهای نظام اسلامی فعالیت در عرصه‌ی علم و فناوری فضایی است که امروزه و پس از 40 سال جزء کشورهای پیشقدم دراین عرصه هستیم.
امام جمعه دیشموک به رشد یازده برابری متوسط علم جهانی اشاره کرد و ادامه داد: این مهم به برکت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بوده و این در حالی است که پیش ازانقلاب مناصب حساس و فعالیت‌های علمی در دست اجانب از جمله انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها بود که به برکت نظام اسلامی علم همه گیر و پیشرفت‌های فراوانی در این زمینه حاصل شد.
حجت الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به سخنان اخیر سید حسن نصرالله و گزینه‌های روی میز مقاومت علیه رژیم غاصب صهیونیستی گفت: سیدحسن نصرالله پس از ماه‌ها سکوت رسانه‌ای از گزینه‌های روی میز حزب الله و اینکه مقاومت با موشک‌های نقطه زن می‌تواند در صورت هرگونه تعرضی، رژیم غاصب را تحت فشارش قرار دهد سخن گفت.
راوند با اشاره به سفر دو هفته پیش نماینده مجلس و مدیرکل راه و شهرسازی استان به بخش دیشموک و تصویب آغازاجرای طرح ساخت پلهای ارتباطی سرهنگ و تنگ چویل اضافه کرد: از نماینده مجلس و مدیرکل راه و شهرسازی که قول اتمام پل سرهنگ را تا پایان سال دادند خواستار عملیاتی کردن آن هستیم و از بخشدار دیشموک هم انتظار می‌رود که مصوبات مذکور را پیگیری و مراحل کار را تسریع کند.
خطیب نماز عبادی-سیاسی جمعه دیشموک با اشاره به انتصاب فرمانده جدید کلانتری دیشموک، حضور وی را فرصتی برای خدمت رسانی بهتر در جهت امنیت پایدار و مبارزه با قاچاق مواد مخدر دانست.
ولایت مداری رمز پیروزی انقلاب
امام جمعه دهدشت گفت: ولایت مداری، رمز موفقیت انقلاب اسلامی است.
امام جمعه دهدشت وحدت مردم برای مقابله با توطئه دشمنان را مهم خواند و گفت: دشمنان انقلاب، ولایت مداری رمز پیروزی انقلاب چهل سال است که سعی در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشته‌اند که با ولایت مداری و وحدت مردم بصیر ایران نقشه‌های آنان همواره نقش بر آب شده است.
حجت الاسلام سید نصیر حسینی افزود: اجتماع و وحدت مردم نشان از قدرت و شکوه نظام انقلاب اسلامی دارد و راز موفقیت و پیشرفت ایران اسلامی نیز درولایت مداری و اتحاد مردم است و دشمن از این ولایتمداری می‌ترسد.
وی در بخش دیگری از سخنانش به 14 بهمن ماه، روز فناوری فضایی اشاره کرد و ادامه داد: قدرت فضایی آثار مثبت زیادی در معادلات جهانی برای ایران اسلامی دارد به گونه‌ای که امروزه دشمن با استفاده از این قدرت و تمام امکانات خود سعی در رسیدن به اهداف و افکار شیطانی و تحمیل سیاست‌های استعماری خود بر ملت‌ها را دارد.
حسینی افزود: قدرت نظامی، رسانه‌ای، اقتصادی و سیاسیتحت تاثیر قدرت فضایی است و کشور دارنده این علم می‌تواند بر خیلی از امور سیطره داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1