تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۵
کد مطلب : ۴۹۰۸۳۲
یادداشت؛

احمدزاده قربانی عملکرد پرانتقاد دفتر و روابط‌عمومی استانداری

۶
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
احمدزاده قربانی عملکرد پرانتقاد دفتر و روابط‌عمومی استانداری
کبنا ؛ بی شک دفتر مدیرکل حوزه استانداری مهم‌ترین و نزدیک‌ترین بخش به هر استاندار است. به همین جهت است که این دفتر معمولاً به وثیق‌ترین و نزدیک‌ترین نیروها سپرده می‌شود.
مدیرکل دفتر در استانداری و یا هر مجموعه دیگری قرار است به‌عنوان «امین» مدیر کمک‌کار و یار مدیر باشد نه اینکه خود دارودسته‌ای راه بیندازد و برای خود کاسبی سیاسی و اقتصادی دست‌وپا کند.
در وارد بودن ایراد و اشکال بر کار و توانمندی علی احمدزاده که یک پایان تلخ برای خود رقم زد هیچ شک و تردیدی وجود ندارد. اما نباید از اهمال‌کاری و بی‌توجهی اطرافیان وی در انداختن او به این پرتگاه غفلت کرد. اتفاقی که از چشم حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی نیز دور نماند و در سخنرانی چند روز پیش دررابطه‌با نوع رابطه دفتر با استاندار اظهار  داشت: «ظاهراً مسئولان دفترشان دریغ داشتند که مسائل را به‌وضوح به ایشان منتقل کنند و دلم سوخت به حال آقای استاندار و تعجب کردم.»
 همین گزاره به‌تنهایی کفایت می‌کند تا پی به وضعیت بی‌سامان حوزه دفتر استاندار ببریم.
در ابتدا که علی احمدزاده به‌عنوان استاندار معرفی شد قرار بر معرفی یکی دیگر از نزدیکان احمدزاده بود؛ اما احتمالاً نفوذ سید قدرت حسینی سبب شد تا «افضل حسینی» به احمدزاده تحمیل شود و  او در سه سال گذشته از خود سیمای یک «همه‌کاره» در استانداری به نمایش بگذارد.
دوران زعامت احمدزاده و «همه‌کاره» بودن افضل حسینی با تلخی هرچه‌تمام‌تر به پایان رسید تا احمدزاده با میراثی پر حاشیه از جمله پرونده مفتوحی معافیت سربازی فرزندش که دادستان یاسوج اعلام کرده است دررابطه‌با چگونگی معافیت فرزند احمدزاده در  جریان خواهد بود احتمالاً از عرصه سیاسی استان برای همیشه کنار رود.
تنها حسینی نبود که یا کارش را بلد نبود یا ساز خود را  می‌نواخت. روابط‌عمومی استانداری به‌عنوان واحد زیر نظر مستقیم استاندار و حوزه استانداری نیز در این آشفته‌بازار خبری روزهای آخر  احمدزاده مقصر اصلی بود. روابط‌عمومی که ظاهراً حضور و برخی روابط اداری را بر وظیفه ذاتی خود ترجیح داده بود.
حتی گفته می‌شود برخی از این نیروها در شرکت‌های محدود اقتصادی استان هستند تا روشن شود روابط‌عمومی بهانه‌ای برای اخذ «هبه» ردیف‌های استخدامی دولت سیزدهم بوده است.
احمدزاده، افضل حسینی و روابط‌عمومی استانداری عبرت‌های درس‌آموزی برای استاندار و تیم آینده استان خواهند بود تا راه‌های رفته را این بار نه‌تنها نروند که در پی اصلاح آن بر آیند. 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
روابط عمومی و دفتر ایشان هردوتا
سازمان
Iran, Islamic Republic of
با سلام،خود آقاي حسيني سازمان همياري شهرداريهاي استان رو نابود كرد،باعث نابودي ٣٥ خانواده همراه با زن و بچه شد،هر چقدر داد زديم ولي نشنيد،خداوند حق تمام اين خانوادهارو ميگيره
Iran, Islamic Republic of
خدایی مدیر روابط عمومی استانداری چه عملکردی داشت و تنها هنرش این بود که تو هر جلسه ای تو صف اول می نشست و عکس میگرفت
Iran, Islamic Republic of
مدیر روابط عمومی خودش باید اول الفبای آشنایی با کار و ساختار اداری رو یاد بگیره بعدش بهش بگن روابط عمومی
United States
استانداری که مشاورش بود باید فاتحه خودش استان باید خواند
Iran, Islamic Republic of
کسی که سلسله مراتب اداری رو طی نکن و یک شبه بشه مدیر بیشتر از این ازش انتظاری نبست
حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

روزنامه کیهان با انتقاد از انتصابات در دولت نوشت: در کجای دنیا و در کدام فرهنگ سیاسی ...
برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

یک اقتصاددان، گفت: اگر دولت واقعا بخواهد تغییر اساسی در ریل‌گذاری اقتصادی کشور انجام ...
مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

می‌دانیم دو جریان فکری، در اداره امور اقتصادی جامعه پیوسته در سطح جهانی رقابت می‌کنند؛...
1