کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی:

محمدباقر شریفی گزینه‌ای برای تعادل بخشی در گچساران و باشت

24 شهريور 1403 ساعت 17:45

انتخابات مجلس شورای اسلامی دوازدهم و ریاست‌جمهوری چهاردهم در حوزه انتخابیه گچساران و باشت اگر چه با برخی تخلفات و ایرادات اساسی همراه بود؛ اما پرده از واقعیات زیادی در این حوزه انتخابیه برداشت. 


 انتخابات مجلس شورای اسلامی دوازدهم و ریاست‌جمهوری چهاردهم در حوزه انتخابیه گچساران و باشت اگر چه با برخی تخلفات و ایرادات اساسی همراه بود؛ اما پرده از واقعیات زیادی در این حوزه انتخابیه برداشت. 
هر چند در انتخابات مجلس یک‌بار دیگر غلامرضا تاج‌گردون موفق به کسب اکثریت آرا  شد؛ اما اتفاقات در آن انتخابات نشان از شکنندگی شرایطی داد که قبل از آن احساس می‌شد از استحکام بیشتری برخوردار است و آن سازمان  و تشکیلات و پایگاه رأی غلامرضا تاج‌گردون است.
تاج‌گردون یکی از مردمی‌ترین نمایندگان تاریخ نمایندگی در کشور است؛ اما این گزاره هرگز به معنای ثابت و همیشگی بودن نیست و اگر این موضوع مدیریت، تقویت و به‌روزرسانی نشود مخاطرات جدی را در پی خواهد داشت. از همین جاست که تاج‌گردون باذکاوت و دوراندیشی که دارد قطعاً در پی اصلاح و بهبود شرایط خود برخواهد آمد و هرگز قانع به کم نخواهد بود.
 جذب و استفاده و بهره‌گیری از نیروهای کارآمد و جوان و جدید یکی از راهبردها و امکانات پیشروی تاج‌گردون است. نیروی انسانی شایسته از جمله ظرفیت‌های گچساران و باشت است. نیرویی که در هر سطحی و در هر کجا مورداعتماد قرار گرفته است به‌خوبی از عهده وظایف محوله برآمده است.
نیروی انسانی که البته بیش از این نیازمند حمایت و توجه در سطح استانی و ملی است و باتوجه‌به ارتباط و نفوذ تاج‌گردون  در دولت جدید اقل انتظار تقویت و رشد  این نیرو در سطح استان و کشور است.
بی شک محمدباقر شریفی یکی از همین نیروهای توانمند و شایسته است که درگذشته  در هر جایگاهی که حضور داشته است منشأ خیروبرکت و اتفاقات بزرگ بوده است. وی  در انتخابات گذشته خود در ابتدا قصد کاندیداتوری در صحنه انتخابات  را داشت که در ادامه و با تشخیص درست از عرصه رقابت کنار رفت و در کنار غلامرضا تاج‌گردون با تمام توان ایستاد و به خلق حماسه بزرگ اسفند 1402  در گچساران و باشت یاری رساند.
 شریفی نیروی جوان و توانمندی است که امروز باید  نه فقط در سطح گچساران و باشت بلکه در  سطح استانداری و حتی مسئولیت‌های ملی موردتوجه و حمایت قرار گیرد که حضور شریفی در هر منصبی علاوه بر موفقیت آن دستگاه و مجموعه یک موفقیت برای گچساران، باشت و نیروی انسانی استان خواهد بود.
 نیروها و مدیرانی از جنس شریفی در استان کم نیستند؛ نیروهایی که تاکنون آن‌گونه که باید ارج گذاشته نشده‌اند؛ اما به نظر می‌رسد در دولت جدید بنا بر شناسایی و رشد و حمایت از این نیروهاست که در این میان نماینده محترم گچساران و باشت باید بیش از هر زمان دیگری در این عرصه ورود کرده و جوانان شایسته استان را حمایت نماید.  
 
 


کد مطلب: 490653

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/490653/محمدباقر-شریفی-گزینه-ای-تعادل-بخشی-گچساران-باشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1