تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۴۷۱۹۴۹
یادداشتی به قلم سید مجتبی بنی‌هاشمی

تخریب ممنوع! موحد در قلب مردم جای دارد

۳
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
تخریب ممنوع! موحد در قلب مردم جای دارد
کبنا ؛سید مجتبی بنی هاشمی فعال سیاسی اجتماعی شهرستان لنده در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی یادداشتی را به این پایگاه خبری ارسال کرد.
به گزارش کبنا نیوز؛ متن یادداشت مجتبی بنی هاشمی در زیر آمده است.
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد.
یکی از دستاورد‌های مهم  نظام سیاسی جمهوری اسلامی، ارائه‌ی الگوی مردم سالاری دینی و تحقق آن است که مردم اساسی‌ترین نقش را در این نظام دارند همانطور که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به آن اشاره فرمودند.
مردم انقلابی همواره با مشارکت گسترده  در انتخابات ضمن اعلام وفاداری خود به آرمان‌های شهدا و امام شهدا هم در اداره و تعیین مدیریت کشور و هم در خنثی کردن دشمنی دشمنان بزرگترین نقش را ایفا کردند و مردم استان ما خصوصاً مردم ولایت مدار و با بصیرت کهگیلویه بزرگ همواره بیشترین مشارکت را داشته‌اند.
اما متأسفانه امروز با نزدیک شدن به انتخابات یک پروپاگاندای رسانه‌ای علیه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تشکیل شده است که تمام مرز‌های اخلاقی، انسانی، شرعی و وجدانی را زیر پا گذاشته و خط بطلانی بر آخرت خود برای دنیای دیگران کشیدند.
این گونه قلم زدن و یادداشتهای افراطی و رادیکالی که اکثرا بدون نام و نشان نویسنده منتشر می‌شود خارج از اخلاق و واقعیت‌های جامعه است و جز ایجاد موج بحران سازی  و القای ناامیدی و یاس در بین مردم چیز دیگری به همراه ندارد.
این جریان خاص با سیاه نمایی علیه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با ایجاد فضای مسموم و مخرب سعی در تهییج جامعه دارد تا در این فضا موج سواری کنند و به خواسته‌های واهی و باطل خود برسند.
اتاق فکر این جریان با ایجاد کارخانه دروغ‌سازی، شبهه‌سازی، تخریب، تهمت و‌... تلاش می‌کنند با بیان مطالب کذب که ناشی از تنفر و تعصب است مغرضانه افکارعمومی را تشویش و احساسات مردم را جریحه دار کنند تا مورد توجه رسانه‌ها و سایت‌ها قرار بگیرند چرا که نشان دادند بیش از آنکه دلواپس مردم کهگیلویه بزرگ باشند دغدغه دیده شدن دارند که این هم ناشی از طرد شدنشان توسط همین مردم است، وگرنه چطور می‌شود که نزدیک انتخابات به یک باره همه دلسوز مردم می‌شوند و مشکلات کهگیلویه بزرگ را پیراهن عثمان می‌کنند.
اما حاج آقای موحد خدمت به مردم را در بازه زمانی خاص خلاصه نکرده و‌ایشان نه تنها در قاموس وکسوت نمایندگی بلکه زمانی که ۱۲ سال نماینده کهگیلویه نبود خانه‌اش خانه مردم وسفره‌اش سفره مردم بوده و همواره پیگیر مسائل و مشکلات آنان  بود و هر آنچه داشت برای خدمت به کهگیلویه بزرگ در طبق اخلاص گذاشت و به تمام معنا زندگی خود را وقف خدمت به مردم کرد.
موحد به صورت مستقیم، بدون واسطه و به طور مداوم چه در هرم سبز بهارستان و چه در منزل شخصی خود با مردم در ارتباط بوده و هست.
ایشان با صبر و بردباری پاسخگوی تمام مردمی است که به گره گشایی مشکلاتشان به دستان موحد‌ایمان دارند و به همین دلیل مردم او را ملجأ و پناهگاه خود می‌دادند چرا که می‌دانند ناممکن‌ها را موحد ممکن می‌کند.
آیا این نشانه بارز از مردمی بودن و مردم داری‌ایشان نیست؟
او در دل و قلب مردم جای دارد و ثابت کرد که متعلق به مردم و برای مردم است و این رمز ماندگاری موحد است.
همین پایگاهی که موحد در قلب مردم ساخته آن‌ها را عصبانی کرده و باعث شده است افراد قلیل با بغض و نفرت پراکنی و از روی عجز و ناتوانی روی به چنین بازی کثیف سیاسی آورند و پروپاگاندای رسانه‌ای راه بیاندازند.
اما علی‌رغم همه نامهربانی‌ها، توهین‌ها، تهمت‌ها، تخریب‌ها و... موحد کما فی السابق اخلاق را سرلوحه کار خود قرار داده است و در سکوتی پر معنا به دور از هیاهو‌ها و بداخلاقی‌های سیاسی به کار خود که خدمت به مردم است ادامه می‌دهد و این صبر جز از موحد بر می‌اید و خدا یار صابرین است.
ما اعتقاد وافر داریم که نقادی و نقد‌پذیری مهم‌ترین و اصلی‌ترین راه پیشرفت یک جامعه است، اگر در یک جامعه مطالبه‌گری و پرسش‌گری نباشد آن جامعه سرانجامش نابودی است.
اما از آن طرف با تهمت زنی، تخریب، دروغ و... مخالف هستیم و مقابل این جریان تمام قد خواهیم‌ایستاد.
به فرمایش رهبر معظم انقلاب نقد و نقد‌پذیری واجب است، تهمت و لجن پراکنی حرام است و این فرمایش حضرت آقا برای ما حجت است.
ما حاج اقای موحد را عاری از خطا و اشتباه نمی‌دانیم و خود ما بارها‌ ایشان را مورد نقد قرار دادیم اما در کنار نقد‌ها و گلایه‌های که داریم خدمات ارزنده و قابل تقدیری داشتند  که در وهله اول خدمات نظام و انقلاب هستند که باید بیان شود ولی بعضی از بزرگواران از دایره انصاف خارج شدند و مسیر ناصوابی را انتخاب کردند، که گویا هیچ اقدام مثبتی صورت نگرفته و این را خیانت به نظام و انقلاب می‌دانم.
در پایان از تمام کاندید‌ها، رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها، قلم به دستان، خواهشمند هستم اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهند و از مطرح کردن دعوا‌های بی‌جهت و مطالبی که افکار مردم را مشوش و آن‌ها را دچار اضطراب، بدبینی و ناامید می‌کند پرهیز کنند.
--------------------------------
من الله توفیق
سید مجتبی بنی هاشمی
۹ بهمن ۱۴۰۲
نام شما

آدرس ايميل شما

رضا
Iran, Islamic Republic of
درخت بی ثمر باید قطع شود...همین
توانا
Iran, Islamic Republic of
لقمه چربی گذاشت زیر زبونت والاخدمتی تواین بیست سال ازش ندیدیم کهگیلویه به خاک سیاه کشاندکدوم شرکت کدوم پروژه
Iran, Islamic Republic of
چرا‌ تاحا‌ لا‌ محمد‌ موحد‌ به‌ فکر‌ مردم‌ بیچاره‌ کهگوی‌ ه‌ بزگ‌ اوفتاده‌ چرا‌ پروژه‌ های‌ جا مانده‌ اجر‌ های‌ بانکها
باقی‌ مانده‌ که‌ وپروژهای‌ دیگرش‌ جا‌ مانده‌
ازماده‌ ۱۸‌ قانون‌ چه‌ می‌ دانی‌ فقط‌ اسم‌ ماده
هجده‌ رایاد‌ گرفتی‌
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

 محمد حسین فرهنگی نماینده مجلس گفت: مجلس به حکم بسیار عجیبی در جریان رسیدگی به بودجه ...
1