تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب : ۴۶۹۷۰۷
یادداشت؛

راه سخت اما ممکن دهبانی‌پور

۱۲
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
راه سخت اما ممکن دهبانی‌پور
کبنا ؛انتخابات به روز‌های سخت و حساس خود نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود و حساسیت در کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام بیش از دو حوزه انتخابیه دیگر استان به چشم می‌آید.
در بویراحمد رقابت حداکثر میان سه گزینه اول تا سوم دور قبل می‌باشد و در گچساران همه چیز بستگی به تأیید و یا عدم تأیید نهایی غلامرضا تاجگردون دارد که اگر تأییدیه نهایی حاصل شود انتخابات در آن حوزه انتخابیه از همین حالا تکلیفش روشن است.
اما در کهگیلویه اگرچه دو چهره فعال و پر قدرت موحد و هاشمی پور در صحنه حاضر هستند اما چند رقیب جدید دیگر نیز در صحنه حضور دارند تا یک انتخابات چند ضلعی و گسترده را در پیش داشته باشیم.
علی محمد بزرگواری، رضا دهبانی پور، آیت الله سعادتیان و علی مژدهی پور دیگر گزینه‌های جدی در این دوره از انتخابات خواهند بود. در هیچ دوره‌ای به این اندازه گزینه‌ی جدی در انتخابات کهگیلویه حضور نداشته است.
رضا دهبانی پور گزینه‌ای است که البته تاکنون کسی قصد نادیده گرفتن وی را نداشته است و عملاً امکان نادیده گرفتن وی نیز وجود ندارد. او در دور قبل نیز نامزد انتخابات شده بود اما بعد از اعلام دیرهنگام تأیید صلاحیتش ترجیح داد در صحنه نماند و کنار رفت. حالا نیز او چالش‌های سخت مربوط به خود را دارد. دهبانی پور دارای یک پیشینه اصلاح طلبی است و در این طیف قرار می‌گیرد اما اصلاح طلبان در این دوره حداقل به صورت سازمانی فعال نیستند و این موضوع عملاً امکان معرفی تشکیلاتی وی و حمایت رسمی تشکیلات از وی را نمی‌دهد.
البته این موضوع به معنای عدم حمایت و حضور نیرو‌های اصلاح طلب در صحنه نیست و هم اکنون نیز بخشی از جوانان و چهره‌های اصلاح طلب به صورت جدی و پیگیر در کنار دهبانی پور قرار دارند.
هر چند دو چهره یکی از دو طیف فعال اصلاح طلبی در کهگیلویه با اظهارات خود سعی کردند عملاً یک موضع‌گیری شخصی علیه دهبانی پور به راه بیندازند که بعد از انتقاد به این دو چهره کمتر شاهد ورود این افراد و اظهار نظر آن‌ها بوده‌ایم.
دهبانی پور در چهار سال گذشته یکی از فعالترین نامزد‌ها در عرصه سیاسی کهگیلویه بوده است و ارتباطات بسیار نزدیکی با گروه‌های مختلف جامعه داشته است.
دهبانی پور از همان ابتدا نیز با علم به سختی راه قدم در این مسیر گذاشته است. وی بخوبی از قدرت و نفوذ موحد و هاشمی پور و ابزار‌های اثرگذار آن‌ها در اثربخشی در انتخابات آگاهی دارد. علاوه بر موحد و هاشمی پور یکی دیگر از نمایندگان ادوار در کهگیلویه نیز نامزد انتخابات شده است. علی محمد بزرگواری مدتی است به صورت جدی در عرصه انتخابات فعال است. مژدهی پور هم در آخرین روز‌های فرصت ثبت نام در این انتخابات نامنویسی کرد و در صحنه حضور فعالی دارد.
آیت الله سعادتیان دیگر نامزد انتخابات نیز به صورت جدی در صحنه حاضر است و فعالیت‌های زیادی هم در طی این مدت داشته است.
البته در کنار این گزینه افراد دیگری نیز فعال هستند و ممکن است برخلاف این مطلب نظر و دیدگاه دیگری داشته باشد.
دهبانی پور یک فرد دانشگاهی و از قضا تحصیل کرده دکتری علوم سیاسی است. وی اهل تحلیل و سخنرانی‌های دقیق و اصولی است و در زمان مدیرکلی در فرهنگ و ارشاد اسلامی رابطه و تعامل خوبی با جامعه هنری و رسانه‌ها داشت. او در تمام طول حیات سیاسی و مدیریتی خود سعی داشته است مشی خردورزانه و به دور از هر گونه افراط و تفریط جریانی و سیاسی داشته باشد و نگاه مثبتی در کل جامعه به وی وجود دارد.
دهبانی پور به خوبی از خار مغیلان این مسیر آگاهی دارد و البته می‌داند نابرده رنج گنجی میسر نخواهد شد. دهبانی پور قطعاً رای قابل قبولی در این دوره خواهد داشت و هر اتفاقی برای وی بیفتد به منزله یک شروع برای وی خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

همین دهبانی خوبه
Iran, Islamic Republic of
دوره های قبل نشان داد و میده نماینده کار در سال های بعد میان چگونه و چطور برخورد خواهند کرد بعد انتخاب شدن توسط مردم 🌷🌷🌷
سعید محمد حسبنی
Iran, Islamic Republic of
در دانشگاه یاسوج در حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی نیز بسیار توانمند خوش برخورد و دارای برنامه بود ایشان می تواند مایه خیر و برکت و منشا اثر گذاری در استان و کشور باشند.
Belgium
بزرگواری پیروز میدانه،مرد صادق وشجاع
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
کبنا انتخابات کهگلویه بین سید علی محمد بزرگواری و دکتر علی مژدهی پور خواهد بود . اینو به یادگار داشته باش . دوستان این کامنت را داشته باشید
تحلیل گر
Iran, Islamic Republic of
باید تا 16 دی ماه صبر کرد که آیا دهبانی از سوی هیئت های نظارت استان تایید صلاحیت می شود؟ و بعد بررسی طیف اصلاح طلب را دید! ولی به هر حال در صورت تایید صلاحیت یکی از قطب های انتخابات کهگیلویه بزرگ خواهد بود یعنی یا اول یا دوم. چون مردم هفته آخر وصل به روز رای گیری تصمیم می گیرند و اکثریت جناحی رای می دهند و حتی پیروزی دهبانی در انتخابات مجلس دور از دسترس نیست!!!!
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز جلسه اول اقای دهبانی خط بطلانی بر پیروزی ایشان بود وقتی در روز اول یک نفر از اصلاحات بهمئی را دعوت نکرد و گفت فعلا طایفه خودم که با واکنش منفی مردم مواجه شد و حرف های در جلسه زده شد که مناسب نبود و توهین به اصلاحات بهمئی بود . در ضمن اصلاحات هیچ وقت از اصلاحاتی بهمئی حمایت نخواهد کرد . نهایت یه رای ۱۵ هزار نفری یا مث کامرانی ۲۰ هزار رای و تمام
خطیرل چروم
Iran, Islamic Republic of
جمعا1000رایذباارفاق
Iran, Islamic Republic of
ایشون اصلا در حد مدیر کلی هم نمیشه تا چه برسه به نمایندگی مجلس
Iran, Islamic Republic of
اگه اقای منطقیان حمایت کند شاید رای بیاورد البته باید با اقای هاشمی هماهنگی کند
Iran, Islamic Republic of
حداکثر 800رای
راه سخت است شما نیا وسط
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1