تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۴۶۸۱۳۶
یادداشت ارسالی:

جریان انقلاب از همه گروه‌های سیاسی در مقابل یک باند تمامیت خواه دفاع می‌کند

۷
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
جریان انقلاب از همه گروه‌های سیاسی در مقابل یک باند تمامیت خواه دفاع می‌کند
کبنا ؛در یادداشتی در پایگاه خبری کبنا نیوز (با عنوان: زیاده‌خواهی انقلابی نما‌ها از هیأت‌های نظارت تا هیأت‌های اجرائی! /همه جریان‌های سیاسی از اصولگرا تا اصلاح طلب حق حضور در ترکیب هیأت‌های اجرایی را دارند / انقلاب متعلق به همه مردم است) با انتقاد از برخی جریان‌های سیاسی ادعا می‌شود که آنان مانع از حضور همه اقشار و گروه‌های مردمی در انتخابات می‌شوند، بر برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور با حضور همه جریان‌های سیاسی تأکید دارد.
با دقت در مطلب کبنا نیوز، می‌توان گفت که این مطلب به برخی جریان‌های سیاسی حمله می‌کند و آن‌ها را متهم به مانع تراشی در برگزاری انتخابات می‌کند. این مطلب همچنین ادعا می‌کند که مجموعه وزارت کشور در شهرستان بویراحمد و استانداری کهگیلویه و بویراحمد، همگی از افراد اصیل و انقلابی هستند و اجازه نخواهند داد که بعضی صرفاً خود را انقلابی نامیده و همه چیز را مصادره به مطلوب خود کنند.
با این حال می‌توان گفت که این ادعا‌ها قابل تأمل است. بر اساس گزارش‌های متعدد، اکثر اعضای هیئت اجرایی انتخابات از نزدیکان و حامیان یک کاندیدای خاص هستند. این امر موجب شده است که نگرانی‌هایی در مورد سلامت انتخابات ایجاد شود.
بخش زیادی از جریان‌های سیاسی استان از جمله جریان سیاسی موسوم به جبهه انقلاب به دلیل ابهامات و نگرانی‌های زیادی که در انتخابات بویراحمد، دنا و مارگون وجود دارد، بر لزوم برگزاری انتخاباتی شفاف و عادلانه تأکید دارد.
انتخاب اکثر اعضای هیئت اجرایی از نزدیکان و حامیان یک کاندیدا، نشان می‌دهد که این کاندیدا، کنترل کاملی بر روند انتخابات دارد. این امر موجب می‌شود که انتخابات با شفافیت و رقابت عادلانه برگزار نشود.
علاوه بر این، برخی از اعضای هیئت اجرایی، در روند انتخاب خود، ضوابط و مقررات را زیر پا گذاشته‌اند. این امر موجب می‌شود که صحت انتخابات زیر سؤال برود.
انتخاب اعضای هیئت اجرایی به صورت یکطرفه، موجب کاهش اعتماد مردم به انتخابات می‌شود. این امر می‌تواند منجر به کاهش مشارکت مردم در انتخابات شود.
اعزام هیئت بازرسی از سوی وزارت کشور و شورای نگهبان، یک اقدام مهم برای نظارت بر روند انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات است. این هیئت می‌تواند از وقوع هرگونه تخلف و تقلب احتمالی جلوگیری کند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، اقدام لازم را انجام دهد.
برکناری اعضای هیئت اجرایی که در انتخاب آن‌ها از اصل بی‌طرفی و ضوابط و مقررات انتخاباتی تخطی شده است، یک اقدام مهم برای حفظ شفافیت و سلامت انتخابات است. این اقدام نشان می‌دهد که مسئولان به اصل بی‌طرفی در انتخابات پایبند هستند و با هرگونه تخلف و انحراف از قانون برخورد می‌کنند.
شفاف‌سازی روند انتخاب اعضای هیئت اجرایی، یک اقدام مهم برای افزایش اعتماد مردم به انتخابات است. مسئولان باید روند انتخاب اعضای هیئت اجرایی را به صورت شفاف و قابل‌قبول به اطلاع مردم برسانند. این امر موجب می‌شود که مردم بتوانند روند انتخاب اعضای هیئت اجرایی را به خوبی درک کنند و در صورت وجود هرگونه ابهام یا نگرانی، آن را مطرح کنند.
در پایان، می‌توان گفت که برگزاری انتخاباتی شفاف و عادلانه، نیازمند اتخاذ اقداماتی برای رفع ابهامات و نگرانی‌های موجود است. این اقدامات باید به گونه‌ای انجام شود که اعتماد مردم به انتخابات افزایش یابد و مشارکت آن‌ها در انتخابات تضمین شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
زیاده خواهی شما سالهاست که با دستِ رد مردم به سینه شما اثبات شده است
لطفا دیگر بس کنید مردم با تمامیت خواهی وانحصار طلبی وحذف مردم ومظلومین وفقرا وخود حق پنداران مخالفند
Iran, Islamic Republic of
امروز همه ی جریانات معتقد به نظام در مقابل یک باند محلی تمامیت خواه قرار گرفته و قطعا این باند نفاق افکن را دفن خواهند کرد
خالص سازان لطفا از مردم انتقام نگیریدید
Iran, Islamic Republic of
دربویراحمد از سال 90تاکنون مردم بویراحمد به شما تمامیت خواهان جواب(( نه ))گفته اند
در سال
90
94
98
وبه امید خدا
در سال
1402هم ((نه)) بزرگی به شما خواهند گفت ودچار مرگ مغزی خواهید شد
مردم به بزرگتر وپیروزمندان شما در
82
86
در سال
90
و
94
با انتخاب حاج زراعی جواب ((نه)) به شما داده اندآیا دیگر بس نیست؟؟؟؟
ومردم در98هم دیگه شب وروز و خواب وزندگی را از شما گرفته اند چرا می خواهید از مردم انتقام بگیرید؟
کمی هم از خدا بترسید
این همه تخریب چرا؟
Iran, Islamic Republic of
از بامداد (3) سوم اسفند ماه 1398که روشنفکر پیروز انتخابات اعلام شد امپراطوری تخریب با کمپانی های شایع پراکن ودروغ پراکن بصورت لحظه ای وشبانه روزی مهدوی روشنفکر را تخریب می کنند
مگر نمایندگی مجلس چقدر ارزش دارد؟
یعنی دنیا وقدرت این قدر ارزش دارد؟
یعنی جرم روشنفکر این است که یک نفر با رای مردم ازمنطقه بویراحمد سفلی به مجلس رفته است وشما باید اینقدر تخریب وتخریب وبمباران لحظه ای تخریب وتخریب تخریب ؟؟؟
واز مردم انتقام گرفت ؟؟
بویراحمد واحد
Germany
خیلی خوبه که خودتون رو انقلابی میدونید و واژه تمامیت خواه که متعلق به باند خودتونه رو به عموم نسبت میدین
انشالله امسال برای همیشه این جریان که ازش بعنوان جریان انقلابی صحبت میکنید و کارش چیزی جز تفرقه افکنی و دوستگی و مرزبندی های جغرافیاییست محو خواهد شد
میلاد
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج منتظریان که با قدرت در صحنه حضور دارد
انشالله با پیروزی قاطع دست تمامیت خواه ها را از سر مردم مظلوم بویراحمد و دنا و مارگون کوتاه می کند
حسنی
Iran, Islamic Republic of
با حضور حداکثری روشنفکر بازنده انتخابات هست
قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

یکی دیگر از شایعات مربوط به این اتفاق تلخ هم، گزاره بریده شدن سر این کارگردان شهیر سینمای ...
سنتور علی سنتوری را دزدیدند

سنتور علی سنتوری را دزدیدند

قریب چند سالی است که هر از گاهی این موضوع اتفاق می‌افتد که یک بازیگر یا ورزشکار مورد ...
روی زمین دراز می‌کشیم تا کسی ما را بخرد!

روی زمین دراز می‌کشیم تا کسی ما را بخرد!

زنان کارگر خانگی که با روزنامه "گاردین" صحبت کرده اند اشاره می کنند که در امارات به آنان ...
1